irinel2006 Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 (editat) Mediul de afaceri cuprinde persoane care "pacalesc" si care sunt "pacalite" in traducere "vanzatori" , "cumparatori". off-topic Asta are si vice-versa si nu ma intelege gresit ca as fii spus ca ai inselat pe cineva. Asa sunt afacerile, unii cumpara ieftin si au norocul sa vanda foarte scump, altii vand cu un adaos mic, altii cumpara chilipiruri, negociind pretul la sange. Banuiesc ca ai calificativele acordate pe site-ul oca...ro. Acolo am si eu doar calificative pozitive, dar nu pot afirma ca tot ce am cumparat sau vandut au fost la pretul corect de pe piata. Cat despre lucurile vechi adunate in apartament crede-ma unii arunca de rau ca s-au saturat de lipsa spatiului, pe cand altii considera o valoare... Editat Iunie 19, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) ... Florinel daca gasesti o viziera de agv k4 SH am si eu nevoie . Ofer 130 lei .... nu merita.... la 170 eur iei casca noua te-ai intrebat vreodata de ce ar vinde cineva o viziera dupa ce a folosit-o (second)? de buna sigur nu... nu tot ce zboara se mananca! daca insisti sa cumperi viziera, macar ia una noua (39 EUR + transport) ---> https://www.louis.de/artikel/agv-k-3-pinlock-visier/20017221?list=57280652 Editat Iunie 21, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Întreba cineva mai demult, probabil ca nu mai e de actualitate, cum arata o toba Sebring. Vòila ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ivanica Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Am dat la pedala până am rupt-o . Cât de frumos porneste la noul proprietar , fostul meu DR . Nici nu trebuie să depună efort prea mare . SI pare ca motorul merge foarte frumos . Deci cred ca metoda cu segmenți originali si schimbat altă cămasă e foarte bună . Editat Iunie 21, 2016 de Ivanica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 (editat) Se mai aude un zornait ceva, insa e o motoreta vechiuta, muncita. Nici toba nu ajuta cine stie ce. Insa nu se aude rau. Oricum, e motoreta de distractie, nu cred ca sta cineva sa bage o carca de bani in ea. Asta suna bine: Editat Iunie 21, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat Iunie 28, 2016 Share Postat Iunie 28, 2016 Va Salut, caut și eu un piston pentru dr big 750, ma poate ajuta cineva? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Sâmbătă și Duminică Transrarău. Se anunță ceva ploi dar ne descurcăm noi cumva. Plecare la ora 7.00. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 (editat) Pt DR-uri mai potrivit ar fi un Trancalimani. Transrarau e pt gixere. Editat Iulie 1, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Am reusit intr-un sfarsit duminica trecuta sa imi fisurez toba intr-o calatorie facuta. Acuma cu siguranta voi fi si mai bine auzit in trafic. M-am uitat pe exteriorul ei si nu gasesc deloc pe unde ar fi fisurata. Ma gandesc ca poate sa rupt ceva in sitele ei. In relantiu sunetul e ok, in schimb in mers trebuie sa iei ceva antinevralgic sa rezisti. Acuma poate multi or sa zica ca ele trebuie sa fie galagioase , insa nu sunt adeptul motoarelor care sa iti sparga timpanele. Stie cineva o metoda mai simpla de verificat.....Am incercat cu apa sa pulverizez, dar e frectie la picior de lemn....de pus mana si verificat nu se poate pune problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 2, 2016 Share Postat Iulie 2, 2016 Mai mergi asa putin si dupa vezi pe unde iese fumul (negreala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iulie 4, 2016 Share Postat Iulie 4, 2016 @ andrei belcic Știu dom'le, da' ce să fac ? Am fost cu un începător care nu avea DR...Mi-am scos un pic pârleala pe Izvoru Muntelui - Durău și seara la rachiu, asta e... » Post actualizat in 04 Jul 2016 04:50@ irinel 2006 Am pus eu o poza mai sus. Tot ansamblul e invelit cu un cilindru de tabla subtire iar peste el mai vine un cilindru și mai subtire din aluminiu, pentru estetica. Daca e vorba de ăsta ornamental, n-are nici o treaba, doar când pleznește ăla de oțel, atunci devine tractor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) Am dat jos azi tobele pentru inspectie si am constatat urmatoarele: Fisura roata-imprejur pe traseul spre toba din stanga , privind motocicleta dn spate, iar toba din dreapta, am inlaturat ornamentul si am depistat ca acea tabla subtirica este terminata, prin urmare concluzie tobele trebuiesc reconditionate de la A la Z. Voi incerca sa tai tobele cu flexul apoi sa ma duc sa caut teava la cotele tobei, sa incerc sa introduc acele site in teava, apoi cu sudura snur, sa atasez teava . Pun plac-band deasupra in puncte apoi am sa atasez si acel ornament. Am un pic de treaba dar sper sa iasa bine. Am cautat pe sh dar nu gasesc nimic. Cat despre partea cu bifurcatia de unde s-a rupt, tot asa cu o teava sa o sudez pe o parte iar pe cealalta sa ii fac posibilitatea de a se strange sub forta unui colier. Editat Iulie 9, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 9, 2016 Share Postat Iulie 9, 2016 (editat) plat-band Editat Iulie 9, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 Ok pt cei care nu au inteles din prima ce vroiam sa spun, da plat-band e corect. Multumesc Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nea Valy Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 (editat) N-are de ce să iasă rău dacă sunt respectate cotele dar cu siguranță e mai rapid și mai ieftin. Tot ce-am găsit e unul pe e-bay dar e mai mult decât îți trebuie. https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-dr-600-650-flachschieber-vergaser/474729032-306-6956 da ... am facut piesa la strung si ai dreptate nu a iesit chiar rau Editat Iulie 10, 2016 de Nea Valy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iulie 10, 2016 Share Postat Iulie 10, 2016 @ Nea Valy Super ! Asta inseamna ca voi primi o bere in viitorul apropiat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 La modelul meu o am din bronz pare-mi-se. Buna treaba cu piesa la strung. Acum nu o sa mai ramana intepenit cablul si va ramane centrat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 Salut userii acestui topic. Sunt în căutarea unei bobine pentru un motor de DR 500. Şi anume bobina pentru alimentarea CDI-ului. Sper că nu am greşit cu această cerere pe acest topic. Dacă cineva mă poate ajuta,aştept mesaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 12, 2016 Share Postat Iulie 12, 2016 (editat) . Şi anume bobina pentru alimentarea CDI-ului. Cred ca e vorba de generator (magnetou) si anume statorul acestuia. Da-l la rebobinat. Editat Iulie 12, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Ce oameni... tot timpul faceti ceva la ele? Nici ulei n-am pus pe anul asta... placutele spate iar terminate....capacul cu statorul fisurat.... carburatie ioc de acum 1 an juma...si altele. Dar ma razbun in iarna....bucati o fac. Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine. sunt curios... cat te=a costat? si cu ce le vopsesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Lucrez de zor. Am reușit sa întind lanțul de balansare și acum am pus capacul la loc. Urmează uleiul și un test sa vedem dacă mai bate. Maine vin garniturile de supape și probabil zilele următoare și o rectificare... Țineți-mi pumnii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 A da si asta trebuie facut la a mea....carnituri supape si rectificare scaun. Lucrez de zor. Am reușit sa întind lanțul de balansare și acum am pus capacul la loc. Urmează uleiul și un test sa vedem dacă mai bate. Maine vin garniturile de supape și probabil zilele următoare și o rectificare... Țineți-mi pumnii Dar in teorie nu prea ar trebui sa bata de la lantul balansierilor....mai de graba sa zornaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine. Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Iulie 13, 2016 Share Postat Iulie 13, 2016 Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva... Mi-ai citit gandurile. Eu am preferat sa nu ma complic. Am luat o toba stoc de suzuki gsxr (cred) am refacut traseul de la imbinare pana la toba din inox (toba este tot inox si cica titan) si nu ma mai doare capul. Recunosc ca sunt un pic mai comod si am preferat asa decat sa umblu pe la tot felul de meseriasi sa marog de ei. Tot cam atat cred ca a costat. Si sigur nu va ceda pe nicaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.