Muretto Grundieg Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Pentru cei care apreciază lucrurile noi. S-au băgat motoare la Romarta, ochiul meu îmi spune că ar fi vorba de Simsoneta (sau Carpati) si Jawa. Nou-nouțe și cu garanție! Din Ghidul București apărut în 1962. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 ma duc repede (pana nu se face coada) sa-mi cumpar vreo doo' plus oarece teveu si niste radiouri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Acu' fără mișto, pe vremea mea trebuia să aștepți câțiva ani. În plus, îți trebuia și recomandare de COM (Comitetul Oamenilor Muncii) ca să îți cumperi Trabant. Deci nu fugi încă dacă n-ai aprobare !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Jawa 250 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 stiu Muretto cum era cu listele de asteptare pt masini, stiu si de cartelele de ratie, si de programul TV de la 20 la 22 mamaaaa ce vremuri...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Dar de Olcit, va mai amintiti. Astea mereu aveau probleme cu "radiatorul" ca se tot spargea din senin...de la viteza )))))))))))))))))))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Acu' fără mișto, pe vremea mea ..... Dinozaurii zburdau liberi pe camp.... Fara suparare colegu' (imi permit pentru ca pari la fel de tanar si de chipes ca mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 E adevărat că sunt nu numai chipeș ci și tinerel, merci Chucki și tu arăți bine Problema e că deși nu regret vremurile alea, totuși o undă de nostalgie mă străbate când îmi aduc aminte cât de pustii erau șoselele patriei și nu pierdeai 2 ore de la Comarnic la Bușteni. Și cu credeți că se plimba onorata familie ? Cu o Skoda care avea 44 de cai. Ce vremuri.... Mi-a părut tare rău când a vândut-o tata în 1969 și a schimbat-o pe un puternic Moskvici 408 de 50 CP. Mamă, ce demaraje !! Ce fiară ! » Post actualizat in 18 Aug 2017 09:13@irinel Oltcitul era o bestie furibundă față de Moskvici. Al nostru cel puțin, prindea 100 de km/h cam într-un minut Nu mai conta radiatorul, oricum era OZN față de restul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Dar de Olcit, va mai amintiti. io chiar am avut un 12TRS luat de acasa de la mama ei din fabrica .........Astea mereu aveau probleme cu "radiatorul" ca se tot spargea din senin...de la viteza ....al meu era racit cu aer, nu avea radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 pai ...de asta am si scris "radiator" pentru ca toate erau racite prin aer ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Daca tot ne-am apucat sa ne laudam, hai sa vedem cine mai are un Renault 18 GTX, 4x4 cu motor de 2000 cmc, complet si in stare de functionare ? S-ar putea sa fie singurul din tara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 .............hai sa vedem cine mai are un Renault 18 GTX, 4x4 cu motor de 2000 cmc, complet si in stare de functionare............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Adică nu crezi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 hai mai Muretto, ma duci cu zaharelul, poza 50% e vreitabila, numa' Passatul e 4x4, nu Renoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 (editat) Dacă te uiti bine la puntea spate o să vezi că e cu diferențial. Spatele se cuplează opțional. De fapt, ce-mi bat eu capul ? Vino s-o vezi ! Poate bem și o vișinată cu ocazia asta. Ideea e că s-au fabricat puține. Și mai puține au rezistat timpului. Acum sunt extrem de rare. Editat August 22, 2017 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 .........Poate bem și o vișinată cu ocazia asta............ data viitoare o sa va surprind si cu o afinata de 5***** .....pe langa visinata si palinca deja cunoscuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Se bea cam mult pe topicul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 (editat) la urmatoarea intrunire te invit si pe tine! doara au mai fost si cu KLE, TA, KTM, deci si TA-ul tau incape acolo! si apoi urmeaza diiiii diiiii diiiii ....si chiar un coleg cu un scuter..... bine, recunosc, era cadru DR dar echipat cu piese de scuter...... ha ha ha ha! Editat August 22, 2017 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Facem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Te înșeli colegule. Era chiar un scuter dar avea motor de DR În altă ordine de idei, poate confirma cineva cel mai consistent kilometraj (vorbim de DR) fără reparații capitale ? Eu am citit pe undeva (doar o singură sursă) ceva de 80.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 (editat) Desi e un motor de tractoras, foarte rezistent si foarte bine gandit, cred ca mai greu sa ajungi la 80000 fara reparatii capitale si nu pentru ca nu ar putea el , ci mai mult din prisma intretinerii, care nu e grea insa trebuie facuta cam des. In 9 ani de zile , am stat calare pe ea zi de zi, mai ceva ca un pensionar , urmarind si remediind toate problemele aparute. Nici prin cap nu mi-a trecut ca voi ajunge sa desfac motorul, insa varsta isi spune cuvantul, apoi depinde cine si cum a lucrat pe el. Recunosc ca am mai stricat si eu pe la inceputuri, am remediat. Principala problema la acest tip de motor sunt filetele din carcasa, care efectiv se rup, daca ai mana grea. Eu am preluat motorul cu aproape toate filetele rupte la capacul de la culbutori si am fost fortat, sa fac peste tot prezoane de 8 in chiuloasa si de 6 inspre capac. Avantaj, prinde bine capacul, dezavantaj, trebuie dat jos motorul daca vrei sa faci inspectie la culbutori. Daca stii ca ai motorul cat de cat functional si cu vechime mare, recomand, demontarea lui si inspectarea pieselor, schimbarea lor chiar. Stiu ca pare munca grea, dar nu e. Schimbarea rulmentilor, garnitura de chiuloasa, garnitura de sub cilindru, toate sunt in jur de 800ron. Se mai adauga si o presa pentru volanta. Nu stiu ce sa zic, dar cred ca e un MIT, 80000km la un Dr. in conditiile in care acestia sunt facuti in 27 de ani. Daca e model nou (2-3ani) si timpul ar fi de 3 ani, cred ca ar ajunge si la 100.000 km Editat August 23, 2017 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Te înșeli colegule. Era chiar un scuter dar avea motor de DR no, in fine, io credeam ca e viceversa in alta ordine de idei, hai la defilare! ...si dupa aia la mici si bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogolea.alexandru Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Salutare colegi ! recent am schimbat axul cu came la un suzuki dr 600, incerc sa pun la punct distributie si am o nelamurire .Care trebuie sa fie pozitia semunului |T de pe magnetou pe "fereastra" capacului de la aprindere sau ar fi recomandat sa dau capacul jos sa il pun la semunul de pe bloc motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Te înșeli colegule. Era chiar un scuter dar avea motor de DR În altă ordine de idei, poate confirma cineva cel mai consistent kilometraj (vorbim de DR) fără reparații capitale ? Eu am citit pe undeva (doar o singură sursă) ceva de 80.000 km Era un baiat care a trecut de 100000 cu DR 650 RS sau RSE, nu mai stiu sigur. Nu l-am mai vazut sa posteze de cativa ani si nu mai stiu ce nume de utilizator avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.