Sari la conținut

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx


Radu46
 Share

Postări Recomandate

La 03.06.2019 la 10:28, Alexg23 a spus:

Salutare,

 

Am o problema cu a mea  Honda CBR 1100XX din 2001, prima generatie de injectie. Specific faptul ca motocicleta nu are nici un fel de modificare la partea electrica.

Problema am indentificat-o dupa un drum de 300 de km cand la intoarcere am simtit ca motocicleta se accelereaza greu, lipsa putere iar la viteza constanta are tendinta sa piarda puterea,  generand socuri, cand am ajuns in oras motocicleta mergea intrerupt, miros puternic de benzina nearsa.

Am inceput investigatia demontand bujiile. Distanta electrodului este buna 0.85. Am observat ca bujiile 2 si 3 sunt “murdare” arderea proasta.

Bobina de inductie fiind pentru doua bujii, am inversat bobinele de inductie, respectiv bobina responsabila cu aprindearea 1 -4 cu  bobina 2-3. Nici o diferenta, motocicleta functionala la fel.

Am scos bujiile sa urmaresc scanteia. Scanteia parea “palida”, iregulata as zice, foarte greu de precizat fara un osciloscop

Am consultat manualul tehnic, am tras doua fire catre bobina de inductie de la calculator, direct, sa elimin prosibilitatea ruperii unui cablu din instalatie.

Motocicleta merge la fel, intrerupt, fara putere, intre 1000-3000 ture se accelereaza foarte greu, dupa 3000 de ture pare ok.

I-am facut testul, calculatorul nu emite nici un cod de eroare.

 

Sa fie oare calculatoruL?

 

Aveti ceva sfaturi pentru mine?

 

Salut,

Vezi ca generatia ta are o problema de fabrica cu "Fuel Pressure Regulator" , dupa 2002 l-au upgradat.

Citeste aici:

https://www.cbrxx.com/engine-airbox-exhaust-fuel-delivery/20194-fuel-pressure-regulator.html

 

Am si eu o problema, mai exact comportamentul motocicletei pana in aprox. 3000 rpm, parca nu trage motorul liniar are usoare intreruperi si ceva rateuri aproape insesizabile pe accleratie, dupa 3000 rpm functioneaza normal.

E vorba de modelul 2008. Am cumparat-o cu modificare pe evacuare, are o singura toba, ecu stock si filtru de aer tot stock, e nou abia ce l-am schimbat.

Ma gandesc ca nu are ce sa fie de la bujii, motorul are 15.000 km, facea asa si cand am cumparat-o la 9000 km.

De atunci i-am anulat sonda lambda si merge semnificativ mai bine, dar tot oscileaza la relanti si nu merge tocmai rotund.

 

Eu m-am gandit ca e de la evacuare, ca e diferenta destul de mare fata de stock, iar ecu e cel din fabrica.

A experimentat cineva cu power commander si harta pt o singura toba?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • Răspunsuri 533
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 years later...
  • 9 months later...

Am cautat si eu pe mai multe site-uri aceasta piesa pentru ca imi place foarte mult X 11-le si eram foarte pornit sa iau una ca a 2a motocicleta... Iti pot confirma ca gasesti greu chiar si la pretul de 550 euro... pacat ca nu s-a facut modelul mai multi ani este ceva unic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Va salut! De curand mi-am luat si eu un XX din 2002, dupa vreo 7 ani cu R1. Voiam sa va intreb, temperatura apei la a mea in trafic in afara orasului, la un mers constant cu aproximativ 70-80 km/h, sta pe la 90 de grade, uneori chiar creste spre 100. Asta, la temperatura exterioara de 15-17 grade. Daca este drumul liber si nu mai merg constant, intre masini, temperatura scade pe la 75-80. Este normal? Toate merg la temperatura atat de mare? Ma gandesc ca la vara, cand o sa fie 40 de grade afara, ce o sa se intample? Ventilatorul porneste intradevar si nu creste mai mult de 105 grade, dar inseamna ca la vara o sa mearga numai cu ventilatorul pornit. In aceleasi conditii, R1 era mult mai rece. Radiatorul este nou, antigel la nivel. Sa fie alte probleme? In rest, functioneaza perfect motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, felicitări pentru achiziție.

Cât despre cele menționate de tine.. tind să cred că e un pic de paranoia la mijloc. 

În oraș (București) cu orice motor am avut, indiferent de temperatura de afară ventilatorul pornea tot mai des. 

Ai un motor mare, destul de carenat, îl la mama naibii în spații mai aglomerate decât în mod obișnuit. 

Succes și bucură-te de el/cu el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare tuturor !

            Vechi posesor de cruiser (numai de astea am avut) oscilez intre păsăroi (o dambla mai veche de a mea) și gtr 1400, pe care îl consider superb dar totuși cam greu ptr ce aș vrea eu (nu mă refer la greutatea motocicletei, asta nu mi-ar creea probleme) , mă gândesc , în plus că parcă nu aș da prea mult pentru al doilea motor , pentru că nu voi renunța niciodată la cruiser, acum am un vtx de 1800. 

            Am căutat ceva vreme un 1100 xx dar cam greu să găsesc unul în mințile lui. Păreri ?

      Apropo, voi mai găsiți piese la ele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...