Muretto Grundieg Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Daca tot ne-am apucat sa ne laudam, hai sa vedem cine mai are un Renault 18 GTX, 4x4 cu motor de 2000 cmc, complet si in stare de functionare ? S-ar putea sa fie singurul din tara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 .............hai sa vedem cine mai are un Renault 18 GTX, 4x4 cu motor de 2000 cmc, complet si in stare de functionare............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Adică nu crezi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 hai mai Muretto, ma duci cu zaharelul, poza 50% e vreitabila, numa' Passatul e 4x4, nu Renoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 (editat) Dacă te uiti bine la puntea spate o să vezi că e cu diferențial. Spatele se cuplează opțional. De fapt, ce-mi bat eu capul ? Vino s-o vezi ! Poate bem și o vișinată cu ocazia asta. Ideea e că s-au fabricat puține. Și mai puține au rezistat timpului. Acum sunt extrem de rare. Editat August 22, 2017 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 .........Poate bem și o vișinată cu ocazia asta............ data viitoare o sa va surprind si cu o afinata de 5***** .....pe langa visinata si palinca deja cunoscuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Se bea cam mult pe topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 (editat) la urmatoarea intrunire te invit si pe tine! doara au mai fost si cu KLE, TA, KTM, deci si TA-ul tau incape acolo! si apoi urmeaza diiiii diiiii diiiii ....si chiar un coleg cu un scuter..... bine, recunosc, era cadru DR dar echipat cu piese de scuter...... ha ha ha ha! Editat August 22, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Te înșeli colegule. Era chiar un scuter dar avea motor de DR În altă ordine de idei, poate confirma cineva cel mai consistent kilometraj (vorbim de DR) fără reparații capitale ? Eu am citit pe undeva (doar o singură sursă) ceva de 80.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 (editat) Desi e un motor de tractoras, foarte rezistent si foarte bine gandit, cred ca mai greu sa ajungi la 80000 fara reparatii capitale si nu pentru ca nu ar putea el , ci mai mult din prisma intretinerii, care nu e grea insa trebuie facuta cam des. In 9 ani de zile , am stat calare pe ea zi de zi, mai ceva ca un pensionar , urmarind si remediind toate problemele aparute. Nici prin cap nu mi-a trecut ca voi ajunge sa desfac motorul, insa varsta isi spune cuvantul, apoi depinde cine si cum a lucrat pe el. Recunosc ca am mai stricat si eu pe la inceputuri, am remediat. Principala problema la acest tip de motor sunt filetele din carcasa, care efectiv se rup, daca ai mana grea. Eu am preluat motorul cu aproape toate filetele rupte la capacul de la culbutori si am fost fortat, sa fac peste tot prezoane de 8 in chiuloasa si de 6 inspre capac. Avantaj, prinde bine capacul, dezavantaj, trebuie dat jos motorul daca vrei sa faci inspectie la culbutori. Daca stii ca ai motorul cat de cat functional si cu vechime mare, recomand, demontarea lui si inspectarea pieselor, schimbarea lor chiar. Stiu ca pare munca grea, dar nu e. Schimbarea rulmentilor, garnitura de chiuloasa, garnitura de sub cilindru, toate sunt in jur de 800ron. Se mai adauga si o presa pentru volanta. Nu stiu ce sa zic, dar cred ca e un MIT, 80000km la un Dr. in conditiile in care acestia sunt facuti in 27 de ani. Daca e model nou (2-3ani) si timpul ar fi de 3 ani, cred ca ar ajunge si la 100.000 km Editat August 23, 2017 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Te înșeli colegule. Era chiar un scuter dar avea motor de DR no, in fine, io credeam ca e viceversa in alta ordine de idei, hai la defilare! ...si dupa aia la mici si bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogolea.alexandru Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Salutare colegi ! recent am schimbat axul cu came la un suzuki dr 600, incerc sa pun la punct distributie si am o nelamurire .Care trebuie sa fie pozitia semunului |T de pe magnetou pe "fereastra" capacului de la aprindere sau ar fi recomandat sa dau capacul jos sa il pun la semunul de pe bloc motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Te înșeli colegule. Era chiar un scuter dar avea motor de DR În altă ordine de idei, poate confirma cineva cel mai consistent kilometraj (vorbim de DR) fără reparații capitale ? Eu am citit pe undeva (doar o singură sursă) ceva de 80.000 km Era un baiat care a trecut de 100000 cu DR 650 RS sau RSE, nu mai stiu sigur. Nu l-am mai vazut sa posteze de cativa ani si nu mai stiu ce nume de utilizator avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 @bogolea.alexandru E suficient să îți apară T-ul în gaura de vizitare. (vezi poza) @ chucki Las' că știm noi că ți-ai dat kilometrajul înainte (de obicei se dă înapoi dar nu se știe niciodată....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 (editat) Eu am pus " | " exact pe centrul gaurii . Foarte important axul cu came sa fie pus corect...semnele de pe el paralele cu marginea chiuloasei. @ chucki El a facut probabil cum am patit eu cu masina si cu bordul second hand, cand dupa montare, m-am trezit de la 117000km la 263.000 km. ) Ps...el are curte, o trage pe cricul central si o lasa in treapta a V a, cate o ora. Editat August 23, 2017 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogolea.alexandru Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Multumesc ! Muretto Grundieg ,irinel2006» Post actualizat in 23 Aug 2017 08:20Are cineva un capac de aprindere de suzuki dr 600 cu 2 senzori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Ok, uite una si mai clara ( e de la DR650 dar e la fel). Diferenta intre liniuta si T e extrem de mica tradusa in grade de rotatie. Se poate calcula dar n-am timp acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogolea.alexandru Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Mersi! acolo eram eu nedumerit T-ul pe mijloc sau linea | de langa T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Eu am pus " | " exact pe centrul gaurii . Foarte important axul cu came sa fie pus corect...semnele de pe el paralele cu marginea chiuloasei. @ chucki El a facut probabil cum am patit eu cu masina si cu bordul second hand, cand dupa montare, m-am trezit de la 117000km la 263.000 km. ) Ps...el are curte, o trage pe cricul central si o lasa in treapta a V a, cate o ora. Obligatoriu cu camele in jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogolea.alexandru Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 irinel2006 daca mai cauti piese pt dr 650 tau am eu ambielaj si magnetou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 hai mai colegii, lasati surubareala, mestereala la mobre, azi e 23 August, sarbatoare nationala, la mici si bere cu voi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Unu la mână, nu toată lumea știe ce înseamnă sau nu a participat la "pas sportiv" din motive de tinerețe. Doi la mână, negrii muncesc pe plantație. Dacă tu juri acum cu mâna pe Constituție că ești la grătar, las plantația vraiște și vin după tine. Doar să ții berea rece ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Unu la mână, nu toată lumea știe ce înseamnă sau nu a participat la "pas sportiv" din motive de tinerețe. .......ar fi cazul sa invete, sa se documenteze! Doi la mână, negrii si ungurii muncesc pe plantație. ...fixed! Dacă tu juri acum cu mâna pe Constituție că ești la grătar, las plantația vraiște și vin după tine. Doar să ții berea rece ! inca sunt la defilare, inca nu s-a terminat omagierea marelui conducator, dupa aia la gratar si bere. Dar oricum te astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.