Vizitator _Raul_ Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Petrica, inclin sa cred ca ai S12 cum a zis si Andrei. Sunt gume care, pe mine, pe motor de 180 de kg cu plinurile facute, nu m-au dus 2000 de km. Adica, da, mai aveau niste caramele rotunjite, dar nu mai puteai pune baza in ele. Pe off-road situatia este tricky - le pui noi, te socheaza la modul placut ce.poti face cu motocicleta incaltata cu ele si w-e urmator sau peste maxim 2 saptamani, cand ele au deja 1000-1500 de km facuti nu intelegi de ce te lipesti de primul copac intr-o curba cu namol sau de ce nu mai urca mobra la deal pe o rampa la fel de innamolita. Un prieten cu AT 650 a folosit cu destul de mult succes Mitas C2 sau 12 - nu mai stiu sigur. Compozitie dura, pentru piatra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Daca e vorba de Michelin S12 unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Un prieten cu AT 650 a folosit cu destul de mult succes Mitas C2 sau 12 - nu mai stiu sigur. Compozitie dura, pentru piatra. Te contrazic: compozitia e moale pt piatra, cazul lui C02 StoneKing. C12 nu exista pe 17''. unde? In pozele cu balta ale lui Petrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 In pozele cu balta ale lui Petrica. acum inteleg. danke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) ... da, este vorba de Michelin S12. Gumele le-am primit cadou, asa ca nu ma doare sufletul dupa ele ! Am pana acum ca 1500km cu ele si inca arata destul de bine ... singurul lucru ce ma deranjeaza la ele este urletul pe care-l scot pe sosea, altfel n'am shut evenimente neplacute cu ele. E clar ca nu o sa dau banii pe o pereche noua de S12, insa daca am resit sa fac 1500km cu astea (si mai merg !), inseam a ca o pereche de Mitas E09 sau o pereche de Karoo tipe 1, e ce-mi trebuie ! ... oricum, durerea mea cea mare este ca nu-mi permit doua seturi de roti ... inca ! Scuze de greseli, dar am scris de pe telefon ! Editat Martie 28, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Karoo sunt foarte bune au un singur defect. Se duc vazand cu ochii. E09 Dakar FTW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Karoo sunt foarte bune au un singur defect. Se duc vazand cu ochii. E09 Dakar FTW. ... ce inseama ,,FTW" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 ... un fel de E09 Dakar PLM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 ... pai daca tine 7-8 mii km, nu e ok ? Karoo sunt foarte bune au un singur defect. Se duc vazand cu ochii. E09 Dakar FTW. Ce nu ti-a placut la E09 Dakar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pentru Petrica o definitie mai exhaustiva a acronimului WTF in postul lui ERU: WTF este un acronim pentru "What The Fuck!", expresie folosita de catre anglo-saxoni si urmasii acestora pentru a-si exprima diverse sentimente precum uimirea, scepticismul sau nonsalanta. ERU a folosit-o cu scopul de a-si exprima nonsalanta. Ideea este ca, desi KarooT este superior lui E09 la toate capitolele mai putin pretul si durata de viata, datorita acestor ultime caracteristici, ERU prefera E09. Adica 7-8 mii km sunt OK. Iar ce nu poate sa-i placa la E09 fata de KarooT este aderenta mai scazuta pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) Pentru Petrica o definitie mai exhaustiva a acronimului WTF in postul lui ERU doar ca-i FTW For The Win. ( Pt unii mai inseamna si Forewer Two Wheels dar nu cred ca la asta s-a gandit ERU ) Editat Martie 29, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Oops! Ma gandeam eu ca se citeste de la stanga la dreapta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Deja folositi cuvinte in exces si nu e bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Sal daca tot ati inceput sa discutati despre anvelope am si eu o intrebare : io am luat acu o luna jumatate capra echipata cu scorpioane . omu cred ca o mers mai mult pe autostrada apoi si eu am facut vro 5000 tot asa drumuri lungi nu prea multe serpentine si acum cauciucul spate e ros mult pe mijloc ... As vrea sa schimb anvelopele si nu prea prevad offf road vara asta (in Slovacia nici nu am pe unde ) Ce caucicuri recomandati |( daca s-ar putea sa fie putin mai tare pe mijloc .....sa nu se mai uzeze asa rpd pe drumurile astea drepte ... Salutari , am pornit samabata trecuta din Nitra SK , vreme super faina , am intrat in Ungaria unde m-a batut vantu din toate directiile , Popas la Baile Felix unde am intalnit niste oameni extraordinari pe dou roti ( Ex Pierrooradea ). A doua zi pe ploaie incontunuu fara probleme pana la Praid unde m-a pris zapada (nu s-a mai putut urca .... in sfarsit am ajuns am inmatriculat Capra ... acum ma pregatesc de drumul inapoi Iasi -Nitra sambata asta ...sper sa nu ma intrebe de acte la moto la granita cu ungaria deoarece inca nu mi-a venit prin posta talonul am doar de ala temporar....am sa ma ocup mai mult la intoarcere de filmulete (poze ) aste sunt niste capturi de pe niste video pe care nu le-am prelucrat inca. a si poate unii au vazut deja postul meu cu filmuletele intre Praid di Gheorghieni pt ceilati : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 capra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 capra? Scuze Rinocer .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) .... As vrea sa schimb anvelopele si nu prea prevad offf road vara asta (in Slovacia nici nu am pe unde ) Ce caucicuri recomandati |( daca s-ar putea sa fie putin mai tare pe mijloc .....sa nu se mai uzeze asa rpd pe drumurile astea drepte ... ... in cazul asta iti recomand cu fermitate Continental Trail Attack ! Nu are treaba cu noroiul ,iarba uda, nisip sau mai stiu eu ce ciudatenie de sol ! Merge binisor pe piatra si pamant tare, dar ... DAR, pe sosea este REGE -> duarbilitate, aderenta si pe uscat si pe ud ... sunt bine de tot ca si cauciucuri de touring ! Eu am facut Strategica cu astfel de cauciucuri, ... dar tot cu ele mi-am rupt si mana acum 2 ani ! Acum, intre noi fie vorba, orice anvelopa se va toci mai repede pe creasta pentru ca majoritatea timpului ei ruleaza in pozitie aprox. perpendiculara pe suprafata de rulare, mai mult ... demarezi si franazi in aceasta pozitie, momente in care uzura creste ! ... poate sa alergi la campionatul de SuperMoto si sa tocesti cauciucurile oarecum uniform, insa la ceea ce facm noi, nu e cazul ! Editat Martie 31, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ca tot n-am ajuns inca sa zic 'Evrika!' la vederea unuia dintre LC8-urile probate...am (iar!) niste curiozitati de n00b: - intre ce ani/modele a crescut masa de la 198kg la 209kg ? - intre ce ani/modele au scazut rezervorul de la 22l la 19,5l ? Ah, si mai ceva, din cate am probat pana acuma, nu am prins doua care sa mearga/sune/comporte la fel. Motoare cu personalitate...fiecare exemplar e unic in feleul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 - intre ce ani/modele a crescut masa de la 198kg la 209kg ? '08 - '09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 ... in cazul asta iti recomand cu fermitate Continental Trail Attack ! trailattack.jpg Nu are treaba cu noroiul ,iarba uda, nisip sau mai stiu eu ce ciudatenie de sol ! Merge binisor pe piatra si pamant tare, dar ... DAR, pe sosea este REGE -> duarbilitate, aderenta si pe uscat si pe ud ... sunt bine de tot ca si cauciucuri de touring ! Eu am facut Strategica DSC04756.JPGcu astfel de cauciucuri, ... dar tot cu ele mi-am rupt si mana acum 2 ani ! WP_000546.jpg Acum, intre noi fie vorba, orice anvelopa se va toci mai repede pe creasta pentru ca majoritatea timpului ei ruleaza in pozitie aprox. perpendiculara pe suprafata de rulare, mai mult ... demarezi si franazi in aceasta pozitie, momente in care uzura creste ! ... poate sa alergi la campionatul de SuperMoto si sa tocesti cauciucurile oarecum uniform, insa la ceea ce facm noi, nu e cazul ! merci Petrica . azi mi-a mai recomandat cineva de aici aceleasi cauciucuri le avea pe un gs 1100 . Dar de Scorpioane ? ca tot de astea am avut ce parere ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Dar de Scorpioane ? ca tot de astea am avut ce parere ai ? ... sunt foarte bune ! Mai bune pe sosea decat in afara ei si te tot tin peste 10000km (spatele). Sunt tot in categorie cu Continental Trail Attack, poate o idee (mica) orientate spre afara soselei, insa tot anvelope de touring raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 ... sunt foarte bune ! Mai bune pe sosea decat in afara ei si te tot tin peste 10000km (spatele). Sunt tot in categorie cu Continental Trail Attack, poate o idee (mica) orientate spre afara soselei, insa tot anvelope de touring raman. Ok cred ca o sa imi pun un Scorpion nou pe spate ...fata e inca buna ..merci de sfaturi (din nou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Salutare. Deci o lasam balta cu intalnirea aia? Sa inteleg ca nu suntem prea multi doritori de o plimbare si de o bere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) ... pai nu am zis ca in luna mai ? Eu sunt doritor ! ... pot sa ma intalnesc doar cu tine, daca altcineva nu mai vrea ! O plimbare si o bere ... nu a facut la nimeni rau ! Editat Aprilie 11, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Si eu daca s-ar putea de pe 1 pana pe 4 mai sunt liber si pot ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.