Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Am pornit in sfarsit motocicleta si am facut o tura!

 

Am pus la lock ambreiaul, noua garnitura, carburatorul a fost curatat si tot ce mai era pe acolo. Insa problema pentru care am dat jos carburatorul sa il curat persista!....

Cand pornesc motocicleta, totul merge perfect, insa chiar si cu motorul cald.....cand vreau sa plec de pe loc, moare. Daca ii dau soc cam 25% merge. Nu stiu ce sa ii fac...daca aveti idee va rog ajutati ma si pe mine!

 

Cu socul la 25% are forta? Trage?

 

Daca nu problema nu prea este de carburatie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da cu sucur tras merge fain. E sigur de alimentare....Motorul merge perfect...am verificat si compresia si imi scoate fix cat da manualul valoarea de standard - am ramas socat sa vad ca un motor din 98 a iesit asa bine. (detalii despre asta cu vreo 3 pag in urma). Nu are de unde sa fie decat din carburatie as zice. Bujiile sunt si ele schimbate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa ai bateria buna, ca eu, anu trecut, am avut ghinionu sa se sulfateze fara sa-mi dau seama(nu stiam vechimea bateriei cand am luat motocicleta) si am ramas cu ea in drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi sa ai bateria buna, ca eu, anu trecut, am avut ghinionu sa se sulfateze fara sa-mi dau seama(nu stiam vechimea bateriei cand am luat motocicleta) si am ramas cu ea in drum.

 

Dar ce? DR-ul merge pe baterie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cu sucur tras merge fain. E sigur de alimentare....Motorul merge perfect...am verificat si compresia si imi scoate fix cat da manualul valoarea de standard - am ramas socat sa vad ca un motor din 98 a iesit asa bine. (detalii despre asta cu vreo 3 pag in urma). Nu are de unde sa fie decat din carburatie as zice. Bujiile sunt si ele schimbate!

 

din categoria "pareri":

 

- verifica sa nu traga aer fals pe undeva.

- "umezesti" filtrul de ulei sau mai bine daca ai un spray cu ulei pentru filtru (de aer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca inlfluenteaza asa tare, este impregnat cu ulei ca sa retina mai bine impiritatile.

Dar si aerul intra mai greu, dupa mintea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de la filtru de aer, ca nu contine ulei in el. Eu de 4 ani in fiecare primavara dau jos buretele de la filtru de aer si il las la inmuiat cu ticky dupa care il clatesc bine cu apa curata si il las sa se usuce bine.

 

Eu zic ca e posibil sa fie de la nivel, de la cele doua bidonase care plutesc in carburator. Ai incercat sa maresti putin relantiul din surub ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca inlfluenteaza asa tare, este impregnat cu ulei ca sa retina mai bine impiritatile.

Dar si aerul intra mai greu, dupa mintea mea.

 

pai ideea este ca daca trage aer mai greu va trebui sa compenseze si sa "traga" din carburator mai mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca carburatorul a fost curatat ok, si nu are tuburile emulsoare inca infundate, mizez pe nivelul plutitoarelor, astea influneteaza mai ales low-endul si primul sfert de acceleratie. are amestec sarac daca 'da in nas' impreuna cu rateuri pe evacuare. daca e bogat motorul este 'lenes' si 'amortit', deschizi gazul si sta o secunda pana accelereaza, dar fara rateuri si motor zgomotos(detonatii). la ralanti cum sta?! ramane 'agatat'? incearca initial sa dai cu wd40 la admisie sa elimini posibilitatea aerului fals. succes-uri! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep prin a marturisii ca nu stiu care sunt tuburile emulsoare.

Motocicleta in cauza e un DR650 SE - acelasi motor ca si freewind ul, deci nu sunt motoarele clasice de pe DR

Motocicleta mergea bine la relantiu, insa in momentul cand tragi repetat de gaz moare....ii scade turatia si se opreste.

 

Carburatorul a fost desfacut si curatat cu solutie de carburatoare tot, tocmai in ideea ca e murdar si de aia da simptomele in cauza. Toate piesele au fost spalate cu solutia in cauza, iar jiglerele si toate orificiile...suflate cu spray de gaz de bricheta.

Am observat ca membrana carburatorului nu este intepata, insa are o lipitura mica probabil de la fostul proprietar - pare sa fie in regula insa.

Cuiul de dozaj are urme de uzura in partea de sus langa inelul de rglaj - tind sa cred ca nu influenteaza functionarea insa pentru ca in partea de jos arata bine.

 

Pus totul la loc...motocicleta porneste perfect....daca ii trag de gaz da sa moara....Are tendinta ca atunci cand totusi reusesc sa o urc in ture sa dea rateuri pe evacuare intradevar.

Asadar la relantiu sta foarte bine si suna frumos dar moare daca spre exemplu vreau sa plec cu ea de pe loc. Trag de gaz..se tureaza f putin si cand incerc sa ii dau sarcina din amreiaj moare instant. Daca insa ii trag socul 15-20% merge.

 

Aer fals sincer nu cred sa traga desi am sa incerc si asta! Eu tind sa cred ca am amestec foarte sarac...Am sa ii mai ridic relantiul si sa unblu la surubul de aer de la carb.....Altceva...nu mai stiu ce sa ii fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tubul emulsor e acela in care intra acul de dozaj. ai reglat nivelul plutitoarelor? cu siguranta ai amestec sarac. prima 1\4 a acceleratiei este influentata de pilot jet si nivelul de benzina. in mod normal se dezasambleaza complet carburatorul, da jos mainjet-ul, pilotjet-ul, tubul emulsor, plutitoare, membrane, slide-ul membranei, surubul de amestec....tot ce este de cauciuc si lasa-l in decarbusolv 12 sau 24 de ore. apoi sufla cu spray de carburatoare si aer comprimat! :cheers: inca ceva! la surubul de amestec trebuie sa ai in urmatoarea ordine surub-arc-saiba-o-ring.

cele 2 o-ringuri de la plutitoare in ce stare sunt? desi nu are de-a face cu amestecul sarac, verifica! daca plutitoarele stau 'strans' e ok, daca pur si simplu cad cand intorci carburatorul trebuie schimbate. pune putin ulei sau vaselina pe o-ringuri si preseazale cu grija! fi sigur ca au intrat complet si apoi regleaza nivelul de benzina! daca nu sunt asezate complet in lacsul lor te pot pacasli la reglajul plutitoarelor!

 

o-ringul de etanseaza tubul emulsor e plat banuiesc! nu o sa il gasesti nou nici sa vrei, dar se inlocuieste cu unul de dimensiunea 1,3x10 parca. nu am suzuki dr dar la gsxf carburatoarele sunt asemanatoare, deci banuiesc ca e aceeasi dimensiune! o sa revin diseara cu dimensiunea exacta!

ar mai fi inca cateva de verificat, dar mai intai regleaza plutitoarele cum trebuie, de 10 ori pana esti sigur! vezi inaltimea in manual, iei o cartela telefonica, si decupezi inaltimea plutitoarelor masurand cu un subler. apoi ti carburatorul la 30 de grade inclinat, plutitorul doar sa apese usor pe cuiul poantou, fara sa preseze tija cuiului! mare grija sa nu o faci gresit!

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vorbesti tare frumos aici...pacat ca esti neinteles! :).

 

Am desfacut cam tot ce era pe acolo am spalat cu decarbusolv si le am suflat acolo pe loc (as tinde sa cred ca nu sunt infundate) Ce mi s-a parut ciudat este ca plutitoarele impreuna cu cuiul ponto (cum mama smeilor s o scrie) nu pareau sa intre si sa se siguranteze la locul lor....adica intra acolo dar nu facea nici un click nimic si daca trageai de el iesea foarte usor.

Nu stiu ce sa ii mai fac si cred ca am sa il las sa se ocupe cineva priceput de el...pt ca eu si dc il privesc nu prea stiu ce sa ii fac. 1.3x10 e acul de dozaj...daca da...se gaseste la suzuki cu vreo 66 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut 2 poze(scuze calitatea, m-a lasat bateria la camera). prima cum trebuie sa decupezi cartela si a doua cum se masoara(carburatorul inclinat, lamela plutitoarelor abia atinge tija cuiului poantou). bafta!

 

Tu vorbesti tare frumos aici...pacat ca esti neinteles! :).

 

Am desfacut cam tot ce era pe acolo am spalat cu decarbusolv si le am suflat acolo pe loc (as tinde sa cred ca nu sunt infundate) Ce mi s-a parut ciudat este ca plutitoarele impreuna cu cuiul ponto (cum mama smeilor s o scrie) nu pareau sa intre si sa se siguranteze la locul lor....adica intra acolo dar nu facea nici un click nimic si daca trageai de el iesea foarte usor.

Nu stiu ce sa ii mai fac si cred ca am sa il las sa se ocupe cineva priceput de el...pt ca eu si dc il privesc nu prea stiu ce sa ii fac. 1.3x10 e acul de dozaj...daca da...se gaseste la suzuki cu vreo 66 lei

PUNE ULEI SAU VESELINA PE O_RINGURILE ALEA 2 SI O SA INTRE CUM TREBUIE!! NICI NU RISTI SA LE CIUPESTI! PRESEAZA_LE BINA SA STEA FIXE! TREBUIE SA STEA FIXE IN LACASUL LOR PENTRU A MASURA CORECT INALTIMEA PLUTITOARELOR! :cheers:

 

daca tot nu esti sigur ca au intrat ok, pune 'bolul' de benzina, ala le preseaza in 3 puncte, vezi unde le preseaza si o sa iti dai seama cand sunt asezate complet!

post-46044-0-72572700-1332146532_thumb.jpg

post-46044-0-07379300-1332146553_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul se mai poate regla din urcarea sau coborarea acului de dozaj. Pozitie mai coborata = amestec mai sarac. Pozitie mai ridicata = amestec mai bogat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un dr big 800 din '91 cu o simptoma ciudata si anume: daca-l las > 3-4 zile nepornit porneste foarte greu sau spre deloc, se comporta ca si cum nu ar avea benzina. cu socul tras porneste pentru 2-3 secunde si se opreste.. fara soc, deloc..

intr-un final dupa ce-l gadil, mai bag socul, il trag, mai invart la el, etc.. o ia greu, merge prost cateva minute ca si cum n-ar avea benzina sau gunoaie in carburator.. dupa ce se incalzeste bine totul e normal.

daca-l pornesc dupa 1-2 zile porneste la sfert, fara soc si merge excelent din prima..

ce am facut: schimbat bujii standard cu iridium si curatat carburatoare, dar nicio imbunatatire in cazul pornirii..

 

any thoughts? ar mai fi un mic filtru de benzina de schimbat dar nu vad motivul pentru care s-ar comporta asa din cauza lui si pompa de benzina.. dar again, asta ar trebui sa faca figuri in mers, de pornit ar trebui sa mearga cu benzina din carburatoare.

 

poa' sa plece benzina aia din carburtoare daca sta 3-4 zile nemiscat? aparent nu curge pe niciunde..

 

am scos la un moment dat si bujiile si erau uscate, deci nu se inneaca..

 

Sunt curios. Ti-ai rezolvat problemele la mobra? Ce avea pana la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi de unde va luati membrane de carburator pt DR. Am gasit membrana mea crapata si lipita probabil de vechiul proprietar si as vrea sa o schimb impreuna cu acum de dozaj ca sa stiu carburatorul perfect la interior....la exterior din pacate e murdar :P.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ai ciupit-o tu putin cand ai montat la loc carburatorul. Ma mir cum de nu ai vazut asta cand l-ai desfacut prima data. Oare daca ai incerca sa il vulcanizezi nu ar merge ?

In alta ordine de idei, am reusit sa ii fac o vizita babutei mele din depozit. Dupa vreo 5 minute, de dat pedale de ma durea buca dreapta, am reusit sa o pornesc. Benzina e de anul trecut si ma gandesc ca s-a cam decantat. Oricum cred ca voi da jos capacul de la carburator si il voi curata impreuna cu rezervorul si filtrul de aer.

 

Dupa 6 luni de pauza mi-am permis sa ma plimb cu ea prin depozitul unde e garata. Ehehe m-au cuprins emotiile de anul trecut. Doamne ce bine ca inca imi mai provoaca senzatii incomparabile. Conserva credeam ca m-a stins....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru reusita!...

 

In ceea ce priveste membrana.....Am vazut o ca era ciupita dinainte. Celalalt proprietar a lipit o insa mie nu imi place ideea de a sta cu ea asa si as vrea sa o schimb....that's all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe celalalt site p r o b i k e la sectiunea vanzari enduro....ca sunt cativa care dezmembreaza, poate ai norocul sa gasesti la ei membrana.

sunt anunturi pentru dezmembrari si pe aici.... sunt ceva 650-uri si pe bikeshop... un search

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...