andrei belcic Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) Mai, unde ma contrazic singur: o data spun ca prin orice jiglor trece benzina, apoi spun ca surubul regleaza un orificiu prin care trece amestec. De ce nu cititi atent? Orificiul in cauza se gaseste deasupra jiglorului. Prin acest orificiu circula aer pana in dreptul jiglorului, dupa care aerul impreuna cu benzina venita prin jiglor formeaza amestecul care calatoreste mai departe prin orificiu, trecand prin dreptul surubului pilot. Surubul pilot regleaza fluxul de aer dar la el ajunge amestecul deja format, pt ca jiglorul (prin care circul numai benzina) se gaseste inaintea lui. Ideea e urmatoarea: nu exista nici un reglaj exterior, la nici un carburator, care sa regleze amestecul. Pt reglarea amestecului trebuie musai demontat carburatorul si se intervine fie la dimensiunea jigloarelor, fie la nivelul benzinei, fie la pozitia cuiului principal, la cele care au asa ceva. Editat Aprilie 5, 2015 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) ... no vezi ca unde-i mai rece, iti merge mintea mai bine ? ... hai in nord Editat Aprilie 5, 2015 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Lasa-l draq de surub ca tot aia face ....dai de el pana face duf, duf, duf.... si merge bine. Azi a fost o zi superba in sud, asa ca am scos vac-o capra la pascut. Am dus-o si la manastire, si la padure. Incantat de vreme am uitat sa mai trag poze dar am mai adaugat vreo 250 de km. Cutiile au rezistat pe drum perfect dar si la impactul de final can nu am apreciat corect latime portii:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViCtOrAsU Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Am incercat si eu impreuna cu varu' posesor al unui KLE 500 sa ajungem la tabla butii in weekend, am urcat prin satul Slon (satul bunicilor) ultimul inainte de munte, insa pe la jumatatea drumului am crezut ca am gresit drumul , incepuse sa se insereze si ne-am intors...o sa incercam data viitoare cu mai mult succes ..atasez si cateva poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Fain acolo.... mai exact unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 ...e belea vremea anul asta...ploua si iar ploua si eu imi rod palaria de invidie..ca unii deja se bucura de aceste bestii. Abia de joi am inteles ca isi vine in fire vremea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 (editat) Fain fain fain ! (Chucki si Victorasu ) Abia astept si eu sa-i dau "pedala" ... caută Cimitir Tabla Buţii .. » Post actualizat in 06 Apr 2015 17:28Chucki, cum sta MItasu pe spate ? Editat Aprilie 6, 2015 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Salutare! Daca reluati traseul spre Tabla Buţii as fi si eu amator. Weekendul urmator e Pastele, dar celalalt mi l-as rezerva pentru plimbare, poate se mai topeste zapada pana atunci. Ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Fain fain fain ! (Chucki si Victorasu ) Abia astept si eu sa-i dau "pedala" ... caută Cimitir Tabla Buţii .. » Post actualizat in 06 Apr 2015 17:28 Chucki, cum sta MItasu pe spate ? Mitasu de pe spate sta asa cum ai prezis.... adica se toceste in draci. Probabil ca o sa ma mai tina si sezonul asta iar la anul schimbat. Desi se mananca repede prefer sa nu renunt la el. Aderenta mi se pare cea mai buna din tot ce am avut pana acum. exemplu: sambata pe la paraul rece ningea, ud pe jos si maxim 1-2 garede. Nu am derapat nici macar 1 cm. Cred ca merita totusi efortul ca la 2 ani sa schimb cauciucul pe spate. Plus ca imi venea sa le arat degetul mijlociu politailor care m-au aprit in Predeal sa ma-ntrebe de cauciucuri eu aratandu-le mandru inscriptia M+S. Salutare! Daca reluati traseul spre Tabla Buţii as fi si eu amator. Weekendul urmator e Pastele, dar celalalt mi l-as rezerva pentru plimbare, poate se mai topeste zapada pana atunci. Ce spuneti? Cine poate....uni n-are permis la acea data. Sa vezi ce-mi bag eu unghia-n gat cand o sa postati voi poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViCtOrAsU Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Da exact, cimitirul eroilor Tabla Butii, este un peisaj demential, se urca din Slon Prahova , ar fi interesant pentru acel weekend sa facem din nou incercarea, pana atunci sper sa rezolv problema cu muritul motorului o sa va atasez pozele cu bujia veche...din ce ati povestit voi cred ca e amestecul prea bogat in benzina si sarac in aer..dar va las pe voi sa decideti..si mai atasez cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinachos Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Ar fi mai interesant sa facem o bucla, poate trecem si pe la Cheia sau chiar Muntele Rosu sa ne potolim foamea cu o ciorba de fasole cu ceapa, in functie de cum ne incadram in timp, desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Victorasule n-arata f rau bujia ta. Mai curat-o o data cu peria si fa o tura. Electrodul de masa(ciocul) arata grideschis ceea ce indica amestec sarac. Pe filet ai funingine dar pare veche. Incearca sa te duci la un drum mai intins si vedem dupa aceea. Cum ai reglat surubul de amestec ? Ce stil de condus ai, te duci mai mult pe gaz sau o lasi mai usor pina in prima jumatate de cursa a acceleratiei ?. Daca -i desurubezi din surb 1/2, nu trage mai bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 13, 2015 Share Postat Aprilie 13, 2015 Hristos a inviat. Ca nu m-am putut abtine am plecat cu doamna la tara. Si pentru ca mi-era frica ca o sa ma ispiteasca am lasat-o acolo. Nu inainte s-o mai chinui nitel. Eu pe ea si ea pe mine. Vremea superba, peisajele superbe, plimbarea si mai. Singura surpriza a fost cand mi-am dat seama ca am intrat in orezarie abia cand am inceput sa ne scufundam:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViCtOrAsU Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Hristos a inviat. Ca nu m-am putut abtine am plecat cu doamna la tara. Si pentru ca mi-era frica ca o sa ma ispiteasca am lasat-o acolo. Nu inainte s-o mai chinui nitel. Eu pe ea si ea pe mine. Vremea superba, peisajele superbe, plimbarea si mai. Singura surpriza a fost cand mi-am dat seama ca am intrat in orezarie abia cand am inceput sa ne scufundam:))) IMG_20150410_180600.jpgIMG_20150410_184641.jpgIMG_20150411_121842.jpgIMG_20150411_121846.jpgIMG_20150411_122050.jpgIMG_20150411_122053.jpgIMG_20150411_122506.jpgIMG_20150411_122508.jpgIMG_20150411_190437.jpgIMG_20150411_190446.jpgIMG_20150412_191522.jpgIMG_20150412_191527.jpgIMG_20150412_191533.jpgIMG_20150412_191955.jpgIMG_20150412_192001.jpgIMG_20150412_192007.jpgIMG_20150412_192012.jpgIMG_20150412_192700.jpgIMG_20150412_195643.jpgIMG_20150412_195649.jpgIMG_20150412_192712.jpgIMG_20150412_192854.jpgIMG_20150412_192908.jpgIMG_20150412_192922.jpgIMG_20150412_192931.jpgIMG_20150412_194700.jpg Misto plimbarea ta! Auzi unde ai retapitat saua? am si eu mare nevoie de asa ceva..dupa ceva km ma cam doare fundul:)), app dr-urile voastre cam cat ulei papa? sa stiu daca sunt in parametrii?)) » Post actualizat in 15 Apr 2015 16:41 Victorasule n-arata f rau bujia ta. Mai curat-o o data cu peria si fa o tura. Electrodul de masa(ciocul) arata grideschis ceea ce indica amestec sarac. Pe filet ai funingine dar pare veche. Incearca sa te duci la un drum mai intins si vedem dupa aceea. Cum ai reglat surubul de amestec ? Ce stil de condus ai, te duci mai mult pe gaz sau o lasi mai usor pina in prima jumatate de cursa a acceleratiei ?. Daca -i desurubezi din surb 1/2, nu trage mai bine ? Merg mai turat cu ea...imi place sa nu troncaneasca sub mine pistonul:)) dar acum am cam observat ca papa ulei..legat de carburatie reglaje si etc..am gasit un tip sa il curate si regleze..am fost la el..si cand sa desfaca cablul de la soc..era lipit acolo deoarece fusese rupt...e posibil sa traga aer fals pe acolo? am comandat pieselea acelea din capul cablului...acum sa vedem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Misto plimbarea ta! Auzi unde ai retapitat saua? am si eu mare nevoie de asa ceva..dupa ceva km ma cam doare fundul:)), app dr-urile voastre cam cat ulei papa? sa stiu daca sunt in parametrii? )) » Post actualizat in 15 Apr 2015 16:41 Saua am retapitat-o la Motodan (user) din timisoara. Sa sti cas evede diferenta intre cea standard si asta... chiar vineri eram uimit ca trecusera 2 ore decand eram calare fara orpire si nu aveam nici o problema. De mancat nu prea manca.... sa zicem ca 300 ml la un schimb (5000 km). depide si ce ulei.... astea sunt datele pentru 20 sau 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViCtOrAsU Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Saua am retapitat-o la Motodan (user) din timisoara. Sa sti cas evede diferenta intre cea standard si asta... chiar vineri eram uimit ca trecusera 2 ore decand eram calare fara orpire si nu aveam nici o problema. De mancat nu prea manca.... sa zicem ca 300 ml la un schimb (5000 km). depide si ce ulei.... astea sunt datele pentru 20 sau 15w50. Da..e putin cam departe tipul:P eu am bagat 10 w 40 si dupa 1000 km se vede destul demult ca a papat..nu stiu sa apreciez inca in ml..ca nu am fost nevoit sa completez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Mi se pare ca acu 2 ani am avut si eu ceva motul5100 10w40 si parca tot asa mancacioasa era si a mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Saua am retapitat-o la Motodan (user) din timisoara. Sa sti cas evede diferenta intre cea standard si asta... chiar vineri eram uimit ca trecusera 2 ore decand eram calare fara orpire si nu aveam nici o problema. De mancat nu prea manca.... sa zicem ca 300 ml la un schimb (5000 km). depide si ce ulei.... astea sunt datele pentru 20 sau 15w50. n-ai cumva nr lui Motodan ? l-am avut in agenda dar m-am scapat de tel, cu tot cu agenda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 16, 2015 Share Postat Aprilie 16, 2015 Tel: 0761326424 user: moto_dan sau aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Tel: 0761326424 user: moto_dan sau aici: /index.php?/topic/680380-retapitez-scaune-moto/ merci. Azi mi-am luat a doua toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 HMMM Cam murdara (mobra).....se pare ca avazut ceva ploi namol.....Sa le stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Aprilie 18, 2015 Share Postat Aprilie 18, 2015 Al meu e tot curat este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Am prins si eu ieri vreo 3 ore de vreme bunicica si m-am dat pe o scurta revizie la motoreta. Am scos-o din depozit de joi, dar nu am avut deloc timp de ea. Partea buna a fost ca puteam sa o vad de fiecare data cand imi venea chef, ea fiind parcata in parcarea firmei. Printre lucrurile facute: curatat discurile de frana cu spray si placutele de frana. Inca nu imi place cum lucreaza frana de mana . Dupa apasare imi blocheaza roata si daca bat usor cu coada de la surubelnita in dreptul pistonaselor isi da drumul. Ma gandesc ca astea or sa isi dea drumul in timp. Am curatat lantul si l-am uns. Am facut schimbul de ulei cu tipul asta de la Elf mineral 15w 40 (auto). I-am montat bateria dupa ce toata iarna a fost sub supraveghere si din cand in cand am pus-o pe redresor (Ala de la Lidl cu afisaj e super tare....). M-am dat sa o pornesc,dupa ce a stat mai bine de 6luni nepornita, benzina avem, chef avem, forta avem, Inainte de a o porni i-am dat 50 de pedale la rece fara contact ca sa fiu sigur ca imi baga cat de cat ulei pe traseu. M-am dat la pornit. Mi-a amortit piciorul drept si buca de cate bucati i-am dat si nu dadea nici un rateu. M-a asteptam la asta, da jos rezervorul, desfa carburatorul,l-am curatat, suflat. Montez, totul la loc, 2 pedale de incalzire , contact si taca, taca,taca, porneste intr-o clipita. Problema de anul trecut insa tot acolo e, o am si anul asta. Nu reusesc sa imi dau seama de la ce e. Am reglat anul trecut cu lera admisia si evacuarea: 0.1 la admisie si 0.2 evacuarea. Tacaneala asta ma dispera. SI se accentueaza pe masura ce accelerez. Am facut o tura cu ea prin curte, cutia imi functioneaza ireprosabil. Vad ca tipul care a postat zice ceva de valva de la decompresor. (modelul meu are pornire doar la pedala). Editat Aprilie 19, 2015 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 N-O MAI PORNI si apuca-te de desfacut. De sus in jos.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Am prins si eu ieri vreo 3 ore de vreme bunicica si m-am dat pe o scurta revizie la motoreta. Am scos-o din depozit de joi, dar nu am avut deloc timp de ea. Partea buna a fost ca puteam sa o vad de fiecare data cand imi venea chef, ea fiind parcata in parcarea firmei. Printre lucrurile facute: curatat discurile de frana cu spray si placutele de frana. Inca nu imi place cum lucreaza frana de mana . Dupa apasare imi blocheaza roata si daca bat usor cu coada de la surubelnita in dreptul pistonaselor isi da drumul. Ma gandesc ca astea or sa isi dea drumul in timp. Am curatat lantul si l-am uns. Am facut schimbul de ulei cu tipul asta de la Elf mineral 15w 40 (auto). I-am montat bateria dupa ce toata iarna a fost sub supraveghere si din cand in cand am pus-o pe redresor (Ala de la Lidl cu afisaj e super tare....). M-am dat sa o pornesc,dupa ce a stat mai bine de 6luni nepornita, benzina avem, chef avem, forta avem, Inainte de a o porni i-am dat 50 de pedale la rece fara contact ca sa fiu sigur ca imi baga cat de cat ulei pe traseu. M-am dat la pornit. Mi-a amortit piciorul drept si buca de cate bucati i-am dat si nu dadea nici un rateu. M-a asteptam la asta, da jos rezervorul, desfa carburatorul,l-am curatat, suflat. Montez, totul la loc, 2 pedale de incalzire , contact si taca, taca,taca, porneste intr-o clipita. Problema de anul trecut insa tot acolo e, o am si anul asta. Nu reusesc sa imi dau seama de la ce e. Am reglat anul trecut cu lera admisia si evacuarea: 0.1 la admisie si 0.2 evacuarea. Tacaneala asta ma dispera. SI se accentueaza pe masura ce accelerez. Am facut o tura cu ea prin curte, cutia imi functioneaza ireprosabil. Vad ca tipul care a postat zice ceva de valva de la decompresor. (modelul meu are pornire doar la pedala). Da jos capacul de la culbutori ca unul e scobit unde calca pe axa cu scame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! » Post actualizat in 19 Apr 2015 09:43 Iar problema nu o sa dispara pana nu dai jos capacul de la sorb sa il cureti. E acelasi capac prins cu 3 suruburi de 6 sub motor unde golesti uleiul!!! » Post actualizat in 19 Apr 2015 09:52 Voiam sa mai spun sa ai grija de potcoava care e sub axul cu came sa nu cada in motor cand desfaci capacul, iar recomandat este sa fie la semne distributia,sau macar pistonul la punctul mort cand scoti capacul ca sa nu iti impinga arcurile de la supape capacul intr-o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.