Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Muretto : cu cit sunt mai jos, cu atit nu te vei putea inclina prea tare, evident. Daca ar fi dupa mine: nu mai jos de scarite si partea de jos-exterior a cutiei sa fie decupata. Conteaza si ce pui in cutii. Chiar daca cutia e pina sus, le poti umple doar jos. Depinde si cum si unde mergi ... Daca mergi incet, batrineste, poti sa-ti pui si roti ajutatoare pe care sa stea cutii mai mari :D

Dar, ca patitul nu-i niciunul. Din doua experiente personale, nu mai port pe laterale nimica . Senzatia cind iti fuge spatele de pe asfalt fara nici un motiv, e groaznica, mai ales daca si dai o trinta. Niciodata nu stii cind esti fortat sa te inclini mai mult si nu poti de cutii .....

....e doar parerea mea ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a pornit de la poartă. Poarta mea are 100 cm, ghidonul 82 cm. Cât de mult ieșim în lateral, sau cât coborâm să ne încadrăm, de ce, efecte secundare, concluzii.

Vă mulțumesc tuturor. Acum o să sară Lorant să mă pună să tai poarta !! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema a pornit de la poartă. Poarta mea are 100 cm, ghidonul 82 cm. Cât de mult ieșim în lateral, sau cât coborâm să ne încadrăm, de ce, efecte secundare, concluzii.

Vă mulțumesc tuturor. Acum o să sară Lorant să mă pună să tai poarta !! :)

 

 

Din pacate nu vad alta solutie decat sa modifici poarta...ca in poza :)

post-45143-0-49296200-1520060578_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la asta m-am gândit și eu doar că nu știu la ce distanță de sol să fac decuparea. Cum ar fi mai bine, să tai poarta înainte și să potrivesc cutiile după ea sau invers ? :)


» Post actualizat in 05 Mar 2018 05:57

Tot din categoria "Puțul gândirii” că e încă iarnă.

Am în vedere o eventuală deplasare spre nord. Pe schița atașată se vede clar că motorul trage mai greu, mergând la deal, deci trebuie luat în vedere un consum mai mare la dus și, eventual, mai mic la întors, că merge la vale ? Mie îmi este aproape evident că la întoarcere se poate veni cu motorul oprit.

A mai încercat cineva să se întoarcă din nord spre sud cu motorul oprit ?

post-86604-0-71536200-1520229445_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, nu așa ?

Glumim, dar trebuie să faci economie de undeva.

Mă uitai adineauri la ce se recomandă să ai la tine. Bine, în afară de BMW1200 GS, sau ultimul model de Africa Twin, altfel nu ai ce căuta pe șosele...

Echipamente, treburi, șmecherii de parcă ai pleca pe lună, nu colea, până după deal.

Cică GPS zumo cu măsline care face vreo 700 dolari. Mă leși ? Cu harta de hârtie nu merge ?

Cutii de bagaje...Pelican. Furnizor al armatei americane. Rezista la orice, au fost aruncate din avion în Afganistan, în fluviul Zambezi, din vârful Nepalului...

Alte sute de dolari...De parcă aș avea în ele numai cristale Swarowski nu șosete și chiloți murdari. :)

Mă nene, dacă te pui la mintea unora eu n-ar fi trebuit nici măcar să ies din curte.

 

Gata, m-am relaxat. Fac tot cum știu eu. Nu văd ei bani de la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De parca daca maine da coltul o matusa si te pricopsesti cu o roaba de bani nu dai fuguta sa iei o motoreta mai pricopsita si accesorizata ca la carte, nuuuu... puritan pe o mobra din secolul trecut si cu boarfele in pungi, ca vikingii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

... cred ca mai am pe undeva o bobina d-aia de demagnetizare, smulsa dintr-un televizor, daca cumva ti se magnetizeaza fata de la motor, cum tot mergi spre poli. Daca ti se magnetizeza spatele, esti bine, ca ala are aderenta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un consum cat mai bun recomand mai intai coborarea spre Sud, gratie componentei tangentiale, totusi sa nu o uitam pe cea normala, iar energia potentiala acumulata se va transforma in lucru mecanic, care te va ajuta sa urci. Si uite asa perpetum mobile ,fara bamweu. Trebuie totusi sa te asiguri ca ai frani bune, ca sa te opresti in caz de iti vine rau la "ciclu" de rotire. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii de pe aici știu că vin tare la vale, mai ales atunci când nu am plăcuțe la frâna de față.

Oricum, n-ai nevoie de două frâne, dacă ai una pe spate, o mai ai și pe aia de motor, mai pui și frecarea cu aerul, oprirea e garantată.

 

Notă: Răspunsul prezent este un pamflet și trebuie luat ca atare. Rog începătorii să nu facă așa, nesupravegheați, riscul de bubă fiind maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reținut toate ideile voastre și o să țin seama de sfaturi, le-am trimis deja la Departamentul Tehnic spre aprobare. Deși la viteza cu care merg eu, e greu de presupus că voi avea nevoie de frâne, fiind aproape egală cu viteza unei hiene înfometate.

E suficient să iei mâna din accelerație și să tai contactul. Mai dai bani și pe plăcuțe...

Dacă mai aveți idei sunt binevenite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...