FlorineluSPR Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 nu da curent de loc la fise.........acu nusht ce masa are cred ca e din cdi-ul ala de la baterie.de langa baterie mai bine zis.nu duce curent la fie.am pus diverse buji am tinut si mana sa ma corenteze si nimic.chear nu stiu ce sa fie.eu acum 2 saptamani am rupt semiaripa si mia aruncat noroi si apa apoi pe baterie si cdi-ul ala si ma gandesc sa nu se fi dus.cum spuneam mai sus porneam o alsam pornita si se oprea brusc.dar o lua apoi.parca nu se tura nici la maxim.acu nu mai are scanteie deloc.cum sa verific eu daca e dus cdi-ul ala de langa baterie sau cel de iese fisele........ma gandeam ceva cu aparatu de masura..sa pun cumva ca am 2 tipuri unu electronic s iunu mai vechi cred ca cu ala sa reusesc ceva..dar nu stiu cum sa fac si ce sa fac.........daca e sa fie dus cdi-ul fie ala de la baterie fie ala cu fisele.unde as putea gasi??sar putea duce senzorii sau statorul din motor?? nu am mers fara ulei sau ceva ca stiu ca se arde...a avut toata ingrijirea necesara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 nu da curent de loc la fise.........acu nusht ce masa are cred ca e din cdi-ul ala de la baterie.de langa baterie mai bine zis.nu duce curent la fie.am pus diverse buji am tinut si mana sa ma corenteze si nimic.chear nu stiu ce sa fie.eu acum 2 saptamani am rupt semiaripa si mia aruncat noroi si apa apoi pe baterie si cdi-ul ala si ma gandesc sa nu se fi dus.cum spuneam mai sus porneam o alsam pornita si se oprea brusc.dar o lua apoi.parca nu se tura nici la maxim.acu nu mai are scanteie deloc.cum sa verific eu daca e dus cdi-ul ala de langa baterie sau cel de iese fisele........ma gandeam ceva cu aparatu de masura..sa pun cumva ca am 2 tipuri unu electronic s iunu mai vechi cred ca cu ala sa reusesc ceva..dar nu stiu cum sa fac si ce sa fac.........daca e sa fie dus cdi-ul fie ala de la baterie fie ala cu fisele.unde as putea gasi??sar putea duce senzorii sau statorul din motor?? nu am mers fara ulei sau ceva ca stiu ca se arde...a avut toata ingrijirea necesara. Salut...ar trebui sa facem o precizare "ala de langa baterie" este CDI..."ala din care ies fisele" e de fapt bobina de inductie:P...afla care dintre ele e dus si poate te pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am inteles bobina ii ziceam si eu dar pe multi ii aud cu cdi..acum nu stiu ce e dus.ar putea fi din aprindere ..senzori ceva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 hello! ma bucur tare mult ca am dat peste topicul acesta:D am un DR800s din '95 care are nevoie de un melc de kilometraj, stie cineva unde as putea sa gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am inteles bobina ii ziceam si eu dar pe multi ii aud cu cdi..acum nu stiu ce e dus.ar putea fi din aprindere ..senzori ceva??? ce sfat pot sa-ti mai dau este sa scoti borna la baterie si sa dai la kick sau sa o tragi si sa vezi daca se aprinde becul de neutral daca se aprinde e ok incarcarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am inteles bobina ii ziceam si eu dar pe multi ii aud cu cdi..acum nu stiu ce e dus.ar putea fi din aprindere ..senzori ceva??? Bai, mos, fa rost de schema electrica (http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html). Pe schema poti sa-ti alegi diverse puncte de masura. Daca ai bateria incarcata, motorul merge si daca nu incarca altenatorul (magnetoul). Va merge pana se descarca bateria. Vezi sa nu fie ceva la contact. Acolo unde bagi cheia de contact. PS Esti de groaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am mai avut belele cu contactu....va stresez dar nu am ce face eu am bateria dusa..nu primeste curent e doar de mobila.dar inainte cand aceleram se aprindea becu tare la relanti mai moale.acum inteleg cum zici sa vad daca se aprinde cand invar..ca sa fiu sg ca baga curent.dar o sa masor cu aparatu daca baga cand dau al kik.acum sa vad maien cum pot verifica si sa aflu ce e dus.o sa fac maine niste poze detaliate cum masor si tot ce am facut acolo.cand dau la kik imi baga curent pe instalatie ca mia masurat cu aparatu mecanicu si se ducea limba la aparat imedait.dar nu stiu unde cum si ce a masurat.dar il auzeam zicand bun bun bun dar nu stie nici el care din alea e duse.ori cdi ori bobina.maine stau de el toata ziua cu mecanicu sa vad ce rezolv si cum aflu.ma gandeam sa verific daca imi duce curent la bobina...sa scot mufa..dar cum verific si acolo....sau sa verific daca duce curent la cdi..dar cum fac???e tot un drac...am manualul dar e in germana.oricum isntalatia am inteleso.am dezizolat firele si le vad clar dupa culori unde duce si cum e.orice sfat e de mare ajutor. ps:unde gasesc bobina sau cdi?? depinde care e dus...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 http://www.manualedereparatie.info/categorii/suzuki.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 acum descarc manualul.cred ca scanteia mi-a facut belele alea cu opritul.statea ce statea se oprea.pornea din 1 pedala..iara la fel si parca nu mi se tura cum trebuie pana cand acelerasem putin si dintr-o data...sa oprit..si nema....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 acum descarc manualul.cred ca scanteia mi-a facut belele alea cu opritul.statea ce statea se oprea.pornea din 1 pedala..iara la fel si parca nu mi se tura cum trebuie pana cand acelerasem putin si dintr-o data...sa oprit..si nema....... Dupa cum ti-am spus mai de mult: alimentarea sau aprinderea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 acum descarc manualul.cred ca scanteia mi-a facut belele alea cu opritul.statea ce statea se oprea.pornea din 1 pedala..iara la fel si parca nu mi se tura cum trebuie pana cand acelerasem putin si dintr-o data...sa oprit..si nema....... Pai nu tzi-am zis ca daca afli care din ele e stricat pot sa te ajut eu ca am inca un DR dezmembrat... da poate totusi e de la altceva. Afla intai care e sigur:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 am inteles maine o sa stiu exact.acum a vazut mecanicu schita electrica i le scot maine la imprimanta ii traduc toate cuvintele si verific tot.eu aveam belele cu contactu.statea numai pus mereu ca nici bateria nu mergea..opream doar din buton si asa statea.cand il miscam mai facea pe nebunu.faru nu imi mergea turometru nu imi mergea absolut nimic de electrica nu imi mai mergea la el decat becu la neutral.asa e de cand l-am luat dar acum o fac cum trebuie.instalatia nu e magarita sau ceva e firele in coditi o sa fac si poze maine mai pe indelete si cum lucreaza ce verifica tot.maine vad ce e de capul lui.si aflu 99% de ce am nevoie.va multumesc pt timpul acordat!numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 salutare! astazi mi-am bagat nasu singur pe la electrica iarasi mai exact la contact.misc un fir mai handicapat si se dezlipeste.il lipesc trag putin de fise si dau la kik cand vad scanteie.acum da scanteie dar nu da cum trebuie.da amandoua scanteie dar nu prea imi place.face figuri cand da bine cand mai slab.una din ele da destul de bine constant cam aceasi scanteie de fiecare data iar cealata da mai slab nu al fel de bine ca cealalta.scanteie buna da cu alte buji cu bujiile ei nu da bine..ba da ba nu da fac pe nebunele.am luat 2 buji de dacie normale si cu alea am vazut cum e treaba.o fise da bine cealalta mai slab..parca are momente nu stiu sa explic exact......sa fie dusa bobina???sau fisele..pipele....ma gandesc ca cdi-ul e bun ca da scanteie acu dar nu cum ar trebui.ce credeti??? edit: am mai verificat acum..are toane..ba dau bine amandoua ba nu mai dau ba face pe nebunu..oricum am nevoie de buji noi clar.....o fise ar merge cealalta face fite..ba merge si aia ba nu merge.....ba da bine ba da slab ba merg amandoua la fel...e tot un drac!!ce sa fie??bobina??senzorii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 salutare! astazi mi-am bagat nasu singur pe la electrica iarasi mai exact la contact.misc un fir mai handicapat si se dezlipeste.il lipesc trag putin de fise si dau la kik cand vad scanteie.acum da scanteie dar nu da cum trebuie.da amandoua scanteie dar nu prea imi place.face figuri cand da bine cand mai slab.una din ele da destul de bine constant cam aceasi scanteie de fiecare data iar cealata da mai slab nu al fel de bine ca cealalta.scanteie buna da cu alte buji cu bujiile ei nu da bine..ba da ba nu da fac pe nebunele.am luat 2 buji de dacie normale si cu alea am vazut cum e treaba.o fise da bine cealalta mai slab..parca are momente nu stiu sa explic exact......sa fie dusa bobina???sau fisele..pipele....ma gandesc ca cdi-ul e bun ca da scanteie acu dar nu cum ar trebui.ce credeti??? edit: am mai verificat acum..are toane..ba dau bine amandoua ba nu mai dau ba face pe nebunu..oricum am nevoie de buji noi clar.....o fise ar merge cealalta face fite..ba merge si aia ba nu merge.....ba da bine ba da slab ba merg amandoua la fel...e tot un drac!!ce sa fie??bobina??senzorii?? Curata si tu fisele alea, sau schimba-le si ia doua bujii DPR 8 EA9 sau DPR9EA9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 am inteles.depinde cum le misc.ba merge ba nu merge..una da alta nu face pe nebunele.ba merg amanoua perfect...ba nu dau deloc si dupa 1 peda isi revine si da scanteie...nu stiu ce sa zic.maine vad ce rezolv.ar putea fi bobina dusa sau senzorii??o sa curat fisele eventual le schimb pun altele noi ca sunt prin infiletare.ma gandesc sa nu fie bobina dusa...sau pe cale..sau altceva. m-am mai gandit la o varianta:sa fie vre-un fir cum a fost ala de la contact de azi care nu face bine contact sau Dumnezeu stie si sa faca pe nebunu..si opririle alea bruste asa dintr-o data ..dar apoi pornea la prima pedala(carburatia am facuto din nou ma gandeam k e dop)..se poate sa fie bobina dusa???sau altceva??daca da unde gasesc o bobina buna??o sa verific maine toate firele din nou pentru ca inca nu-s izolate si fixate cu coliere de plastic....sugesti...numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Lewa, ai schema electrica. Masoara si elimina varianta cu senzorul defect de la rotor. Cel mai probabil ai un contact prost pe la fise. Sau dau scanteia prin cadru la masa. Daca poti, pune niste fise bune de Dacie. Provizoriu. Elimini si varianta fise. De obicei, bobina cand se duce, se duce de tot. Si verifica bine firele si contactele. Cu ohmetru, cu voltmetru (pui o baterie incarcata) si vizual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 asta fac frate maine.schimb fisele pun altele am de ford sunt moi calumea exact ce am nevoie.pun si alte pipe la fise verific toate contactele toate..firele..cateodata da scanteie tun amandoua cateodata ba una da bine..alta mai slab...cateodata nu da deloc pana nu dau o pedala mai zdavana(cred k se misca si firele si face contact atunci cand o misc dand la pedala pentru ca nu sunt fixate -atarna pe langa cadru- )totusi tind sa cred ca e ceva pe la fire contacte......fise alte chesti.sper sa nu fie senzorii sau bobina..dar ma gandeam si eu ca daca era de dus se duceau din start. motoru mergea se oprea brusc...o lua din 1 peda.apoi acelerand nu se tura cum trebuie parca dadea sa intrerupa ceva in genu si sa oprit de tot si nex pana acum...carburatia am facuto..curatat din nou dar nu cred ca era nevoie pt ca e din aprindere acum 99,9% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 hello!ma bucur tare mult ca am dat peste topicul acesta:D am un DR800s din '95 care are nevoie de un melc de kilometraj, stie cineva unde as putea sa gasesc? Raisa ..din pacate ai nimerit intr-o discutie destul de aprinsa... ... da un mesaj mail baiatului sa-l trimita prin posta... http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...ata+-44593.html ..daca nu ma insel e acelasi melc... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gra$$u Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) hello!ma bucur tare mult ca am dat peste topicul acesta:D am un DR800s din '95 care are nevoie de un melc de kilometraj, stie cineva unde as putea sa gasesc? In primul rand bine ai venit dsoara , cand a zis Oly ca te stiu nu credeam ca despre tine e vb.Cred ca pana la urma amandoi il vom astepta pe Andrei sa termine 750-ul si dupa care trecem sa canibalizam ce a ramas din motorul lui vechi. In caz de nu-ti dai seama cine sunt ,vezi ca unde ai GS-ul e in capat un DR cu sea verde , ala e al meu Editat Februarie 24, 2009 de Gra$$u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 In primul rand bine ai venit dsoara , cand a zis Oly ca te stiu nu credeam ca despre tine e vb.Cred ca pana la urma amandoi il vom astepta pe Andrei sa termine 750-ul si dupa care trecem sa canibalizam ce a ramas din motorul lui vechi.In caz de nu-ti dai seama cine sunt ,vezi ca unde ai GS-ul e in capat un DR cu sea verde , ala e al meu sta de un an akolo si va mai sta unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gra$$u Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 sta de un an akolo si va mai sta unul. Multumesc ,multumesc ...e din decembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 acum de dimineata iara nu mai da scanteie...dau bobina jos verific fisele pipele si bobina aia mia verificato mecanicu si a zis k e buna..nu e intrerupe fisele nimic..mia zis ca nici scurt nu are ca a pus aparatu de masura pe o fise si pe un fir de intra in el...(de la mufa)si a zis ca e in regula bobina.+ca aseara mergea.acum a mdesfacut contactu..ca era vai mama lui spart merea cu orice cheie..si acu mia iesit fundu..o sa unesc firele cum ar fi pe pozitia on sa vad ce zice.acum traduc schita electrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 In primul rand bine ai venit dsoara , cand a zis Oly ca te stiu nu credeam ca despre tine e vb.Cred ca pana la urma amandoi il vom astepta pe Andrei sa termine 750-ul si dupa care trecem sa canibalizam ce a ramas din motorul lui vechi.In caz de nu-ti dai seama cine sunt ,vezi ca unde ai GS-ul e in capat un DR cu sea verde , ala e al meu Bine v-am gasit stiu cine esti, si DRul l-am recunoscut cand am vazut poza, pana atunci m-am tot intrebat oare al cui este mi-am dat sema intrebarea mea a picat fix in mijlocul...problemei altuia, multumesc pt raspunsuri. bafta si spor lui Andrei atunci P.S. am auzit ca la DR800 de la vibratiile ample ale monocilindrului se desprind placile de pe baterie[ ] si ca trebuie sa schimbi bateria destul de des? se fac si pe gel pt modelul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 Bine v-am gasitstiu cine esti, si DRul l-am recunoscut cand am vazut poza, pana atunci m-am tot intrebat oare al cui este mi-am dat sema intrebarea mea a picat fix in mijlocul...problemei altuia, multumesc pt raspunsuri. bafta si spor lui Andrei atuncP.S. am auzit ca la DR800 de la vibratiile ample ale monocilindrului se desprind placile de pe baterie[ ] si ca trebuie sa schimbi bateria destul de des? se fac si pe gel pt modelul acesta? atata ca 800-le vibreaza mai putin ca 600-le, pe incercate si din povesti, avand 2 arbori de echilibrare! se fac si pe gel, si tin mai mult, da pentru ca-s pe gel si-s mai bune fiind ele pe gel, atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gra$$u Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Bine v-am gasit stiu cine esti, si DRul l-am recunoscut cand am vazut poza, pana atunci m-am tot intrebat oare al cui este mi-am dat sema intrebarea mea a picat fix in mijlocul...problemei altuia, multumesc pt raspunsuri. bafta si spor lui Andrei atunci P.S. am auzit ca la DR800 de la vibratiile ample ale monocilindrului se desprind placile de pe baterie[ ] si ca trebuie sa schimbi bateria destul de des? se fac si pe gel pt modelul acesta? Vino vineri seara la Apasu si vb acolo , problema cu bateriile la DR800 nu e de la vibratii ci de la faptul ca au pus o baterie prea mica pe un monocilindru prea mare si nu face fata .Adica daca ai vreo problema pe carburatie sau pe aprindere si nu vrea sa porneasca din prima nu o sa te tina prea mult bateria sa faci incercari + ca releul de incarcare tinde sa se strice insesizabil si partial , cel putin al meu peste 5000 rpm cu faza lunga aprinsa baga mai mult de 15 v in baterie ceea ce nu e prea bine Editat Februarie 25, 2009 de Gra$$u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.