florinelu07 Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 Motoarele cu racire pe apa sunt prevazute cu un termostat care faciliteaza functionarea motorului in parametrii optimi de temperatura (peste 80 grade C). Motoarele cu racire pe aer au fantele de racire socotite pe acelasi principiu .... Problema nu este de temperatura de functionare ... ci de performanta. Motocicletele de enduro de inalta performanta (KTM EXC, Yamaha WR....) sunt gandite din start pentru performanta si nu pentru fiabilitate. In conditii de concurs nu trebuie decat sa dea totul pana cel mai devreme sfarsitul evenimentului pe cand cele Dual Sport / hobby / utilizare cotidiana sunt concepute pentru fiabilitate si nu neaparat pentru performanta. Astfel componentele sunt proiectate din materiale mai "performante" cu prelucrari mecanice mult mai precise si desigur cu tolerante mult mai stranse. Astfel producatorul pentru a garanta nu produsul ci performantele lui a dezvoltat un plan de service-are strict. spre ex. ansablu piston (segmenti, bolt, piston...) se schimba la 80 ore de funtionare. Nici macar un producator nu specifica, cota maxima de uzura pentru segementi (de ex) la un enduro .... Husaberg sa zicem... pur si simplu la intervalul specificat. PS. In conditii de offroad km. sunt lipsit de valoare... o ora de funtionare prin noroaie este echivalenta cu o plimbare de 250-300 km pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 ceva poze? Am rezolvat problema de reglaj la mecanic si acum trage de rupe. Am montat si un db Killer, ca nu suntem "manelari" la semafoare si oricum sunetul este deosebit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 29, 2009 Share Postat Noiembrie 29, 2009 era sa uit .... mi-am luat 650 RSE din 1995..... weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Am rezolvat problema de reglaj la mecanic si acum trage de rupe. Am montat si un db Killer, ca nu suntem "manelari" la semafoare si oricum sunetul este deosebit. frumos, frumos! sa-ti traiasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 (editat) Sal, multumesc celor ce mi-au explicat cum sta treaba dintre enduro si cross cu schimbu de ulei ! Chestia asta ca este mai performant decat un enduro stiam , si ca lucra la conditi mai extreme , dar nu stiam ca se schimba asa de des si nu prea stiam cam la cate ore se verifica unele chesti spre examplu setu sau pastilele de la supapa!! Inseamna ca 1H= 400km 80H=32000 km daca nu ma insel, dar nu inseamna ca este si rezistent ca si un enduro!? Din cate am auzit la schimbu de ulei se regleaza supapele sau pastilele de la supape , nam mai lucrat cu 2 axe cu came, si cu pastile am vazut ceva la un kawasaki klx 650 dar ii prea complicat!! Faza ii ca is 5 supape! Editat Noiembrie 30, 2009 de StreetFighter69 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 (editat) cifrele legate de service , gen 80 ore, erau fictive (adica scoase din cap) si nu aveau decat rol de exemplificare..... la pastile nu prea ai ce regla.... eventual inlocuiesti daca trebuie sa mergi "in sus" si ,romaneste, rectifici daca mergi "in jos".... arunca un ochi mai jos la Husaberg.... cel putin uleiul te omoara.... Editat Noiembrie 30, 2009 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Decembrie 1, 2009 Share Postat Decembrie 1, 2009 OK, man aicia nu-i vb de bani aicia ii vorba de altceva??????? Bene cu el te urci sin pom daca ai putea dar pt mine un Husaberg ii faliment! Bani pe care-i castig nu-mi pot permite intretinerea unui Husaberg! Intaleg ce vrei u sa-mi explici , oricum ii bine de stiut ! Da dr mi foarte usor de intretinut se duce chiuloasa imi iau chiuloasa cu supape cu tot cu 140 E si ma plimb nu ca si cu wr dar ma plimb!! Drum bun si mult noroi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Dupa cum va spuneam la DR- ul 600 pe lare il am sesizez un consum de ulei. Considerati ca trebuie sa desfac motorul pentru o segmentare si schimb simeringuri la supape, sau nu merita deranjul pentru 200 g ulei la 500-600 km parcursi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Dupa cum va spuneam la DR- ul 600 pe lare il am sesizez un consum de ulei. Considerati ca trebuie sa desfac motorul pentru o segmentare si schimb simeringuri la supape, sau nu merita deranjul pentru 200 g ulei la 500-600 km parcursi ? Acelasi lucru l-am facut eu la Tenere. Ulterior nu am observat vreo scadere a consumului de ulei. Scoate fum albastrui? Folosind acelasi tip de ulei a inceput sa consume mai mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 de consumat nu consuma ulei decat pe la supapele de admisie... si cand se intampla ancraseaza bujia. incearca la urmatorul schimb de ulei sa folosesti ulei mineral... se comporta ceva mai bine la DR. cat despre schimbarea vascozitatii nu este valabil decat de "aia" la cald (dupa W)... ca la rece nu prea te ajuta... eventual un 10W50 (se foloseste la yamaha si husaberg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 de consumat nu consuma ulei decat pe la supapele de admisie... si cand se intampla ancraseaza bujia. Salut...prietene vezi ca ulei consuma si din cauza segmentilor ff uzati....si a cilindrului.....in general dr-ul papa ulei si dupa ce la-m segmentat pe al meu manca...ca e dat cu consum de ulei....depinde si de ulei....si daca simeringurile la supape sunt coapte....scapa ulei...nu conteaza daca e admisie sau evacuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Cine-i mecanic , stie ca un motor ce consuma ulei, la race are o compresie de iti rupe picioru!!! E ceva normal sa consume 100g/1000km sau 200g/1000km, Suzuki recomanda semi sintetic 10w40 cand motoru ii nou nu are consum mare piese sunt nou, cu timpu trebe sa treci pe mineral! Yo asta am fakut , si am bagat la 6900 si ceva de km am bagat 1L si 100 g ulei Castrol 20w50 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 vand baterie SAITO, de pe www.louis.de - noua in cutie - 17 euro+transport cod louis - 10036817 SAITO BATTERIE 12N5-3B/YB5LB 12V/5AH SUZUKI DR 600S/SU/R/RU (SN41A) SUZUKI DR 650 S/SU (SP41B) SUZUKI DR 650 RS/RSU (SP42B) mie nu imi foloseste, am luat-o degeaba.. la pretul asta am luat-o, la pretul asta o dau. poate are careva nevoie. http://www.louis.de/_10e923c8b3456e82d1d18...=15&cmd.y=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) de consumat nu consuma ulei decat pe la supapele de admisie... si cand se intampla ancraseaza bujia. Salut...prietene vezi ca ulei consuma si din cauza segmentilor ff uzati....si a cilindrului.....in general dr-ul papa ulei si dupa ce la-m segmentat pe al meu manca...ca e dat cu consum de ulei....depinde si de ulei....si daca simeringurile la supape sunt coapte....scapa ulei...nu conteaza daca e admisie sau evacuare... Nu am fost eu suficient de clar in exprimare, era vorba despre situatia in care consuma ulei pe la supape... sigur ca se consuma ulei si pe la segementi... din foarte multe motive..... Dar pe la supape nu consuma decat pe admisie PUN BEREA LA BATAIE... cand simeringul este uzat pe supapa de admisie si motorul este pe faza de admisie odata cu amestecul din carburator se absoarb si vapori de ulei din chiluloasa.... pe faza de evacuare pistonul urca si in cel mai rau caz se duc gaze arse in motor ..... Mesaj completat DR -ul meu.... de 650 Editat Decembrie 2, 2009 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Vrei sa afli daca teoria ta ii adevarata sub carburator ai un furtun ce intra in filtru , cand ai motoru incins nu cald , scoatel si afli acolo sunt gazele daca spui ca baga gaze!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Daca pe epuratorul de gaze (ala de baga in cilindru prin filtru aer si carburator) circula gaze rezultate din ardere inseamna ca deja s-au dus segmentii... oricum carterul la 4 timpi este sub presiune minima. Cand sunt uzate simeringurile de pe evacuare atunci nu se intampla mai nimic pentru ca gazele pot fi evacuate liber pe esapament....am zis mai devreme ca este "worst case" in ideea ca este varianta extrema sa ajunga gazele in carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Am sa fac proba cu furtunul si cred ca am sa-i masor si compresia. oricum motorul nu scoate fum deloc (insesizabil) si trage de rupe si nu bate nimic. Am sa-i fac schimbul de ulei in curand si am sa-i pun MOTUL 10W40 sa vad cum se comporta. Acum pentru iarna nu asi incerca ceva mai vascos. Poate aveti ceva sugestii de marci de ulei "preferate" de DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 stiu sigur ca nu se impaca cu MOTOREX... nici 350 nici 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Am facut un schimb de ulei de Paste, am pus atunci Texaco sintetic 10W - 40. La 5.000 km a papat cam 1.5l. Acum am pus Ipone 10W - 50 sintetic si am 3.000 km facuti, a papat cam 800ml. Oricum se observa diferenta intre Texaco si Ipone, cu Ipone merge mai bine, nu se incinge asa tare cum se incingea cu Texaco, cutia lucreaza mai bine. Parca scotea putin fum negru la pornire la rece cu Texaco. La urmatorul schimb am sa incerc ceva mineral, sa vad cum se impaca si cu ala. In legatura cu bujiile. Am NGK DPR9-EA9, am cam 8.000 km facute cu ele. Daca pun NGK DPR8-EA8 in margine, se observa vreo diferenta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 In legatura cu bujiile. Am NGK DPR9-EA9, am cam 8.000 km facute cu ele. Daca pun NGK DPR8-EA8 in margine, se observa vreo diferenta??? Pornirea la rece un pic mai usoara, mersul la rece mai "rotund", dar nu foarte semnificativ. Referitor la consumul de ulei: mie imi consuma 500 - 600 mL la 1000 de km si nu scoate neam de fum, trage de rupe. Deci pentru 200 - 300 mL la 1000 km nici nu mi-as bate capul sa ma gandesc de ce consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 DPR9EA9 sunt bujiile de vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Pornirea la rece un pic mai usoara, mersul la rece mai "rotund", dar nu foarte semnificativ. Referitor la consumul de ulei: mie imi consuma 500 - 600 mL la 1000 de km si nu scoate neam de fum, trage de rupe. Deci pentru 200 - 300 mL la 1000 km nici nu mi-as bate capul sa ma gandesc de ce consuma. Asa ma gandeam si eu. Nu desfac motorul pentru atat, mai ales ca merge super Ce ulei mineral pune-ti voi ? Eu am pus la Bandit Castrol mineral si nu sunt multumit deloc. Se incinge mai tare si este si mai zgomotos.Daca si la DR se comporta la fel mai bine NU. Raman tot la Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Sal, dr este motor ce se incinge cel mai repede si cel mai tare, daca ii pui mineral il mai calmezi!! mineral pt vara , iarna semi sintetic! Nu trebuie sa va speriati ca peste 5000T/min soate fum mi se pare ceva normal la un moto de 15/20 ani cu setu original! Azi lam desfacut bucati motoru sa verific furcile in cutie , harta si restu si duc ambelaju la rectificat! Are un mic tacanit si nu suport , Daca are cineva o codita de ceva enduro mai nou sau ceva cross !! Un Pm ! Are cineva piulita ce tine tot ambreaju oala si placile am un derist ca i so desfacut si o mers cu oala in zig-zag si nu are sa-si puna una pt ca nu-i pas normal ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Valvoline 10W40 mineral API SG (moto) Intrebare.... Face cineva crash bar pentru DR RS(E) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Sal,se poate face piulita.....dak nu reusesti am eu una....pana la urma ti-o dau(piulita) dak ai nevoie.... Mesaj completat Sal,se poate face piulita.....dak nu reusesti am eu una....pana la urma ti-o dau(piulita) dak ai nevoie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.