k100rs Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 multumesc user-ilor Popescu MihailR... si Lupu pentru info si sugestii. Apreciate ! Nu m-am oprit inca din cautari .... postez rezultatul la momentul oportun. bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 (editat) am si eu nevoie de un cablu de chilometraj pentru dr 600 cu tot cu camasa...al meu l-am agatat si sa rupt.contra cost!!! Editat Martie 16, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 am si eu nevoie de un cablu de chilometraj pentru dr 600 cu tot cu camasa...al meu l-am agatat si sa rupt.contra cost!!! de ce tre sa stii viteza pe camp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 vad si eu cati km fac....cand schimb uleiul..al meu sa rupt!!macar cablu daca nu si camasa.ca sa modific unu de masina nu imi vine sa stau sa migalesc la el sa ii fac capetele adica capatul ca unul se potriveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 am si eu nevoie de un cablu de chilometraj pentru dr 600 cu tot cu camasa...al meu l-am agatat si sa rupt.contra cost!!! @Lewa, zi-mi modelul si anul de fabricatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 @Lewa, zi-mi modelul si anul de fabricatie. dr 600r an 87 parca.dar sunt cam la fel si la modelele mai noi cred ca se potrivesc e modelul cu turometru macar cablu sa il gasesc pentru ca folosesc tot camasa mea.E in stare buna.as putea modifica unul de masina dar nu are rost sa ma complic daca gasesc unul sa se potriveasca adica sa fie la lungime si sa aibe ambele capete la fel(patrate) ps: streetfighter nu te mai certa cu tovarasii pe acilea ca nu are rost sa iti faci o reputatie proasta!! VA SALUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) salutare a inceput sa imi patineze ambreiajul, doar atunci cand bag mana in gaz mai tare, la mers normal nu patineaza...spuneti-mi, va rog, daca merg cu el asa e posibil sa se deterioreze si altceva? un prieten zicea ca e posibil sa se infunde filtrul de ulei si asta nu e bine...deci precizez inca o data ca la mers normal nu patineaza, doar cand accelerez mai puternic.. multam' Editat Martie 23, 2009 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 salutarea inceput sa imi patineze ambreiajul, doar atunci cand bag mana in gaz mai tare, la mers normal nu patineaza...spuneti-mi, va rog, daca merg cu el asa e posibil sa se deterioreze si altceva? un prieten zicea ca e posibil sa se infunde filtrul de ulei si asta nu e bine...deci precizez inca o data ca la mers normal nu patineaza, doar cand accelerez mai puternic.. multam' asa am mers si eu o saptamina cu DR-ul pina am desfakut oala de ambreaj si iam pus saibe sub arcuri, uite si poza. cit despre infundarea filtrului nici o sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 dr 600r an 87 parca.dar sunt cam la fel si la modelele mai noi cred ca se potrivesc e modelul cu turometru macar cablu sa il gasesc pentru ca folosesc tot camasa mea.E in stare buna.as putea modifica unul de masina dar nu are rost sa ma complic daca gasesc unul sa se potriveasca adica sa fie la lungime si sa aibe ambele capete la fel(patrate) Maine intreb la un magazin moto ce vinde produse TRW. Firma asta construieste destul de multe subansamble moto. A doua varianta - la WeMoto, in Anglia, 15.65 Lire sterline: http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=1915455 Trimit lejer in Romania. Accepta PayPal. In aprox. 7-10 zile il ai acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 salutarea inceput sa imi patineze ambreiajul, doar atunci cand bag mana in gaz mai tare, la mers normal nu patineaza...spuneti-mi, va rog, daca merg cu el asa e posibil sa se deterioreze si altceva? un prieten zicea ca e posibil sa se infunde filtrul de ulei si asta nu e bine...deci precizez inca o data ca la mers normal nu patineaza, doar cand accelerez mai puternic.. multam' Are dreptate Pedro! In prima instanta schimba-i arcurile cu unele noi ca sunt ieftine (pana in 50 de RON) si vezi cum se simte. Ar trebui 99% sa isi revina. Daca nu exista riscul sa se fi tocit si discurile dar e mai greu... Si daca nu stii de unde sa iei arcuri, uite aici: http://www.dillypoint.ro, sau 0762699026 Daniel (e din Bucuresti). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 multam de raspunsuri cred ca asa o sa fac, o sa schimb doar arcurile..oricum nu patineaza decat atunci cand accelerez mai puternic.. tot EBC vroiam sa cumpar, de la un alt magazin , 55lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 (editat) am si eu o intrebare...mi se pare cam suspect!am facut schimbul astazi filtru nou am strans balansierele am curatat si sita de jos..toate.am bagat uleiul nou yaco mvx 500 (cum mia recomandat lupu )si a intrat cam 2,7 litri pana a venit la ful.am bagat prima data 2,4 si nu se vedea pe oglinda nimic.apoi am pornito am lasato putin sa mearga.am oprit am lasat sa se aseze uleiul tot asa.apoi am completat cu inca vreo 300 g.acum am 2,7-2,8 litri in motor si e la ful nivelul foarte putin inclinata..f putin nu mult.cand e perfect dreapta e 1-2 mm mai sus de linia de ful.are ceva ca a intrat asa d mult in comaparatie cu ce scria pe motor??cand am scos pe cel vechi mia iesit exact 2,3 litri.dar a curs si pe jos cand am dat aprinderea jos si capacu de jos apoi la filtru..a mai curs ceva in afara de cel scos 2.3....niciodata nu mia scazut sub linia de ful..ce sa fie de a intrat acum 2,7-2,8 litri...sa vad dimineata cat arata.. NUMAI BINE!! Editat Martie 26, 2009 de lewa ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 am si eu o intrebare...mi se pare cam suspect!am facut schimbul astazi filtru nou am strans balansierele am curatat si sita de jos..toate.am bagat uleiul nou yaco mvx 500 (cum mia recomandat lupu )si a intrat cam 2,7 litri pana a venit la ful.am bagat prima data 2,4 si nu se vedea pe oglinda nimic.apoi am pornito am lasato putin sa mearga.am oprit am lasat sa se aseze uleiul tot asa.apoi am completat cu inca vreo 300 g.acum am 2,7-2,8 litri in motor si e la ful nivelul foarte putin inclinata..f putin nu mult.cand e perfect dreapta e 1-2 mm mai sus de linia de ful.are ceva ca a intrat asa d mult in comaparatie cu ce scria pe motor??cand am scos pe cel vechi mia iesit exact 2,3 litri.dar a curs si pe jos cand am dat aprinderea jos si capacu de jos apoi la filtru..a mai curs ceva in afara de cel scos 2.3....niciodata nu mia scazut sub linia de ful..ce sa fie de a intrat acum 2,7-2,8 litri...sa vad dimineata cat arata.. NUMAI BINE!! Nu-ti mai bate capul. Urmareste nivelul de ulei mai des un timp. Daca e prea mult mai scoti, daca e prea putin mai adaugi. Moto are baie de ulei, nu? La cele cu carter uscat e mai complicat sa urmaresti nivelul de ulei. De obicei se vorbeste despre: - cantitatea de ulei la un schimb de ulei - cantitatea de ulei la un schimb de ulei plus schimb de filtru de ulei - cantitatea de ulei totala din motor Sunt valori diferite pt cele trei cantitati de ulei. La tine in carte ce scrie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 In DR 600 intra maximum 2.3 L daca motorul e uscat-uscat dupa o reparatie capitala, in mod normal, cu schimbare de filtru intra cam 2 - 2.1 L. Parol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 In DR 600 intra maximum 2.3 L daca motorul e uscat-uscat dupa o reparatie capitala, in mod normal, cu schimbare de filtru intra cam 2 - 2.1 L. Parol. deci a fost uscat motorul oricum.am dat jos si capacul de la aprindere de am strans balansierele, am curatat sita de jos am schimbat filtrul am reglat iarasi culbutorii..motorul a stat 2 zile fara capace puse si jos si la aprindere sa scurs tot oricum.dupa ce am pus toate astea la loc am bagat ulei(2,3 cat scria) si nu venea la nivel cu 2,4.am acum cam 2,8 aproape..e foarte putin peste linia de ful cand e perfect dreapta.parca mai patisem odata asa.am bagat 2.4 si nu arata nimic am mers cu el putin si apoi arata sau nu mai stiu exact asta a fost prima data.merg maine putin cu el si verific apoi sa vad daca e prea mult mai dau putin afara.si dupa o noapte de stat tot acelasi nivel are..nu a mai crescut deloc.e la ful putin inclinata adica ulei peste nivel.vad maine ce arata dupa ce dau o tura scurta ca sa nu plesneasca pe undeva.cel vechi mia iesit la limita 2,3 si pus ca a curs ceva pe jos cand am dat capacele....si aveam exact la full tot timpul.oricum ulei are numa sa nu aibe prea mult si sa plesneasca ceva.inainte mai dadea pe la semering la decompresor dar acu nu da pe nicaieri...sa vad ce zice!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Mam uitat pe un manual de reparatie pt dr 600 de pe www.manualedereparatie. Schimb de ulei - 2.3 l Schimb de ulei + filtru - 2.4 l Cantitate totala de ulei - 2.7 l Ia-te dupa ce zice la fereastra ca nu are cum sa minta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 (editat) eu acuma mi-am luat ambreiaj pentru big, placute si arcuri, 100euro total de pe louis, marca lucas. nu de alta da' deja aveam cel mai mare scuter din cluj Editat Martie 28, 2009 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 eu am 2,7 acu si e la fix..ful tot timpu.oricat as merge tot asa arata.am alergat azi cu el de ma lua somnu in picioare si tot asa..probabil sa scurs tot de a intrat atat.(2,7-2,8) merge bine nu da fum nu am treaba.acum fasaie motoru de cand am schimbat uleiul.se aude mai altfel la relanti ascult si fasaie asa..merge rotund tot...e de bine?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 (editat) Or sti prieteni d c , dar vad ca tu , nu.Nici o grija vine Nea Popica si face curatenie , asa ca nu te agita I Have A big problem!!! am desfakut moto acuma lam reasamblat si lam pus sus pe cadru si lam pornit, pac cand lam pornit imi da la rateuri la pedala si pusca in mers nam mai patit si am reglat jocu la supape cu lera 0,10 am pus supape noi lant distributie schimbat Reghina ,,dddar inainte sal desfac am nam avut joc la supape!!! si mi sol futut supapele acuma leam si rectificat sa inchida bine si am pus totu la semn!!! nu mai stiu ce sai fak il sparg so mai uita un mecanic la el si nu poate sasi dee seama ce are totu merge bine aprindere la fal !!! Astept pareri!!1 sau pe scurt help cai dau fok SCZ AM DAT ADDREPLAY!!! FARA SA VREAU!!! Editat Martie 29, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 incearca sa fi mai explicit.altfel nu o sa primesti nici un raspuns.daca da rateuri ai carburatoru dereglat sau supapele atacate.eu aveam evacuarea atacata si scotea numai flacari.regleaza bine supapele si carbu..cum mia explicat mie lupu mai mai sus..si tre sa mearga.eu asa am facut si e nou nascut:D NUMAI BINE!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 I Have A big problem!!! am desfakut moto acuma lam reasamblat si lam pus sus pe cadru si lam pornit, pac cand lam pornit imi da la rateuri la pedala si pusca in mers nam mai patit si am reglat jocu la supape cu lera 0,10 am pus supape noi lant distributie schimbat Reghina ,,dddar inainte sal desfac am nam avut joc la supape!!! si mi sol futut supapele acuma leam si rectificat sa inchida bine si am pus totu la semn!!! nu mai stiu ce sai fak il sparg so mai uita un mecanic la el si nu poate sasi dee seama ce are totu merge bine aprindere la fal !!! Astept pareri!!1 sau pe scurt help cai dau fok SCZ AM DAT ADDREPLAY!!! FARA SA VREAU!!! Rateurile sunt pe deceleratie sau cu acceleratia deschisa un pic = Amestec sarac. Amestecul nu ia foc la fiecare ciclu al motorului si condenseaza pe evacuare. Cand se produce o explozie normala in cilindru, gazele fierbinti aprind si benzina din evacuare si ... poc!, rateul. Pune supapele stas si, dupa aia, vezu cu carburatorul. Orice se poate repara, regla. Nu dispera. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 SURPRIZE-SURPRIZE: Sambata m-am gandit io sa reglez lantul balansierului la DeReu fiindca era un pic cam zgomotos. Buuun, zis si facut ma uit in manual ca la balansier nu m-am bagat niciodata, doar teoretic stiam cam care e treaba. Apoi ca la manual, purced sa desfac levierul schimbatorului, protectia de pinion si in final capacul magnetoului. Sub magnetou se afla o patina prinsa in doua suruburi si intinzatorul "manual" - un surub cu contrapiulita. Am facut apoi ca la manual: am slabit contrapiulita intinzatorului, am slabit surubul intinzatorului iar apoi am slabit suruburile "patinei" (nu prea e ea patina dar are cam acelasi scop); in momentul ala arcul a tras un pic de patina si i-a modificat pozitia. Am strans apoi totul in ordine inversa, conform manualului. Am verificat "la mana" cat de intins era lantul, nu era mare diferenta fata de cum era inainte dar am zis: ma-sa pe gheata. Buun... si acu vine surpriza: am pus totul la loc, i-am infipt uleiu', am pornit-o si zornaitul respectiv s-a dovedit a fi muuult mai mare decat era initial. Oare e procedura de intindere incorecta? Cineva mi-a zis ca ar putea fi lantul uzat dar nu se explica faptul ca zornaie desi a fost "intins". Idei, cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 I Have A big problem!!! am desfakut moto acuma lam reasamblat si lam pus sus pe cadru si lam pornit, pac cand lam pornit imi da la rateuri la pedala si pusca in mers nam mai patit si am reglat jocu la supape cu lera 0,10 am pus supape noi lant distributie schimbat Reghina ,,dddar inainte sal desfac am nam avut joc la supape!!! si mi sol futut supapele acuma leam si rectificat sa inchida bine si am pus totu la semn!!! nu mai stiu ce sai fak il sparg so mai uita un mecanic la el si nu poate sasi dee seama ce are totu merge bine aprindere la fal !!! Astept pareri!!1 sau pe scurt help cai dau fok SCZ AM DAT ADDREPLAY!!! FARA SA VREAU!!! Nu te enerva ca te enervezi pe bani tai.Sup adm 0.10. sup ev 0.20. Chiar daca iti mere prost chinuete vreo 30,,,50 km cu el asa ,si ai sa vezi ca se aseaza singur. Nu dispera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi dr Postat Martie 31, 2009 Autor Share Postat Martie 31, 2009 salut oameni buni! va rog sa-mi dati cateva raspunsuri legate de dr. vreau sa achizitionez un motor din aceasta categorie, eu unul uitandu-ma dupa dr 600, tenere 660 sau f600. ca proprietari, care credeti ca sunt atuurile dr-ului fata de celelalte? si mai ales asta ma intereseaza: azi am vazut un dr in vederea cumpararii. ce m-a dat inapoi rau a fost zgomotul neobisnuit pe care il face la pornire si la oprire. cand cupleaza electrostarterul se aude ca si cum nu s-ar potrivi dintii bine ( genul de scartait ) dupa care o ia. cand e motorul mai cald parca nu face la fel de tare. iar la oprire iar ceva de acelasi gen. proprietarul spune ca asa fac toate ) cat este de adevarat?? si va rog, la ce ar trebui sa ma uit mai cu atentie ( sa verific ) la acest model ? multam mult de tot. Daca vrei un DR 650 R , care are pornirea doar la kick , am unul de vanzare , ieftin si bun , aspectuos , care mai ales tine cu casa . Mai ofer in pret un rand de cauciucuri de cros si o casca de cros . Intre timp am achizitionat un V-strom , motiv pentru care vreau sa dau DR-ul . Cine este interesat ma poate gasi aici . Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 Aaaaa.... nu mai inteleg nimic, wtf is going on here? Street Fighter ii dadea replica aia lui Pedro, dar tot gratuit, fara sa inteleaga ce vroia sa zica acesta, deci nu vorbea cu tine Sebi. In alta ordine de idei: Sebi, nu dai cauciucurile alea de cross separat? Ah si by the way, care e pretul DeRe-ului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.