amibrt Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 La pornire, pana se incalzeste scoate cam mult fum. E un Suzuki 80cmc in 2 timpi. Am observat ca in timp "dispare" din uleiul din cutie. Sa scape in motor? Daca da pe unde ? Mentionez ca uleiul de amestec e rezervor separat, pompa e ok (zic eu ,in ideea ca la x kilometri are consumat procentul normal). Dupa ce motorul se incalzeste la parametri normali, fumul de toba pare ok. O parere ... Multzam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 La pornire, pana se incalzeste scoate cam mult fum. E un Suzuki 80cmc in 2 timpi. Am observat ca in timp "dispare" din uleiul din cutie. Sa scape in motor? Daca da pe unde ? Mentionez ca uleiul de amestec e rezervor separat, pompa e ok (zic eu ,in ideea ca la x kilometri are consumat procentul normal). Dupa ce motorul se incalzeste la parametri normali, fumul de toba pare ok. O parere ... Multzam ! Orce motor in 2 timpi scoate fum la pornire si pina se incalzeste ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Februarie 17, 2008 Autor Share Postat Februarie 17, 2008 Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp. Atunci ai o scurgere de ulei din cutie in camera de amestec!Atunci s-ar explica si fumul si si "evaporarea" uleiului din cutie. PS.Nu stiu configuratiea motorului tau dar asta ar fi una dintre cele mai probabile cauze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp. Cred ca raspunul e simplu ... asa face ori ce 2t pana se incalzeste ... ca am intalnit cutii de viteze in care se evapora uleiul , pe unde nu stiu, mi s-a intamplat asta la nova, si nu stiu unde se ducea dar disparea, de curs nu curgea pe nicaieri, pur si simplu disparea, si am mai auzit si la altii fenomene de genul ca initial si eu eram totusi nu strica sa faci o verificare mai amanuntita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Februarie 18, 2008 Autor Share Postat Februarie 18, 2008 Multumesc de informatii . O sa ma `antrenez` pe un motor vechi ce il am de rezerva. Sa vad si eu ce e pe acolo . Semeringuri (pe stoc daca se poate) de unde iau (si din Timisoara , sau...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ITS Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp. Eu cred totusi ca fumul e normal si nu ajunge ulei din cutie in motor."Fum extrem de dens si albicios"--->exact asa arata fumul de 2t cand motorul e rece. Daca ar comunica cutia de viteze cu carterul ai avea si alte simptome, inclusiv o pierdere importanta de putere. Uleiul din cutie cel mai probabil se "evapora" pe la garnituri si mi se pare destul de improbabil(nu imposibil )sa ajunga in carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Februarie 19, 2008 Autor Share Postat Februarie 19, 2008 Am descoperit o chestie noua : arunca putin ulei pe toba !!! E semeringul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Am descoperit o chestie noua : arunca putin ulei pe toba !!! E semeringul ? e normal sa arunce ulei pe toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Februarie 20, 2008 Autor Share Postat Februarie 20, 2008 Si uite asa incet incet mai invat cate ceva . Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Eu cred totusi ca fumul e normal si nu ajunge ulei din cutie in motor."Fum extrem de dens si albicios"--->exact asa arata fumul de 2t cand motorul e rece. Daca ar comunica cutia de viteze cu carterul ai avea si alte simptome, inclusiv o pierdere importanta de putere. Uleiul din cutie cel mai probabil se "evapora" pe la garnituri si mi se pare destul de improbabil(nu imposibil )sa ajunga in carter. Fumul extrem de dens, albicios si - atentie! - cu miros ciudat, diferit de mirosul de 2T este rezultatul arderii uleiului din cutia de viteze. De vina este probabil un simering, dintre cutie si carter! N-o lasa asa, desi pare ca functioneaza normal. Mirosul fumului este diferit, mai iute, mai intepator! Oricum, daca este asta, continua sa scoata fum alb si dupa ce se incalzeste, doar ca in cantitate mai mica. Mirosul "ciudat" se mentine si cu motorul cald! Am patit asa la un MZ ETZ, schimba simeringul (dupa ce-l scoti, vezi cotele inscrise pe el) si ai scapat. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Februarie 20, 2008 Autor Share Postat Februarie 20, 2008 OK. Daca nu reusesc sa comand originale recomanzi o anumita firma ? Sa nu iau ceva ce trebuie schimbat prea des, ca e mult de desfacut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Februarie 22, 2008 Autor Share Postat Februarie 22, 2008 Samna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.