florinelu07 Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Chiar ma uitam azi in garaj printre piese... axul cu came la 350-ul fix asa s-a forfecat in 2008... au cazul camele in locasul de deasupra si el a ramas intreg motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Vibratii puternice, impreuna cu anii, cred ca asta e rezultatul. Si uite motorasul asta de tractoras isi are si el limitele lui. Cum se apropie de 100k ,cum trebuie sa iti pui niste intrebari. Uite acum mi-a trecut prin cap, ca nu am intrebat,macar informativ, cati km avea donatoarea ) Oricum iarna asta ma ocup de ambielajul meu sa il pun la punct, sa il am acolo de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 "Meseriasii" fac bolturi pentru arbore (2t) si scaune de supape, din axa cu came de Dacie 1300. Vazut cu ochii mei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Buna informatia ,,, Pana una alta, azi am comandat tot pachetul de rulmenti marca SKF, 10 la numar. Doi rulmenti cei de la axul ambreiajului sunt foarte scumpi si greu de gasit....sunt undeva la 96ron bucata 6204/28 20x47x12 Total setul de rulmenti 540 ron . Toti sunt de tipul C3 adica rezista la temperaturi ridicate. Din ce am inteles acest tip de rulment permite dilatarea bilelor, prin urmare nu exista riscul de gripare , cu ar fi la cei C2 . O sa vedem in timp cum rezista, cert e ca acesti rulmenti au garantia exprimata in ore de lucru. Toti rulmentii din motor au 27 de ani si se invart exact ca unii de 27'. Maine ar trebui sa ii primesc si daca totul merge bine ar trebui sa termin partea de jos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 ai luat in calcul si simeringurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Am doar unul pe exterior spre pinionul de la lant....care mai e...ca nu am vazut...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Schimbator... Kick... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 31, 2017 Share Postat Iulie 31, 2017 Ala de la kick e ok...ala de la schimbator e vreo 2 lei. Ma gandeam acum ca am omis vreounu...m-am mai calmat. » Post actualizat in 01 Aug 2017 12:20 Azi au ajuns si rulmentii. Am avut norocul sa gasesc cei 2 rulmenti de la ambreiaj, made in Japan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Azi am avut onoarea de a vedea si DR Big-ul de arges prezent la MAN si sa-i cunosc propietarul. O bijuterie de 28000 km. In unele parti puteai sa juri ca e nou. N-am mai vazut pana acum unul cu actipildele originale. Iar dupa asa deliciu m-am mai distrat un pic cu o pana la peste 35 grade (afara nu in beutura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Azi am reusit intr-un final seara tarziu, sa montez motorul pe cadru, sa fac legaturile necesare si sa ii ard o pedala. Au fost pt inceput 20 pedale in gol, apoi a pornit pt 2 sec, emotii mari m-au cuprins,apoi inca 3 pedale pt a trage benzina, a pornit ! Motorul merge minunat, nu am vibratii in el cum aveam in trecut, am pus totul la punct asa cum scrie la carte. Maine urmeaza sa pun lantul si sa reglez ambreiajul. Niciodata nu a sunat motorul mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Felicitari! La cat mai multi km fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Azi am reusit intr-un final seara tarziu, sa montez motorul pe cadru, sa fac legaturile necesare si sa ii ard o pedala. Au fost pt inceput 20 pedale in gol, apoi a pornit pt 2 sec, emotii mari m-au cuprins,apoi inca 3 pedale pt a trage benzina, a pornit ! Motorul merge minunat, nu am vibratii in el cum aveam in trecut, am pus totul la punct asa cum scrie la carte. Maine urmeaza sa pun lantul si sa reglez ambreiajul. Niciodata nu a sunat motorul mai bine. Te invidiez pentru rabdare si cunostinte. Daca te plictisesti vreodata iti mai dau unu la facut. Eu nu ma calific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Cunostinte nu am avut, am urmat pasii urmatori : - am cumparat vreo 25 de pungi de plastic transparente. - 2 saci mari de plastic pe care i-am folosit ca prelata, sub motor. Am inceput sa desfac ordonat si sa asez fiecare parte, sectiune, in pungi separate, ca sa imi fie usor la asamblat. Am lucrat la desfacut "ardeleneste" iar in acelasi timp am memorat si piesele cum sunt asezate si logica lor. Am folosit cartea doar pentru a regla balansierii, in rest cartea parerea mea este praf. Desenele nu sunt clare , iar unele parti lipsesc. Am folosit peste tot rezosil in loc de garnituri,exceptie facand doar garnitura de sub cilindru si garnitura de chiulasa pe care le-am cumparat de noi. Mi-am facut la un strungar presa de scos volanta dupa modelul vandut de baieti cu 200ron. Aici am iesit ieftin, doar 50 ron am dat. Ambelajul a fost 200, 540 rulmentii, 202 garniturile, 50 presa, 25ron berea. Restul au fost ore de manopera executate de mine dupa orele serviciului. A fost obositor, cald, nenorocire, a curs si sange si transpiratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Iar dupa asa deliciu m-am mai distrat un pic cu o pana la peste 35 grade (afara nu in beutura). IMG_20170804_192308.jpg hai colegu, doara esti in forma, nu ti-ai iesit din mana PS: am avut si eu o perioada de asta cu vreu 5 pene la fiecare iesire.... daa' bine ca a trecut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 @chucki Se pare că ai o atracție pentru cuie ! Vezi că mai e un coleg pe forum care e cu detectorul de metale. Poate ar fi bine să-l cooptezi în echipă și să meargă în fața ta ! @irinel Bravo, domnule ! Se pare că faci parte din generația aia pe care o învăța Ceaușescu - vestitul cârmaci - că nu există nu se poate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 @chucki Se pare că ai o atracție pentru cuie ! Vezi că mai e un coleg pe forum care e cu detectorul de metale. Poate ar fi bine să-l cooptezi în echipă și să meargă în fața ta ! @irinel Bravo, domnule ! Se pare că faci parte din generația aia pe care o învăța Ceaușescu - vestitul cârmaci - că nu există nu se poate ! "@chucki Se pare că ai o atracție pentru cuie ! Vezi că mai e un coleg pe forum care e cu detectorul de metale. Poate ar fi bine să-l cooptezi în echipă și să meargă în fața ta ! :)" - Am impresia ca baietii astia sunt foarte regulamentari si merg cat mai aproape de bordura, altfel nu imi explic cum poti aduna cuiele. @irinel Bravo, domnule ! Se pare că faci parte din generația aia pe care o învăța Ceaușescu - vestitul cârmaci - că nu există nu se poate ! - Nu stiu daca se pune dar am fost ultima generatie de pionieri . Si acum adevarul: dupa ce am vazut motorul desfacut si pus in pungute ca bunica cand pune pentru iarna, vreo cateva nopti nu prea am dormit :Cosmaruri din alea cu "inca unul in statistica cu dezmembrez suzuki" La munca nu am fost prea productiv, recunosc, a trebuit sa scriu de mai multe ori coduri sursa pentru niste chestii usoare, ca pe toate le dadeam peste cap. Inca nu m-am bucurat de ea, abia am inchegat-o si a trebuit sa plec in concediu cu familia. Acum sunt in camera de hotel si pe langa o lingura de mancare data copilului, mai scriu 2 cuvinte. Cand ma intorc mai am mici retusuri si atunci o sa fac si un filmulet. La tipul asta de motor musai trebuie sa ai o a doua persoana, pentru ca cilindrul este greu de pus intr-o persoana, berea se bea mai bine in doi, patru ochi fac mai bine decat 2 si lista poate continua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteBeduy Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Salut era vorba de Suzuki Dr800 albastru de pe OLX ? Il cunosti pe vanzator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Nu il din cunosc, eu ziceam la modul general, gandindu-ma ca nu voi mai gasi piese pt ea. M-am invatat cu ea si mi-ar fi greu acum sa imi indrept privirea spre alt ceva. Eu sunt genul ala, care nu prea schimba, ci ingroapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Salut era vorba de Suzuki Dr800 albastru de pe OLX ? Il cunosti pe vanzator? despre care spui? asta?: https://www.olx.ro/oferta/suzuki-dr-800-motocicleta-ID8ZdwD.html#73b3855c42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WhiteBeduy Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Da exact » Post actualizat in 07 Aug 2017 11:43 Ce stiti despre el ? » Post actualizat in 07 Aug 2017 11:43 Ce stiti despre el ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 (editat) Este cel de care povestem 3-4 posturi mai sus. Motorul arata foarte bine pentru varsta lui....are si ceva defecte (o crapatura in aripa, etc). Dar in mare parte nu am vazut un dr big 90-91 mai complet si mai aratos ca asta (exceptie face al meu). Motorul cica ar avea 28-29.000 km care par sa fie reali. Nu parea sa fie desfacut. Bordul nu avea nici o sgarietura, matuire, etc. Erau parti care pareau ca scoase din fabrica. Poza de mai sus cu tabelul de presiuni este de pe aripa lui spate. Iti poti da seama din poza de vopsea & stuff. De precizat ca motorul nu l-am auzit mergand. Avea ceva probleme cu statorul dar care din cate stiu erau in curs de rezolvare (avea un stator de rezerva dar care avea si el mic defect). » Post actualizat in 07 Aug 2017 12:01 "@chucki Se pare că ai o atracție pentru cuie ! Vezi că mai e un coleg pe forum care e cu detectorul de metale. Poate ar fi bine să-l cooptezi în echipă și să meargă în fața ta ! :)" - Am impresia ca baietii astia sunt foarte regulamentari si merg cat mai aproape de bordura, altfel nu imi explic cum poti aduna cuiele. @irinel Bravo, domnule ! Se pare că faci parte din generația aia pe care o învăța Ceaușescu - vestitul cârmaci - că nu există nu se poate ! - Nu stiu daca se pune dar am fost ultima generatie de pionieri . Si acum adevarul: dupa ce am vazut motorul desfacut si pus in pungute ca bunica cand pune pentru iarna, vreo cateva nopti nu prea am dormit :Cosmaruri din alea cu "inca unul in statistica cu dezmembrez suzuki" La munca nu am fost prea productiv, recunosc, a trebuit sa scriu de mai multe ori coduri sursa pentru niste chestii usoare, ca pe toate le dadeam peste cap. Inca nu m-am bucurat de ea, abia am inchegat-o si a trebuit sa plec in concediu cu familia. Acum sunt in camera de hotel si pe langa o lingura de mancare data copilului, mai scriu 2 cuvinte. Cand ma intorc mai am mici retusuri si atunci o sa fac si un filmulet. La tipul asta de motor musai trebuie sa ai o a doua persoana, pentru ca cilindrul este greu de pus intr-o persoana, berea se bea mai bine in doi, patru ochi fac mai bine decat 2 si lista poate continua... @chucki Se pare că ai o atracție pentru cuie ! Vezi că mai e un coleg pe forum care e cu detectorul de metale. Poate ar fi bine să-l cooptezi în echipă și să meargă în fața ta ! @irinel Bravo, domnule ! Se pare că faci parte din generația aia pe care o învăța Ceaușescu - vestitul cârmaci - că nu există nu se poate ! Acelasi cui imi da de furca. Practic dupa ce am luat cuiul, de fiecare data am facut pana pentru ca nu au rezistat peticele. Am schimbat camera. Editat August 7, 2017 de chucki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 .............. Dar in mare parte nu am vazut un dr big 90-91 mai complet si mai aratos ca asta (exceptie face al meu). .......... stim cu totii ca esti baiat gigea si mai ales modest! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 stim cu totii ca esti baiat gigea si mai ales modest! Pai si la asa apreciere trebuie sa pun si o poza cu cea mai aratoasa motocicleta de la MAN: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 esti offtopic colegu' Suzuki ca si Suzuki, l-ai nimerit, daa' modelul nu corespunde, nu e DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Azi am avut onoarea de a vedea si DR Big-ul de arges prezent la MAN si sa-i cunosc propietarul. O bijuterie de 28000 km. In unele parti puteai sa juri ca e nou. N-am mai vazut pana acum unul cu actipildele originale. IMG_20170804_183238.jpg Iar dupa asa deliciu m-am mai distrat un pic cu o pana la peste 35 grade (afara nu in beutura). IMG_20170804_192308.jpg au, iar cu presiunea pe spate ??!! ( .. fain beton ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.