Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

e reparabil si piesele se gasesc separat. Ebay e o sansa foarte buna in cazul in care nu poate sa aduca nimeni. https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650sek2-e4-k2-722805/crankshaft-11486134

Meseriasii evita 4 timpi cu ambielaj pe cuzinet - acolo e greu sa ii faci tolerantele in mod artizanal si sa asiguri toate canalele de ungere.

In cazul de fata reparatia e fix ca la 2. se depreseaza bucatile alea, se preseaza noul ansamblu si se fac operatiunile de centrare si eventual echilibrare

 

 

Vedeti ca amandoi i-ati dat link-uri catre modelul cu electromotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Dom'le, la MAN, fuseră DR-uri ? Ținură stindardul sus ? Io, parcă văzui vreo două BIG-uri, da' d-alea de 600 nici unu' .

Ah, iată, tocmai ce trimise cineva poze. E clară treaba, cel puțin ăsta pe care-l văzui eu avea chiar și plăcuțe de frână !! :) Ne-am salvat reputația.

Bineeeee George :10:

» Post actualizat in 27 Jul 2017 15:03

Din ciclul "horror", iata bataia de suzuki dr 650. Boltul si rulmentul belei "faina". Oare bolturile astea sunt pe cote sau gasesc doar pe standard ?

Au !

Eu povestisem cu un nene de aici

http://www.piesemotor.ro/service-ambielaje/837-service-reconditionare-ambielaje.html

pentru un DR800, si n-a dat in spate de la a face operatia. Dar la vremea aceea mi s-a parut mult (piesele) asa ca am mers pe varianta SH, de la nemti , cu uzura mica ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@irinel

 

cum ai reusit performanta ? eu n-am mai vazut nazbatie ca asta.

 

Nici mie nu mi-a venit sa cred cand am vazut. Am suspectat mai mereu rulmentii, practic cat motorul era inchis, nici nu se misca ala ca sa imi arate ca e rupt. Motorul meu are piston special, ingust, usor, nu e cel original, mare si greu. Ma gandesc ca de aici si socul mereu pe bolt. E poate o problema de echilibrare, pistonul mai usor si boltul ar fi trebuit sa fie mai gros in carne. Cert e ca pe moment , astept raspuns de la un baiat , daca reuseste sa il scoata dintr-un motor din dezmembrari. Varianta second hand e cea mai buna pe moment. Ambielajul asta va fi facut de mine, adica am gasit deja rulment colivie de la skf la 72ron si nu 220-250 ron cum cer toti dealeri, iar pe bolt 170-200ron. Sunt preturi parca s-ar vinde bijuterii. Boltul il voi face la un strungar, insa astept sa primeasca material special tratat din care sa poata sa mi-l confectioneze. Noul bolt va avea interiorul mai mic ca sa suplimentez in grosime si automat voi echilibra transferul de pe piston in bolt la greutate.Nu stiu cat cantareste un piston normal, ca sa pot face diferenta . Cert e ca pana voi ajunge la confectionarea boltului voi avea toate datele. Partea cu echilibratul nu ma sperie, in trecut am centrat ambielaj de jawa 350 iar acolo sunt 4 falci,,2cu 2 si apoi intre ele la 180grade.

» Post actualizat in 27 Jul 2017 17:01

Incearca sa vorbesti cu omul asta: https://www.olx.ro/oferte/user/tib/

 

Eu am luat ceva piese de la el la preturi destul de OK. Din cate am inteles a avut 2 DR-uri.

:)) astazi chiar am vb cu el.......si de la el imi cumpar ambielajul.....

» Post actualizat in 27 Jul 2017 17:02

 

 

 

il stiu pe asta...e cu electromotor si e posibil sa nu se potriveasca.. Multumesc mult !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineeeee George :10:

» Post actualizat in 27 Jul 2017 15:03

Au !

Eu povestisem cu un nene de aici

http://www.piesemotor.ro/service-ambielaje/837-service-reconditionare-ambielaje.html

pentru un DR800, si n-a dat in spate de la a face operatia. Dar la vremea aceea mi s-a parut mult (piesele) asa ca am mers pe varianta SH, de la nemti , cu uzura mica ....

 

 

Bun link-ul...Multumesc mult ! Exista si varianta pe strung pentru calibrare. Am un atelier cu un tip foarte talentat si foarte bun la strung. E dintre meseriasii vechi, dar care nu pleaca nicaieri fara sublerul la el.

» Post actualizat in 27 Jul 2017 17:08

daca pistonul e mai usor boltul e mai putin solicitat. Nu are rost sa te gandesti la asta atata timp cat nu ai avut vibratii excesive inainte

 

nu am avut vibratii deloc, dar ma gandeam ca de la explozii, tot socul era preluat in bolt , iar pistonul fiind sport si neavand suprafata mare de frecare nu proteja boltul. Nu imi explic altfel cum de s-a retezat in halul asta.

» Post actualizat in 28 Jul 2017 17:45

Din ciclul "Horror" niciodata nu exista doar o serie, apare si seria 2. Azi cand am auzit ca a taiat magnetoul cu flexul si ca a intrat si in ax, am avut pe moment o cadere puternica de calciu. Mi-am pus atata speranta in aceasta piesa si cand colo nici asta nu e perfecta.

 

Domnule am vazut multe la viata mea ,dar se pare ca inca nu sunt destule. Sunt disperat prin urmare l-am luat asa. Macelarit , asta e cuvantul care s-ar potrivi. Sper doar sa nu afecteze opera de arta facuta cu atata truda.

 

Cuvintele sunt de prisos.

 

Asta denota ca si piesele second sunt foarte greu de procurat. Inca imi trag palme...sper doar cand voi primi maine coletul sa gasesc o solutie la ..."Nenorocirea asta"

» Post actualizat in 28 Jul 2017 17:47

Bun link-ul...Multumesc mult ! Exista si varianta pe strung pentru calibrare. Am un atelier cu un tip foarte talentat si foarte bun la strung. E dintre meseriasii vechi, dar care nu pleaca nicaieri fara sublerul la el.

» Post actualizat in 27 Jul 2017 17:08

 

nu am avut vibratii deloc, dar ma gandeam ca de la explozii, tot socul era preluat in bolt , iar pistonul fiind sport si neavand suprafata mare de frecare nu proteja boltul. Nu imi explic altfel cum de s-a retezat in halul asta.

» Post actualizat in 28 Jul 2017 17:45

Din ciclul "Horror" niciodata nu exista doar o serie, apare si seria 2. Azi cand am auzit ca a taiat magnetoul cu flexul si ca a intrat si in ax, am avut pe moment o cadere puternica de calciu. Mi-am pus atata speranta in aceasta piesa si cand colo nici asta nu e perfecta.

 

Domnule am vazut multe la viata mea ,dar se pare ca inca nu sunt destule. Sunt disperat prin urmare l-am luat asa. Macelarit , asta e cuvantul care s-ar potrivi. Sper doar sa nu afecteze opera de arta facuta cu atata truda.

 

Cuvintele sunt de prisos.

 

Asta denota ca si piesele second sunt foarte greu de procurat. Inca imi trag palme...sper doar cand voi primi maine coletul sa gasesc o solutie la ..."Nenorocirea asta"

Oare merge incarcat cu sudura sau autogen ?

post-45143-0-03150200-1501263567_thumb.jpg

post-45143-0-57738400-1501263572_thumb.jpg

post-45143-0-07732700-1501263583_thumb.jpg

post-45143-0-04909200-1501263591_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun link-ul...Multumesc mult ! Exista si varianta pe strung pentru calibrare. Am un atelier cu un tip foarte talentat si foarte bun la strung. E dintre meseriasii vechi, dar care nu pleaca nicaieri fara sublerul la el.

» Post actualizat in 27 Jul 2017 17:08

 

nu am avut vibratii deloc, dar ma gandeam ca de la explozii, tot socul era preluat in bolt , iar pistonul fiind sport si neavand suprafata mare de frecare nu proteja boltul. Nu imi explic altfel cum de s-a retezat in halul asta.

» Post actualizat in 28 Jul 2017 17:45

Din ciclul "Horror" niciodata nu exista doar o serie, apare si seria 2. Azi cand am auzit ca a taiat magnetoul cu flexul si ca a intrat si in ax, am avut pe moment o cadere puternica de calciu. Mi-am pus atata speranta in aceasta piesa si cand colo nici asta nu e perfecta.

 

Domnule am vazut multe la viata mea ,dar se pare ca inca nu sunt destule. Sunt disperat prin urmare l-am luat asa. Macelarit , asta e cuvantul care s-ar potrivi. Sper doar sa nu afecteze opera de arta facuta cu atata truda.

 

Cuvintele sunt de prisos.

 

Asta denota ca si piesele second sunt foarte greu de procurat. Inca imi trag palme...sper doar cand voi primi maine coletul sa gasesc o solutie la ..."Nenorocirea asta"

» Post actualizat in 28 Jul 2017 17:47

Oare merge incarcat cu sudura sau autogen ?

Salut, daca vrei sa faci veioza din el , da, da-i cu autogen si pune-i un bec. :)

Nu ai ce sa-i faci decit sa - i montezi magnetoul si asta e. Taieturile n-ar trebui sa influenteze prinderea pe con, tare. Daca totusi bate magnetoul, atunci trebuie sa-l demontezi si sa incerci sa faci taieturile cit mai similare pe axul abileajului. In acest fel influenta lor ar fi simetrica. Altceva nu cred ca are sens. Sudura + prelucrare este exclus ca distrugi tot.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt electrozi speciali cu care se poate incarca conul ala. Mergi pe la ateliere si intreaba cine poate sa iti refaca conul.

Cat despre retezarea boltului - poate era chiar si o fisura de la fabrica..... greu de spus fara sa te uiti la microscop pe acolo - in cazul in care se mai vede ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am decis sambata dupa ce am montat pe ax magnetoul ca totul va fi in regula . Am refacut filetul , care a fost putin afectat. Am scos aproape toti rulmentii din motor, mai am vreo 3 pe care nu ii pot scoate, avand nevoie de instrumentul special de extras rulmentii. O sa apelez si de aceasta data la un service care sa aiba acea "scula".

 

Sunt hotarat sa cumpar toti rulmentii si sa ii inlocuiesc. Voi apela la skf . In rest alte probleme nu am la el. Sambata am curatat si spalat totul , am inspectat aproape toate piesele. Sper in saptamana urmatoare sa reusesc sa il pun la loc. Nu vreau sa ma grabesc cu el, vreau sa fiu sigur ca macar 5-6ani tot ce sa am de facut la el sa fie doar schimbul de ulei si filtru.

 

Tin sa multumesc tuturor celor care m-au sprijinit cu o informatie, cu o vorba buna !


» Post actualizat in 30 Jul 2017 18:30

.

post-45143-0-98232500-1501438649_thumb.jpg

post-45143-0-55369500-1501438663_thumb.jpg

post-45143-0-37165000-1501438670_thumb.jpg

post-45143-0-28189300-1501438677_thumb.jpg

post-45143-0-73051300-1501438687_thumb.jpg

post-45143-0-00456300-1501438695_thumb.jpg

post-45143-0-74516200-1501438701_thumb.jpg

post-45143-0-28182200-1501438709_thumb.jpg

post-45143-0-69464600-1501439407_thumb.jpg

post-45143-0-95982000-1501439425_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vibratii puternice, impreuna cu anii, cred ca asta e rezultatul. Si uite motorasul asta de tractoras isi are si el limitele lui. Cum se apropie de 100k ,cum trebuie sa iti pui niste intrebari. Uite acum mi-a trecut prin cap, ca nu am intrebat,macar informativ, cati km avea donatoarea :)) Oricum iarna asta ma ocup de ambielajul meu sa il pun la punct, sa il am acolo de rezerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna informatia ,,,

 

Pana una alta, azi am comandat tot pachetul de rulmenti marca SKF, 10 la numar. Doi rulmenti cei de la axul ambreiajului sunt foarte scumpi si greu de gasit....sunt undeva la 96ron bucata 6204/28 20x47x12 Total setul de rulmenti 540 ron .

 

Toti sunt de tipul C3 adica rezista la temperaturi ridicate. Din ce am inteles acest tip de rulment permite dilatarea bilelor, prin urmare nu exista riscul de gripare , cu ar fi la cei C2 .

 

O sa vedem in timp cum rezista, cert e ca acesti rulmenti au garantia exprimata in ore de lucru. Toti rulmentii din motor au 27 de ani si se invart exact ca unii de 27'.

 

Maine ar trebui sa ii primesc si daca totul merge bine ar trebui sa termin partea de jos .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala de la kick e ok...ala de la schimbator e vreo 2 lei. Ma gandeam acum ca am omis vreounu...m-am mai calmat. :)

» Post actualizat in 01 Aug 2017 12:20

Azi au ajuns si rulmentii. Am avut norocul sa gasesc cei 2 rulmenti de la ambreiaj, made in Japan.

post-45143-0-42638100-1501589961_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut onoarea de a vedea si DR Big-ul de arges prezent la MAN si sa-i cunosc propietarul. O bijuterie de 28000 km. In unele parti puteai sa juri ca e nou. N-am mai vazut pana acum unul cu actipildele originale.

post-72436-0-06815800-1501874110_thumb.jpg

Iar dupa asa deliciu m-am mai distrat un pic cu o pana la peste 35 grade (afara nu in beutura).

post-72436-0-65468000-1501874128_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit intr-un final seara tarziu, sa montez motorul pe cadru, sa fac legaturile necesare si sa ii ard o pedala. Au fost pt inceput 20 pedale in gol, apoi a pornit pt 2 sec, emotii mari m-au cuprins,apoi inca 3 pedale pt a trage benzina, a pornit ! Motorul merge minunat, nu am vibratii in el cum aveam in trecut, am pus totul la punct asa cum scrie la carte. Maine urmeaza sa pun lantul si sa reglez ambreiajul. Niciodata nu a sunat motorul mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit intr-un final seara tarziu, sa montez motorul pe cadru, sa fac legaturile necesare si sa ii ard o pedala. Au fost pt inceput 20 pedale in gol, apoi a pornit pt 2 sec, emotii mari m-au cuprins,apoi inca 3 pedale pt a trage benzina, a pornit ! Motorul merge minunat, nu am vibratii in el cum aveam in trecut, am pus totul la punct asa cum scrie la carte. Maine urmeaza sa pun lantul si sa reglez ambreiajul. Niciodata nu a sunat motorul mai bine.

Te invidiez pentru rabdare si cunostinte. Daca te plictisesti vreodata iti mai dau unu la facut. :) Eu nu ma calific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunostinte nu am avut, am urmat pasii urmatori :

 

- am cumparat vreo 25 de pungi de plastic transparente.

 

- 2 saci mari de plastic pe care i-am folosit ca prelata, sub motor.

 

Am inceput sa desfac ordonat si sa asez fiecare parte, sectiune, in pungi separate, ca sa imi fie usor la asamblat. Am lucrat la desfacut "ardeleneste" iar in acelasi timp am memorat si piesele cum sunt asezate si logica lor. Am folosit cartea doar pentru a regla balansierii, in rest cartea parerea mea este praf. Desenele nu sunt clare , iar unele parti lipsesc. Am folosit peste tot rezosil in loc de garnituri,exceptie facand doar garnitura de sub cilindru si garnitura de chiulasa pe care le-am cumparat de noi.

Mi-am facut la un strungar presa de scos volanta dupa modelul vandut de baieti cu 200ron. Aici am iesit ieftin, doar 50 ron am dat. Ambelajul a fost 200, 540 rulmentii, 202 garniturile, 50 presa, 25ron berea. :) Restul au fost ore de manopera executate de mine dupa orele serviciului. A fost obositor, cald, nenorocire, a curs si sange si transpiratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar dupa asa deliciu m-am mai distrat un pic cu o pana la peste 35 grade (afara nu in beutura).

attachicon.gifIMG_20170804_192308.jpg

hai colegu, doara esti in forma, nu ti-ai iesit din mana :crack: :crack: :crack:

 

PS: am avut si eu o perioada de asta cu vreu 5 pene la fiecare iesire.... daa' bine ca a trecut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chucki

 

Se pare că ai o atracție pentru cuie ! Vezi că mai e un coleg pe forum care e cu detectorul de metale. Poate ar fi bine să-l cooptezi în echipă și să meargă în fața ta ! :)

 

@irinel

 

Bravo, domnule ! Se pare că faci parte din generația aia pe care o învăța Ceaușescu - vestitul cârmaci - că nu există nu se poate !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...