Jump to content

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Recommended Posts

  • Replies 5.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

salutare prieteni dr-isti.astazi m-am apucat sa-i fac o revizie tractorasului meu...problema decand l-am cumparat sarea din viteza a-2-a..acum am dat motorul jos si mam apucat sa desfac...prima chestie culbutorul de evacuare e uzat rau cel de admisie e ok...nu are uzura mare.IN al 2-lea rand cand am dat capacul de la aprindere jos am gasit un surub de la pinionul ala de intinde lantul acolo la traductor cazut(Desfacut)..lantul era sarit de pe pinionul volantei nu il mai antrena nic..se invartea doar motorul...lantul slab la maxim din cauza surubului care sa desfacut..in fine nu a stricat nimic acolo..dar nu stiu cum mergea..pompa de ulei baga ulei ca ungere aveam si cand am dat la pedala cu furtunele la radiator desfacute scuipa ulei la cap acolo.acum maine sa desfac in 2 motorul pentru ca nu am avut timp astazi.Intrebare trebuie sa dau si selectorul jos ca sa desfac motorul in 2??ce sa urmaresc ..sugesti orice sunt binevenite.. ps am set motor nou si nu am mai scos pistonul de pe cilindru sa nu deranjez segmentii am scos cilindrul cu piston cu tot si a ramas in pozitia lui cum a fost de la inceput.noroc

Link to comment
Share on other sites

salutare prieteni dr-isti.astazi m-am apucat sa-i fac o revizie tractorasului meu...problema decand l-am cumparat sarea din viteza a-2-a..acum am dat motorul jos si mam apucat sa desfac...prima chestie culbutorul de evacuare e uzat rau cel de admisie e ok...nu are uzura mare.IN al 2-lea rand cand am dat capacul de la aprindere jos am gasit un surub de la pinionul ala de intinde lantul acolo la traductor cazut(Desfacut)..lantul era sarit de pe pinionul volantei nu il mai antrena nic..se invartea doar motorul...lantul slab la maxim din cauza surubului care sa desfacut..in fine nu a stricat nimic acolo..dar nu stiu cum mergea..pompa de ulei baga ulei ca ungere aveam si cand am dat la pedala cu furtunele la radiator desfacute scuipa ulei la cap acolo.acum maine sa desfac in 2 motorul pentru ca nu am avut timp astazi.Intrebare trebuie sa dau si selectorul jos ca sa desfac motorul in 2??ce sa urmaresc ..sugesti orice sunt binevenite.. ps am set motor nou si nu am mai scos pistonul de pe cilindru sa nu deranjez segmentii am scos cilindrul cu piston cu tot si a ramas in pozitia lui cum a fost de la inceput.noroc

iti mai zic o data...

 

nu desface q-lasa de pe cilindru daca nu tre sa umbli la supape...salvezi garnitura.

doar desfaci cele 4 prezoane si atit fara sa desfaci piulitele acelea de sub carb si evac.

selectorul tre si el desfacut.

nu tre sa desf ambreiajul pt k a2a e cumva linga pinionu de la lantz...nu e pe axul cu ambreiaju.

culbutoru de evac s-a stricat pt k ai mers fara ulei,sub nivel...daca-i pui orice ulei nu il deranjeaza pina ajungi acasa...sau nu circula bine uleiu p-acolo.

incearca sa nu mai mergi cu uleiu sub nivel k risti sa se arda si bobina ai mai mare de pe stator(alimenteaza aprinderea),uleiu o raceste.

la montaj nu folosi silicon dinala rosu sau negru 2+2(asta e firma)...dupa max 5000 km sau dupa cocsuri mai puternice incepe sa musteasca...io iti zic sa nu repeti greselile mele sau a altora ,tu faci ce vrai.

succes. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

am inteles garnitura am noua de chiuloasa. am desfacuto pentru ca trebuie sa schimb si semeringurile supapelor. ulei am avut mereu ful tot timpul completam cand imi papa.acum cu setu nou nu se vedea lipsa niciodata.aveam mereu peste liliuta de ful(2,5 litri bagasem)uzura mare a cam avut de cand l-am luat.acum am nevoie de culbutor de evacuare celalt e nou daca gasesc un ax cu came(daca gasesc) asta are putina uzura acolo unde calca pe cjiuloasa dar chiuloasa e lucie nu are uzura tocmai deaia ziceam sa schimb si axul cu came.si sa vad ce pise am nevoie in cutie m-am chinui ff mult pana am scos volanta ca nu aveam presa si a trebuit sa fac.acum unde as putea gasii piese?o sa pun poze cat mai curand.ps ce sa pun in loc de gasket rosu?:smoke: fac garnitura si din carton deala de la librarie cum e pe blocul de desen sau cum sa fac acolo? nu vreau sa am probleme. as avea nevoie de culbutor si ax cu came momentan pana vad ce e in mootr la viteza a-2-a.ambreiajul nu l-am desfacut;) nici capacul nu l-am dat jos;)daor partea cealalta;)

Link to comment
Share on other sites

io iau piese de aici http://alpha-sports.com/suzuki_parts.htm

 

sunt f seriosi,piesele iti vin in 6 zile dim mom.

 

am incercat si la suzuki bucuresti da' au inceput cu abureli k nu se mai fabrica nimic pt ele ca ce este peste 8 ani NU se mai gaseste nimic...io cred k nu vor sa faca bani...in fine, nu merita sa iti bati capul cu ei.

pe saitu asta gasest tot ce e suzi pina si din 1965,ca sa vezi.

 

da,s-a intimplat sa nu aiba un pinion o data dar mi-au zis clar k pe data cutare am pinionu care nu a venit de la ei ba chiar a fost trimis direct de la suzi japan fix la data zisa fiind acasa la mine :D ... ei lucrind direct cu firma mama.

preturile sunt in dolari...tot ce iei din romania sau din europa e in euro.....de ex biela e 78 de eur la suzi bucuresti (ca ei atita gaseau sa imi aduca) si vine in 3 saptamini iar la americani e 78 de dolari si vine si in 6 zile si tocmai de unde vine..io cred k e o diferenta.

ca garnitura folosesc dinasta http://www.allzim.com/acatalog/Reinzosil_U...70_ml_tube.html e belea,unde il pui tine perfect,22-23 de RON...inainte foloseam tot panarame dinalea ieftine si dupa un drum mai lung sau pe enduro musteau.

 

la montaj sa bagi dinasta pe filete http://www.sierra.ro/Solutie-antivibratii-...ml)-p1060p.html.

 

hai succes! :smoke:

Link to comment
Share on other sites

ms mult de sfaturi asa am sa fac. presa aia am facuto de nevoie si abia am reusit sa scot volanta.motorul e desfacut tot mai am de dat jos doar pinioanele alea 3 si sa il crap.suruburile sunt desfacute.acum sa vad ce are de imi sarea viteza a-2-a.maine seara stiu exact ce e.bafta tuturor

 

ps de unde pot sa iau solutia aia pentru garnituri??loctite am comandat deja de pe site acum aveau pe stoc.mai am nevoie de cea pt garnituri...unde pot gasi???

post-37022-1229280690_thumb.jpg

post-37022-1229280726_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Va salut. Posed un Suzuki XF 650 derivat din DR 650. Intr-un review am citit ca pinionul spate la DR are 2 dinti mai putin ... chestie care ar duce la o turatie cu 1000 ture mai putin la aceeasi viteza in aceeasi treapta (ex: eu am 110 in treapta 5-a la 5000 ture .... DR-ul are 4000 ture). Scuze daca vorbesc prostii, dar vroiam sa-mi spuneti daca e corect ce am citit ...

ma batea gandul sa pun un kit de DR dar nu vreau sa fac vreo prostie ...

[/quote

Link to comment
Share on other sites

salutare prieteni.astazi am desfacut tot motorul si am ajuns la cutie.din prima inspectie fara sa scot vreun pinion afara totul pare absolut in regula nu au uzura dupa parerea mea furcile nu joaca totul pare in regula.cand dau sa schimb invart cu mana de crabot acolo unde vine selectorul invart cu mana in sus cum ar fi sa dau viteza a-2-a furca a -2-a de jos imi impinge in jos penultinul pinion si cupleaza dar il prinde doar putin pe o parte nu e exact in rand cu el.acum nu stiu ce sa spun maine am sa scot atent pinioanele si frucile sa vad exact cum e treaba.de rupt nu e rupt nimic pinionele par in regula toate nu stiu ce se intampla de sarea.cutia merge fin si fara capac.invar usor de ambielaj si schimba fara stres normal.dar la a-2-a e in neregula maine sa vad exact.ce ar putea fi..unde sa ma uit mai exact cum sa fac acolo la ce sa ma uit.....habar nu am ce ar putea fi.o sa atasez maine si poze.bafta tuturor

 

edit: de unde as putea sa iau culbutorul de evacuare si axul cu came? nu neaprat noi dar sa fie in stare buna..aveti careva asa ceva?:smoke:

Link to comment
Share on other sites

@ 'catalin_dr1314'

650-u' pina in '96 are f putin peste 4000 de roate la 100km/h.

 

motorul tau e ca al DR-ului dupa 96 care e cu totul alt motor...si care nu are turometru asa ca nu stiu sa iti zic.

kitul tau de lantz e 15 cu 43....iar la DR 650 SE (adica dupa 96..motor ca al tau ,difera carburatia si q-lasele) 15 cu 41...deci reduci turatia motorului raportat la aceeasi viteza dar pierzi oleaca la cuplu si la top speed,adica s-ar putea sa nu mai ajungi la vit maxima.

:smoke:

Link to comment
Share on other sites

partea buna e ca am gasit toate piesele noi si am aflat o treaba.viteza a-2-a sare vin cauza pinionului pentru ca s-au tocit crabotii din cauza schimbarii far ambreiaj.si acum trebuie sa schimb pinionul de a -2-a cel mobil si cel fix de a 5-a ala pe care cupleza.am o intrebare..care e pinionul de a -2-a din poza si cel de a 5-a ala fix de cupleaza a -2-a pe el...sau ceva de genu nu stiu cu msa spun exact

 

care sunt pinioanele a -2-a si a 5-a?(cel fix de a 5-a)

post-37022-1229369840_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

:smoke: SALUTARE ! Proaspat posesor de SUZUKI DR 650 SE . DE CE acest model este echipat cu un singur carburator iar SUZUKI FREEWIND ARE ACELASI MOTOR,si este echipat cu carburator dublu corp( este vreo diferenta de putere?)

post-19188-1229370529_thumb.jpg

post-19188-1229370553_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

salut.am gasit cauza.viteza a-2-a ini sarea din cauza selectorului aluia de vine furcile pe el..nu stiu exact cum se numeste.dar acolo unde calca furca de imi ridica pinionul de viteza a-2-a are vafrul tocit e cam 3 mm mai jos se vede clar si pinionul prinde doar 1-2 mm maxim si cand il forteaza sare da inaoi selectorul ala.cred k stiti despre ce e vorba.acum sa dau comanda de piese.pinioanele sunt in regula crabotii sunt ok nu-s rotunjuti decat fff putin dar merg 100%

 

 

culbutor de evacuare si harta asa am inteles ca se numeste.care ma puteti ajuta macar cu culbutorul si sh...platesc tot

Link to comment
Share on other sites

caut in disperare buson rezervor de big...

nu am gasit nici pe site-u de pe cealalta pagina, nici la b&s, jele...

any ideas?

Link to comment
Share on other sites

;) SALUTARE ! Proaspat posesor de SUZUKI DR 650 SE . DE CE acest model este echipat cu un singur carburator iar SUZUKI FREEWIND ARE ACELASI MOTOR,si este echipat cu carburator dublu corp( este vreo diferenta de putere?)

tu 44 iar freewindu 48

 

tu ai cuplu oleaca mai "jos" ,frewindu mai sus oleaca si se tureaza mai mult...

Link to comment
Share on other sites

Salut, Sebi! Felicitari pt. tura faina pe care ati facut-o...in primavara prevad si eu una, cu TA meu, asemanatoare iesirii voastre. Cit v-a costat toata iesirea, daca ati facut vreun bilant?

Si intrebarea 2: din ce an e DR-ul tau si citi km zice ca are?

 

Multzam....ah, sa nu uit, imi poti trimite si mi cd-ul cu filmuletzu'?...faci o treaba f. buna ca il pui la dispozitia celor interesati, oamenii au nevoie de exemple vi, de inspiratie, ca de fapt se poate si altfel, etc...succese si multe experiente faine!

post-32344-1229758572.jpg

Edited by free moto
Link to comment
Share on other sites

help me!

caut cu disperare deja buson de dr big, eventual din dezmembrari, numa sa inchida ermetic.

in rest foarte multumit :laugh:

cinste.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

0492f.jpg

recomand cu nadejde. si pe teren e super, scapa de praf.

mi-am gasit buson.

revin cu poze cu big-u in starea finala cat de curand, dupa vreo 1500 euro investitie in TOT ce se poate.

 

nu stiti careva de cat e alternatoru' la big?

Link to comment
Share on other sites

intrebare: cate ture sa dau la aer la dr 600??am cam dereglat carburatorul si cred k am nivelul putin cam mare ca porneste fara soc cu soc o ineaca repede si daca dau prea mult si fara tot o ineaca e cam mare nivelul si se mai impleteceste cand dai gaz de la turatie joasa da sa sea opreasca cand bag mana brusc in ea si nu are turatie cat de cat.plus de asta mia da si cate un rateu cand dau sprituri ami multe sau asa pe frana de motor si apoi gaz gaz.sigur e din nivel k am dat eu ami mult odata.chiuloasa e schimbata inchid supapele nu e din ele sa zici ca din cauza asta da rateuri.si am mai miscat si pe la aer.porneste cam greut la rece.depinde cum ii dau si cum il prind.cate ture sa dau la aer??cam asta e marea nelamurirea.si un sfat pt o pornire usoara la rece.cum sa dau cu soc...habar nu am eu porneam mereu fara soc,sau am tras socu dau 2-3-4 pedale nu o ia imping socul o ia din prima.depinde cum il nimeresc.e din carburator oricum.maine verific si jocul culbutorilor pentru ca abia am facut motorul si cand i-am reglat atunci pe banc au fost reglati la 0,10 putin mai strans agata lera destul...si ma gandesc sa nu se fi modificat cumva si jocul.dar cel mai sigur e din nivel.e dat la blana daca mai dau ffffffffffffff putin curge carburatorul da pe supraplin.iau si din nivel reglez aerul.dar la cate ture?? va multumesc

Link to comment
Share on other sites

Acesta e motorul meu:

 

 

post-7547-1232612429_thumb.jpgpost-7547-1232612346_thumb.jpgpost-7547-1232612321_thumb.jpg

 

 

 

Si citeva excursii:

 

/index.php?...c=285655&hl=

 

/index.php?...c=278378&hl=

 

/index.php?showtopic=215856

 

/index.php?...c=233882&hl=

 

/index.php?...c=268431&hl=

 

 

 

 

 

Am si eu nevoie de crashbar sa-mi apere carenele si de hand-guard care s-ar potrivi pt DR, aveti vreo idee unde as putea gasi?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

intrebare: cate ture sa dau la aer la dr 600?

pai momentan amestecu' tau e prea bogat.

desfa surubu' de aer pana sta frumos la relanti. apoi scoate bujia, si verifica-i culoarea.

daca e alba sau gri deschis, e prea sarac amestecu, mai inchide putin aeru'.

daca e maro sau gri inchis catre negru, e inca prea bogat, mai desfa putin surubu' de aer.

culoarea bujiei cand motoru' e bine reglat e perfect caramizie.

dupa ce termini astea, ia o batista si pune-o la toba. daca o umezeste cu benzina nearsa, mai deschide putin surubu. dupa ce termini si merge perfect, ecomand schimbarea bujiei, mers bogat o cam strica si nu vrei sa te lase pe-un varf de deal.

atentie!!!surubul de aer e f sensibil. din sferturi de rotatie reglezi, nu din ture intregi.

succes!!!

 

salutare si eu nou pe aici

cele bune, sanatate!

 

Am si eu nevoie de crashbar sa-mi apere carenele si de hand-guard care s-ar potrivi pt DR, aveti vreo idee unde as putea gasi?

 

Multumesc.

ambele le gasesti pe louis.

iar la numaru' de mai jos gasesti o firma serioasa care aduce de pe louis la pret de catalog.

totusi, daca nu gasesti pe louis, cauta pe hepco 'n' backer, mai scump da' calitate profi, tot la nr. de mai jos gasesti la pret de catalog.

 

sebi louis, 0745.033.679

Link to comment
Share on other sites

mulumesc mult pentru informatii! am reglat ieri din nou nivelul si am mai miscat pe la aer.acum vad ca merge mai bine.porneste mai repede la rece si nu mai da rateuri cum dadea.jocul culbutorilor iarasi am verificat pentru ca abia facusem motorul si ma gandeam sa nu se fi modificat si sa tina vreo supapa atacata.dar nu erau probleme.acum sunt pe drumul cel bun.mai am putin de reglat la el/bujia e cam spre negru adica amestec cam bogat.o sa mai smecheresc eu din el.iti multumesc pentru informatii! :scratch:

Link to comment
Share on other sites

salut macicasan, am intrebat si la topicul recenziilor, la dr big trebuie la intervale foarte scurte reglate ceva balansoare sau altceva?stiu ca ai probat si supertenere si africana inainte sa iei dr-ul........spui ca este mai vanjos , la un moment dat si 990 adventure , e mai bengos si decat dulaul asta mare?vreau sa zic dr-ul este mai voinic ?

Edited by jenifer
Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Guest pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...