Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Vino vineri seara la Apasu si vb acolo , problema cu bateriile la DR800 nu e de la vibratii ci de la faptul ca au pus o baterie prea mica pe un monocilindru prea mare si nu face fata .Adica daca ai vreo problema pe carburatie sau pe aprindere si nu vrea sa porneasca din prima nu o sa te tina prea mult bateria sa faci incercari + ca releul de incarcare tinde sa se strice insesizabil si partial , cel putin al meu peste 5000 rpm cu faza lunga aprinsa baga mai mult de 15 v in baterie ceea ce nu e prea bine

bateria mea e de 12v/14Ah si deja s-a dus naibii dupa cateva incercari de a porni DRul.dupa ce am incarcat-o din nou a mers de cateva ori..apoi s-a golit iar. ok, ne vedem intr-una din serile astea pe acolo, desi parca vad ca arunca Apasu cu ceva dupa mine daca mai zic ceva despre DR, cu putin noroc scap cu un "i told you so" :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bateria mea e de 12v/14Ah si deja s-a dus naibii dupa cateva incercari de a porni DRul.dupa ce am incarcat-o din nou a mers de cateva ori..apoi s-a golit iar. ok, ne vedem intr-una din serile astea pe acolo, desi parca vad ca arunca Apasu cu ceva dupa mine daca mai zic ceva despre DR, cu putin noroc scap cu un "i told you so" :friends:

ce baterie ai? producator/tip zic...

si baga si niste poze :bounce: cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am rezolvat si eu problema.dupa ce m-am tot holbat cu mecanicu pe la motor am luat firele la purecat am dat bordu jos contactu din mufa si am vazut ca tre sa dea scanteie si fara contact adica cu el scos din mufa.scot bordu cotactu si incep sa verific daca vine curent de la dinam catre circuite..imi tot verifica mecanicu si nimic.apoi nu stiu ce face si pune pe motor un fie si dintr-o data baga curent..el cica la mine: ''BA TU NU AI MASA'' mia legat el apoi un fir de pe la far din alea de acolo si la agata pe motor:D dau la kik si surpiza am scanteie pe amandoua bujiile cum trebuie.acum da bine amandoua dar trebuie sa imi cumpar maine buji ca am verificat cu unele de dacie..alea ale mele sunt zob toate.am vreo 6 dar nici una buna.da dar aiurea.iau maine buji noi si sa vedem daca porneste.cu astea de dacie da perfect amandoua...3-4 scantei fiecare bujie la o pedala.sa peram ca asta a fost beleaua FIRU DE MASA :friends: numai bine!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:-L

atata ca 800-le vibreaza mai putin ca 600-le, pe incercate si din povesti, avand 2 arbori de echilibrare!

se fac si pe gel, si tin mai mult, da pentru ca-s pe gel si-s mai bune fiind ele pe gel, atat.

:bounce:

sper ca te-ai lamurit cu arbori de echilibrare :friends:

post-39145-1235571195_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce baterie ai? producator/tip zic...

si baga si niste poze :friends: cele bune.

Pai hai sa o luam in ordine cronologica

Varta 14A(din reprezentanta)(la mine nu mai misca electromotorul cu ea dupa 3 luni de folosire dar de un an si ceva merge perfect pe un GPZ500),Yuasa12A,Yuasa14A(tinea daca nu se topea o borna pentru ca nu am strans-o bine ),V(e/i)ctor 12A (cu asta nu am avut nici o problema dar nu era a mea)Acum am tot o Varta de 14 A luata dintr-un magazin (nu dau nume ) si mergea beton pana sa-mi cedeze carburatoarele.La mine daca lucram ceva la motor si nu stateam cu redresorul sau cu masina langa mine in max 5 incercari de a porni murea bateria .Asta in ideea ca aveam bateria incarcata full inainte de a incepe

Editat de Gra$$u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce baterie ai? producator/tip zic...

si baga si niste poze :friends: cele bune.

bateria veche[care era pe el cand l-am luat]era de 12V/12Ah de la delo[pe gel]iar cea pe care i-am luat-o noua e 12V/14Ah, tot delo,pe acid.am luat-o neincarcata, fara acid, am pus electrolit in ea[am incarcat-o,formatat-o..]si daca la inceput pornea..acum pas...nu mai vrea.sa o incarc din nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am scanteie cu toate bujiile.si cu ale mele si cu alea de dacie cu toate.maine cumpar altele noi sa incerc sa pornesc.de care sa caut??eu aveam mai multe tipuri ngk dr8e dr7ea9 dr9ea...cel mai bine imi merea cu alea 7 si 8...nu stiu exact..ce sa cumpar sa mearga bine??Cele cu ea9 nu imi pornea cu ele.....bine erau luate de la piese auto..nu au mers niciodata pe mai multe motoare..sugestie ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, in fine la moto la mine din cauza ca aveam incarcarea prea mare mi-a defectat bobina de jos de la aprindere, exact cum a spus lewa. :-L

Si uleiu era prost , si la mine nu dadea scanteie si cand desfaceam capacu la aprindere miscam pe acolo imediat dadea scanteee :bounce: , si nu o fost umblat acolo de alti propietari ai dr-ului, da na asta din cauza incarcari si lewa zicea ca nu-i incarca si ca nu avea incarcare si nu-i pornea moto, lewa yo am anulat partea cu incarcatu si semnalizatu si ''iluminatu'' si nu imi mai face figuri din astea, pe scurt am scos siguranta si pana imi pun alt releu de incarcare umblu asa ca pe camp cui ii trebe lumina!

Modele de dr care au pornire numa la pedala din fabrica pot sa functioneze si pe direct yo nu mai pun contact pedala si GOOOO! :friends: aaa si folosesc buji DPR9EA originale NGK

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! stiu ca nu are treaba bateria cu pornirea.bateria mea e data jos acum si da scanteie fara.anulat nu am nimic le am pe toate nu am taiat nici un fir le absolut toate..bine ca nu le folosesc aia e partea a 2-a folosesc doar farul!la mine nu avea masa nu stiu cum dar sa rezolvat cu un fir treas de pe la far pe motor legat si acum am scanteie.cred ca inainte nu facea masa si deaia nu mergea.plus ca mio oprea brusc..dar o lua si nu se tura calumea intrerupea ceva.acu am desfintat contactu l-am scos din mufa pentru ca era zob..spart mergea cu orice cheie si statea mereu pus asa ca nu il mai pun.ramane doar butonul.scanteie da si cu contactul scos din mufa.restu ramane toate cum erau + un fir de masa legat frumos pe motor.acum maine sa iau buji noi si sa vad ce zice.nu am incercat sa pornesc cu bujiile vechi cu toate ca am verificat si dau toate scanteie(3-4 fiecare la un kik) cred ca merge si asta a fost defectul..masa..facea masa aiurea prin cine stie ce de mergea..acum am lispa contactu si bateria.merg fara baterie ca a mea e dusa si nu mai primeste curent!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum am scanteie cu toate bujiile.si cu ale mele si cu alea de dacie cu toate.maine cumpar altele noi sa incerc sa pornesc.de care sa caut??eu aveam mai multe tipuri ngk dr8e dr7ea9 dr9ea...cel mai bine imi merea cu alea 7 si 8...nu stiu exact..ce sa cumpar sa mearga bine??Cele cu ea9 nu imi pornea cu ele.....bine erau luate de la piese auto..nu au mers niciodata pe mai multe motoare..sugestie ???

Am avut manualul de DR600 in nemteste si acolo erau date 2 tipuri de bujii montate simultan.

Pe centru dpr9ea.. si in lateral dpr8ea.. sau invers... Oricum una era mai rece si una mai calda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut manualul de DR600 in nemteste si acolo erau date 2 tipuri de bujii montate simultan.

Pe centru dpr9ea.. si in lateral dpr8ea.. sau invers... Oricum una era mai rece si una mai calda.

asa aveam inainte.una 7 pe centru si una 8 pe laterala si eram multumit de ele.pornea la rece din 2 pedale si la cald mereu 1.acum care e codu exact??ca la mine scrie dr8ea nu dpr...sau spun eu tampeni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa aveam inainte.una 7 pe centru si una 8 pe laterala si eram multumit de ele.pornea la rece din 2 pedale si la cald mereu 1.acum care e codu exact??ca la mine scrie dr8ea nu dpr...sau spun eu tampeni

atunci una e 7 si una e 8, am scris din amintire mai devreme.

 

Codul este cum l-am scris mai devreme:

 

DPR7EA sau DPR8EA - nu e DR, e D P R. cifra si la urma EA - daca are si X la urma e cu iridiu.

 

Acum am cautat la NGK,

 

DP9EA - 9. sau DPR9EA - 9

 

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci una e 7 si una e 8, am scris din amintire mai devreme.

 

Codul este cum l-am scris mai devreme:

 

DPR7EA sau DPR8EA - nu e DR, e D P R. cifra si la urma EA - daca are si X la urma e cu iridiu.

 

Acum am cautat la NGK,

 

DP9EA - 9. sau DPR9EA - 9

 

ok eu o sa iau acum dpr7ea si dpr8ea pentru ca imi mergeau bine.cele cu dpr9ea9 nu imi mergea..bine aveam si motorul dereglat.ar merge bine daca iau cu idiriu :friends: care sunht calde si care sunt reci?cu cifra mai mare sunt calde?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok eu o sa iau acum dpr7ea si dpr8ea pentru ca imi mergeau bine.cele cu dpr9ea9 nu imi mergea..bine aveam si motorul dereglat.ar merge bine daca iau cu idiriu :friends: care sunht calde si care sunt reci?cu cifra mai mare sunt calde?

Nu-ti trebuiecu iridiu, ce-ai?

Daca nici in ditamai cilindrul cu 2 bujii nu se aprinde amestecul....

nu stiu care cum sunt, probabil cu cifra mai mare mai reci... dar e posibil sa gresesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda..am cumparat buji si ma duc sa pornesc..le verific daca au scanteie si dadeau dar nu le vedeam decat la intuneric la umbra..le pun dau o gramada de pedale nimic.verific daca a sarit distributia dau capacu jos la culbutori nimic era ok..verific iara scanteia..are momente ba da bine ba nu da..tineam bujiile in mana sa vad daca ma zgaltaie ca nu vedeam scanteia..f putin pisca putin amandoua...iau o bobina de linhai si verific cu aia ca e tot pe 2 fire mufa..si cu aia da la fel slab..cateodata da bine mare apoi iara nu mai da da slab..ce sa mai verific fratilor...cum sa fac..nu am contact ca l-am scos din mufa si bateria e dusa....curent duce la mufa la bobina ca am verificat..dadeam al peda si se ducea limba la aprat pana pe la 10v..si nu dadeam tare...fisele nu-s intrerupte...decat o pipa era care am schimbato...ce sa fac..unde sa mai umblu ce ar putea si dus??bobina cdi...senzori..magnetoul...ce sa mai fac..??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. in fine dpr9ea pe mijloc si in lateral dpr8ea era sistem de iarna

si iarna (cultura de motociclisi) logic folosim buji calde

si vara folosim buji reci

la fel si cu uleiu iarna full sintetic sau semi sintetic

vara yo bag mineral si pana acuma niki o prob in afara de cotetu ala de carburator :friends:

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma ce am de facut???ii dau foc..ce ii fac :friends: paote as fie cdi-ul ala dus sa nu dea impuls cum trebuie??sau bobina defecta sa nu dea indeajuns??dar dadea bine cu aia de linhai daca era dusa..dar face la fel cu amandoua bobinele.ma gandesc ori nu duce curent calumea la cdi sa trimita la bobina ori e cdi-ul dus..ori ceva pe la fire iarasi..ce credeti??unde gasesc un cdi? in caz ca asta e beleaua..sper sa nu fie si sa rezolv..maine pun capacu la culbutori al loc ca am verificat distributia si vad ce zice...sugesti ceva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-i foc sau verifica magnetoul...

 

da' parca mai devreme mergea dupa ce ai legat masa... cu toate ca nu vad cum inainte aveai masa si dupa a disparut de a trebuit sa legi masa din bord... in fine, motocicleta aia e de dus la muzeu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma ce am de facut???ii dau foc..ce ii fac :friends: paote as fie cdi-ul ala dus sa nu dea impuls cum trebuie??sau bobina defecta sa nu dea indeajuns??dar dadea bine cu aia de linhai daca era dusa..dar face la fel cu amandoua bobinele.ma gandesc ori nu duce curent calumea la cdi sa trimita la bobina ori e cdi-ul dus..ori ceva pe la fire iarasi..ce credeti??unde gasesc un cdi? in caz ca asta e beleaua..sper sa nu fie si sa rezolv..maine pun capacu la culbutori al loc ca am verificat distributia si vad ce zice...sugesti ceva??

verifica mufele de la CDI, sint in mansonul cel negru de cauciuc, scoatele si dale cu WD 40,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am prins un big bun la 1400... daca dispuneam de bani instanta mi-l luam, ca motor de deal, in incaltam cu gume cross si mandru ma faceam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci despre bujii - DPR X EA 9 e tipul folosibil (cu sau fara R, ca R-ul inseamna RESISTIVE TYPE adicatelea un rezistor sa nu faca paraziti sa strice emisiunile la televizoarele vechi ale babelor) iar X e cifra termica, dupa cum bine a spus Belbody, cu cat mai mare cu atat mai "RECE". Ei zic la carte ca 7 e pentru iarna, 8 e standard si 9 pentru vara si "high speed cruising". Restul literelor inseamna dimensiunea, tipul filetului, in fine nu conteaza nu va mai plictisesc cu ele.

 

Pentru Lewa: magnetoul da curent in parametri cand dai la carje (kick :friends:)??; ar trebui sa dea vreo 12.8 - 13V fara consumatori. Sigur ai luat toate mufele si contactele la puricat?? Asta incluzand si alea unde ai papuci si deci verificati papucii sa stea bine prinsi de fire, la nevoie recositorit si apoi izolat. Bobina de inductie si aia trebuie sa fie buna. Incearca o bobina buna de Nipru daca ai de unde, ca si aia e duplex si o sa mearga la sigur. (eu am pus pe VT500 odata de proba si mergea de n-avea treaba).

Hai vezi astea, raspunde la intrebari si dup-aia mai vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat cam tot ce se putea.si mufele la cdi si tot.magnetoul cred k baga curent pentru ca atunci cand mia zis mecanicul ca nu am masa mia verificat acolo la firele alea galbene de ies din motor si cu masa pe cadru si cand am dat un kik nu tare tare sa dus limba la aparat ma maxim..si era dat pe 10v aparatu si trecuse de maxim..adica cred k baga curent.nu stiu ce are.ba da bine ba slab.acum de 2 minute amverificat iara.ori nu da scanteie ori nu o vad eu si am puso la intuneric bujia sa nu bata soarele doar doar oi vedea scanteia.acum ma duc sa pun capacul la culbutori si sa vad ce mai fac.o fi ceva dus??sau tot pe fire...cum spuneam are momente......

bobina am pus de linhai e pe o fise dar mufa la fel.si cu aia tot asa da scanteie..ba da ba nu da ba slab ba pe masa.....

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta o bobina de inductie de Nipran ca sa vezi daca e bobina buna. Stiu ca de obicei bobina ori se futa ori merge dar s-a intamplat si contrariul.

L.E.:

 

acum am vazut ca ai editat. Si bobina de Linhai era sigur buna da?

Cu alte fise ai incercat, de proba?

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pus capacu la culbutori la loc.ca verificasem daca nu cumva a sarit distributia dar nu e sarita.era la fix statea cum trebuie tot.pun capacu la culbutori leg firu ala de masa la un surub la capac apoi verific scanteia.avea scanteie..le vedeam.dau sa o pornesc trasa nu am incercat la pedala..in primi 5 metri a dat sa porneasca sa oprit..apoi o duc trasa vreo 100 m parca mai dadea.apoi a inceput sa bubuie cum mergeam numai bubuia dadea rateuri ziceai ca e pusa buf buf buf si cand o trageam mai incet sa nu o tureze asa tare pornea se oprea iara cand trageam in forta mai mare iara bubuia.bubuia rau de tot.distributia e la punct ca am verificat si slabe sanse sa sara ca e app noua statea fix nu cred ca sarea sa bubuie din cauza asta.culbutori sunt reglati al 0,10 nu sunt stransi sa nu inchida supapele....ce sa fie..sa nu aprinda calumea si de acolo rateurile.....eu mai am un stator(aprindere de pe alt dr si din statoru asta imi iese 2 fire unu alb gros si unu negru mai subtire si inca cateva care in puse la surubub de il tine..pe post de masa cred.sa il pun pe ala??dar cum leg..am si capacu dar e model cu un singur senzor..eu am 2 senzori acolo jos...ce sa fac...pe unde sa mai umblu...ma duc acu mai misc pe la el il mai trag iara...

ps: bobina de linhai e buna ca am dato jos de pe atv si atu merge...cu ala o trag eu...

 

mecanicu ala imi tot zice cdi sau bobina dar daca si cu ala d linhai da la fel..ramane cdi-ul........oui mei ca mor..de nervi cu hoarjea asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...