chucki Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Man....eu sunt pe mobil..dar ma arunca link-ul in balarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 am facut duminica prima tura pe dealuri. se comporta perfect, fara nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 30, 2015 Share Postat August 30, 2015 Exista o varianta sa scapi de rugina, practic rugina se transforma in oxid de fier. Keflos sau o solutie pe care o gasesti in Dedeman pe la 30 ron sticluta de la Nigrin. Iei doua sticle, torni in rezervor pui capacul si agiti bine. Il lasi 2-4 zile . Ar trebui tot ce e rugina sa fie mancata si sa se transforme in oxid de fier negru. Iti spun asta pentru ca eu am folosit solutia asta la usa de la masina ca aveam rugina aparuta si mi-a stompat-o. Varianta 2 , 2 sticle de otet si un lant si multa forta bruta sa tot il agiti pe ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Apropo de rezervor, busonul original are un furtun pentru aerisire/echilibrarea presiunii. Exista si buson cu supapa, ca sa nu ne mai incurcam cu furtunul ? Sau asta face parte din semnele distinctive ale DR-ului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 busoanele au supapa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Pai, furtunul atunci, ce rol are ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Probabil ca sa nu-ti vina vaporu de benzina in nas si protectie la apa.... plus ca da bine si are ce sa le sara in ochi la mirati: uau 2 rezervoare!!!. Acu eu vb de 750/800 90-91 dar si la restul cred ca e la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 M-am uitat si eu acum pe niste poze si se pare ca in capatul furtunului, ala care se baga sub ghidon, ar fi trebuit sa aiba o piesa de plastic, probabil un aerisitor. Da' eu cand l-am luat pe al meu nu avea nimic si am crezut ca asa trebuie sa fie. Omul cat traieste invata...acum trebuie sa caut piesa aia ! Vorbesc de DR600 din '88. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Nop. La mine (DR 750/800) este in buson. Vezi poza : asta e busonul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 10, 2015 Share Postat Septembrie 10, 2015 Am inteles acum, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Salut din nou. Ce ulei sa folosesc pt dr 600? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Eu am trecut de la mineral la semi-sintetic si am senzatia ca patineaza ambreiajul. Mineral, deci 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Salut....asta m-a macinat si pe mine ceva vreme.... Si am facut asa: prima oara am pus semisintetic motul 5100 10w40. La halit in draci, motorul zgomotos. Am schimbat cu mineral motul 3000 250w50. Motorul ceva mult mai linistit. Consum mult mai mic de ulei.... aproape insesizabil. Afost uleiul care mi-a placut cel mai mult. Problema era la pornirea in diminetile friguroase (5-6 grade). Am incercat semisintetic 5100 20w50....la fel ca la 5100 10w40. Am pus si castrol mineral 20w50....asemanator cu motulul mineral. Acum am 300v full sintetic 15w60. Cel mai scump ulei. Motorul mere bine....nu pot sa zic ca la mancat (cel putin nu-mi dau seama desi l-am masurat in week dupa vre-o 2 luni si 1500 km ) doar ca e un pic cam zgomotos. Concluzie: cred ca am sa revin la motuil 3000 mineral 20w50. Ar fi perfect daca as gasi ceva mineral de 15w60. Dar n-am vazut. Si pana la urma cum spunea cineva : nu e asa mare problema ulei pe care il bagi cat timp il schimbi la timp si nu mergi fara el. Astea sunt datele problemei la mobra mea care in foarte scurt timp va implini 90.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 @chucki Oho ! La mai multi ! Mai avem putin si sarbatorim 100.000 ! Eu am implinit 53.000 ieri cand coboram de pe Draganul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Multumesc. Asa speram si eu, sa o sarbatoresc in week ca tot am fost la munte impreuna....dar n-a fost sa fie. Acu asta e. putem sa bem o bere si acasa cand se va intampla evenimentul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 O mai tii deci, inca nu te-ai plictisit ? Se pare ca si in Vest e cota de piata destul de ridicata la DR-uri, chiar si la a mea care are 28 de ani. Sau se aplica proverbul ala cu gaina batrana care face ciorba buna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 De dat in mod clar nu o mai dau. Nici nu are sens. In vest intr-adevar cota lor e ridicata. La noi nu cred ca as lua mai mult de 500 E pe o mobra de 25 ani si 90.000 km. Poate daca reusesc la anu'sa mai fac 10.000 km sa o vand ca noua dupa ce se reseteaza kilometraju' . De plictisit.... e discutabil...cate-odata mai reuseste sa ma surprinda asa ca... e adevarat ca in viitor as vrea sa o inlocuiesc cu un dl dar strict pentru drumuri lungi pe asfalt in afara tari. Dar de plecat din ""curtea mea nu mai pleaca, decat Doamne fereste, in caz de necesitate etraordinara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 M-am linistit. Credeam ca numai eu ma atasez de fiare. De fapt, singurele motociclete adevarate sunt monocilindru. Restul sunt fițe. Dacă reusesc sa aflu si de ce de ieri a inceput sa se accelereze singura (de fapt, nu mai cade in relanti si trebuie sa-i dai cateva "sprituri") chiar voi fi multumit. P.S. Garnitura dintre flansa carburatorului e noua si nu trage aer fals. Posibil suspect cablu de acceleratie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) Ma laud si eu cu trotineta mea de 25 de ani. Am zis ca am eu ceva, ca m-am atasat prea tare de ea, dar vad ca mai sunt si altii, ceea ce ma face sa cred, ca nu e nimic in neregula cu mine. Apropo de ulei...acum am testat Elf 15w40 Sporti mineral. Motorul s-a comportat bine in acest seson cu el. Am folosit motocicleta in regim normal, fara enduro. Nu a papat din el. Editat Septembrie 21, 2015 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 @irinel Poți sa mergi cu 50-60 km/h la relanti într-a cincea ? Daca da, înseamnă uzură ? Întreb pentru că aud niște gâlceve printre colegi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Nu cred ca merge....asa pentru cativa metri da, dar sa mergi constant nu. ca incepe sa se zdruncine cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 M-am linistit. Credeam ca numai eu ma atasez de fiare. De fapt, singurele motociclete adevarate sunt monocilindru. Restul sunt fițe. Dacă reusesc sa aflu si de ce de ieri a inceput sa se accelereze singura (de fapt, nu mai cade in relanti si trebuie sa-i dai cateva "sprituri") chiar voi fi multumit. P.S. Garnitura dintre flansa carburatorului e noua si nu trage aer fals. Posibil suspect cablu de acceleratie... As minti sa spun ca nu m-am atasat de ea. Daca nu m-as fi atasat, nici prea mare grija nu as fi avut de ea si nici ea de mine. Dar la mine dragostea trece prin stomac. Si atunci fac calcule: am dat pe mobra 1000 Euro si am mai bagat in ea minim 2000 in 4 ani. Acum am practic o mobra care merge si arata ok (cel putin asa imi place sa cred) si aproximativ inca una care imi asigura dubluri pentru toate piesele. Iar astea ar trebui sa le dau cu 500 euro. Deci cam care ar putrea sa fie afacerea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 M-am linistit. Credeam ca numai eu ma atasez de fiare. De fapt, singurele motociclete adevarate sunt monocilindru. Restul sunt fițe. Dacă reusesc sa aflu si de ce de ieri a inceput sa se accelereze singura (de fapt, nu mai cade in relanti si trebuie sa-i dai cateva "sprituri") chiar voi fi multumit. P.S. Garnitura dintre flansa carburatorului e noua si nu trage aer fals. Posibil suspect cablu de acceleratie... ai umblat la supape recent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 @ florinelu07 Am umblat acum 1000 de km, am refacut jocurile. Crezi că s-a dereglat atât de repede ? @ irinel2006 Se zice că dacă ai compresia slabă atunci nu mai trepidează...Având în vedere că duminică n-a mai atins decât 150 km/h bănuiesc că s-a micșorat compresia..sau are o legătură și cu jocul la supape... În iulie am dat chiulasa jos și am rectificat scaunele și supapele, am schimbat garniturile de pe coada supapelor. De atunci n-am mai umblat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.