Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut ,

Stie cineva unde se poate repara un ambielaj de DR650 1991 in bucuresti? , dar reparatia sa fie facuta profi , nu carpeala.

Va multumesc.

Salut,nu cred ca o sa gasesti...cel putin in bucuresti.....am cautat si eu si un prieten cu o husqvarna....am si eu unul de reparat daca auzi pe cineva,spune-mi si mie te rog!Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia normala este intre 1300 si 1500 rpm. Uneori se intampla sa mai urce pe la 1800 rpm cand e foarte incinsa.

 

Daca zici ca "nu ii place" la 1500 e foarte posibil sa mearga inecata (cam multa benzina in amestec). Inca ceva... cu bujiile cum stai??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un DR 350 si trebuie sa-l bag in service. Se aude un cloncanit la motor. Am fost la 2 service-uri si mi-au spus ca am probleme la axa cu came, culbutor si chiar la altele. Cred ca maine o sa-l bag in service ca sa sa-l desfaca si sa-mi dea verdictul. Stiti cumva de unde pot sa fac rost de piese sau chiar de un motor Dr 350 ? Ca sa stiu eventual pe cine sa contactez dupa ce aflu ce trebuie schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Imi puteti spune va rog care e turatia normala la relanti la Dr650. La mine cand am cumparat mobra era pe la 1800 rot/min, da mi s-a parut cam mare si am redus turatia la 1500, da nu prea ii place.....

 

Mersi.

 

 

Leerlaufdrehzahl: 1400-1600 U/MIN

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turatia normala este intre 1300 si 1500 rpm. Uneori se intampla sa mai urce pe la 1800 rpm cand e foarte incinsa.

 

Daca zici ca "nu ii place" la 1500 e foarte posibil sa mearga inecata (cam multa benzina in amestec). Inca ceva... cu bujiile cum stai??

salut,

 

Am pus bujii noi dupa ce l-am cumparat, le-am verificat si is ok(uscate si curate :laugh: ).

Am rezolvat problema pana la urma :D , am obs ca socul are 2 pozitii si binenteles ca am mers cu el tras in prima treapta fara sa stiu, l-am impins la loc si mere de trazneste :D

Ma ingrijoreaza putin si faptul ca se incalzeste motorul foarte repede si asta s-ar putea sa fie de la avans, chestia e ca habar nu am cum as putea sa maresc putin avansul.

 

Multumesc de raspuns!

 

Leerlaufdrehzahl: 1400-1600 U/MIN

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ingrijoreaza putin si faptul ca se incalzeste motorul foarte repede si asta s-ar putea sa fie de la avans, chestia e ca habar nu am cum as putea sa maresc putin avansul.

 

Avansul la aprindere este controlat automat de CDI pe cale electronica, nu ai cum sa il reglezi.

 

DR-ul se incalzeste destul de bine pe caldura, intr-adevar, si la forje prin padure nu mai zic. Ce sa-i faci nu are racire pe apa. Nu trebuie sa te sperie, asa se incalzesc ele.

 

Deasemenea, se incalzeste si daca uleiul din motor nu este corespunzator. De exemplu viscozitatea 10W40 recomandata de producator cand o da de noua (si care e scrisa si pe busonul de ulei) nu prea e ok pentru temperaturile din tara noastra de pe timpul verii, sa nu mai vorbim daca ia si forje prin padure. Mai degraba e bun un 15W50 semisintetic (Yacco, Motul, Motorex, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am luat 20w50 pare ca se intelege bine cu el si nici nu se incinge asa rau.. adica nu mi se pare ca ar fi prea incins.

ps:adi dr tau e identic cu al meu:D doar culorile difera;))

ca tot veni vorba de turometru.. mie nu imi merge deloc de cand l-am luat... il pot rezolva cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am luat 20w50 pare ca se intelege bine cu el si nici nu se incinge asa rau.. adica nu mi se pare ca ar fi prea incins.

ps:adi dr tau e identic cu al meu:D doar culorile difera;))

ca tot veni vorba de turometru.. mie nu imi merge deloc de cand l-am luat... il pot rezolva cumva?

 

Daca nu te-ai uitat, s-ar putea sa fie desurubat cablul de sub turometru. Mi s-a intamplat si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Avansul la aprindere este controlat automat de CDI pe cale electronica, nu ai cum sa il reglezi.

 

DR-ul se incalzeste destul de bine pe caldura, intr-adevar, si la forje prin padure nu mai zic. Ce sa-i faci nu are racire pe apa. Nu trebuie sa te sperie, asa se incalzesc ele.

 

Deasemenea, se incalzeste si daca uleiul din motor nu este corespunzator. De exemplu viscozitatea 10W40 recomandata de producator cand o da de noua (si care e scrisa si pe busonul de ulei) nu prea e ok pentru temperaturile din tara noastra de pe timpul verii, sa nu mai vorbim daca ia si forje prin padure. Mai degraba e bun un 15W50 semisintetic (Yacco, Motul, Motorex, etc).

Salut,

 

Mersi de raspunsuri. Ulei i-am pus motorex 10w40, dar o sa il schimb dupa vreo 400 de km cu unul 15w50. Apropo, pe carcasa motorului scrie ca intra 2 l de ulei in motor, dar in carte zice de 2300-2400 ml....io am pus 2300 sa fiu sigur :laugh: si inca ceva filtrul de aer pot sa il spal cu detergent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei i-am pus motorex 10w40, dar o sa il schimb dupa vreo 400 de km cu unul 15w50. Apropo, pe carcasa motorului scrie ca intra 2 l de ulei in motor, dar in carte zice de 2300-2400 ml....io am pus 2300 sa fiu sigur ?

 

In DR 650 intra 2 L de ulei. In cel de 600 intra 2.3 L.

 

si inca ceva filtrul de aer pot sa il spal cu detergent?

 

Poti sa il speli numai sa il usuci bine inainte sa-l montezi in motor, si de preferat e sa il imbibi un pic in ulei de motor si sa il storci bine inainte de montare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In DR 650 intra 2 L de ulei. In cel de 600 intra 2.3 L.

 

 

 

Poti sa il speli numai sa il usuci bine inainte sa-l montezi in motor, si de preferat e sa il imbibi un pic in ulei de motor si sa il storci bine inainte de montare.

 

Multam.

 

data viitoare o sa bag numai 2 l, sper sa nu fie probleme ca am bagat mai mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pun si io cateva poze cu motoru'. L-am plimbat prin padure si vad ca ii place :D mai mult decat pe sosea.

... salutare Adi ... vrea sa spun ca ... ori tu ..ori eu ... nush care dintre noi are cauciucul fata montat invers ... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da .. scuze .. pt postu' de mai sus ..am vb cu Lupu ..si cred ca difera de la brand la brand ... eu stiu ca ...crampoanele sunt pt aderenta si textura pt inlaturarea apei catre exterior .. de asta cele de cross ( 95%)nu au textura aceea in v ..pt ca nu au nevoie pe pamant .. Eu am Dunlop ..Lupu are Pirelli .. dar totusi trage un ochi .. :laugh:

post-30345-1246958327_thumb.jpg

post-30345-1246958347_thumb.jpg

post-30345-1246958351_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am luat 20w50 pare ca se intelege bine cu el si nici nu se incinge asa rau.. adica nu mi se pare ca ar fi prea incins.

ps:adi dr tau e identic cu al meu:D doar culorile difera;))

ca tot veni vorba de turometru.. mie nu imi merge deloc de cand l-am luat... il pot rezolva cumva?

Salut,

 

ai verificat cablul?

pana acum nu l-am desfacut sa vad de ce functioneaza :D , dar o sa o fac in curand pt ca nu mai imi merge iluminarea la bord...deci cand o sa il desfac o sa pot sa iti spun mai multe... :)

 

da .. scuze .. pt postu' de mai sus ..am vb cu Lupu ..si cred ca difera de la brand la brand ... eu stiu ca ...crampoanele sunt pt aderenta si textura pt inlaturarea apei catre exterior .. de asta cele de cross ( 95%)nu au textura aceea in v ..pt ca nu au nevoie pe pamant .. Eu am Dunlop ..Lupu are Pirelli .. dar totusi trage un ochi .. :laugh:

Salutare :D ,

 

sa stii ca m-ai pus pe ganduri...adevarul ca nici nu mi-am pus problema sa nu fie montat bine, io asa l-am cumparat....ambele is bridgestone, o sa ma uit la el cand ajung acasa :D

sper sa fie bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor avem o problema :D turometrul nu are cablu :D deloc... e electronic!acum nu stiu cum aveti voi cel putin la mine nu are cablu din nastere :laugh: ...fiind electronic.sau confundati voi cu chilometrajul.

numai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor avem o problema :D turometrul nu are cablu :) deloc... e electronic!

 

Da mane, nu stiai? :D Normal ca e electronic. Si cand nu mai merge inseamna ca e bateria dusa dreaq. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma .. cand nu merge nu cred ca are legatura bateria .. nu vin impulsuri la turometru de la bobina de inductie ..?...eu asa stiam .. in fine .. eu am bateria praf .. si merge super ok ... ..

 

Ma io ziceam cand se f.ute subit. Asa normal ca pot fi mai multe cauze, dar in primul rand bateria cand e pe duca sau dusa de tot turomentrul nu merge si cand merge se misca acu aiurea.

Impulsurile vin de la CDI nu de la bobina de inductie.

 

Eu cand am luat-o facea turometru ca dracii, ba mergea, ba pendula aiurea (mai mult statea oricum :blink: ) si cand sa ma uit la starea bateriei, aceasta era intr-o stare atat de buna incat lipsea cu desavarsire. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles fratilor!!cred k aia e pentru ca nu am baterie pe el de cand l-am luat.aveam una sulfatata si am dato jos de tot:D o sa pun una zilele astea sa vad ce zice:D sper sa mearga:Dva multumesc de sfaturi:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

!!!!!!! AJUTOOR!!!!

Am si eu nevoie de piesa pentru fixat alternatorul pentru a desface surubul de siguranta , e aceasi si la DR400 si la 650,750,Intruder

Mai exact arata asa

post-12135-1247080862_thumb.png

sau daca aveti ceva echivalent .

Am nevoie neaprat de asa ceva ,platesc eu tot transportul sau daca e pe o raza de 1-200 km de Bucuresti vin eu pana unde trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intrebi si la DRZ-isti (la sectiunea hard enduro) si la Intruder-isti (pe grupul cruiseristilor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...