Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Fain fain fain ! :) (Chucki si Victorasu )

Abia astept si eu sa-i dau "pedala" ...

 

caută Cimitir Tabla Buţii ..

» Post actualizat in 06 Apr 2015 17:28

Chucki, cum sta MItasu pe spate ?

Mitasu de pe spate sta asa cum ai prezis.... adica se toceste in draci. Probabil ca o sa ma mai tina si sezonul asta iar la anul schimbat. Desi se mananca repede prefer sa nu renunt la el. Aderenta mi se pare cea mai buna din tot ce am avut pana acum. exemplu: sambata pe la paraul rece ningea, ud pe jos si maxim 1-2 garede. Nu am derapat nici macar 1 cm. Cred ca merita totusi efortul ca la 2 ani sa schimb cauciucul pe spate.

Plus ca imi venea sa le arat degetul mijlociu politailor care m-au aprit in Predeal sa ma-ntrebe de cauciucuri eu aratandu-le mandru inscriptia M+S.

 

Salutare!

 

Daca reluati traseul spre Tabla Buţii as fi si eu amator. Weekendul urmator e Pastele, dar celalalt mi l-as rezerva pentru plimbare, poate se mai topeste zapada pana atunci.

Ce spuneti?

Cine poate....uni n-are permis la acea data. Sa vezi ce-mi bag eu unghia-n gat cand o sa postati voi poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da exact, cimitirul eroilor Tabla Butii, este un peisaj demential, se urca din Slon Prahova , ar fi interesant pentru acel weekend sa facem din nou incercarea, pana atunci sper sa rezolv problema cu muritul motorului o sa va atasez pozele cu bujia veche...din ce ati povestit voi cred ca e amestecul prea bogat in benzina si sarac in aer..dar va las pe voi sa decideti..si mai atasez cateva poze

post-43294-0-46008000-1428352801_thumb.jpg

post-43294-0-48748600-1428352811_thumb.jpg

post-43294-0-07267000-1428352824_thumb.jpg

post-43294-0-74747700-1428352850_thumb.jpg

post-43294-0-88478500-1428353144_thumb.jpg

post-43294-0-07870100-1428353161_thumb.jpg

post-43294-0-03569700-1428353178_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Victorasule :)

n-arata f rau bujia ta. Mai curat-o o data cu peria si fa o tura. Electrodul de masa(ciocul) arata grideschis ceea ce indica amestec sarac. Pe filet ai funingine dar pare veche. Incearca sa te duci la un drum mai intins si vedem dupa aceea. Cum ai reglat surubul de amestec ? Ce stil de condus ai, te duci mai mult pe gaz sau o lasi mai usor pina in prima jumatate de cursa a acceleratiei ?.

Daca -i desurubezi din surb 1/2, nu trage mai bine ?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat.

 

Ca nu m-am putut abtine am plecat cu doamna la tara. Si pentru ca mi-era frica ca o sa ma ispiteasca am lasat-o acolo. Nu inainte s-o mai chinui nitel. Eu pe ea si ea pe mine. Vremea superba, peisajele superbe, plimbarea si mai. Singura surpriza a fost cand mi-am dat seama ca am intrat in orezarie abia cand am inceput sa ne scufundam:)))

post-72436-0-99262800-1428943586_thumb.jpgpost-72436-0-17202900-1428943597_thumb.jpgpost-72436-0-09993300-1428943605_thumb.jpgpost-72436-0-46928000-1428943616_thumb.jpgpost-72436-0-40712200-1428943634_thumb.jpgpost-72436-0-83997300-1428943644_thumb.jpgpost-72436-0-44971400-1428943658_thumb.jpgpost-72436-0-19709300-1428943668_thumb.jpgpost-72436-0-41471400-1428943679_thumb.jpgpost-72436-0-17787400-1428943692_thumb.jpgpost-72436-0-54377800-1428943700_thumb.jpgpost-72436-0-15015200-1428943710_thumb.jpgpost-72436-0-22011400-1428943718_thumb.jpgpost-72436-0-65942600-1428943732_thumb.jpgpost-72436-0-72031400-1428943741_thumb.jpgpost-72436-0-81584900-1428943752_thumb.jpgpost-72436-0-34613000-1428943764_thumb.jpgpost-72436-0-54240200-1428943773_thumb.jpgpost-72436-0-76092800-1428943844_thumb.jpgpost-72436-0-83223100-1428943852_thumb.jpgpost-72436-0-65829200-1428943783_thumb.jpgpost-72436-0-64642900-1428943791_thumb.jpgpost-72436-0-57890000-1428943801_thumb.jpgpost-72436-0-36093600-1428943812_thumb.jpgpost-72436-0-40626800-1428943822_thumb.jpgpost-72436-0-77222400-1428943831_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hristos a inviat.

 

Ca nu m-am putut abtine am plecat cu doamna la tara. Si pentru ca mi-era frica ca o sa ma ispiteasca am lasat-o acolo. Nu inainte s-o mai chinui nitel. Eu pe ea si ea pe mine. Vremea superba, peisajele superbe, plimbarea si mai. Singura surpriza a fost cand mi-am dat seama ca am intrat in orezarie abia cand am inceput sa ne scufundam:)))

attachicon.gifIMG_20150410_180600.jpgattachicon.gifIMG_20150410_184641.jpgattachicon.gifIMG_20150411_121842.jpgattachicon.gifIMG_20150411_121846.jpgattachicon.gifIMG_20150411_122050.jpgattachicon.gifIMG_20150411_122053.jpgattachicon.gifIMG_20150411_122506.jpgattachicon.gifIMG_20150411_122508.jpgattachicon.gifIMG_20150411_190437.jpgattachicon.gifIMG_20150411_190446.jpgattachicon.gifIMG_20150412_191522.jpgattachicon.gifIMG_20150412_191527.jpgattachicon.gifIMG_20150412_191533.jpgattachicon.gifIMG_20150412_191955.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192001.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192007.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192012.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192700.jpgattachicon.gifIMG_20150412_195643.jpgattachicon.gifIMG_20150412_195649.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192712.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192854.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192908.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192922.jpgattachicon.gifIMG_20150412_192931.jpgattachicon.gifIMG_20150412_194700.jpg

Misto plimbarea ta! Auzi unde ai retapitat saua? am si eu mare nevoie de asa ceva..dupa ceva km ma cam doare fundul:)), app dr-urile voastre cam cat ulei papa? sa stiu daca sunt in parametrii?:)))

» Post actualizat in 15 Apr 2015 16:41

Victorasule :)

n-arata f rau bujia ta. Mai curat-o o data cu peria si fa o tura. Electrodul de masa(ciocul) arata grideschis ceea ce indica amestec sarac. Pe filet ai funingine dar pare veche. Incearca sa te duci la un drum mai intins si vedem dupa aceea. Cum ai reglat surubul de amestec ? Ce stil de condus ai, te duci mai mult pe gaz sau o lasi mai usor pina in prima jumatate de cursa a acceleratiei ?.

Daca -i desurubezi din surb 1/2, nu trage mai bine ?

 

 

Merg mai turat cu ea...imi place sa nu troncaneasca sub mine pistonul:)) dar acum am cam observat ca papa ulei..legat de carburatie reglaje si etc..am gasit un tip sa il curate si regleze..am fost la el..si cand sa desfaca cablul de la soc..era lipit acolo deoarece fusese rupt...e posibil sa traga aer fals pe acolo? am comandat pieselea acelea din capul cablului...acum sa vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Misto plimbarea ta! Auzi unde ai retapitat saua? am si eu mare nevoie de asa ceva..dupa ceva km ma cam doare fundul:)), app dr-urile voastre cam cat ulei papa? sa stiu daca sunt in parametrii? :)))

» Post actualizat in 15 Apr 2015 16:41

Saua am retapitat-o la Motodan (user) din timisoara. Sa sti cas evede diferenta intre cea standard si asta... chiar vineri eram uimit ca trecusera 2 ore decand eram calare fara orpire si nu aveam nici o problema. De mancat nu prea manca.... sa zicem ca 300 ml la un schimb (5000 km). depide si ce ulei.... astea sunt datele pentru 20 sau 15w50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua am retapitat-o la Motodan (user) din timisoara. Sa sti cas evede diferenta intre cea standard si asta... chiar vineri eram uimit ca trecusera 2 ore decand eram calare fara orpire si nu aveam nici o problema. De mancat nu prea manca.... sa zicem ca 300 ml la un schimb (5000 km). depide si ce ulei.... astea sunt datele pentru 20 sau 15w50.

Da..e putin cam departe tipul:P eu am bagat 10 w 40 si dupa 1000 km se vede destul demult ca a papat..nu stiu sa apreciez inca in ml..ca nu am fost nevoit sa completez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua am retapitat-o la Motodan (user) din timisoara. Sa sti cas evede diferenta intre cea standard si asta... chiar vineri eram uimit ca trecusera 2 ore decand eram calare fara orpire si nu aveam nici o problema. De mancat nu prea manca.... sa zicem ca 300 ml la un schimb (5000 km). depide si ce ulei.... astea sunt datele pentru 20 sau 15w50.

 

 

n-ai cumva nr lui Motodan ? l-am avut in agenda dar m-am scapat de tel, cu tot cu agenda :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins si eu ieri vreo 3 ore de vreme bunicica si m-am dat pe o scurta revizie la motoreta. Am scos-o din depozit de joi, dar nu am avut deloc timp de ea. Partea buna a fost ca puteam sa o vad de fiecare data cand imi venea chef, ea fiind parcata in parcarea firmei.

 

Printre lucrurile facute: curatat discurile de frana cu spray si placutele de frana. Inca nu imi place cum lucreaza frana de mana . Dupa apasare imi blocheaza roata si daca bat usor cu coada de la surubelnita in dreptul pistonaselor isi da drumul. Ma gandesc ca astea or sa isi dea drumul in timp. Am curatat lantul si l-am uns.

Am facut schimbul de ulei cu tipul asta de la Elf mineral 15w 40 (auto). I-am montat bateria dupa ce toata iarna a fost sub supraveghere si din cand in cand am pus-o pe redresor (Ala de la Lidl cu afisaj e super tare....).

 

M-am dat sa o pornesc,dupa ce a stat mai bine de 6luni nepornita, benzina avem, chef avem, forta avem, Inainte de a o porni i-am dat 50 de pedale la rece fara contact ca sa fiu sigur ca imi baga cat de cat ulei pe traseu. M-am dat la pornit. Mi-a amortit piciorul drept si buca de cate bucati i-am dat si nu dadea nici un rateu.

 

M-a asteptam la asta, da jos rezervorul, desfa carburatorul,l-am curatat, suflat. Montez, totul la loc, 2 pedale de incalzire , contact si taca, taca,taca, porneste intr-o clipita. Problema de anul trecut insa tot acolo e, o am si anul asta.

 

 

Nu reusesc sa imi dau seama de la ce e. Am reglat anul trecut cu lera admisia si evacuarea: 0.1 la admisie si 0.2 evacuarea. Tacaneala asta ma dispera. SI se accentueaza pe masura ce accelerez. Am facut o tura cu ea prin curte, cutia imi functioneaza ireprosabil. Vad ca tipul care a postat zice ceva de valva de la decompresor. (modelul meu are pornire doar la pedala).

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am prins si eu ieri vreo 3 ore de vreme bunicica si m-am dat pe o scurta revizie la motoreta. Am scos-o din depozit de joi, dar nu am avut deloc timp de ea. Partea buna a fost ca puteam sa o vad de fiecare data cand imi venea chef, ea fiind parcata in parcarea firmei.

 

Printre lucrurile facute: curatat discurile de frana cu spray si placutele de frana. Inca nu imi place cum lucreaza frana de mana . Dupa apasare imi blocheaza roata si daca bat usor cu coada de la surubelnita in dreptul pistonaselor isi da drumul. Ma gandesc ca astea or sa isi dea drumul in timp. Am curatat lantul si l-am uns.

Am facut schimbul de ulei cu tipul asta de la Elf mineral 15w 40 (auto). I-am montat bateria dupa ce toata iarna a fost sub supraveghere si din cand in cand am pus-o pe redresor (Ala de la Lidl cu afisaj e super tare....).

 

M-am dat sa o pornesc,dupa ce a stat mai bine de 6luni nepornita, benzina avem, chef avem, forta avem, Inainte de a o porni i-am dat 50 de pedale la rece fara contact ca sa fiu sigur ca imi baga cat de cat ulei pe traseu. M-am dat la pornit. Mi-a amortit piciorul drept si buca de cate bucati i-am dat si nu dadea nici un rateu.

 

M-a asteptam la asta, da jos rezervorul, desfa carburatorul,l-am curatat, suflat. Montez, totul la loc, 2 pedale de incalzire , contact si taca, taca,taca, porneste intr-o clipita. Problema de anul trecut insa tot acolo e, o am si anul asta.

 

 

Nu reusesc sa imi dau seama de la ce e. Am reglat anul trecut cu lera admisia si evacuarea: 0.1 la admisie si 0.2 evacuarea. Tacaneala asta ma dispera. SI se accentueaza pe masura ce accelerez. Am facut o tura cu ea prin curte, cutia imi functioneaza ireprosabil. Vad ca tipul care a postat zice ceva de valva de la decompresor. (modelul meu are pornire doar la pedala).

Da jos capacul de la culbutori ca unul e scobit unde calca pe axa cu scame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

» Post actualizat in 19 Apr 2015 09:43

Iar problema nu o sa dispara pana nu dai jos capacul de la sorb sa il cureti. E acelasi capac prins cu 3 suruburi de 6 sub motor unde golesti uleiul!!!

» Post actualizat in 19 Apr 2015 09:52

Voiam sa mai spun sa ai grija de potcoava care e sub axul cu came sa nu cada in motor cand desfaci capacul, iar recomandat este sa fie la semne distributia,sau macar pistonul la punctul mort cand scoti capacul ca sa nu iti impinga arcurile de la supape capacul intr-o parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar problema nu o sa dispara pana nu dai jos capacul de la sorb sa il cureti. E acelasi capac prins cu 3 suruburi de 6 sub motor unde golesti uleiul!!!

 

Ce e posibil sa gasesc acolo ? Am schimbat acum uleiul si nu am gasit decat putina pilitura pe magnetul surubului de golire ulei. Cu ce m-ar ajuta operatiunea asta? Crezi ca nu imi urca uleiul pana sus ?

 

Da jos capacul de la culbutori ca unul e scobit unde calca pe axa cu scame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

 

Atasez o poza cu motorul meu cand l-am desfacut acum 4 ani poate ma poti ajuta unde anume sa ma uit....pe talpile alea din capac ?post-45143-0-69236400-1429449134_thumb.j

 

 

Atasez totusi un link catre pozele astea...sa se vada mai bine.

 

https://www.pro-bike.ro/forums/topic/79646-reconditionare-suzuki-dr-650-rs/

post-45143-0-69236400-1429449134_thumb.jpg

post-45143-0-80881900-1429449242_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sita sorbului e prea fina, aduna silicon de la lucrari ,span din functionarea motorului, praf din ambreiaj si patinele de distributie...etc.Poate nu ramane fara ungere deloc dar suficient sa nu ai presiune sus la ax iar atunci dr-urile incep sa pape culbutorii(poza a 2-a care ai atasat-o) Curata sorbul, schimba filtrul de ulei, pune culbutori ok si ai liniste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Edysson.

 

Saptamana asta cum prind vreme buna ma dau sa curat sorbul apoi sa desfac capacul de sus. Deobicei ca sa evit impingerea capacului o sa desfac suruburile de reglaj. Sunt chiar curios sa vad ce s-a intamplat pe acolo.

 

In trecut am avut probleme cu filetele de 6 la 4 suruburi, prin urmare am majorat si am facut filet de 8 ...apoi am facut prezon de 8 care intra in chiuloasa si de 6 care sa iasa prin capac sa il pot strange. Cu ocazia asta am sa verific si lantul de distributie , dc e intins de intinzator cum trebuie. (Lantul este ca nou, nu am nici 4000km cu el).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Edysson.

 

Saptamana asta cum prind vreme buna ma dau sa curat sorbul apoi sa desfac capacul de sus. Deobicei ca sa evit impingerea capacului o sa desfac suruburile de reglaj. Sunt chiar curios sa vad ce s-a intamplat pe acolo.

 

In trecut am avut probleme cu filetele de 6 la 4 suruburi, prin urmare am majorat si am facut filet de 8 ...apoi am facut prezon de 8 care intra in chiuloasa si de 6 care sa iasa prin capac sa il pot strange. Cu ocazia asta am sa verific si lantul de distributie , dc e intins de intinzator cum trebuie. (Lantul este ca nou, nu am nici 4000km cu el).

Nu e nevoie sa desfaci reglajele de la culbutori, daca motorul e la PMS si culbutorii largi, atunci nu impinge capacul intr-o parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edysson, ai avut 100% dreptate.

 

Am profitat azi de vremea frumoasa si dupa servici am ramas sa desfac la sorb si capacul de la culbutori. Recunosc ca nu am desfacut niciodata acel capac de la sorb si recomand tuturor sa faca operatiunea asta chiar cand schimba uleiul. Pe viitor la fiecare schimb de ulei voi da jos si acel capac sa curat sita si chiar interiorul capacului. Sita era in proportie de 20% murdara cu resturi de silicon...si pilitura, iar in capac...vai de capul meu. Aveam o pelicola intarita de mizerie. Cu un spray de curatare am lustruit ambele piese de iti puteai face freza in ele. Cu ocazia asta am pus si un filtru nou de ulei si am montat totul la loc. Am dat si capacul de sus jos dupa ce m-am chinuit o gramada. prezoanele alea facute mi-au dat mari batai de cap...fiind oblicat sa le scot cu totul, altfel capacul nu imi iesea. Am inspectat furcile alea din capac si stupoare. Furca de pe evacuare este cea afectata, in special talpa furcii. A mancat din ala axul . Am inspectat axul si este ok..nu are nici o urma de uzura. Caz rezolvat pacietul e mort. Ma intreb daca exista vreo sansa sa apelez la vreun atelier specializat in asa ceva ,,,sa imi incarce acolo si apoi sa imi rectifice sau trebuie musai piesa noua ?

 

Ma dau la cautat, daca totusi exista cineva care ma poate ajuta cu o informatie cu piesa, contra cost, i-as fi recunoscator. Totusi maine ma duc la un meserias care rectifica arbori si toate celea, sa isi dea cu parerea . Va salut.

 

Atasez o poza..telefonul meu insa nu a focalizat chiar cum trebuie...insa se observa uzura de pe talpa de evacuare.


» Post actualizat in 27 Apr 2015 12:32

Azi am primit o vesta foarte buna.

 

M-am intalnit cu acest super meserias sambata si i-am aratat piesa. Dupa ce i-am descris cam pe unde e si cam ce face, imi zice ca trebuie o sudura mai speciala cu un material care e foarte rezistent la frecare. Mi-a zis ceva de un electrod, inox....naiba stie...oricum nu am fost foarte atent. Oriocum tot ceva cu care se repara planetarele....cert e ca sudura la suprafata este foarte rezistenta. S-a polizat foarte greu si in timp.

 

 

Sunt multumit de cum a iesit produsul final. A avut ceva de munca . Mi-a cerut 100 ron si am zis ca merita, tinand cont ca nu gasesc pe nicaieri furca asta.

 

Iata si produsul inainte si dupa :

 

 

post-45143-0-06436800-1429896922_thumb.jpg

post-45143-0-69236000-1430137396_thumb.jpg

post-45143-0-29718300-1430137408_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca ma faci curios si cand ajung la mobra (sau cand o aduc acasa) si ii fac schimbul de ulei ma uit si eu pe la sorbu ala....Am mai incercat odata sa-l curat dar dupa ce am dat capacul jos nu am reusit sa desfac cele 2 suruburi ce tin sorbul. Acum am sa ma chinui.

 

Era un mecanic care zicea ca sudura nu tine pe astfel de componente. Dar astia se mai si insala...Sper sa te tina sudura si sa faci multi km fara probleme....

 

Acu problema mea: Ma mananca in poponeata sa plec iar p-afara pe la inceputul lui iunie. Si ca sa nu fiu iar balalau ce considerati ca ar trebui sa mai iau la mine? pe langa:

 

Ceva piesulite/membrane carb, stator, cdi, scule, mini compresor, silicon, 0,5L ulei. O mai fi si altceva dar momentam le-am uitat. Tura ar trebui sa fie cam de 3000km (Croatia, Muntenegru, Albania si mai departe mai vad.....

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi intrebare i-am pus-o si eu...insa baiatul asta mi-a spus ca firma lui...una destul de mare in Botosani, are echipamente de ultima generatie in materie de sudura. Mi-a spus ca aceasta sudura nu se face cu aparatul de acasa pe trotuar in fata casei. Operatiunea a durat pt ca a fost nevoit sa tot raceasca piesa la fiecare punctare, pentru a nu o decalibra. Abia astept sa o montez pe motor sa vad cum se comporta. Testul suprem este cel al rezistentei in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Chucki, esti temerar ! fain :hug: Eu cred ca daca ti-ai schimbat de curind rulmenti, placute frina, cabluri ambreiaj si acc, iar lantul sa fie in parametri (min. 319,4), n-ai treaba. Mergi linistit :) Ahhh, vezi ca in trusa mai este un plastic mic, cu ce razi gheata de pe parbriz iarna si vara sa baga in bancomat si ies bani. Piesa poate fi importanta

BAFTA la drum. Asteptam poze.

 

Irinel, am vazut reconditionarea ta. Temerar ca Chucki :hug: E o incercare cu sanse de succes DAR trebuie sa fi constient ca daca piesa nu va tine, probabil se va rupe, cu efecte necunoscute. Eu te sfatuiesc sa cauti macar o alta furca. Oricum, iti recomand sa-ti pui un magnet (Neodim de ex) in motor ca sa-ti culeaga spanul care va iesi din combinatia axului cu came care nu mai are suprafata de contact cu rugozitatea corecta si talpa culbutorului reconditionat ne prelucrat d.p.d.v al paralelismului cu axele ! Poate gasesti in zona ta o firma care se ocupa de reconditionari axe cu came, macar sa-ti refaca suprafata. Masoara diametrul cel mai mare al camei admisie si evacuare ca sa vezi daca mai esti in limita de uzura.... (la DR750/800 e 35,79mm adm, si 35,68mm evacuare). Daca esti departe de limita, atunci nu mai are sens se te chinui si pune bani deoparte si pentru ax cu came . Sigur gasesti ceva variante uzate dar mai bune decit ce ai acum acolo.

 

Cu drag, Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...