NeBuN@Ke Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Editat Februarie 26, 2008 de NeBuN@Ke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 uff...n-am vrut sa va sperii... jj: cu tot cu genunchiere N-am zis ca n-aveai genunchere, ci doar ca sunt unele care inconjoara piciorul mult mai bine, special pentru situatia asta, in care iti prinzi vreascu' intre motor si (in cazul de fata) masina.. Nush sa spun modelul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Nu credeam sau cel putin nu vroiam sa ajung sa scriu la rubrica aceasta, insa uite ca ma simt nevoita ca sa mai invete si altii... Am carnetul din septembrie 2007 insa nu am provocat si nici nu am fost pe punctul de a provoca niciodata accident, nici cu masina nici cu motorul...Dar azi mi-a fost sortit sa dau peste 2 proaste cu covrigul in mana. Ma indreptam catre facultate, pe o strada cu 3 benzi. Banda 1 ocupata cu masini, banda 2 cu 2 m inaintea mea o femeie la volanul unui Opel si eu pe banda 3. Mergeam incet, nu cred ca aveam 40 km/h pt ca ma apropiam de coloana de la semafor. Din dreapta de pe o straduta laterala o proasta iese cu masina pana aproape de banda 2, femeia din Opel se sperie si trage de volan stanga puternic, fix cand eram in dreptul farului ei spate... Nu am apucat decat sa incerc sa virez si eu putin stanga, insa era deja prea tarziu...ea era deja juma pe banda mea. Intru in masina ei, lateral, lovesc oglinda, imi prind piciorul intre masina si motor, motorul ricoseaza din masina si incepe sa imi fuga in toate directiile. Din fericire am tinut bine de el si nu m-am tavalit. Opresc motorul in maxim 2 m, ma dau jos si ma duc chitita sa ma iau de ambele proaste. Tipa din Opel si ea speriata insa oarecum ok, m-a intrebat daca sunt bine, si-a cerut scuze, dar idioata ce o iesit ca din vazduh fugise... Si uite asa dragii mei, inca odata viteza relativ mica m-a ajutat sa nu ma dau pe jos... Grija mare la femei la volan. Si eu sunt fata, dar multumesc lui Dumnezeu ca nu sunt paralela cu condusul. Asfalt uscat si fara incidente! Deci stai asa sa ma gandesc : tu erai pe banda 3 cum zici tu, pe banda 2 era la 2 metri in fata ta o "bipeda cu parul lung intr-o cutie cu niste roti" si pe banda 1 era plina de masini. Tipa care a intrat pe banda 2 venea de pe o straduta laterala dreapta...cum naiba a dat peste tine daca tu erai pe banda 3?!!!!!!!!!!!!!!!!! Io cred ca ai facut tu numerotarea benzilor gresit. Tu te aflai pe banda 1, tanti pe banda 2 in fata ta la 2 metri si banda 3 era plina de masini. In acest caz, experienta nu ai deloc, sorry ca sunt asa de rau, dar cu motorul in orice situatie te afli, ca mai sunt unele cazuri in care mergi pe banda 1 ok, dar NU SE MERGE PE BANDA 1!!!!!!!!!!!!!!. Tocmai de asta, sa poti evita eventualele probleme ce apar de pe stradute laterale plus ca masinile ies cu "botul" mai mult ca sa vada traficul. Inca o data sorry ca sunt asa de dur si ma bucur ca nu ai patit nimic, dar cam ti-ai facut-o cu mana ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 eu as da pe mana femeilor incepatoare doar motorete cu frana. ce rost are sa stii sa accelerezi, daca nu stii sa franezi. as sta cu biciul la spatele lor si le-as pune sa impinga motoru cu picioarele cel putin o luna. daca nu le place asta, le bag o sesiune de juma de an de pedalare serioasa, nu la sala, ci pe strada, intre masini si semafoare. cand au terminat cu jumatatea de an de bicicleala, trecem la evaluare. teoretic si practic. nu stii cum se numeroteaza benzile, jap un bici la coor, nu stii ce banda sa preselectezi cand apuci la stanga, jap inca 5 biciuri, nu pastrezi distanta si nu te uiti pe unde mergi, jap 5 biciuri si 50 de ridicari de moto pe central, depasesti prin dreapta autobuzele care pleaca din statie, jap de pupi cu tot autobuzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Din dreapta de pe o straduta laterala o proasta iese cu masina pana aproape de banda 2, femeia din Opel se sperie si trage de volan stanga puternic, fix cand eram in dreptul farului ei spate... Era pe banda 3, ce e asa greu de priceput? Proasta de pe banda 2 s-a speriat de tuta de pe banda 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Deci stai asa sa ma gandesc : tu erai pe banda 3 cum zici tu, pe banda 2 era la 2 metri in fata ta o "bipeda cu parul lung intr-o cutie cu niste roti" si pe banda 1 era plina de masini. Tipa care a intrat pe banda 2 venea de pe o straduta laterala dreapta...cum naiba a dat peste tine daca tu erai pe banda 3?!!!!!!!!!!!!!!!!! Io cred ca ai facut tu numerotarea benzilor gresit. Tu te aflai pe banda 1, tanti pe banda 2 in fata ta la 2 metri si banda 3 era plina de masini. In acest caz, experienta nu ai deloc, sorry ca sunt asa de rau, dar cu motorul in orice situatie te afli, ca mai sunt unele cazuri in care mergi pe banda 1 ok, dar NU SE MERGE PE BANDA 1!!!!!!!!!!!!!!. Tocmai de asta, sa poti evita eventualele probleme ce apar de pe stradute laterale plus ca masinile ies cu "botul" mai mult ca sa vada traficul. Inca o data sorry ca sunt asa de dur si ma bucur ca nu ai patit nimic, dar cam ti-ai facut-o cu mana ta. Ai inteles gresit, uite schema ca sa pricepi. Peste mine a intrat tipa de banda 2, nu aia de a iesit de pe strada!! Ps: eu nu merg pe banda 1, tocmai de frica acestor masini ce ies prea mult... ps2: eu eram pe 3 pt ca urma sa fac stanga Editat Februarie 26, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ogarul Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Deci stai asa sa ma gandesc : tu erai pe banda 3 cum zici tu, pe banda 2 era la 2 metri in fata ta o "bipeda cu parul lung intr-o cutie cu niste roti" si pe banda 1 era plina de masini. Tipa care a intrat pe banda 2 venea de pe o straduta laterala dreapta...cum naiba a dat peste tine daca tu erai pe banda 3?!!!!!!!!!!!!!!!!! Io cred ca ai facut tu numerotarea benzilor gresit. Tu te aflai pe banda 1, tanti pe banda 2 in fata ta la 2 metri si banda 3 era plina de masini. In acest caz, experienta nu ai deloc, sorry ca sunt asa de rau, dar cu motorul in orice situatie te afli, ca mai sunt unele cazuri in care mergi pe banda 1 ok, dar NU SE MERGE PE BANDA 1!!!!!!!!!!!!!!. Tocmai de asta, sa poti evita eventualele probleme ce apar de pe stradute laterale plus ca masinile ies cu "botul" mai mult ca sa vada traficul. Inca o data sorry ca sunt asa de dur si ma bucur ca nu ai patit nimic, dar cam ti-ai facut-o cu mana ta. eu cred ca ar trebui sa recitesti postul cum trebuie si vei intelege ca fata are dreptate.nu a gresit cu nimic si nici macar politia nu-i poate reprosa ca nu a pastrat distanta atata timp cat altcineva de pe alta banda i-a intrat in fata si nu a avut timp sa franeze(asa cum afirma un tip mai la inceput) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 Am franat, dar foarte putin, 1 m...apoi am tras repede de ghidon sa nu intru chiar drept...poate ca asta a fost motivul pt care nu am cazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Pentru cei care nu stiu si cineva se chinuia sa explice facind in zadar acest gest,benzile de circulatie se numeroteaza incepind de la axul drumului! Asa ca experienta ta teoretica este,cam egala cu cea practica...adica egala cu putin peste zero! Scuze domnita! Si ca o completare deloc rautacioasa,vezi ca masinile ("conservele") in partea din spate au stopuri sau triple,nicidecum faruri! Si sa nu mai spui nimanui ca ai ales un motor potrivit unei incepatoare,legea te contrazice...asa ca iti doresc "asfalt uscat" si multi kilometri lipsiti de incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) dragul meu: Art.41. -(2) Numerotarea benzilor de circulaţie pe fiecare sens se efectuează în ordine crescătoare de la marginea din partea dreaptă a drumului către axa acestuia. Adica in dreapta ai banda 1, la mijloc banda 2, si langa ax banda 3. Mai bine stai in banca ta si mai citeste odata legislatia! Editat Februarie 26, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Un exemplu de om care a luat permisul: Pentru cei care nu stiu si cineva se chinuia sa explice facind in zadar acest gest,benzile de circulatie se numeroteaza incepind de la axul drumului! Citez din Noul Cod Rutier, SECĂIUNEA a 2-a - Reguli pentru circulația vehiculelor, Art. 41, aliniatul 2: 2) Numerotarea benzilor de circulație pe fiecare sens se efectuează în ordine crescătoare de la marginea din partea dreaptă a drumului către axa acestuia. În cazul autostrăzilor, banda de urgență nu intră în numerotarea benzilor de circulație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 My bad! Am crezut ca toanta aia care a intrat de pe straduta laterala a intrat in tine nu tampa care era in fata ta la 2 metri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Pentru cei care nu stiu si cineva se chinuia sa explice facind in zadar acest gest,benzile de circulatie se numeroteaza incepind de la axul drumului! Asa ca experienta ta teoretica este,cam egala cu cea practica...adica egala cu putin peste zero! Scuze domnita! Si ca o completare deloc rautacioasa,vezi ca masinile ("conservele") in partea din spate au stopuri sau triple,nicidecum faruri! Si sa nu mai spui nimanui ca ai ales un motor potrivit unei incepatoare,legea te contrazice...asa ca iti doresc "asfalt uscat" si multi kilometri lipsiti de incidente! Auzii ca imediat dupa Kosova isi declara independenta si Oltenia, dar nu crezui ca se schimba si codul rutier asa de repede Oricum domnisoara e din Bucuresti si aici benzile se numeroteaza tot de la margine spre axul drumului. Exista niste tari unde se numeroteaza de la stanga spre dreapta (UK, Australia, Japonia) , dar aia circula pe stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 My bad! Am crezut ca toanta aia care a intrat de pe straduta laterala a intrat in tine nu tampa care era in fata ta la 2 metri. nici o problema, stiu ca nu ai zis-o cu inima rea. Sper ca acum din desen se intelege mai bine... Ideea e ca ma doare din ce in ce mai tare genunchiul...maine ma bag la doctor... Vad ca unii s-au grabit sa ma judece doar pt ca am specificat experienta mea...Sunt curioasa daca nu spuneam de cand am permisul mai comentau unii din voi? I SE PUTEA INTAMPLA ORICUI... Oricum grija mare sa aveti! sezonul abia a inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 dragul meu: Art.41. -(2) Numerotarea benzilor de circulație pe fiecare sens se efectuează în ordine crescătoare de la marginea din partea dreaptă a drumului către axa acestuia. Adica in dreapta ai banda 1, la mijloc banda 2, si langa ax banda 3. Mai bine stai in banca ta si mai citeste odata legislatia! Jos basca,ai dreptate la punctul asta...dar celelalte cred ca nu le mai contesti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) adik faza cu faru? a fost o confuzie in partea mea...am scris repede si eram suparata...n-am fost prea atenta, dar nici nu cred ca e mare greseala... cat priveste motorul: aici m-am referit strict la faptul ca: e usor, e f manevrabil si ma simt f bine cu el.... in comparatie cu fostul motor yamaha fzr 600 cu care cred ca eram din prima pe jos pt ca e f greu 210 kg si e putin mai greu pt o fata cu manevratul! Editat Februarie 26, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Ravenitzo! asta este! Ceasu' rau! Ai grija de tine, apoi fieru', desi stiu cat tii la el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hai-Hui Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Vad ca unii s-au grabit sa ma judece doar pt ca am specificat experienta mea...Sunt curioasa daca nu spuneam de cand am permisul mai comentau unii din voi? I SE PUTEA INTAMPLA ORICUI... No stai o tzara ca io mi-s din Ardeal si pricep ma incet...Din desenu' care l-ai mazgalit tu acolo am inteles ca tu erai aia verde, normal... ca doara esti incepatoare si n-ai experienta Da n-am priceput io unde ai vrut sa faci la stanga ca doara nu era nici o carare la stanga si pa deasupra mai era si linie continua...sa vede ca n-ai experienta Asta asa, pentru infarctul pe care era sa mi-l provoci Si acum pe bune...vezi ce ai la genunchi iar daca e groasa sa stii ca am un ortoped beton aici la Cluj. Mie mi-a montat ditamai tija in picior acum vreo 5 ani si inca tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 nebun ce esti o sa fac un drum pana la cluj si chiar am vrut sa o iau spre stanga sa intru pe linia de tramvai...dar era prea tarziu no gata ca s-a inteles... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Lasa ca prinzi tu experienta si o sa eviti d-astea in draci , azi era sa se suie unu pe mine, l-am evitat printr-o aplecare de am atins cu scaritele si am tras ambreajul din reflex ca sa tzasnesc de langa el, si asa am ridicat-o eu p-o roata cand eram aplecat sa-l evit..si l-am evitat, era accident sigur iar acum postam si eu p-aici.. Bine ca nu ai patit nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 (editat) Din pacate soferitele din Romania...nu toate da muuulte dintre ele sunt chioare la volan...Adica nu se uita instanga...nu se uita in dreapta iar cand se uita...se uita dupa ce au facut deja manevra.Am avut ocazia sa merg zilele trecute co o colega proaspata soferita...in 4 statii (sos berceni-sos oltenitei...brancoveanu) putea sa darame lejer cativa motociclisti...biciclisti...scuteristi etc...dA DIN VOLAN DA ORIENTARE POOLA problema cea mare e ca sunt suuuper incapatanate,ingamfate ,rele si tupeiste...N-o sa vezi o fiinta mai rea in trafic decat femeia la volan... Stiu am momentele mele de glorie misoginista...aveti liber la dat cu pietre doamnelor Editat Februarie 26, 2008 de turbogixxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 turbogixxer-ule, parca dormeai..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Nu ma refeream la greutatea motorului,ci la puterea acestuia!Pentru ca ai luat permisul de curind si vad ca stii sa cauti pe net,cred ca mai stii ca timp de doi ani nu ai voie sa conduci motoare mai puternice de 25 kw,iar Honda SLR 650 stiu ca are in jur de 30kw...sau chiar mai mult!Spun asta fara sa fiu mult prea bine informat si nu incercam sa te "cert" ci doar sa accentuez ca aproape nici-un incepator nu respecta codul rutier referitor la asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Februarie 26, 2008 Autor Share Postat Februarie 26, 2008 Lasa ca prinzi tu experienta si o sa eviti d-astea in draci , azi era sa se suie unu pe mine, l-am evitat printr-o aplecare de am atins cu scaritele si am tras ambreajul din reflex ca sa tzasnesc de langa el, si asa am ridicat-o eu p-o roata cand eram aplecat sa-l evit..si l-am evitat, era accident sigur iar acum postam si eu p-aici.. Bine ca nu ai patit nimic na te cred, sper totusi sa nu mai am astfel de incidente... cred ca te-am vazut azi pe la iancului la pranz...nush daca erai tu Ai avut si tu noroc ca si mine ca nu le-am dat pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 26, 2008 Share Postat Februarie 26, 2008 Din pacate soferitele din Romania...nu toate da muuulte dintre ele sunt chioare la volan...Adica nu se uita instanga...nu se uita in dreapta iar cand se uita...se uita dupa ce au facut deja manevra.Am avut ocazia sa merg zilele trecute co o colega proaspata soferita...in 4 statii (sos berceni-sos oltenitei...brancoveanu) putea sa darame lejer cativa motociclisti...biciclisti...scuteristi etc...dA DIN VOLAN DA ORIENTARE POOLA problema cea mare e ca sunt suuuper incapatanate,ingamfate ,rele si tupeiste...N-o sa vezi o fiinta mai rea in trafic decat femeia la volan... Stiu am momentele mele de glorie misoginista...aveti liber la dat cu pietre doamnelor Cred ca exagerezi, mie soferitele mi se par mult mai atente la volan decat barbatii, dar numai inainte. Tin mai bine distanta fata de vehicolul din fata, de obicei franeaza mai din timp, de obicei nu dau cu masina prin gropi, dar in oglinzi majoritatea nu se uita decat ca sa se rujeze, asa ca fac des accidente in lateral. Ca idee trebuie sa te feresti in alt fel de o masina condusa de o femeie decat de una condusa de un barbat agresiv (BMW) sau nesimtit (SUV sau camionagiu)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.