Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Mediul de afaceri cuprinde persoane care "pacalesc" si care sunt "pacalite" in traducere "vanzatori" , "cumparatori".



off-topic


Asta are si vice-versa si nu ma intelege gresit ca as fii spus ca ai inselat pe cineva. Asa sunt afacerile, unii cumpara ieftin si au norocul sa vanda foarte scump, altii vand cu un adaos mic, altii cumpara chilipiruri, negociind pretul la sange. Banuiesc ca ai calificativele acordate pe site-ul oca...ro. Acolo am si eu doar calificative pozitive, dar nu pot afirma ca tot ce am cumparat sau vandut au fost la pretul corect de pe piata. Cat despre lucurile vechi adunate in apartament crede-ma unii arunca de rau ca s-au saturat de lipsa spatiului, pe cand altii considera o valoare...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...

 

Florinel :D daca gasesti o viziera de agv k4 SH am si eu nevoie . Ofer 130 lei

 

....

 

 

nu merita.... la 170 eur iei casca noua

te-ai intrebat vreodata de ce ar vinde cineva o viziera dupa ce a folosit-o (second)? de buna sigur nu...

 

nu tot ce zboara se mananca!

 

daca insisti sa cumperi viziera, macar ia una noua (39 EUR + transport) ---> https://www.louis.de/artikel/agv-k-3-pinlock-visier/20017221?list=57280652

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat la pedala până am rupt-o . Cât de frumos porneste la noul proprietar , fostul meu DR . Nici nu trebuie să depună efort prea mare .

 

SI pare ca motorul merge foarte frumos . Deci cred ca metoda cu segmenți originali si schimbat altă cămasă e foarte bună .

 

 

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai aude un zornait ceva, insa e o motoreta vechiuta, muncita. Nici toba nu ajuta cine stie ce. Insa nu se aude rau. Oricum, e motoreta de distractie, nu cred ca sta cineva sa bage o carca de bani in ea.

 

Asta suna bine:

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit intr-un sfarsit duminica trecuta sa imi fisurez toba intr-o calatorie facuta. Acuma cu siguranta voi fi si mai bine auzit in trafic. M-am uitat pe exteriorul ei si nu gasesc deloc pe unde ar fi fisurata. Ma gandesc ca poate sa rupt ceva in sitele ei. In relantiu sunetul e ok, in schimb in mers trebuie sa iei ceva antinevralgic sa rezisti. Acuma poate multi or sa zica ca ele trebuie sa fie galagioase , insa nu sunt adeptul motoarelor care sa iti sparga timpanele.

 

Stie cineva o metoda mai simpla de verificat.....Am incercat cu apa sa pulverizez, dar e frectie la picior de lemn....de pus mana si verificat nu se poate pune problema....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ andrei belcic

 

Știu dom'le, da' ce să fac ? Am fost cu un începător care nu avea DR...Mi-am scos un pic pârleala pe Izvoru Muntelui - Durău și seara la rachiu, asta e...


» Post actualizat in 04 Jul 2016 04:50

@ irinel 2006

 

Am pus eu o poza mai sus. Tot ansamblul e invelit cu un cilindru de tabla subtire iar peste el mai vine un cilindru și mai subtire din aluminiu, pentru estetica. Daca e vorba de ăsta ornamental, n-are nici o treaba, doar când pleznește ăla de oțel, atunci devine tractor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos azi tobele pentru inspectie si am constatat urmatoarele: Fisura roata-imprejur pe traseul spre toba din stanga , privind motocicleta dn spate, iar toba din dreapta, am inlaturat ornamentul si am depistat ca acea tabla subtirica este terminata, prin urmare concluzie tobele trebuiesc reconditionate de la A la Z.

 

Voi incerca sa tai tobele cu flexul apoi sa ma duc sa caut teava la cotele tobei, sa incerc sa introduc acele site in teava, apoi cu sudura snur, sa atasez teava . Pun plac-band deasupra in puncte apoi am sa atasez si acel ornament. Am un pic de treaba dar sper sa iasa bine. Am cautat pe sh dar nu gasesc nimic. Cat despre partea cu bifurcatia de unde s-a rupt, tot asa cu o teava sa o sudez pe o parte iar pe cealalta sa ii fac posibilitatea de a se strange sub forta unui colier.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are de ce să iasă rău dacă sunt respectate cotele dar cu siguranță e mai rapid și mai ieftin.

Tot ce-am găsit e unul pe e-bay dar e mai mult decât îți trebuie. https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-dr-600-650-flachschieber-vergaser/474729032-306-6956

da ... am facut piesa la strung si ai dreptate nu a iesit chiar rau :)

post-80271-0-02179000-1468151975_thumb.jpg

post-80271-0-96066800-1468152131_thumb.jpg

Editat de Nea Valy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut userii acestui topic. Sunt în căutarea unei bobine pentru un motor de DR 500. Şi anume bobina pentru alimentarea CDI-ului. Sper că nu am greşit cu această cerere pe acest topic.

Dacă cineva mă poate ajuta,aştept mesaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

. Şi anume bobina pentru alimentarea CDI-ului.

 

Cred ca e vorba de generator (magnetou) si anume statorul acestuia. Da-l la rebobinat.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine.

post-45143-0-15843000-1468427806_thumb.jpg

post-45143-0-08221900-1468427813_thumb.jpg

post-45143-0-23862800-1468427823_thumb.jpg

post-45143-0-51771500-1468427829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce oameni... tot timpul faceti ceva la ele? Nici ulei n-am pus pe anul asta... placutele spate iar terminate....capacul cu statorul fisurat.... carburatie ioc de acum 1 an juma...si altele.

 

Dar ma razbun in iarna....bucati o fac.

 

Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine.

sunt curios... cat te=a costat? si cu ce le vopsesti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrez de zor. Am reușit sa întind lanțul de balansare și acum am pus capacul la loc. Urmează uleiul și un test sa vedem dacă mai bate. Maine vin garniturile de supape și probabil zilele următoare și o rectificare... Țineți-mi pumnii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A da si asta trebuie facut la a mea....carnituri supape si rectificare scaun.

 

Lucrez de zor. Am reușit sa întind lanțul de balansare și acum am pus capacul la loc. Urmează uleiul și un test sa vedem dacă mai bate. Maine vin garniturile de supape și probabil zilele următoare și o rectificare... Țineți-mi pumnii :)

Dar in teorie nu prea ar trebui sa bata de la lantul balansierilor....mai de graba sa zornaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit astazi sa imi ridic noile tobe de la sudor. Mai am putin de lucru la ele, de curatat si de vopsit. Am folosit o teava cu interior de 10.5 cu 0.5 grosime. Am fost la strungar si am subtiat tevile la 0.25 pentru a le mai usura. Am pastrat filtrele originale si sper in zilele urmatoare sa le si montez. Am facut si partea de la imbinarea tobelor. Sunt putin mai mari in diametru, dar sper sa se aseze bine.

Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Numai tu te puteai gandi la asa ceva, la reconditionat (intr-o epoca a consumului) si ti-a mai iesit si bine! Eu cred ca as fi preferat sa caut sa refac traseul din inox, eventual sa raman la o singura toba si in locul ramas liber, puneam vreun suport de scule cilindric ceva...

Mi-ai citit gandurile. Eu am preferat sa nu ma complic. Am luat o toba stoc de suzuki gsxr (cred) am refacut traseul de la imbinare pana la toba din inox (toba este tot inox si cica titan) si nu ma mai doare capul. Recunosc ca sunt un pic mai comod si am preferat asa decat sa umblu pe la tot felul de meseriasi sa marog de ei. Tot cam atat cred ca a costat. Si sigur nu va ceda pe nicaieri.

post-72436-0-14036700-1468437140_thumb.jpgpost-72436-0-75071500-1468437141_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...