Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

nasol...., sorry......

 

 

uraaaa! :alcy: :alcy: :alcy:

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:20

piese suzuki dr 750 si dr 800 strict cel cu 2 rezervoare.

preturi foarte mici

codita spate 40lei,aparatoare disc 40 lei,aparatoare lant 30lei,aripa suport nr 20 lei,aparatoare sub sa 20lei, parbriz 40lei,carena far 30lei,semiaripa fata cu intaritura metalica 30lei, amortizoare fata 250lei,roata spate 90lei, bascula spate 60 lei, suport topcase 50lei,cadru bord 40lei,carcasa filtru aer 30 lei,manson dintre carburatoare si filtru 20 lei,cutie scule 30 lei,cablu ambreaj 40 lei,maneta acceleratie cu cablu 40 lei, cadru codita 40 lei,suport etrier spate 30 lei,scarite spate 30 lei buc, scarite fata 20 lei buc, aparatori galerie 30 lei, capace vizitare tacheti 30 lei,maneta decompresor completa 40 lei,pompa frana fata 40 lei,spate 40 lei,capace motor 70 lei buc,magnetou 70 lei, cilindru 100lei,ambielaj 150 lei, lant distributie 50 lei,intinzator lant distributie 70 lei, sistem complet lant balansier 100 lei, fise cu bobine 80 lei,cric lateral 20 lei, conducte frana fata spate 30 lei buc, nu intrebati de alte piese ca nu am. trimit oriunde in tara. toate sunt in stare foarte buna. vreau sa eliberez garajul.

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:33

Piese Suzuki dr 650 rs,rse

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:43

codita spate necesita revopsita 40 lei,aripa supor numar cu tot cu cadru metalic 40 lei, etrier spate 50 lei,conducte frana spate fata 40 lei buc, radiator ulei cu tot cu conducte 100lei, juguri 100 lei, contact 50 lei, buson rez 40 lei,lant in stare f buna trebuie curatat, 40 lei, rez lichid frana cu conducta 30 lei,scarite spate 40 lei buc, comenzi electrice stanga 40 lei , dreapta 40 lei. intinzator lant distributie 40 lei, lant distributie 40 lei,

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:50

pompa frana dr 650. 2 buc, 40 lei buc; robinet rezervor dr 750 big 40 lei, bascula dr 650 rs;rse 50 lei buc

» Post actualizat in 14 Nov 2017 18:53

jambe telescoape fata dr 650 rs rse 100lei. numai jambele

post-68420-0-92937400-1510680948_thumb.jpg

post-68420-0-17540300-1510681009_thumb.jpg

post-68420-0-36817200-1510681054_thumb.jpg

post-68420-0-67615000-1510681115_thumb.jpg

post-68420-0-70798500-1510681152_thumb.jpg

post-68420-0-18754500-1510681222_thumb.jpg

post-68420-0-86420800-1510681263_thumb.jpg

post-68420-0-29881600-1510681297_thumb.jpg

post-68420-0-16672400-1510681346_thumb.jpg

post-68420-0-02344500-1510681409_thumb.jpg

post-68420-0-29316700-1510681452_thumb.jpg

post-68420-0-76641600-1510684076_thumb.jpg

post-68420-0-47539700-1510684107_thumb.jpg

post-68420-0-84051700-1510684147_thumb.jpg

post-68420-0-10190100-1510684221_thumb.jpg

post-68420-0-48674300-1510684321_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru promtitudine.

» Post actualizat in 18 Nov 2017 11:33

Salut.

Aș vrea să modific pinionul față și foaia spate pentru un control mai bun în off road. Acum pe motocicleta am 16/42, lanțul este 520. Din ce am citit, pe net, acest setup ar fi potrivit pentru șosea/autostradă.

Am citit destul de mult despre acest lucru, dar cu toate astea nu sunt sigur ce număr de dinți să aleg fata/spate, așa ca apelez la experiența voastră.

Menționez că nu prea am experiență în off road și încerc să-mi fac viața mai ușoară.

Mulțumesc anticipat colegilor care vor rupe câteva minute din timpul lor, pentru a-mi răspunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru promtitudine.

Si eu multumesc pentru promtitudine. Pentru ca baieteala pe off cu topcase-ul mare dupa mine..... portbagajul a facut un crac mare dupa un sant mai adanc.

post-72436-0-28248900-1511169719_thumb.jpgpost-72436-0-89620900-1511169726_thumb.jpgpost-72436-0-99698900-1511169734_thumb.jpg

» Post actualizat in 20 Nov 2017 09:24

Multumesc pentru promtitudine.

» Post actualizat in 18 Nov 2017 11:33

Salut.

Aș vrea să modific pinionul față și foaia spate pentru un control mai bun în off road. Acum pe motocicleta am 16/42, lanțul este 520. Din ce am citit, pe net, acest setup ar fi potrivit pentru șosea/autostradă.

Am citit destul de mult despre acest lucru, dar cu toate astea nu sunt sigur ce număr de dinți să aleg fata/spate, așa ca apelez la experiența voastră.

Menționez că nu prea am experiență în off road și încerc să-mi fac viața mai ușoară.

Mulțumesc anticipat colegilor care vor rupe câteva minute din timpul lor, pentru a-mi răspunde.

daca vrei sa-ti faci viata mai usoara fa motoreta mai usoara. Dar las pe altii mai experimentati in off sa te sfatuiasca. Eu acum invat. Si asta ma deranjeaza cel mai rau: greutatea.

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Si partea fabuloasa (pe care nu vrei sa ne-o spui) este ca era de scuter...

:)

Deja devine periculos sa-ti cumperi asa baterie..... ar putea sa termini mobra inaintea ei....

Nu ma lua in seama om bun.... glumesc si eu....ce draq sa fac altceva la ce vreme se anunta si cu mobra in fata geamului (cu baterie 2017)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lumea rea, invidia mare. Păi eu sunt de vină că demarorul de la Suzuki nu consumă curent la pornire ? Și că de fapt merge și fără baterie ?

Asta e sunt norocos la baterii. Dacă vă mai spun că și bateria de la Skoda m-a ținut 11 ani, mă credeți ? Baterie Caterpillar de 120 de amperi, cu gel, scumpa la vremea ei, vreo 200 de dolari parcă...dar a făcut toti banii.

Bateria simte sufletul omului :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Rectifici la cota urmatoare sau e cota 0 ca nu imi dau seama? E piston pentru Dr800 ? Trebuia sa ii scrii mosului sa iti caute unul tip sport cu fustele mai scurte. Cred ca mai castigai cativa cai.

 

Va scriu si totodata cer si o parere. Dupa cum stiti anul trecut am desfacut motorul de la A la Z si l-am facut la loc , inlocuind toti cei 10 rulmenti, ambielaj, garnitura de chiuluasa, etc. Motocicleta o am de 11 ani, iar in toti acesti ani, am schimbat la ea tot ceea ce era uzat sau stricat, iar acum motorul merge mai bine ca niciodata.

Am fost de-a dreptul maniac cand era vorba de ea, de multe ori nu imi cumparam de mancare doar ca sa am bani de piese.

 

Am acum ocazia de a primi un alt tip de motor 2v Transalp de 650 care ar avea vreo 52cai din fabrica an 2000. A mea e modelul din 90 cu 46cai, insa am piston sport pe ea si e foarte nervoasa fata de un dr 650 obisnuit.

 

Are rostul de a face trecerea asta, desi sincer sa va spun, imi place la aspect mai mult Dr decat cealalta?

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...