Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deci....tot mineral... :) .nu ai avut curajul sa ii pui semisintetic sau sintetic cum iti doreai pe la inceput ? Eu am descoperit uleiul asta de la Elf mineral 15w 40. Pret foarte bun per litru. Deocamdata vad ca sta bine si in temperatura si in mers.

Nu mai...am avut inainte semiseintetic Motul 5100, si as fi vrut sa i9ncerc un 7100 sau ceva full sintetic. Probabil am sa incerc mai la toamna.

Acum alta problema: dupa ce am schimbat statorul se aude ca un rontait acolo.....ma tot gandeam daca aveam cum sa pun ceva stramb p-acolo da nu prea imi vine nimic in cap. Poate pinioanele demarorului care mai au obiceiul sa cada cand scot capacul....dar atunci trebuia sa faca urat la pornire. Nu e un sunet deranjant si nici nu s-a amplificat desi azi am facut vreo 30 km prin oras chinuind-o destul de rau in turatii mari.... nici nu pot sa spun ca se aude ca fier pe fier. Si parca sunetul asta il avea si mobra de pe care provin piesele. Cu aia nu am apucat sa fac mai mult de 5 km, dar parca tot asa se auzea. Are cum sa scoata zgomotul asta de la stator? Sau am scapat vre-un sobolan inauntru care inca isi face de cap? In rest mobra merge foarte bine si am de gand ca de maine si pana luni sa fac vre-o 7-800 km. Bucuresti-Brasov-Zarnesti-Draganesti-olt- Bucuresti.

» Post actualizat in 29 May 2015 16:40

... Motul 7100, 10W40, fara probleme, batai, consum si remuscari legat de pret :)

pai 7100 nu e full sintetic? Plus ca e destul de scump...

http://www.motoemotion.ro/ulei-motocicleta-atv-4-timpi/ulei-motul-7100-10w40-4t-4l.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai n-am zis ca nu-i :)

La 50 lei diferenta, nu-mi bat capul .

 

Rontaitul ala a ce seamana ? e rar sau zumzait ? vezi sa nu fi uitat sa pui saibele unde trebuie la rotitele de la demaror. Daca ai span de aluminiu in ulei , cam de acolo vine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E rar....sau se poate spune un zumzait dar nu ritmic. Span nu am vazut sa fie....Care saibe la rotite? Ca nu am vazut nici odata ceva de genul pe acolo....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc. Eu am ulei 20w50 motul mineral zgomot la relația 80 db turație la 4 5 mii 84 db măsurat la 10 cm de motor. Înainte am avut ipone 10w40 era mai zgomotos puțin dar pornea mai ușor dimineață.bujiile sunt noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... Motul 7100, 10W40, fara probleme, batai, consum si remuscari legat de pret :)

 

Doar stii prea bine ca la aceste motoare cu racire pe ulei+ aer uleiul ideal e mineral, iar orice experiment cu alta natura de ulei , poate sa fie si uleiul la 300ron, nu isi are efectul. Nu mai gasesc acel site unde se explica foarte clar ca uleiul mineral ajuta la o racire mai buna pentru tipul nostru de motor. Oricum sunt cateva posturi in urma cu George fost dr-ist care a incercat un ulei sintetic pe motorul lui si spunea ca mirosea mereu a incins.

 

Tinand cont ca producatorul recomanda schimb la 6000, dar pentru linistea sufleteasca a noastra un 4500 ii e deajuns, cred ca merita sa ii faci chiar si 2 schimburi pe an. Pretul unui bidon de 4L era undeva 80 ron. Orice ai face , uleiul tot se contamineaza nu ii poti pastra culoarea, doar daca ii faci o spalatura interna foarte bine, dar chiar si asa in 1500km uleiul isi schimba culoarea. O vorba din batrani spunea :" Nu tot ce e scump e bun", precum si ..."nu tot ce e ieftin e prost".

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cautand alte numere REVUE MOTO TECHNIQUE (manuale moto in limba franceza, editate sub forma de revista tehnica), l-am gasit pe acesta pentru Suzuki DR 600 S si R Djebel, anii de fabricatie 1985 - 1989.

Pentru Tenerele meu din `89, RMT a fost cel mai bun manual gasit vreodata pe net. Si singurul atat de detaliat dpdv tehnic.

Chiar daca este in limba franceza, sper sa va fie de ajutor.

Va fi disponibil pana pe 8 Iunie la aceasta adresa:

http://we.tl/HbIW7SXXIS

 

Este un link catre WeTransfer. Aici nu l-am putut uploada din cauza marimii (PDF - 160 pagini - 48 MB)

 

post-3763-0-12331200-1433185391_thumb.jpg

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit anuntul asta, am vorbit cu proprietarul si zica ca moto este exact cum se vede in poze (nu are bord) si nu porneste (probabil de la piston, nici el nu stie).

Ideea este ca mie mi-ar fi de folos pentru piese, mai ales rotile, pretul este cumva ok per total moto, dar zica ca roata spate are putin joc, in rulment crede el !

 

Ce ziceti, poate fi grav cu roata spate ? Sau se poate repara eventual ?

 

Multumesc,

 

Anuntul:

http://olx.ro/oferta/suzuki-dr-650-ID42fnK.html#90f2a2d397

 

p.s. Aveti idee de transport Cugir - Bucuresti ? :)

Editat de tavktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu porneste.......aici lista de probleme poate fi lunga si s-ar putea sa te coste cat una care porneste.

 

neinmatriculata- ce faci cu ea...iti cumperi carutz ca sa o cari pana la poligon sa te dai cu ea ?

 

de acte nici nu mai vorbim, cred ca nu are......Pentru piese e buna, doar ca motocicletele astea is a dracului de bine construite, incat rezista foarte bine.

 

Nu stiu ce o sa faci cu atatea piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar rotile le-as putea folosi, insa ma speria acel joc de pe spate. :(

 

Asta e mobra mea banuiesc ca se potrivesc rotile de la una la alta.

 

post-9304-0-51286100-1433255671_thumb.jpg

Editat de tavktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din experienta unuia care a facut deja manevra asta (am cumparat in iarna inca una de piese): Ai probleme cu rotile de vrei sa le schimbi? Daca ai probleme grave merita. Daca ai loc sa depozitezi piesele in conditi bune iar merita. Daca nu ai altceva mai bun de facut cu banii iar merita. Altfel mobra pare destul de daramata: lantul e peste mort, inviat si re mort, vopseaua data de un copil de 10 ani. Aici e problema...daca la toata mobra s-a comportat ca un copil fara minte, e posibil sa fii crapat din lipsa de ulei. Acu gandeste si la jocul de la roata...probabil trebuie schimbati rulmentii....habar n-am cat e unu, dar daca unu costa 100 ron si parca sunt 3 inseamna ca te mai costa 300. O roata cu rulemnti ok te costa in jur de 200 maxim. Acum depinde si de ce mai ai nevoie de pe ea... si pretul mi se pare cam mare.... eu am adat pe un dr 800 in jur de 550 euro. Toata motoreta era in stare de funcionare si cu toate actele la zi. Deci?


» Post actualizat in 02 Jun 2015 18:59

Altfel am incheiat excursia de 725 km cu bine. Soarecele inca roade fericit cu aceeasi intensitate. Pacat ca nu m-am oprit de mai multe ori la poze...dar parca nu-mi venea. Toate bune.

post-72436-0-65638500-1433271511_thumb.jpgpost-72436-0-54121700-1433271524_thumb.jpgpost-72436-0-56404600-1433271536_thumb.jpgpost-72436-0-22598200-1433271550_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In sfarsit ! Eram curios cum s-a comportat . Urmaresc postarile si cochetez tot mai mult cu schimbarea gpz-ului cu un dr,musai big. Imi face cu ochiul cel al lui " hiena" ,dar nu dispun de cash. Asteptam continuarea ,pozele si impresiile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uneori consuma 5 uneori consuma 8 dumnezeu cu mila... asta in conditii de mers normal ca am fost cu ea si pe forestier si mi-a luat 9 da am inteles ca am mers doar 1-a si a 2-a + noroaie + bagaj + urcat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci;

 

Dupa experienta de anul trecut cand am esuat vrand sa fac concediul la plimbare prin Bulgaria Grecia, Albania, Muntenegru cu intoarcere prin Serbia m_am hotarat prin iarna, dupa lungi cugetari, ca un astfel de traseu nu pot sa-l faci cu o mobra de 25 ani, cu 80 si ceva de mii de km la bord, decat daca ai piese de rezerva. In asa fel incat daca te lasa sa poti remedia problema. In ideea asta, am strans si am cumparat o mobra (aproape identica) pentru donatoare. Asta mi-a dat curajul sa ma gandesc ca se poate. De data asta nu am mai facut planuri prea mari….pur si simplu am zis ca daca o fi sa fie voi incerca acelasi traseu dar incepand cu sfarsitul, ca macar daca esuez din nou sa-l pot face din 2 incercari.

 

Dupa ce am fost evoit sa particip la nunta

post-72436-0-24298200-1435080260_thumb.jpg

(asta si pentru ca era a mea), cu 10 ore inainte de plecare ( din care 8 le-am dormit) m-am apucat frenetic de facut bagaje. Revizia la mobra era facuta (ulei, filtru schimbat, cauciucurile ar trebui sa mai tina 4000 km, placute fata schimbate in primavera, cele spate anul trecut, baterie noua doar un rontait in zona statorului ma cam speria dar facusem mai mult de 1000km si nu se modificase nimic) asa ca am stabilit regula: cutia din dreapta a mea, cutia din stanga a doamnei, iar cutia de sus a mobrei. Primul bagaj facut a fost al ei (mobrei). In cutia de sus au incaput: trusa de scula optimizata cu de toate, camera fata, camera spate, minicompresor, leviere, stator, ambreiajul complet (pentru ca ma speriat cineva p-aci intrebandu-ma daca l-am inspectat si simtindu-ma cu musca pe caciula l-am luat) cdi, electromotor, cam toate piesele continute de carburetor, silicon si nu stiu ce mai era p-acolo dar cred ca aveau 50 kg. Apoi pentru noi: ceva conserve, diferite electronice mici, toale….pantalonii moto impermeabili nu au incaput….la draq nu ne prinde tocmai pe noi ploaia si chiar daca ne prinde o ploie de vara se termina repede si la soare te usuci la fel de repede.

Plecare Bucuresti pana in Zarnesti cu intoarcere in Bucuresti (poveste lunga si proasta) si apoi spre Craiova, Portile de fier cu speranta de a ajunge undeva in Cheile Nerei pentru campare.Spre seara treceam prin dreptul Bailor Herculane unde cineva din spate ma pisa ca e musai sa vizitam. Nimic de vazut. Totul parasit, o gramada de terase de unde urlau tot felu de cantareti. Ne oprim si noi sa mancam. Si bineinteles ca incepe ploia…. Cum echipament de ploie nu-i, hotarasc se inoptam chiar la un camping de acolo. Scump si prost. 70 ron o camera de 2 m2 intr-o casuta cu pereti de carton cu wc comun cu alte 5 camere. Wifi e deja un tel de neatins pentru cei de acolo. Ne mai invartim, mai pozam si dormim.

post-72436-0-30307900-1435079460_thumb.jpgpost-72436-0-18185600-1435079470_thumb.jpgpost-72436-0-99999000-1435079496_thumb.jpgpost-72436-0-35457300-1435079513_thumb.jpgpost-72436-0-30246400-1435079533_thumb.jpg

Dimineata plecam devreme pentru ca voiam neaparat sa vad cascada Bigar (video aici:

). Sincer nu sunt impresionat probabil si din cauza multor poze existente pe net in marea lor majoritate retusate.

post-72436-0-53780000-1435079668_thumb.jpgpost-72436-0-51773000-1435079684_thumb.jpg

Asa ca o tinem tare spre Serbia. Chiar in Oravita inainte de a trece granite raman in pana prostului la 200 de m de benzinarie….dar nu de orice benzinarie….cea mai scumpa. Undeva in oras benzina de 95 pe care am fost nevoit sa o bag de 6,34 ron. Cei de acolo pot sa confirme. Si nici nu se poate plati cu card iar eu mai aveam la mine 100 ron. Deci bag de samanta si pe urma gasesc un lukoil cu preturi normale la iesirea din oras spre sarbi de unde fac plinul platind cu cardul in ideea de a nu mai baga benzina si la sarbi sa trebuiasca sa mai schimb si pe acolo bani. Trec granita. Peisajul anost. Gps-ul imi spune la stanga. Asa fac. Ce misto pare ca e autostrada…ajung mai repede…..ups aparate de taxat, de unde iau un tichet….si imi face un nene semn ca am sa platesc cand am sa ies. Il intreb daca pot cu euro si surpriza: NU. Deci tre sa schimb bani. Gasesc un restaurant ce avea si casa de schimb. Trag pe dreapta schimb 50 euro in ideea ca mancam ceva, platesc autostrada iar de ce ramane bag benzina inainte sa intru in Muntenegru ca pare ieftina. Dai inainte. Peisajul anost. Mai o cruce mare, mai o masinuta comunista modificata.

post-72436-0-74260600-1435079758_thumb.jpg

Incepe ceva munte. Misto…curbe si iar curbe, peisaje si ups….granita cu Muntenegru. Misto…mai am maxim 5 l de benzina, 3000 de dinari sarbesti (~25 euro) in buzunar iar eu treceam granita ca sa cumpar benzina mai scum si cu euro. Asta e…

post-72436-0-84837100-1435079847_thumb.jpgpost-72436-0-40277400-1435079872_thumb.jpgpost-72436-0-94557400-1435079897_thumb.jpgpost-72436-0-28342100-1435079921_thumb.jpg

Drumul superb. Imi dau seama ca relieful nu imi permite o viteza prea mare si ca Budva e inca departe si desi trebuia sa o iau intr-o parte o iau cealalta unde GPS-ul gasise cel mai apropiat hotel la vre-o 100 km. Nu-I bai ca de acolo vad un alt drum ce parea o scurtatura care ma facea sa revin la traseul meu destul de repede. Am ajun la hotel (scump.50 euro +30 masa) cu patentul dupa vre-o 700 km si dorm. Ma trezesc dimineata, verific uleiul, ma pregatesc de plecare si pornesc mobra pentru o diagnosticare aunui eventual defect/zgomot. Totul perfect…acelasi soarece neobosit ce isi facea de cap pe la stator. Plecam. Gasesc si scurtatura.

Scurtatura care este un drum national, lat de cam de un camion si inca putin, cu asphalt bun si sens unic printer munti. Si iar curba, curba, curba curba si in curba, CAMIONUL de lemne… si e din contrasens (vezi video aici, min 1.24:

) nici nu stiu cum am reusit sa trec fara sa ating macar cutiile. Stiu ca dupa aia pampersul e plin. Trecem peste asta. La al doi-lea dcamion deja eram experimentat. Ajungem si la drumul nostrum cu peisaje de vis. Mai ca nu imi dadeam seama cand treceau km (vezi video aici: ). Frumos. Superb. Imi atrage atentia ceva colorat pe dreapta, ceva cunoscut… e steagul Romaniei. E locul unde acum 1-2 ani s-a intamplat nenorocirea. Ne oprim pentru poze.

post-72436-0-77513500-1435080450_thumb.jpgpost-72436-0-54197300-1435080477_thumb.jpgpost-72436-0-49639600-1435080497_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 23 Jun 2015 17:42

Incarcand sa parchez cat mai aproape de margine dar fara sa cad in rapa un scartait separator vine din spate…..s-au terminat placutele. P-asta n-am prevazut-o. Dar cum draq s-au terminat asa repede? Ma rog…plecam mai departe mai mult cu frana e motor si frana fata ( video aici:

).

Ajungem si la Budva. La fel de frumos. Vizitam vechiul oras, stam la plaja, mancam giros. Preturile de bun simt. Cam ca la noi.

 

post-72436-0-39263400-1435081060_thumb.jpgpost-72436-0-65369800-1435081092_thumb.jpgpost-72436-0-62557900-1435081116_thumb.jpgpost-72436-0-45792900-1435081146_thumb.jpgpost-72436-0-64928500-1435081172_thumb.jpgpost-72436-0-80867400-1435081188_thumb.jpgpost-72436-0-38109500-1435081219_thumb.jpgpost-72436-0-05447300-1435081240_thumb.jpgpost-72436-0-56742500-1435081255_thumb.jpgpost-72436-0-80962200-1435081276_thumb.jpg


» Post actualizat in 23 Jun 2015 18:33

Dupa doua zile nu mai aveam stare.Albania dragostea mea ma chema. Mai ales ca nu apucasem sa o vad pe toata iar atat cat am vazut am vazut mai mult din microbuze dup ace sa stricat mobra anul trecut. Asa ca dimineata verific uleiul, pornesc motorul (soarecele isi vede in continuare de treaba) incalecam si plecam. A mai aprut o bucatica de autostrada….ma da lucreaza uratii astia untr-un ritm de o san e bata la poponeata in 10 ani. Intram in Tirana. HAOS (vezi video aici:

)si asta desi eram la o ora in care Tirana chiar e libera (10-11 dimineata). Iesim si ne indreptam spre prietenul Salaku la 20 km de Tirana, cel care ne-a gazduit anul trecut si m-a ajutat in toate.

post-72436-0-88363000-1435083457_thumb.jpgpost-72436-0-11531700-1435083482_thumb.jpgpost-72436-0-52476100-1435083500_thumb.jpgpost-72436-0-63185600-1435083523_thumb.jpg

Ne intalnim, stam la povesti, ne face ceva de mancare sin e invita la o nunta de albaneji ce avea loc la etajul cladiri. Mai cascam ochii si adormim in zgomotele toacelor tocite de femei in dans….important de spus ca si la ei se baga Pinguinu la nunta.

De acolo plecam dimineata in liniste ca san u-l trezim pe prietenul Salaku care adormise pe la 5 si ne indreptam spre Sarande. Trecem de Vlore si trecem muntii in tr-un peisaj fantastic.

post-72436-0-92504400-1435083758_thumb.jpgpost-72436-0-30384600-1435083773_thumb.jpgpost-72436-0-69778000-1435083796_thumb.jpgpost-72436-0-73601200-1435083812_thumb.jpgpost-72436-0-49687100-1435083843_thumb.jpgpost-72436-0-58141000-1435083856_thumb.jpgpost-72436-0-50852400-1435083876_thumb.jpg

Coboram spre mare (vezi filmulet aici:

) si ne oprim in camping Kranea in Livadh . Campingul micut dar cochet, umbrit bine de maslini, curat, plin de nemti si cu un administrator foarte de treaba. Chiar pe malul marii cu o plaja numai a noastra. Apa limpede (vezi video aici:
).

Preturi nu mai zic: un pachet de tigari 1,5 euro, o bere 1 euro, o masa nu depasea 20 euro si intotdeauna continea scoici, salate, peste, bautura, desert. Un vis. Nici nu-mi dau seama cand au trecut alte 4-5 zile.

post-72436-0-11898900-1435084032_thumb.jpgpost-72436-0-80851700-1435084055_thumb.jpgpost-72436-0-57763600-1435084084_thumb.jpgpost-72436-0-96748100-1435084107_thumb.jpgpost-72436-0-26364700-1435084124_thumb.jpgpost-72436-0-67665100-1435084145_thumb.jpgpost-72436-0-14451300-1435084171_thumb.jpgpost-72436-0-25405300-1435084192_thumb.jpgpost-72436-0-01589100-1435084215_thumb.jpgpost-72436-0-26908600-1435084238_thumb.jpg


» Post actualizat in 23 Jun 2015 18:49

Ne pregatim deja de intoarcerea acasa prin Grecia unde trebuia sa facem escala la Kavala si apoi Bulgaria prin Ruse- Bucuresti. Inspectez din nou motoreta. Placute spate ioc, placute fata tocite inegal (una aproape blana alta aproape noua) las ca mere, cauciuc spate ok, cauciuc fata blana. Tocit ca draq. Necesita schimbare. Ulei ok. Pornesc motorul. In afara de soarecele nemuritor nimic nou. Ma gandesc ca poate gasesc cauciuc si placute in Grecia. Chiar de ar fi sa stau mai mult cu o zi ca oricum sunt mai ieftine decat in Romania. Asa ca la drum. La vre-o 100 km de granta ne prinde o ploaie torentiala de vara. Ne face fleasca dar in alti 10 km eram deja uscati. Asa ca nu mai bagam de seama cand ajungem pe autostrada in zona tunelurilor. Foarte frumos si aici. Soarele batea dar nu puternic. Urmeaza un tunnel de 6 km si ceva. Cand iesim ploua torrential. Si frig al draq.Am facut ceva km asa pana la o statie de taxare unde ma si intersectez cu un coleg roman plouat pe un VSTROM. Ne salutam dar vremea nu ne prmite sa stam la povesti. Ajung la Salonik pe aceeasi ploaie torentiala, mai fac inca vre-o 40 de km cand chiar inainte de inca o statie de taxare vad o parcare cu ceva foisoare mari. Trag in parcare cu mobra direct sub foisor sa analizam situatia. Eu ud fleasca, in prag de hipotermie. Doamna uda fleasca. Tremur de 30 min fara sa reusesc sa ma opresc. Atunci decid sa ne schimbam in ce mai avem uscat ( o pereche de blugi, tricouri, un polar cate 2 perechi de sosete si papuci de plaja) sa incerc sa usuc baschetii (video aici:

) si ai mei si ai ei precum si manusile si gecile la mobra si sa asteptam sa se opreasca ploaia si sa se insenineze. Nu sa intamplat pana sera tarziu…asa ca am motait cu randul pe banchtele de lemn in pauzele de liniste oferite de tiristi. Mai vorbesc cu un melc, mai cu o broasca doar sa treaca noaptea.

post-72436-0-04957700-1435084860_thumb.jpgpost-72436-0-92689000-1435084876_thumb.jpgpost-72436-0-74559500-1435084894_thumb.jpgpost-72436-0-26582300-1435084971_thumb.jpgpost-72436-0-70326800-1435084993_thumb.jpg

La 4 dimineata o luam din loc, fara chef de a ma mai opri la Kavala , direct prin Bulgaria la Ruse. Trecem cu greu granite (atentie se lucreaza la pod si sunt niste cozi interminabile, si chiar daca nu stai la coada oricum pe pod se circula pe o singura banda), dau de drumurile proaste din Romania, de soferii batrani care incercand sa mai fereasca cate o goapa, dau sa se urce pe mine, de Bucurestiul meu drag, aglomerat ca draq, de patul meu moale. Urmeaza sa fac si poze la starea actuala a cauciucului.

SFARSIT.

 

Jurnal semitehnic: Avarii :NU. Motorul dupa aproximativ 3500 km ( am plecat in jur la 84.240 si am ajuns 87.760) se aude la fel. Ulei a disparut in jur de 200 grame si la cam inegrit (probabil am sa-l schimb curand cand am sa incerc un full sintetic). Placute frana fata/ spate terminate si din neglijenta mea dar parka s-au tocit si cam repede. Cauciucul caro spate in stare inca buna, cel de pe fata terminat…. Terbuie si asta schimbat ca in august este ITP. In rest Motoreta merge foarte bine si nu am/avut alte probleme decat un mici patinari ale ambreiajului in rampe…dar la cata greutate avea…. Viteze la dus (pentru ca aveam rabdare si nu voiam sa ratez ceva) 90-100km sau in cum a permis drumul, la intors 100-120. Consum la dus 5% la intors 5,5%. Ar fi totusi ceva semnificativ; a avut ceva scarbe pe ea la benzina bagata din Grecia care culmea e si cea mai scumpa (1,6-1,7 euro). Buget total ~700 euro. M-am mai intors cu ceva euro, ceva Leke, ceva dinari plus ceva borcane masline si suvenirurile traditionale constand in magneti de frigider. Am mancat si de la conserva dar de obicei de la taverne. Deci se poate.

De ce am spus eroina:

Motocicleta nu beneficiat de vre-un tratament preferential sau un control ianainte (gen supape, compresie & stuff, mai mult din cauza lipsei de timp).

Nu cred ca a fost motot\rul desfacut.

Ne-a suportat asa cum suntem in Albanina fiind drumul (pante, rampe) foarte abrupt fara sa caraie. Eu ~110 kg, doamna 60-70kg, cutia spate ~50 kg, cutiile laterale pline ochi de aproximativ 35L bucata, peste cort, saltea, sac dormit.

Are 25 ani.

Are aproape 88.000 km.

Nu a beneficiat de cea mai buna ingrijire, cel putin nu de propietarii anteriori.

Deci se poate.

Am sa incerc sa incarc mai multe filmulete pe youtube zilele ce urmeaza. https://www.youtube.com/channel/UCVUEnImehzQBalRHSPijVKw

Drumuri bune si frumoase va doresc.

 

 

 

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...