Muretto Grundieg Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Păi, se poate dom' Florin ? Pe mine nu mă lăudați că am făcut 1300 de km cu DR-ul în Macedonia și Bulgaria ? Și de la Dupnitsa am venit cu 3 ațe la cablul de ambreiaj ? Am folosit ambreiajul de maximum 25-30 de ori, doar pentru plecarea de pe loc, restul schimbărilor în sus și în jos au fost la ureche și la turație. Nu întrebați cum am traversat Sofia și Bucureștiul fără să opresc motorul. Când am ajuns acasă am mai tras de manetă, de curiozitate. La a douăsprezecea acționare s-a rupt cablul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 felicitarile sunt transmiste tuturor... frumoasa jucarie DR-ul... am avut si 350 si 650... in schimb, dupa noile curente, este de neimaginat sa calatoresti intr-un singur cilindru'... deh, vibratiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 A, asta e altă modă. Nu numai că e mono dar nici n-are putere destulă. M-apucă vertijul când îi aud pe unii că nu le ajung 40-50 CP, mai ales începători. Le-aș recomanda să facă Passo Stelvio cu 125 cmc cum am făcut eu, singur, doar de amorul artei, să-mi dovedesc că se poate. Noi să fim sănătoși! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Păi, se poate dom' Florin ? Pe mine nu mă lăudați că am făcut 1300 de km cu DR-ul în Macedonia și Bulgaria ? Și de la Dupnitsa am venit cu 3 ațe la cablul de ambreiaj ? Am folosit ambreiajul de maximum 25-30 de ori, doar pentru plecarea de pe loc, restul schimbărilor în sus și în jos au fost la ureche și la turație. Nu întrebați cum am traversat Sofia și Bucureștiul fără să opresc motorul. Când am ajuns acasă am mai tras de manetă, de curiozitate. La a douăsprezecea acționare s-a rupt cablul. Pentru ca eu ma laud mai bine . Cam aceasi treaba am facut si eu...si din cauza faptului ca se rupe dar si pentru ca patina de un an. felicitarile sunt transmiste tuturor... frumoasa jucarie DR-ul... am avut si 350 si 650... in schimb, dupa noile curente, este de neimaginat sa calatoresti intr-un singur cilindru'... deh, vibratiile Am bagat si 3500 km anul trecut in plimbare. Si e adevarat ca la un moment dat incepe sa deranjeze monocilindrul. Si la cour si la maini. » Post actualizat in 16 Aug 2016 16:32 » Post actualizat in 16 Aug 2016 16:37 Pentru Banzay: Nu m-am plictisit deloc. O zi numai in old town (cu somn de frumusete la pranz), o zi numai plaja si balaceala, in rest (adica 2 zile) dus-intors plus colindat bazare. As mai fi stat... cel putininca pe atat. Dar am un motiv temeinic pentru care ma intorc: Editat August 16, 2016 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Ce oameni dom'le, astia cu DR-uri ! Dupa ce ca sfideaza logica mergand intr-un singur cilindru, mai fac si calatorii lungi desi stiu ca n-au voie, ca nu e motoreta de touring... Da' poti sa-ti dai seama usor cand blufeaza, ca le tremura tigara-n mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Ce oameni dom'le, astia cu DR-uri ! Dupa ce ca sfideaza logica mergand intr-un singur cilindru, mai fac si calatorii lungi desi stiu ca n-au voie, ca nu e motoreta de touring... Da' poti sa-ti dai seama usor cand blufeaza, ca le tremura tigara-n mana Corect. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Va salut dragi colegi de forum. Va cer o mana de ajutor pentru rezolvarea unei probleme. Pentru DR-ul meu 500 din 1983 (stiu ca nu se incadreaza in categoria topicului) ,am nevoie de o bobina si anume bobina ce alimenteaza CDI-ul. Adresez intrebarea in speranta ca unul dintre voi are cunostinta unde as putea gasi un motor dezmembrat pentru aceasta motocicleta. Au fost cateva la dezmembrat pe olx dar au disparut. Sper ca nu la "fer vechi". Sper ca nu am poluat topicul cu interventia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Stai liniștit colegule, nu poluezi nimic. Ăsta e topic dirt bike, deci tot ce e murdar se potrivește Referitor la problema ta cred că singura soluție dacă nu găsești piesa originală e s-o dat la reparat pe aia veche, e posibil să poată fi refăcut bobinajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 bobina.jpgVa salut dragi colegi de forum. Va cer o mana de ajutor pentru rezolvarea unei probleme. Pentru DR-ul meu 500 din 1983 (stiu ca nu se incadreaza in categoria topicului) ,am nevoie de o bobina si anume bobina ce alimenteaza CDI-ul. Adresez intrebarea in speranta ca unul dintre voi are cunostinta unde as putea gasi un motor dezmembrat pentru aceasta motocicleta. Au fost cateva la dezmembrat pe olx dar au disparut. Sper ca nu la "fer vechi". Sper ca nu am poluat topicul cu interventia mea. pune cateva poze si cu tot ansamblul si locasul de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 (editat) Mulțumesc pentru răspuns. Problema este mai complexă. Nu am această bobină. Un mecanic "priceput" a înlocuit-o cu una de Mobră sau asemanatoare. Nu are cum să functioneze cu aşa ceva din cauza dimensiunilor diferite.Aceasta din urmă,mai mică fiind nu închide circuitul magnetic şi implicit nu poate genera tensiune. Poza ataşata este luată de pe net. Este pentru informare. Sistemul este diferit față de 600,650 şi următoarele. Am să pun şi poze. » Post actualizat in 18 Aug 2016 06:35 Editat August 18, 2016 de iosifnicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Dacă nu ai altă soluție, uite una aici http://www.ebay.com/itm/STATOR-ALTERNATOR-COILS-1981-SUZUKI-DR500-DR-500-81-/361013016318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Multumesc. Incerc sa lichidez solutiile de pe plan local. Sunt sigur ca exista. Apoi trec granita. Mai am rabdare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 (editat) sunt vizibile ceva marcaje pe platoul dat jos de pe motorul tau? ai circuitul de curent pentru auxiliare si circuitul pentru scanteie plus senzorul de descarcare bobina inductie. poate poti utiliza ceva de la un scuter pe 12v... Editat August 18, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 "ai circuitul de curent pentru auxiliare si circuitul pentru scanteie plus senzorul de descarcare bobina inductie" circuitul pentru scanteie este cel care lipseste . Acesta alimenteaza cu tensiune CDI-ul. Diametrul rotorului este destul de mare asa incat nu prea merg astea de scuter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ma bag si eu in discutia cu bobinele: Se pare ca dupa ce am tot reglat ambreiaj si carburator, pe la 4000 rot incepe sa smuceasa destul de urat. Am tot zis ca e de la carburator, filtru de aer etc. dar incep sa cred ca imi fura scanteie. Am ascultat un pic mai de aproape si parca se aude tacanitul specific de scanteie pe care il cunosc de la Dacie... Inca n-am apucat sa vad de la care bobina se intampla, dar sper ca este doar una totusi... A mai incercat cineva sa bandajeze cumva fisa? Ma gandeam ca o invelesc in cauciuc de camera de bicicleta si sa il prind cu soricei... In caz ca nu reusesc, de unde iau o bobina? Sau, se poate adapta ceva? ca una nou e un pic cam scumpa. si de la atatea reparatii, rabdarea mea s-a cam terminat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 @mihneawalker Dacă asta ți se pare poți să verifici pe întuneric, o să se vadă mai bine unde și cine dă la masă. Nu te mai chinui cu bandajatul fișelor, pune noi, nu sunt scumpe. La care bobină te referi cea de inducție sau vreo bobină din generator ? Dacă e aia de inducție cred că poți să pui cam orice de 12 volți. @iosifnicu poate ai noroc și se potrivește ceva de la un magnetou de-al meu italienesc, când ajung acasă mă uit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 ... @iosifnicu poate ai noroc și se potrivește ceva de la un magnetou de-al meu italienesc, când ajung acasă mă uit. am si eu ceva similar de la o Gilera ... sap sa vad in ce stare este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 Ok. Va astept cu dimensiunile . Sa vedem daca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat August 18, 2016 Share Postat August 18, 2016 @mihneawalker Dacă asta ți se pare poți să verifici pe întuneric, o să se vadă mai bine unde și cine dă la masă. Nu te mai chinui cu bandajatul fișelor, pune noi, nu sunt scumpe. La care bobină te referi cea de inducție sau vreo bobină din generator ? Dacă e aia de inducție cred că poți să pui cam orice de 12 volți. De bobinele de inductie e vorba. o sa mai incerc azi. In cel mai rau caz, pot sa pun o bobina de Dacie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 @iosifnicu Diametrul platoului de 120 mm, zece bobine cam de 20 x 20. Mă tem că e de la alt avion, n-ai avut noroc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Yap. E altă poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 23, 2016 Share Postat August 23, 2016 http://www.olx.ro/oferta/suzuki-dr-ID6Olpk.html#fb4eb2b1d8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Pe vremea mea existau niște tricicluri cu motor Jawa, pentru invalizi, toate comenzile erau la mâini. Dar chestia asta la ce-ar putea folosi ? Nu prea văd un invalid dând serii de pedale pentru a porni un asemenea motor. Băieții de la RAR ce părere or avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iosifnicu Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 (editat) Nu are ce căuta la RAR cu ea. E concepută ca şi cal de povară pentru căruța. Pentru "stabilitate" s-a gândit omu' că e mai bine pe 3 roate. Cu distanța aia între roțile din spate cel mai bine este să nu incerci drumuri cu înclinare laterală. » Post actualizat in 24 Aug 2016 05:07 Omu' se pricepe la execuția de "tractoraşi" roşii. Editat August 24, 2016 de iosifnicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 24, 2016 Share Postat August 24, 2016 Pentru tracțiune nu e chiar potrivită. Deși motorul ar avea putere suficientă nu are cuplu care e undeva pe la 50Nm. Un motor de tractor, chiar și unul vechi de tip Lanz, pe la 55 HP avea ..1800 Nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.