sckhreech Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salut , Stie cineva unde se poate repara un ambielaj de DR650 1991 in bucuresti? , dar reparatia sa fie facuta profi , nu carpeala. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 Salut , Stie cineva unde se poate repara un ambielaj de DR650 1991 in bucuresti? , dar reparatia sa fie facuta profi , nu carpeala. Va multumesc. Salut,nu cred ca o sa gasesti...cel putin in bucuresti.....am cautat si eu si un prieten cu o husqvarna....am si eu unul de reparat daca auzi pe cineva,spune-mi si mie te rog!Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 3, 2009 Share Postat Iulie 3, 2009 repar ambieleje... biela,boltz,rulment originele,garantie. facture la piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salut, Imi puteti spune va rog care e turatia normala la relanti la Dr650. La mine cand am cumparat mobra era pe la 1800 rot/min, da mi s-a parut cam mare si am redus turatia la 1500, da nu prea ii place..... Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Turatia normala este intre 1300 si 1500 rpm. Uneori se intampla sa mai urce pe la 1800 rpm cand e foarte incinsa. Daca zici ca "nu ii place" la 1500 e foarte posibil sa mearga inecata (cam multa benzina in amestec). Inca ceva... cu bujiile cum stai?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salut! Am un DR 350 si trebuie sa-l bag in service. Se aude un cloncanit la motor. Am fost la 2 service-uri si mi-au spus ca am probleme la axa cu came, culbutor si chiar la altele. Cred ca maine o sa-l bag in service ca sa sa-l desfaca si sa-mi dea verdictul. Stiti cumva de unde pot sa fac rost de piese sau chiar de un motor Dr 350 ? Ca sa stiu eventual pe cine sa contactez dupa ce aflu ce trebuie schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salut,Imi puteti spune va rog care e turatia normala la relanti la Dr650. La mine cand am cumparat mobra era pe la 1800 rot/min, da mi s-a parut cam mare si am redus turatia la 1500, da nu prea ii place..... Mersi. Leerlaufdrehzahl: 1400-1600 U/MIN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Turatia normala este intre 1300 si 1500 rpm. Uneori se intampla sa mai urce pe la 1800 rpm cand e foarte incinsa. Daca zici ca "nu ii place" la 1500 e foarte posibil sa mearga inecata (cam multa benzina in amestec). Inca ceva... cu bujiile cum stai?? salut, Am pus bujii noi dupa ce l-am cumparat, le-am verificat si is ok(uscate si curate ). Am rezolvat problema pana la urma , am obs ca socul are 2 pozitii si binenteles ca am mers cu el tras in prima treapta fara sa stiu, l-am impins la loc si mere de trazneste Ma ingrijoreaza putin si faptul ca se incalzeste motorul foarte repede si asta s-ar putea sa fie de la avans, chestia e ca habar nu am cum as putea sa maresc putin avansul. Multumesc de raspuns! Leerlaufdrehzahl: 1400-1600 U/MIN Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salut, Pun si io cateva poze cu motoru'. L-am plimbat prin padure si vad ca ii place mai mult decat pe sosea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Ma ingrijoreaza putin si faptul ca se incalzeste motorul foarte repede si asta s-ar putea sa fie de la avans, chestia e ca habar nu am cum as putea sa maresc putin avansul. Avansul la aprindere este controlat automat de CDI pe cale electronica, nu ai cum sa il reglezi. DR-ul se incalzeste destul de bine pe caldura, intr-adevar, si la forje prin padure nu mai zic. Ce sa-i faci nu are racire pe apa. Nu trebuie sa te sperie, asa se incalzesc ele. Deasemenea, se incalzeste si daca uleiul din motor nu este corespunzator. De exemplu viscozitatea 10W40 recomandata de producator cand o da de noua (si care e scrisa si pe busonul de ulei) nu prea e ok pentru temperaturile din tara noastra de pe timpul verii, sa nu mai vorbim daca ia si forje prin padure. Mai degraba e bun un 15W50 semisintetic (Yacco, Motul, Motorex, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 io am luat 20w50 pare ca se intelege bine cu el si nici nu se incinge asa rau.. adica nu mi se pare ca ar fi prea incins. ps:adi dr tau e identic cu al meu:D doar culorile difera;)) ca tot veni vorba de turometru.. mie nu imi merge deloc de cand l-am luat... il pot rezolva cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rideordye Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 io am luat 20w50 pare ca se intelege bine cu el si nici nu se incinge asa rau.. adica nu mi se pare ca ar fi prea incins.ps:adi dr tau e identic cu al meu:D doar culorile difera;)) ca tot veni vorba de turometru.. mie nu imi merge deloc de cand l-am luat... il pot rezolva cumva? Daca nu te-ai uitat, s-ar putea sa fie desurubat cablul de sub turometru. Mi s-a intamplat si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Avansul la aprindere este controlat automat de CDI pe cale electronica, nu ai cum sa il reglezi. DR-ul se incalzeste destul de bine pe caldura, intr-adevar, si la forje prin padure nu mai zic. Ce sa-i faci nu are racire pe apa. Nu trebuie sa te sperie, asa se incalzesc ele. Deasemenea, se incalzeste si daca uleiul din motor nu este corespunzator. De exemplu viscozitatea 10W40 recomandata de producator cand o da de noua (si care e scrisa si pe busonul de ulei) nu prea e ok pentru temperaturile din tara noastra de pe timpul verii, sa nu mai vorbim daca ia si forje prin padure. Mai degraba e bun un 15W50 semisintetic (Yacco, Motul, Motorex, etc). Salut, Mersi de raspunsuri. Ulei i-am pus motorex 10w40, dar o sa il schimb dupa vreo 400 de km cu unul 15w50. Apropo, pe carcasa motorului scrie ca intra 2 l de ulei in motor, dar in carte zice de 2300-2400 ml....io am pus 2300 sa fiu sigur si inca ceva filtrul de aer pot sa il spal cu detergent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Ulei i-am pus motorex 10w40, dar o sa il schimb dupa vreo 400 de km cu unul 15w50. Apropo, pe carcasa motorului scrie ca intra 2 l de ulei in motor, dar in carte zice de 2300-2400 ml....io am pus 2300 sa fiu sigur ? In DR 650 intra 2 L de ulei. In cel de 600 intra 2.3 L. si inca ceva filtrul de aer pot sa il spal cu detergent? Poti sa il speli numai sa il usuci bine inainte sa-l montezi in motor, si de preferat e sa il imbibi un pic in ulei de motor si sa il storci bine inainte de montare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 In DR 650 intra 2 L de ulei. In cel de 600 intra 2.3 L. Poti sa il speli numai sa il usuci bine inainte sa-l montezi in motor, si de preferat e sa il imbibi un pic in ulei de motor si sa il storci bine inainte de montare. Multam. data viitoare o sa bag numai 2 l, sper sa nu fie probleme ca am bagat mai mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Salut, Pun si io cateva poze cu motoru'. L-am plimbat prin padure si vad ca ii place mai mult decat pe sosea. ... salutare Adi ... vrea sa spun ca ... ori tu ..ori eu ... nush care dintre noi are cauciucul fata montat invers ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 da .. scuze .. pt postu' de mai sus ..am vb cu Lupu ..si cred ca difera de la brand la brand ... eu stiu ca ...crampoanele sunt pt aderenta si textura pt inlaturarea apei catre exterior .. de asta cele de cross ( 95%)nu au textura aceea in v ..pt ca nu au nevoie pe pamant .. Eu am Dunlop ..Lupu are Pirelli .. dar totusi trage un ochi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 io am luat 20w50 pare ca se intelege bine cu el si nici nu se incinge asa rau.. adica nu mi se pare ca ar fi prea incins.ps:adi dr tau e identic cu al meu:D doar culorile difera;)) ca tot veni vorba de turometru.. mie nu imi merge deloc de cand l-am luat... il pot rezolva cumva? Salut, ai verificat cablul? pana acum nu l-am desfacut sa vad de ce functioneaza , dar o sa o fac in curand pt ca nu mai imi merge iluminarea la bord...deci cand o sa il desfac o sa pot sa iti spun mai multe... da .. scuze .. pt postu' de mai sus ..am vb cu Lupu ..si cred ca difera de la brand la brand ... eu stiu ca ...crampoanele sunt pt aderenta si textura pt inlaturarea apei catre exterior .. de asta cele de cross ( 95%)nu au textura aceea in v ..pt ca nu au nevoie pe pamant .. Eu am Dunlop ..Lupu are Pirelli .. dar totusi trage un ochi .. Salutare , sa stii ca m-ai pus pe ganduri...adevarul ca nici nu mi-am pus problema sa nu fie montat bine, io asa l-am cumparat....ambele is bridgestone, o sa ma uit la el cand ajung acasa sper sa fie bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 fratilor avem o problema turometrul nu are cablu deloc... e electronic!acum nu stiu cum aveti voi cel putin la mine nu are cablu din nastere ...fiind electronic.sau confundati voi cu chilometrajul. numai bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 fratilor avem o problema turometrul nu are cablu deloc... e electronic! Da mane, nu stiai? Normal ca e electronic. Si cand nu mai merge inseamna ca e bateria dusa dreaq. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 ma .. cand nu merge nu cred ca are legatura bateria .. nu vin impulsuri la turometru de la bobina de inductie ..?...eu asa stiam .. in fine .. eu am bateria praf .. si merge super ok ... .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 ma .. cand nu merge nu cred ca are legatura bateria .. nu vin impulsuri la turometru de la bobina de inductie ..?...eu asa stiam .. in fine .. eu am bateria praf .. si merge super ok ... .. Ma io ziceam cand se f.ute subit. Asa normal ca pot fi mai multe cauze, dar in primul rand bateria cand e pe duca sau dusa de tot turomentrul nu merge si cand merge se misca acu aiurea. Impulsurile vin de la CDI nu de la bobina de inductie. Eu cand am luat-o facea turometru ca dracii, ba mergea, ba pendula aiurea (mai mult statea oricum ) si cand sa ma uit la starea bateriei, aceasta era intr-o stare atat de buna incat lipsea cu desavarsire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 am inteles fratilor!!cred k aia e pentru ca nu am baterie pe el de cand l-am luat.aveam una sulfatata si am dato jos de tot:D o sa pun una zilele astea sa vad ce zice:D sper sa mearga:Dva multumesc de sfaturi:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gra$$u Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 !!!!!!! AJUTOOR!!!! Am si eu nevoie de piesa pentru fixat alternatorul pentru a desface surubul de siguranta , e aceasi si la DR400 si la 650,750,Intruder Mai exact arata asa sau daca aveti ceva echivalent . Am nevoie neaprat de asa ceva ,platesc eu tot transportul sau daca e pe o raza de 1-200 km de Bucuresti vin eu pana unde trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Sa intrebi si la DRZ-isti (la sectiunea hard enduro) si la Intruder-isti (pe grupul cruiseristilor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.