Sari la conținut

Scoate Fum La Pornire ....


amibrt
 Share

Postări Recomandate

La pornire, pana se incalzeste scoate cam mult fum. E un Suzuki 80cmc in 2 timpi. Am observat ca in timp "dispare" din uleiul din cutie. Sa scape in motor? Daca da pe unde ? Mentionez ca uleiul de amestec e rezervor separat, pompa e ok (zic eu ,in ideea ca la x kilometri are consumat procentul normal). Dupa ce motorul se incalzeste la parametri normali, fumul de toba pare ok.

 

O parere ...

 

Multzam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La pornire, pana se incalzeste scoate cam mult fum. E un Suzuki 80cmc in 2 timpi. Am observat ca in timp "dispare" din uleiul din cutie. Sa scape in motor? Daca da pe unde ? Mentionez ca uleiul de amestec e rezervor separat, pompa e ok (zic eu ,in ideea ca la x kilometri are consumat procentul normal). Dupa ce motorul se incalzeste la parametri normali, fumul de toba pare ok.

 

O parere ...

 

Multzam !

Orce motor in 2 timpi scoate fum la pornire si pina se incalzeste ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp.

Atunci ai o scurgere de ulei din cutie in camera de amestec!Atunci s-ar explica si fumul si si "evaporarea" uleiului din cutie.

PS.Nu stiu configuratiea motorului tau dar asta ar fi una dintre cele mai probabile cauze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp.

Cred ca raspunul e simplu ... asa face ori ce 2t pana se incalzeste ... ca am intalnit cutii de viteze in care se evapora uleiul :cheers: , pe unde nu stiu, mi s-a intamplat asta la nova, si nu stiu unde se ducea dar disparea, de curs nu curgea pe nicaieri, pur si simplu disparea, si am mai auzit si la altii fenomene de genul ca initial si eu eram :huh: totusi nu strica sa faci o verificare mai amanuntita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de informatii .

 

O sa ma `antrenez` pe un motor vechi ce il am de rezerva. Sa vad si eu ce e pe acolo :cheers: .

 

Semeringuri (pe stoc daca se poate) de unde iau (si din Timisoara :huh: , sau...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta e raspunsul ce-l asteptam. Multumesc oricum. Poate nu am fost destul de explicit : la pornire scoate fum extrem de dens si albicios (cam cum e la masina cand e arsa garnitura de chiuloasa). Pe masura ce se incalzeste fumul devine normal ca de amestec motor in 2 timpi. Plus ca e si problema uleiului din cutie care se cam "evapora" in timp.

 

Eu cred totusi ca fumul e normal si nu ajunge ulei din cutie in motor."Fum extrem de dens si albicios"--->exact asa arata fumul de 2t cand motorul e rece. Daca ar comunica cutia de viteze cu carterul ai avea si alte simptome, inclusiv o pierdere importanta de putere.

Uleiul din cutie cel mai probabil se "evapora" pe la garnituri si mi se pare destul de improbabil(nu imposibil )sa ajunga in carter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred totusi ca fumul e normal si nu ajunge ulei din cutie in motor."Fum extrem de dens si albicios"--->exact asa arata fumul de 2t cand motorul e rece. Daca ar comunica cutia de viteze cu carterul ai avea si alte simptome, inclusiv o pierdere importanta de putere.

Uleiul din cutie cel mai probabil se "evapora" pe la garnituri si mi se pare destul de improbabil(nu imposibil )sa ajunga in carter.

 

 

Fumul extrem de dens, albicios si - atentie! - cu miros ciudat, diferit de mirosul de 2T este rezultatul arderii uleiului din cutia de viteze. De vina este probabil un simering, dintre cutie si carter! N-o lasa asa, desi pare ca functioneaza normal.

 

Mirosul fumului este diferit, mai iute, mai intepator! Oricum, daca este asta, continua sa scoata fum alb si dupa ce se incalzeste, doar ca in cantitate mai mica. Mirosul "ciudat" se mentine si cu motorul cald!

 

Am patit asa la un MZ ETZ, schimba simeringul (dupa ce-l scoti, vezi cotele inscrise pe el) si ai scapat.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...