Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

In sfarsit am legat si eu trei zile- 1500km prin tara anul asta.

Plimbarea a fost bestiala-

/index.php?...p;#entry2077426

 

M-am bucurat ca am ajuns la intrunirea Ktm-Brezoi Sambata seara- am papat 8 mititei dupa drumul de peste 500km- au mers la fix.

Iar berica a cazut perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In sfarsit am legat si eu trei zile- 1500km prin tara anul asta.

Plimbarea a fost bestiala-

/index.php?...p;#entry2077426

 

M-am bucurat ca am ajuns la intrunirea Ktm-Brezoi Sambata seara- am papat 8 mititei dupa drumul de peste 500km- au mers la fix.

Iar berica a cazut perfect.

 

Nice! De intalnire nici nu mai vorbesc ca si asa sunt nervos ca n-am putut ajunge.... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

in prezent ''rinocerul'' lui Petrica a trecut de granira celor 50000 km(are 51000 acu) si singurul lucru pe care l-am schimbat la el pt ca a fost nevoie este cilindrul receptor de la ambreiaj,dar nici aceasta nu mai este o problema daca este schimbat cu cel de la Evolutione(este foarte laudat pe advrider.com).la 46000km i am facut o revizie majora la motoadventure(singura pe care o mai fac vreodata la ei,din cauza lor mi am intrerupt brusc excursia si a trebuit sa vin cu motorul in duba).in fine,la aceasta revizie mi au spus ca placile ambreiajului sunt inca ok(vis-a-vis de ceea ce spunea Petrica mai devreme) si supapele n-au avut nevoie de ajustari.

 

ce sa mai zic,este un motor extraordinar..cu cat merg mai mult pe el,cu atat il iubesc mai mult.acum il inteleg perfect pe Petrica ...

drum bun prin plimbarile voastre si la cat mai multi km!

 

''LC8 RULES"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

in prezent ''rinocerul'' lui Petrica a trecut de granira celor 50000 km(are 51000 acu) si singurul lucru pe care l-am schimbat la el pt ca a fost nevoie este cilindrul receptor de la ambreiaj,dar nici aceasta nu mai este o problema daca este schimbat cu cel de la Evolutione(este foarte laudat pe advrider.com).la 46000km i am facut o revizie majora la motoadventure(singura pe care o mai fac vreodata la ei,din cauza lor mi am intrerupt brusc excursia si a trebuit sa vin cu motorul in duba).in fine,la aceasta revizie mi au spus ca placile ambreiajului sunt inca ok(vis-a-vis de ceea ce spunea Petrica mai devreme) si supapele n-au avut nevoie de ajustari.

 

ce sa mai zic,este un motor extraordinar..cu cat merg mai mult pe el,cu atat il iubesc mai mult.acum il inteleg perfect pe Petrica ...

drum bun prin plimbarile voastre si la cat mai multi km!

 

''LC8 RULES"

 

Lasa vrajala si hai la tura cu baietii :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,

in prezent ''rinocerul'' lui Petrica a trecut de granira celor 50000 km(are 51000 acu) si singurul lucru pe care l-am schimbat la el pt ca a fost nevoie este cilindrul receptor de la ambreiaj,dar nici aceasta nu mai este o problema daca este schimbat cu cel de la Evolutione(este foarte laudat pe advrider.com).la 46000km i am facut o revizie majora la motoadventure(singura pe care o mai fac vreodata la ei,din cauza lor mi am intrerupt brusc excursia si a trebuit sa vin cu motorul in duba).in fine,la aceasta revizie mi au spus ca placile ambreiajului sunt inca ok(vis-a-vis de ceea ce spunea Petrica mai devreme) si supapele n-au avut nevoie de ajustari.

 

ce sa mai zic,este un motor extraordinar..cu cat merg mai mult pe el,cu atat il iubesc mai mult.acum il inteleg perfect pe Petrica ...

drum bun prin plimbarile voastre si la cat mai multi km!

 

''LC8 RULES"

multumesc pt bunavointa cu care m-ai lasat sa ti-l calaresc,fie si pe cric,la Paulesti. stiu ca a fost un gest tzugulanesc sa-ti cer asa ceva,dar ...nu m-am putut abtine. semnat,ala pletos cu VN-ul de 1600. VANT DIN PUPA!!! ps.salutari lui Petrica!

Editat de rockhchris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha...vad ca inca mai cochetezi cu ideea unui enduro-touring. Credeam ca deja te-ai hotarit :wacko:

Lasa cioaperele pentru mai la batrinete.

sunt f hotarat! e loc pt amandoua. salutari prietenilor din Tulcea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

!

Eu 'ti l-as fi dat o tura pe asfalt, asa sa te enervezi putin ! :cheers: ........ n-ai zis si tu nimic cand inca era al meu ... acum ... :P

 

Bafta mare ! :cheers:

 

P.S. .... sper din tot sufletul sa postez ,,in drept de cauza" pe acest topic, cat mai curand ! :D

a vrut omul sa mi-l dea dar,era prea mare deranjul...bea si el o bere cu baietii,nu puteam... in orice caz,l-am recunoscut si l-am intrebat daca e al tau.il stiam din poze. Bafta!

 

P.S. toate la timpul lor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las ca data viitoare cand ne vedem il iei la o tura,si nu vei mai avea niciun dubiu,sigur o sa-ti iei apoi :cheers:

lasa-mi un p.m. cu nr tau pt ca nu-l mai am,mi-au furat astia telefonul aici.(valabil si pt Petrica si Caponord)

 

 

0743.262.876,

 

abia ai ajuns si ti-au furat deja telefonul....

Si eu care credeam ca la noi in tara e mare hotie :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt pe punctul sa fac marea schimbare si sa intru in randurile voastre, mai precis sa iau un 950 din 2004 ochit de-o vreme.

in scopul asta, va rog mult lamuriti-ma putin: cat e de scump de intretinut? adica,

1. cat de des si cu ce bani trebuie facut schimbul de ulei?

2. cat de des si cat costa reviziile periodice, respectiv ce implica ele?

3. cat costa si cat tin gumele pe el?

4. cat costa si cat tine chitul de lant?

5. am retinut probleme: cilindru' receptor la amreiaj, pompa de petrol si... ...cam atat, nu?

cat costa fiecare in parte si cam cat tin?

6. se incinge in parcurs offroad sustinut(trepte inferioare, schimbari multe de sarcina, etc)?

7. care e viteza MINIMA cu care poti merge linistit?(cat e de scurta a 1-a)?

8. ce reglaje are la suspensii?

9. am tot cautat, fara succes, grafic de forta si putere a motorului(cp si nm). daca are cineva asa ceva, rog postati. ma intereseaza cumportamentul la diverse turatii.

10. cat e de frecvent voblajul si in ce conditii si intampla? nu imi permit amortizor de ghidon, iar daca iau capra ma saracesc la maxim, o vreme nu voi avea nici bani de frizer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pozita 3-4 afli si singur raspunsurile la 3 din catalogul louis iar la 4 cautand cauciucurile dupa dimensiuni.

 

din cate stiu eu au avut o alegere tare idioata la roata spate de 18" si te limiteaza la doar cateva modele.

 

de la loius 10041880 KETTENSATZ REGINA Z-RING

 

ADVENT.950 03-(118/17/42) KTM 950 ADVENTURE/S (LC8) 176,95euro

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la pozita 3-4 afli si singur raspunsurile la 3 din catalogul louis iar la 4 cautand cauciucurile dupa dimensiuni.

 

din cate stiu eu au avut o alegere tare idioata la roata spate de 18" si te limiteaza la doar cateva modele.

 

de la loius 10041880 KETTENSATZ REGINA Z-RING

 

ADVENT.950 03-(118/17/42) KTM 950 ADVENTURE/S (LC8) 176,95euro

aflu si cat tine de pe louis?

 

sunt pe punctul sa fac marea schimbare si sa intru in randurile voastre, mai precis sa iau un 950 din 2004 ochit de-o vreme.

in scopul asta, va rog mult lamuriti-ma putin: cat e de scump de intretinut? adica,

1. cat de des si cu ce bani trebuie facut schimbul de ulei?

2. cat de des si cat costa reviziile periodice, respectiv ce implica ele?

3. cat costa si cat tin gumele pe el?

4. cat costa si cat tine chitul de lant?

5. am retinut probleme: cilindru' receptor la amreiaj, pompa de petrol si... ...cam atat, nu?

cat costa fiecare in parte si cam cat tin?

6. se incinge in parcurs offroad sustinut(trepte inferioare, schimbari multe de sarcina, etc)?

7. care e viteza MINIMA cu care poti merge linistit?(cat e de scurta a 1-a)?

8. ce reglaje are la suspensii?

9. am tot cautat, fara succes, grafic de forta si putere a motorului(cp si nm). daca are cineva asa ceva, rog postati. ma intereseaza cumportamentul la diverse turatii.

10. cat e de frecvent voblajul si in ce conditii si intampla? nu imi permit amortizor de ghidon, iar daca iau capra ma saracesc la maxim, o vreme nu voi avea nici bani de frizer.

 

still standing, rog un proprietar sa-si aloce putin timp.

cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei iti pot da un grafi de putere si cuplu pentru 990 dintr-un tabel comparativ. nu cred ca e foarte mare diferenta intre cele 2

Mesaj completat

ya vezi asta e bun

 

http://www.mcnews.com.au/Testing/KTM/2003_...enture/Dyno.htm

Mesaj completat

primul link dp google :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca iti faci timp si citesti aici

http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=30&f=34

 

vei gasi raspunsuri la mai toate intrebarile tale,si multe alte informatii utile.succes!

mersi mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ... ori te-am speriat, ori te-am entuziazmat si mai mult ! :unsure: Insa retine un lucru ... nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul ! Poate sa-mi zica mie cine vrea, ce vrea, dar nu sunt asa de multe mobre care sa te duca ,,la mare pe A2" cu 160-180km/h croaziera, dar sa te treaca raul, prin vad, ori sa scormoneasca padurile duduind insistent in spatele unu lc4, ori sa il opreasca vre'un canal, sau zburde pe miristie .............

 

Hai bafta si ..... cumpara-l o data ! :grinbandit:

 

 

GENIAL POST !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ... ori te-am speriat, ori te-am entuziazmat si mai mult ! :unsure: Insa retine un lucru ... nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul ! Poate sa-mi zica mie cine vrea, ce vrea, dar nu sunt asa de multe mobre care sa te duca ,,la mare pe A2" cu 160-180km/h croaziera, dar sa te treaca raul, prin vad, ori sa scormoneasca padurile duduind insistent in spatele unu lc4, ori sa il opreasca vre'un canal, sau zburde pe miristie .............

 

Hai bafta si ..... cumpara-l o data ! :grinbandit:

tocmai ce m-am dat pe unul, si iti spun sincer, m-a cam deceptionat.

puterea e foarte dozabila, dar nu unde (imi) trebuie. m-am obisnuit cu tractoru', lc8-u imi pare acum turat. pana la 4000rpm, africana trage mai tare, de big nu mai zic.

bicicleta, adica cadru si suspensiile au fost o surpriza placuta, franele de asemenea.

cutia de viteze nu mi-a placut de loc, nici ca etajare, dar mai ales ca actionare.

greutatea mare pe fata se simte, tare, si pare mult mai masiv in mers decat e de fapt, in comparatie cu ce-am mai calarit.

raman pe ganduri, decizia nu e luata, dar ma asteptam la mai mult, mai brutal, mai putin turat, mai 'moale' cutia, mai scurta primele trepte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai brutal in ce sens? sa nu-mi zici ca nu simti diferenta de cai putere care-s oarecum dublii fata de big.....eu ma plimb si cu sportive pe langa mine si sa-ti soptesc sunt unele modele 2003-2004 care intra in rosu ca sa se tina dupa mine cand trag un pic de gaz .

Mesaj completat

Apropo vad ca nu ti-a placut nici transalpul nici africana sau super tenere.....acuma nici LC8-ul........

Mesaj completat

......nici f650 -ul

Mesaj completat

Oricum Petrica are dreptate "nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul !" a si explicat de ce si pt cei care nu cred si nu au posibilitatea de a incerca unul exista youtube si poti sa vezi de ce este capabil acest monstru atat pe off cat si pe onroad.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tocmai ce m-am dat pe unul, si iti spun sincer, m-a cam deceptionat.

puterea e foarte dozabila, dar nu unde (imi) trebuie. m-am obisnuit cu tractoru', lc8-u imi pare acum turat. pana la 4000rpm, africana trage mai tare, de big nu mai zic.

 

esti deceptionat pentru ca de cand iti cautai mobra nu ti-au placut bi-cilindrele, ca atare nici LC 8 nu are cum sa-ti placa :)

Mai brutal in ce sens? sa nu-mi zici ca nu simti diferenta de cai putere care-s oarecum dublii fata de big.....eu ma plimb si cu sportive pe langa mine si sa-ti soptesc sunt unele modele 2003-2004 care intra in rosu ca sa se tina dupa mine cand trag un pic de gaz .

Mesaj completat

Apropo vad ca nu ti-a placut nici transalpul nici africana sau super tenere.....acuma nici LC8-ul........

Mesaj completat

......nici f650 -ul

Mesaj completat

Oricum Petrica are dreptate "nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul !" a si explicat de ce si pt cei care nu cred si nu au posibilitatea de a incerca unul exista youtube si poti sa vezi de ce este capabil acest monstru atat pe off cat si pe onroad.

 

@macicasan: un bicilindru nu iti va da niciodata senzatia aia de cuplu/putere si de acceleratie nervoasa (de sut in c.ur) pe care ti-o ofera monociclindru. cand m-am dat jos de pe DR650 si m-am suit pe STenere am avut impresia ca ma sui pe o mobra lesinata (cu toate ca are aproape dublu cai putere), dar repet era doar SENZATIA pt. ca daca lasam turometru sa zburde nici nu-mi dadeam seama cand am 80km/h cu a 2-a.

LC8 are un singur neajuns dupa parerea mea. E inca scumpa... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...