Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut,

Sa va stăpâniţi reciproc sănătoşi :)

 

Pe suportul manetei de ambreiaj este un contact care se închide atunci cînd tragi de manetă. CDI-ul/electrica nu dă scânteie sau nu lasă să pornească demarorul dacă contactul nu este închis. Deci este normal. Logica este de a te proteja, să nu pornească demarorul dacă eşti cumva în viteză şi s-o ia motorul din loc. Acelaşi lucru e şi cu cricul lateral dat jos, dacă bagi în viteză se va opri. Cei care au experienţă îşi şuntează contactul, că e enervant. După ce te-ai obişnuit cu comuniste o grămadă de ani, şi ai şi tras câteva trânte pe tema asta te-ai învăţat să verifici că eşti în PM ...

 

La motociclete ambreiajul este umed, adică are ulei între discurile din care e făcut ambreiajul, iar debreierea nu se poate face în totalitate, de aceea fenomenul pe care l-ai observat e perfect normal.

 

Cu drag,

Baftă !

Multumesc ptr. raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Lasă că nici noi (adică eu) nu mai suntem chiar atât de fiabili. Mai scârțâie balamalele, mai scapă compresie...:)

» Post actualizat in 27 Mar 2017 19:25

Am tot lasat, dar porneste prea greu si se chinuie amarnic de zgomotos pana s-o ia + ca folosesc starter spray ..

» Post actualizat in 27 Mar 2017 19:25

Am tot lasat, dar porneste prea greu si se chinuie amarnic de zgomotos pana s-o ia + ca folosesc starter spray ..

» Post actualizat in 27 Mar 2017 19:27

....nu reusesc sa identific cum arata si unde e pozitionat acest de-comp control unit..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iacobi

 

Eu d-aia am întrebat dacă am înțeles bine. Nu zic că n-ar putea exista un asemenea dispozitiv, e posibil realizabil, dar nici n-am văzut nici n-am auzit de vreunul. De ce s-ar complica cineva cu așa ceva și de ce ar crește prețul de cost în loc să pună un arc și un cablu ?

Pune te rog o poză cu ceea ce se vede din decompresor.

În altă ordine de idei, nu e normal să îți pornească atât de greu și cu spray. Eu pe al meu nu l-am pornit toată iarna și în martie (după priming) a pornit la prima pedală. Ia manualul și verifică în partea de troubleshoting ce nu se potriveste.

 

post-86604-0-35911700-1490677172_thumb.jpg

Editat de Muretto Grundieg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iacobi

 

Eu d-aia am întrebat dacă am înțeles bine. Nu zic că n-ar putea exista un asemenea dispozitiv, e posibil realizabil, dar nici n-am văzut nici n-am auzit de vreunul. De ce s-ar complica cineva cu așa ceva și de ce ar crește prețul de cost în loc să pună un arc și un cablu ?

Pune te rog o poză cu ceea ce se vede din decompresor.

În altă ordine de idei, nu e normal să îți pornească atât de greu și cu spray. Eu pe al meu nu l-am pornit toată iarna și în martie (după priming) a pornit la prima pedală. Ia manualul și verifică în partea de troubleshoting ce nu se potriveste.

În acelasi manual, la sectiunea 9-17 avem: ”de-comp control unit inspection ” iar mai jos ”de-comp solenoid inspection”. Asta înseamnă că ambele piese există. Solenoidul l-am verificat și e funcționabil daca aplic direct 12 volti, dar nu primeste curent iar asrta inseamna ca ”control unit” nu funcționează. Deci e vorba de o piesa cu o mufa cu 6 pini. Care e asta si unde e pozitionata, ca n-o gasesc??... DR-ul meu e din 94, RS

Editat de iacobiDR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea de jos a cablului, pe motor, slabesti contrapiulita si invartesti surubul de reglaj pana obtii un joc de circa 2-3 mm masurat la intre maneta de ambreiaj si suportul ei.

Pentru reglaje mai fine mai ai un surub de reglaj si o contrapiulita la maneta. Dupa reglaje, strangi contrapiulitele. Jocul se verifica la fiecare 6000 de km. La aceleasi intervale se unge cablul cu ulei de motor.

Vezi ca exista un Service Bulletin care spune ca s-a eliminat un un inel distantier dintre primul disc metalic si oala ambreiajului. Daca il mai ai acolo, ambreiajul tine mai sus. Nu am acum acces la document dar pot sa revin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Până la 31 mm fără să modifici nimic.

Dumneata raspunzi in timp mai scurt decat face notificarea pana la mail-ul meu.....

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conjunctură...fastă. Nu se întâmplă mereu. Uneori trec zile...Dar dacă to vine vorba, are cineva o pedală de pornire care nu-i trebuie ? Dacă nu vrea 130 euro pe ea (nouă) sau 16 euro (ebay) și se mulțumește cu vreo 10 euro și trecutul în Cartea de aur a Națiunii, atunci poate deveni un om fericit și mai bogat.


» Post actualizat in 06 Apr 2017 16:58

Uitati chestia cu pedala, s-a rezolvat, donatorul a fost un Logan binevoitor. Un cap de bara se va transforma in pedala kick start.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai demult posta cineva pe aici ca poate aduce la comanda culbutori de evacuare si admisie model suzuki dr 650 rs. Sunt interesat in achizitionarea unui culbutor evacuare dr650 rs model din '90 sp42b. Cunoasteti cum as putea contacta persoana sau poate mai are cineva pe acasa unul in stare buna si se impiedica de el ?

 

Primavara asta m-am dat pe modificari, dupa ce toata iarna am rascolit netul in sus si jos, am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa majorez la 8, filetele din chiuloasa,pentru a putea prinde capacul cat mai bine si sa nu mai am problemele de sapurare ulei avute in trecut. Am majorat, mi-am facut prezoane dintr-un material tratat...nu stiu e olc...in fine, strungarul se dadea cu capul de banc pana mi le-a facut pe toate 10.

 

Partea buna capacul s-a strans bine, partea proasta, daca vreau sa umblu deasupra, trebuie musai sa dau jos motorul.

 

 

Culbutorul reconditionat de mine a rezistat binisor si inca rezista, insa as vrea sa am o piesa de rezerva sa nu care cumva sa ma trezesc ca stau pe dreapta cand e vreme frumoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irinel, dacă nu te pot ajuta cu un sfat măcar pot empatiza cu tine. Cum e cu demontatul capacului, de exemplu. Să vezi cum a fost la mine. Amuzant.

Într-o zi, a sosit momentul astral pentru demontarea capacului. Citesc manualul, văd că e relativ simplu, nu trebuie scos motorul, îmi trag lângă mine sculele și 2 sticle de bere și purced la scoaterea șuruburilor. Dar Andreea Marin sau vreun alt manager al surprizelor, a hotărât ca unul dintre proprietarii anteriori să fi întreținut raporturi sexuale cu unul dintre șuruburi motiv pentru care filetul respectiv a fost majorat și băgat acolo un ditamai prezonul peste care nu trecea capacul.

Arunc manualul, mai iau un gât de bere, încep să demontez șuruburile de șasiu dar când ajung la ăla de jos din față, constat că tot Andreea Marin mi l-a lăsat blocat. Bag degripant, aplic proceduri de resuscitare, îl iau la cheie și...trosc ! Rămân cu el în mână.

Pun flexul pe el să-i fac o degajare și ...zang ! Sare flexu-n deget.

Opresc borșul care curgea, mă enervez și-l iau la ciocane. Pe șurub, nu pe deget.

Se umflă restul de șurub în gaură de nu mai iese neam. Aduc bormașina și până să găsesc burghiul potrivit găsesc cablul de la bormașină ros de cățea. O iau la bătaie, pe cățea de data asta, repar firul și reușeșesc să găuresc gaura.

Mai iau un gât de bere și arunc motorul jos. 42 de kilograme are...Un moft care trebuia să dureze câteva minute mi-a luat vreo două ore. Și sânge :)

Așa am aflat și eu cum e treaba cu șuruburile alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) eu am putin mai mult noroc decat tine, ca nu am catea. Intradevar " it will be a pain in the ass" cand o sa trebuiasca sa desfac, pentru ca nu am alta solutie decat sa il dau jos. Deobicei am observat ca berea nu prea merge cu mecanica, cel putin in cazul meu, mai mult pt ca ma trimite mai des la pipi... si uite asa ajung sa ma pis mai mult decat sa fac mecanica. :))

 

de aceea cand lucrez la ea e post negru, asa nu ma mai trece nimic. :))

 

Am zis ca mai bine sa stea capacul strans bine ca si asa nu lucrez zilnic acolo, decat sa il vad uns. La mine a fost problema cu filetele de la bunul inceput , de cand am cumparat motorul, si pentru ca sunt roman si am zis "las'ma ca mere si asa" acum am zis ca ar trebui sa ma trezesc si sa incep sa fac ceva cu capul asta de pe umeri.

 

La mine au fost probleme cu filetele din jurul axului cu came, apoi filetele de pe partea culbutorilor de evacuare

 

Recunosc ca asta a fost sursa de inspiratie...apoi a urmat doar sudoare si munca multa.

 

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca are magneti in colturile garajului....si acolo se strange mizeria :))

 

Pana una alta, azi am lucrat la motoreta si a pus-o la punct inaintea sezonului. Speram sa imi fac maine asigurare, insa m-am trezit cu probleme la etrierul spate.

Unul din pistonase a refuzat sa mai lucreze, e intepenit rau in carcasa. Oricat am incercat nu am reusit sa il fac sa iasa.

Am vrut sa schimb placutele de frana si la o verificare mai atenta , ca aveam problema cu : "nu prea este frana spate nici macar 20%" am depistat ca ala nu apasa pe toata suprafata placutei.

 

...si uite asa acum sunt la mana unui furnizor si a unui curier, iar sanse ca sa o pot face pana sambata deja sunt aproape nule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...