90mat Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salut, Sa va stăpâniţi reciproc sănătoşi Pe suportul manetei de ambreiaj este un contact care se închide atunci cînd tragi de manetă. CDI-ul/electrica nu dă scânteie sau nu lasă să pornească demarorul dacă contactul nu este închis. Deci este normal. Logica este de a te proteja, să nu pornească demarorul dacă eşti cumva în viteză şi s-o ia motorul din loc. Acelaşi lucru e şi cu cricul lateral dat jos, dacă bagi în viteză se va opri. Cei care au experienţă îşi şuntează contactul, că e enervant. După ce te-ai obişnuit cu comuniste o grămadă de ani, şi ai şi tras câteva trânte pe tema asta te-ai învăţat să verifici că eşti în PM ... La motociclete ambreiajul este umed, adică are ulei între discurile din care e făcut ambreiajul, iar debreierea nu se poate face în totalitate, de aceea fenomenul pe care l-ai observat e perfect normal. Cu drag, Baftă ! Multumesc ptr. raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobiDR Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Lasă că nici noi (adică eu) nu mai suntem chiar atât de fiabili. Mai scârțâie balamalele, mai scapă compresie... » Post actualizat in 27 Mar 2017 19:25 Am tot lasat, dar porneste prea greu si se chinuie amarnic de zgomotos pana s-o ia + ca folosesc starter spray .. » Post actualizat in 27 Mar 2017 19:25 Am tot lasat, dar porneste prea greu si se chinuie amarnic de zgomotos pana s-o ia + ca folosesc starter spray .. » Post actualizat in 27 Mar 2017 19:27 ....nu reusesc sa identific cum arata si unde e pozitionat acest de-comp control unit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 (editat) @iacobi Eu d-aia am întrebat dacă am înțeles bine. Nu zic că n-ar putea exista un asemenea dispozitiv, e posibil realizabil, dar nici n-am văzut nici n-am auzit de vreunul. De ce s-ar complica cineva cu așa ceva și de ce ar crește prețul de cost în loc să pună un arc și un cablu ? Pune te rog o poză cu ceea ce se vede din decompresor. În altă ordine de idei, nu e normal să îți pornească atât de greu și cu spray. Eu pe al meu nu l-am pornit toată iarna și în martie (după priming) a pornit la prima pedală. Ia manualul și verifică în partea de troubleshoting ce nu se potriveste. Editat Martie 28, 2017 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihneawalker Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 Sa o stapanesti sanatos. Totusi cam la ce pret te-ai gandit? Cam la 650eur, pentru aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Martie 28, 2017 Share Postat Martie 28, 2017 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 Încălțări noi de Paște, bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Martie 29, 2017 Share Postat Martie 29, 2017 . Cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobiDR Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 (editat) @iacobi Eu d-aia am întrebat dacă am înțeles bine. Nu zic că n-ar putea exista un asemenea dispozitiv, e posibil realizabil, dar nici n-am văzut nici n-am auzit de vreunul. De ce s-ar complica cineva cu așa ceva și de ce ar crește prețul de cost în loc să pună un arc și un cablu ? Pune te rog o poză cu ceea ce se vede din decompresor. În altă ordine de idei, nu e normal să îți pornească atât de greu și cu spray. Eu pe al meu nu l-am pornit toată iarna și în martie (după priming) a pornit la prima pedală. Ia manualul și verifică în partea de troubleshoting ce nu se potriveste. În acelasi manual, la sectiunea 9-17 avem: ”de-comp control unit inspection ” iar mai jos ”de-comp solenoid inspection”. Asta înseamnă că ambele piese există. Solenoidul l-am verificat și e funcționabil daca aplic direct 12 volti, dar nu primeste curent iar asrta inseamna ca ”control unit” nu funcționează. Deci e vorba de o piesa cu o mufa cu 6 pini. Care e asta si unde e pozitionata, ca n-o gasesc??... DR-ul meu e din 94, RS Editat Martie 30, 2017 de iacobiDR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Martie 30, 2017 Share Postat Martie 30, 2017 Din păcate, nu știu. Nu sunt familiarizat cu modelul ăsta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobiDR Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Din păcate, nu știu. Nu sunt familiarizat cu modelul ăsta. am gasit, gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 Salut. Vreau sa modific cursa ambreiajului, la mine lucreaza foarte sus si vreau sa lucreze mai pe la mijloc. Imi explica si mie cineva cu trebuie reglat? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 3, 2017 Share Postat Aprilie 3, 2017 In partea de jos a cablului, pe motor, slabesti contrapiulita si invartesti surubul de reglaj pana obtii un joc de circa 2-3 mm masurat la intre maneta de ambreiaj si suportul ei. Pentru reglaje mai fine mai ai un surub de reglaj si o contrapiulita la maneta. Dupa reglaje, strangi contrapiulitele. Jocul se verifica la fiecare 6000 de km. La aceleasi intervale se unge cablul cu ulei de motor. Vezi ca exista un Service Bulletin care spune ca s-a eliminat un un inel distantier dintre primul disc metalic si oala ambreiajului. Daca il mai ai acolo, ambreiajul tine mai sus. Nu am acum acces la document dar pot sa revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 K. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 E vorba de pozițille 6 și 7. (modelul SG) Dacă ajungi vreodată să demontezi ambreiajul, verifică dacă le ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 K » Post actualizat in 06 Apr 2017 11:44 Salut. Poate sa imi spuna cineva ce inaltatoare de ghidon se pot folosi (ce inaltime), fara sa modific cablurile existente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Până la 31 mm fără să modifici nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 (editat) Până la 31 mm fără să modifici nimic. Dumneata raspunzi in timp mai scurt decat face notificarea pana la mail-ul meu..... Editat Aprilie 6, 2017 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Conjunctură...fastă. Nu se întâmplă mereu. Uneori trec zile...Dar dacă to vine vorba, are cineva o pedală de pornire care nu-i trebuie ? Dacă nu vrea 130 euro pe ea (nouă) sau 16 euro (ebay) și se mulțumește cu vreo 10 euro și trecutul în Cartea de aur a Națiunii, atunci poate deveni un om fericit și mai bogat. » Post actualizat in 06 Apr 2017 16:58Uitati chestia cu pedala, s-a rezolvat, donatorul a fost un Logan binevoitor. Un cap de bara se va transforma in pedala kick start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90mat Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Până la 31 mm fără să modifici nimic. Multumesc pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Cat? eh, destul. aprox 800 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 9, 2017 Share Postat Aprilie 9, 2017 mai demult posta cineva pe aici ca poate aduce la comanda culbutori de evacuare si admisie model suzuki dr 650 rs. Sunt interesat in achizitionarea unui culbutor evacuare dr650 rs model din '90 sp42b. Cunoasteti cum as putea contacta persoana sau poate mai are cineva pe acasa unul in stare buna si se impiedica de el ? Primavara asta m-am dat pe modificari, dupa ce toata iarna am rascolit netul in sus si jos, am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa majorez la 8, filetele din chiuloasa,pentru a putea prinde capacul cat mai bine si sa nu mai am problemele de sapurare ulei avute in trecut. Am majorat, mi-am facut prezoane dintr-un material tratat...nu stiu e olc...in fine, strungarul se dadea cu capul de banc pana mi le-a facut pe toate 10. Partea buna capacul s-a strans bine, partea proasta, daca vreau sa umblu deasupra, trebuie musai sa dau jos motorul. Culbutorul reconditionat de mine a rezistat binisor si inca rezista, insa as vrea sa am o piesa de rezerva sa nu care cumva sa ma trezesc ca stau pe dreapta cand e vreme frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Irinel, dacă nu te pot ajuta cu un sfat măcar pot empatiza cu tine. Cum e cu demontatul capacului, de exemplu. Să vezi cum a fost la mine. Amuzant. Într-o zi, a sosit momentul astral pentru demontarea capacului. Citesc manualul, văd că e relativ simplu, nu trebuie scos motorul, îmi trag lângă mine sculele și 2 sticle de bere și purced la scoaterea șuruburilor. Dar Andreea Marin sau vreun alt manager al surprizelor, a hotărât ca unul dintre proprietarii anteriori să fi întreținut raporturi sexuale cu unul dintre șuruburi motiv pentru care filetul respectiv a fost majorat și băgat acolo un ditamai prezonul peste care nu trecea capacul. Arunc manualul, mai iau un gât de bere, încep să demontez șuruburile de șasiu dar când ajung la ăla de jos din față, constat că tot Andreea Marin mi l-a lăsat blocat. Bag degripant, aplic proceduri de resuscitare, îl iau la cheie și...trosc ! Rămân cu el în mână. Pun flexul pe el să-i fac o degajare și ...zang ! Sare flexu-n deget. Opresc borșul care curgea, mă enervez și-l iau la ciocane. Pe șurub, nu pe deget. Se umflă restul de șurub în gaură de nu mai iese neam. Aduc bormașina și până să găsesc burghiul potrivit găsesc cablul de la bormașină ros de cățea. O iau la bătaie, pe cățea de data asta, repar firul și reușeșesc să găuresc gaura. Mai iau un gât de bere și arunc motorul jos. 42 de kilograme are...Un moft care trebuia să dureze câteva minute mi-a luat vreo două ore. Și sânge Așa am aflat și eu cum e treaba cu șuruburile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 (editat) ) eu am putin mai mult noroc decat tine, ca nu am catea. Intradevar " it will be a pain in the ass" cand o sa trebuiasca sa desfac, pentru ca nu am alta solutie decat sa il dau jos. Deobicei am observat ca berea nu prea merge cu mecanica, cel putin in cazul meu, mai mult pt ca ma trimite mai des la pipi... si uite asa ajung sa ma pis mai mult decat sa fac mecanica. ) de aceea cand lucrez la ea e post negru, asa nu ma mai trece nimic. ) Am zis ca mai bine sa stea capacul strans bine ca si asa nu lucrez zilnic acolo, decat sa il vad uns. La mine a fost problema cu filetele de la bunul inceput , de cand am cumparat motorul, si pentru ca sunt roman si am zis "las'ma ca mere si asa" acum am zis ca ar trebui sa ma trezesc si sa incep sa fac ceva cu capul asta de pe umeri. La mine au fost probleme cu filetele din jurul axului cu came, apoi filetele de pe partea culbutorilor de evacuare Recunosc ca asta a fost sursa de inspiratie...apoi a urmat doar sudoare si munca multa. Editat Aprilie 12, 2017 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 După ăsta s-o fi inspirat și Zaharia Stancu atunci când a scris "Desculț "...presupun că tipul din clip n-a călcat încă pe vreun șurub căzut sau pe vreo așchie de metal sau, de ce nu, pe o pată de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 cred ca are magneti in colturile garajului....si acolo se strange mizeria ) Pana una alta, azi am lucrat la motoreta si a pus-o la punct inaintea sezonului. Speram sa imi fac maine asigurare, insa m-am trezit cu probleme la etrierul spate. Unul din pistonase a refuzat sa mai lucreze, e intepenit rau in carcasa. Oricat am incercat nu am reusit sa il fac sa iasa. Am vrut sa schimb placutele de frana si la o verificare mai atenta , ca aveam problema cu : "nu prea este frana spate nici macar 20%" am depistat ca ala nu apasa pe toata suprafata placutei. ...si uite asa acum sunt la mana unui furnizor si a unui curier, iar sanse ca sa o pot face pana sambata deja sunt aproape nule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.