Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut.

Da jugul superior jos si da o gaura cu burghiu de 8-10mm in surubul ciudat, dupa ce-i dai centru cu un dorn. Gauresti pina vezi ca se desprinde marginea ramasa. Restul surubului se va putea desuruba cu mina. In locul lui pune un surub normal, fara loctite sau sa-l string f tare (8-10Nm).

Daca vrei sa-l servisezi, spala-l cu ce ai (benzina, spray curatat d frina, wd40), băiţă, sufla-l, pina nu mai iese jeg din el, dupa care trebuie gresat cu grafit ! Daca n-ai, cumpara-ti.

Poti gresa si cu altceva dar apar complicatii ulterioare. Oricum, daca acum poti sa-l demontezi usor, nu mai e asa de complicat de servisat.

Pe de alta parte, agatatul cheii in butuc poate fi si din alte cauze, nu doar jeg ❕

 

Daca-l dai jos si nu te descurci, suna-ma ...

Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc pentru informatii. Mi-am facut timp si am scos contactul. Al meu e prins in 2 suruburi. La 650 RS piulita de la jug e de 30 mm, in caz ca ajuta pe cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am hotărât acu ceva vreme să pun şi a doua tobă de titan pentru că am crezut că evacuarea nu-i cum ar trebui să fie.

Toba e de pe un motor cam de aceeaşi cilindree dar regimul de evacuare a gazelor este foarte diferit.

...şi am avut dreptate, diferenţa e mare. Acum rupe adrenţa mai uşor decât înainte... !!! :stuck:

 

 

post-55585-0-24744500-1529238044_thumb.jpg

post-55585-0-38519100-1529238083_thumb.jpg

post-55585-0-99936700-1529238109_thumb.jpg

post-55585-0-86815800-1529238144_thumb.jpg

post-55585-0-65547600-1529238184_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică ai băgat un burlan în loc de tobă și gazele ies mai ușor, fără pierderea specifica de putere ? Deci ai câștigat vreo 3-4 cai ?

.. asa superficial ma stii ??!! :)

Evacuarea originala e facuta din doua tobe si un acumulator de gaze. Toate cintaresc mult, chiar exagerat de mult ..... De aceea ma zis sa pun tobe de titan. Am pus initial doar una, fara acumulator, si se pare ca nu are destul debit de evacuare, toba avind filtre si labirint, iar gazele au virf de presiune considerabil.

Daca era burlan, da, ai fi avut dreptate.

Acum sunt doua, iar Yul din teava de 2" e pe post de acumulator ....

De aceea, acuma ies gazele normal, poate chiar mai usor fata de original (sectiunea pe iesire acum e mai mare decit cea originala). La carburatoare am gasit alt punct de maxim .... ceea ce-mi confirma ceea ce simt la acceleratie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ne vedem acolo Radule!

 

apoi intrunirea noastra a posesorilor de DRuri se amana pe septembrie??

...ca ma gandesc, amu in iulie / august cam toata lumea e cu concediile....

ce zici??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai treaca citeva zile si povestim, ca am luat destula ploaie in ultima iesire la Motor Fest Valea strajii ... :( dar probabil prin august la sfirsit sau septembrie. Depinde si de cine ce si cum ...

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...