andrei belcic Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Cu mastic la capacele motorului exista riscul sa astupi gaurele importante din circuitul de ungere. Doar la capacul chiulasei se foloseste. Vechile garnituri se pot curata cu o racleta improvizata din plastic sau din lemn si se pot inlocui cu succes cu garnituri confectionate din carton de calendar de perete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 -referitor la acul din membrana, eu am rezolvat simplu folosind un smirghel de 1000 cu ajutorul apei si a unei mandrine de bormasina. Am prins usor acul in mandrina, am pus smirgel pe ac si usor am invartit la mana mandrina eliminand astfel hopurile de pe ac. Dupa operatiune acul aluneca usor in suport si nu se mai bloca. nu te supara, incerc doar sa dau sfaturi... nu rezolvi nimic daca dai cu smirghel pe acul de dozaj, din contra. in timp tubul emulsor, acela in care intra acul se ovalizeaza si acul se uzeaza, rezultant amestec bogat la viteza de croaziera. deci tu practic ai inrautatit cand ai dat cu smirghel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Nu iti imagina ca am stat 30 minute si am frecat la el ca sa il fac la loc rotund. La mine dupa cum am spus era ceva mai simplu, de suprafata. Nu am avut intentia de a rectifica acul ci doar de a-l curata putin. Ps: Nu ma supar deloc, aici incercam sa invatam si sa ne corectam. Operatiunea facuta pe carburatorul meu nu a inrautatit. In doua persoane cu bagaje si mers pana in 100km/h am scos un consum de 4.8L. Pornirea este usoara, nu da sa se innece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 pornirea nu are legatura cu acul de dozaj. ci doar cu turatia de croaziera, deschiderea gazului de la 1/4 la 3/4....la pornire tine doar de pilot screw(surubul de amestec). asfalt uscat si hai cu vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) cred ca se bucura "forumistii non-DR" ca vb si noi despre "probleme" la DR-uri.... ... invidie 100% .... parca aud: "ba, iau si eu DR ca nu are probleme; astia cand se plictisesc slefuiesc putin acul de dozaj..." Editat Martie 14, 2012 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Am pornit in sfarsit motocicleta si am facut o tura! Am pus la lock ambreiaul, noua garnitura, carburatorul a fost curatat si tot ce mai era pe acolo. Insa problema pentru care am dat jos carburatorul sa il curat persista!.... Cand pornesc motocicleta, totul merge perfect, insa chiar si cu motorul cald.....cand vreau sa plec de pe loc, moare. Daca ii dau soc cam 25% merge. Nu stiu ce sa ii fac...daca aveti idee va rog ajutati ma si pe mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Asa facea si a mea si a trebuit sa umblu putin la surubul de relantiu si sa il reglez la cald, ca motorul sa stea la 1400-1500 ture. Ai sa vezi ca nu o sa se mai opreasca de la plecarea de pe loc. Asa se intampla la relatiu foarte mic. [parca aud: "ba, iau si eu DR ca nu are probleme; astia cand se plictisesc slefuiesc putin acul de dozaj..." ] pai daca asta e adevarul ) Daca nu se strica ele, le stricam noi cand ne bagam nasurile ) Editat Martie 15, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Tu vorbeste pentru tine....eu unde pun mana pune dumnezeu harul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) Lasa ca m-a chinuit ieri a mea da am crezut ca-i dau foc...am dal la pedala de am facut febra musculara si nu a vrut.... Unde mai pui ca mi s-a retezat filetul de la o bujie in blocul motor de am crezut ca fac cu nervii Si era bujie noua. Mai incerc sambata sa vad de ce mama zmeului nu vrea sa o ia.. Editat Martie 15, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) eu zic ca e de la bujii. Am avut in trecut bujii care dadeau scanteie afara, iar cand le montam "cariciu". Oare daca s-a retezat filetul nu e posibil sa scape presiune pe langa ? Azi o sa ma duc si eu in depozit sa ii sterg o pedala sa vad daca porneste ! Editat Martie 15, 2012 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Am reusit sa-i scot filetul, am infipt o surubelnita si....a mers rotit. Deja ma vedeam cu tarozi si filiere....nasol moment. Acum are bujii noi, benzina de anu' trecut, dar nu vrea, vaca.Las' ca-i vin eu de hac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) parca aud: "ba, iau si eu DR ca nu are probleme; astia cand se plictisesc slefuiesc putin acul de dozaj..." am intrat sa va citesc un pic... am citit numai ultima pagina si m-ati convins! nu-mi iau frate DR - nu aveti decat sa le bibiliti cat vreti! Editat Martie 15, 2012 de Eliadar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 ---povestea cu vulpea si poama acra iti spune ceva ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Bine, Eliadare, nu iti luaDR. Da' ia macar numarul de telefon al unui DR-ist, sa te scoata daca ramai cu BMW-ul prin noroaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 ...circula Bmw-ul prin noroi ? Eu stiam ca merg bine pe "asfalt" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Am pornit in sfarsit motocicleta si am facut o tura! Am pus la lock ambreiaul, noua garnitura, carburatorul a fost curatat si tot ce mai era pe acolo. Insa problema pentru care am dat jos carburatorul sa il curat persista!.... Cand pornesc motocicleta, totul merge perfect, insa chiar si cu motorul cald.....cand vreau sa plec de pe loc, moare. Daca ii dau soc cam 25% merge. Nu stiu ce sa ii fac...daca aveti idee va rog ajutati ma si pe mine! Cu socul la 25% are forta? Trage? Daca nu problema nu prea este de carburatie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Da cu sucur tras merge fain. E sigur de alimentare....Motorul merge perfect...am verificat si compresia si imi scoate fix cat da manualul valoarea de standard - am ramas socat sa vad ca un motor din 98 a iesit asa bine. (detalii despre asta cu vreo 3 pag in urma). Nu are de unde sa fie decat din carburatie as zice. Bujiile sunt si ele schimbate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 vezi sa ai bateria buna, ca eu, anu trecut, am avut ghinionu sa se sulfateze fara sa-mi dau seama(nu stiam vechimea bateriei cand am luat motocicleta) si am ramas cu ea in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 vezi sa ai bateria buna, ca eu, anu trecut, am avut ghinionu sa se sulfateze fara sa-mi dau seama(nu stiam vechimea bateriei cand am luat motocicleta) si am ramas cu ea in drum. Dar ce? DR-ul merge pe baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Presupunand ca ai dreptate...din pacate bateria e nou noutza!...Am luat motocicleta fara baterie si doar ce i am cumparat una noua fara intretinere...deci baterie - exclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Da cu sucur tras merge fain. E sigur de alimentare....Motorul merge perfect...am verificat si compresia si imi scoate fix cat da manualul valoarea de standard - am ramas socat sa vad ca un motor din 98 a iesit asa bine. (detalii despre asta cu vreo 3 pag in urma). Nu are de unde sa fie decat din carburatie as zice. Bujiile sunt si ele schimbate! din categoria "pareri": - verifica sa nu traga aer fals pe undeva. - "umezesti" filtrul de ulei sau mai bine daca ai un spray cu ulei pentru filtru (de aer). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Filtrul de aer e doar spalat....nu e impregnat cu ulei! Sa fie oare datorita faptului ca aer filtrul neuns si e mai permisiv?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Nu cred ca inlfluenteaza asa tare, este impregnat cu ulei ca sa retina mai bine impiritatile. Dar si aerul intra mai greu, dupa mintea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Nu e de la filtru de aer, ca nu contine ulei in el. Eu de 4 ani in fiecare primavara dau jos buretele de la filtru de aer si il las la inmuiat cu ticky dupa care il clatesc bine cu apa curata si il las sa se usuce bine. Eu zic ca e posibil sa fie de la nivel, de la cele doua bidonase care plutesc in carburator. Ai incercat sa maresti putin relantiul din surub ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.