Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

salut!

in legatura cu ktm-ul, am si eu ceva intrebari. cum e cu partea de service? la bmw, din cate am inteles e cam jale cu bavaria. cat e de greu sa faci service la ea singurel acasa? nu operatiuni f complexe, dar chestii minore + schimbat consumabile (bujii, ulei, filtre). citisem undeva ca-i cam mult de munca pana reusesti sa schimb un ulei la ktm.

990 adv, cum e la drum lung? cum se simte pasageru pe asa ceva? nu-mi iau bataie de la doamna mea?

cat consuma? ce probleme stiute sunt la cest model? m-ar interesa ceva pt touring si eventual drumuri putin mai rele, nu intentionez sa fac enduro, doar drumurile patriei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

in legatura cu ktm-ul, am si eu ceva intrebari. cum e cu partea de service? la bmw, din cate am inteles e cam jale cu bavaria. cat e de greu sa faci service la ea singurel acasa? nu operatiuni f complexe, dar chestii minore + schimbat consumabile (bujii, ulei, filtre). citisem undeva ca-i cam mult de munca pana reusesti sa schimb un ulei la ktm.

990 adv, cum e la drum lung? cum se simte pasageru pe asa ceva? nu-mi iau bataie de la doamna mea?

cat consuma? ce probleme stiute sunt la cest model? m-ar interesa ceva pt touring si eventual drumuri putin mai rele, nu intentionez sa fac enduro, doar drumurile patriei.

 

Salut! In legatura cu service-ul nu pot sa zic multe pt ca nu am avut probleme cu el,dar din cate stiu piese se gasesc peste tot,iar daca nu se aduc in 3-4 zile.Intradevar schimbul de ulei e mai complicat,trebuie sa desfaci partea stanga a motorului pt ca este un filtru micut la baia de ulei(partea de sus) ce trebuie curatat(nu schuimbat de fiecare data,acesta nu este filtrul de ulei,filtru de ulei poti sa scoti fara sa desfaci ceva),insa nu stiu daca trebuie curatat de fiecare data pt ca eu cand am scos era destul de curat.Cand o sa am probleme la fel ca la orice moto,imi fac singur reparatiile, bineinteles operatiunile care nu ma depasesc cu manualul de reparatii in mana.La drum lung garantez ca pana in 500-600 km/zi cu pasager nu iei bataie(eu era sa iau dupa 500 de km pe vremea cand aveam cruiserul cu asta nu am probleme nu se plange deloc prietena de si am depasit cu mult acei 500km/zi) Consumul mie la drum intins cu pasager si full loaded 5.8-6.5 l, daca tragi de ea poate sa ajunga si la 10 l,doara are 98 de cai.Eu din cate am inteles problemele principale sunt : cilindrul receptor de la ambreaj si pompa de benzina.Mie pana acum mi s-a dus garnitura de la cilindrul receptor........

Pt touring e facut si poti sa uiti ca sunt drumuri rele pt ca nu le observi B)

 

PS : Nu stiu daca merita sa dai atatia bani pe ea,daca nu prea faci enduro,sunt alte modele mai ieftine care fac fata cerintelor tale.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce dreq mah,nu stiti de gluma? Filmuletul ala a fost raspuns la

 

E o placere sa vezi "harjoneala" asta KTM vs BMW ( cand de fapt ambele sunt superbe....norocosilor...)

 

Hai un Bmw-ist repede cu un filmulet

 

Atata tot.Nu-i frumos sa te lasi rugat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS : Nu stiu daca merita sa dai atatia bani pe ea,daca nu prea faci enduro,sunt alte modele mai ieftine care fac fata cerintelor tale.

Ride Safe!

n-am mers niciodata pe enduro. nici n-am avut cu ce. dar m-am saturat de suspensia la kawasaki. e un motor super fain, dar vrea drumuri mai bune. ceea ce in zona mea, cam pauza. sunt zone unde trebuie sa merg f incet, chiar si cu 20kmh.

vreau ceva pt touring, dar daca o sa fie nevoie la un moment dat de mers pe drumuri rele, sa nu-mi fac probleme. pt touring, lt-ul de la bmw e tatic si e ceva de vis, dar nu se pupa cu a doua conditie, cea cu drumurile rele.

990 adv e o varianta, alaturi de 1150 gs de la bmw, dl 1000 vstrom si vacadero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

990 adv e o varianta, alaturi de 1150 gs de la bmw, dl 1000 vstrom si vacadero.

vezi ca vstrom si varadero sunt orientate spre sosea, adica au suspensii mai rigide apropiate de sport-turing-uri. daca nu vrei sa simti gropi ia ceva mai enduro-turing gen 990 adv sau bmw1150. ar mai fi in aceeasi categorie africa-twin, supertenere si transalp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca vstrom si varadero sunt orientate spre sosea, adica au suspensii mai rigide apropiate de sport-turing-uri. daca nu vrei sa simti gropi ia ceva mai enduro-turing gen 990 adv sau bmw1150. ar mai fi in aceeasi categorie africa-twin, supertenere si transalp.

e vreun posesor de adv care s-a dat si cu gs-ul de la bmw? (1150, 1200). niste eventuale pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vreun posesor de adv care s-a dat si cu gs-ul de la bmw? (1150, 1200). niste eventuale pareri?

 

DA !

 

Pe vremea cand aveam Adv., m-am dat pe 1200GS.Adv.-ul lui @Ianachim, vre-o 70km cand ne intorceam din Grecia.

 

Mi-a parut mult mai greu decat mobra mea, cuplu extraordinar, dar parca nu te incita asa cum o face lc8-ul, protectia la vand similara la ambele, saua o idee mai confortabila (el avea Touratech), suspensia fata mi sa parut putin imprecisa, apoi am aflat ca era de la amortizorul fatza ce la si schimbat cand a ajuns acasa, in rest ce sa zic ... mobre care fac acelasi lucru.

Eu am rulat cu GS-u numai pe asfalt, insa nu as fi avut curaj sa ma bag pe unde ma bagam cu LC8-ul, din mai multe motive: nu era mobra mea, nu eram obisnuit cu qintalele BMW-ului, nu conosteam bine mobra asta ... 70km este infim de putin ! Chiar nimic.

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
cel mai mult in filmare imi place umbra la casca:) Zici ca este un monstru calare pe alt monstru.

Sper ca nu m-ai uitat cu traseul ala!

 

multumesc

Nici nu am observat umbra,eram atent la altceva ;) .Stai linistit ca nu te-am uitat, chiar in we m-am uitat si am gasit documentatia numai ca trebuie sa le selectez pt ca am avut mai multe trasee,campinguri etc.

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu am observat umbra,eram atent la altceva ;) .Stai linistit ca nu te-am uitat, chiar in we m-am uitat si am gasit documentatia numai ca trebuie sa le selectez pt ca am avut mai multe trasee,campinguri etc.

 

 

Ride Safe!

 

Multam,

 

In primavara poate ne vedem la o tura si povestim mai multe.

 

 

Mesaj completat

Are careva dintre voi idee ce Dzeu poti face sa nu mai danseze topcase-ul. Am un topcase luat de la KTM si nu stiu ce sa-i fac pt ca si-a facut un joc nasol.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam,

 

In primavara poate ne vedem la o tura si povestim mai multe.

 

 

Mesaj completat

Are careva dintre voi idee ce Dzeu poti face sa nu mai danseze topcase-ul. Am un topcase luat de la KTM si nu stiu ce sa-i fac pt ca si-a facut un joc nasol.

multumesc.

Dute si tu mai civilizat cu mobra,nu sarituri si chestii :D

 

Acuma serios, eu la toate topcaseurile din plastic am observat ca cu timpu au un joc si nu ai ce face eventual le schimbi cu cele de alu :D

 

Eu am un topcase din plastic oarecare care e gaurit si prins cu 2 suruburi de 10 are si o buc de tabla si cauciuc sub capu surubului ca sa nu crape plasticul si sa nu intre apa(asa l-am cumparat probabil proprietarul avea aceasi problema). Singurul dezavantaj e cand vrei sa-l dai jos trebuie sa desfaci suruburile,dar nu prea il dau jos, fiindca e prins calumea nu ma deranjeaza nici cand bag pe offroad chiar si cu viteza de 90-110 si oricum cand ma duc undeva iau cu mine macar un spay pt cauciuc sau camera,sprayul de lant,si alte chestii care oricum nu incap altundeva si pot sa inchid si casca.Si marele avantaj: poti sa incarci in el ce vrei si cat vrei ca nu mai ai restrictia aceea de kg cum au majoritatea topcaseurilor.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

PS : Aici cred ca aveam pste 30 de kg in/pe topcase de la cheie de 19,la camping gas,conserve,cort etc.,practic ce era mai greu l-am pus in topcase sa nu trebuiasca sa le sortez de fiecare data in cutiile laterale,sa fie echivalente sa nu ma deranjeze foarte mult in curbe.

post-26723-1259229260_thumb.jpg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam,

 

In primavara poate ne vedem la o tura si povestim mai multe.

 

 

Mesaj completat

Are careva dintre voi idee ce Dzeu poti face sa nu mai danseze topcase-ul. Am un topcase luat de la KTM si nu stiu ce sa-i fac pt ca si-a facut un joc nasol.

multumesc.

 

Prinde-l cu chinga aia de la mine :D ! Ai vazut ca a mers fara probleme prin dobrogea :D !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prinde-l cu chinga aia de la mine :) ! Ai vazut ca a mers fara probleme prin dobrogea :D !

Ma gandeam la o smecherie prin care sa renunt la chinga aia. Sa vezi cum joaca si pe asfalt- ca dracii.

:D

Abia astept sa ne murdarim un pic.....

Mesaj completat

Dute si tu mai civilizat cu mobra,nu sarituri si chestii :)

 

Acuma serios, eu la toate topcaseurile din plastic am observat ca cu timpu au un joc si nu ai ce face eventual le schimbi cu cele de alu :P

 

Eu am un topcase din plastic oarecare care e gaurit si prins cu 2 suruburi de 10 are si o buc de tabla si cauciuc sub capu surubului ca sa nu crape plasticul si sa nu intre apa(asa l-am cumparat probabil proprietarul avea aceasi problema). Singurul dezavantaj e cand vrei sa-l dai jos trebuie sa desfaci suruburile,dar nu prea il dau jos, fiindca e prins calumea nu ma deranjeaza nici cand bag pe offroad chiar si cu viteza de 90-110 si oricum cand ma duc undeva iau cu mine macar un spay pt cauciuc sau camera,sprayul de lant,si alte chestii care oricum nu incap altundeva si pot sa inchid si casca.Si marele avantaj: poti sa incarci in el ce vrei si cat vrei ca nu mai ai restrictia aceea de kg cum au majoritatea topcaseurilor.

 

Ride Safe!

Mesaj completat

PS : Aici cred ca aveam pste 30 de kg in/pe topcase de la cheie de 19,la camping gas,conserve,cort etc.,practic ce era mai greu l-am pus in topcase sa nu trebuiasca sa le sortez de fiecare data in cutiile laterale,sa fie echivalente sa nu ma deranjeze foarte mult in curbe.

 

Multam .

 

O sa fac si eu o inginerie de genul asta- buna ideea - placa de metal-tampon de cauciuc si 3 suruboaie a.i. sa nu se mai miste deloc.

 

bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,de azi sunt posesor al unui 990 adv S din 2006.daca are cineva spre vanzare cutii si topcase KTM,va rog dati un semn.multumesc si La multi ani!(1 dec)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,de azi sunt posesor al unui 990 adv S din 2006.daca are cineva spre vanzare cutii si topcase KTM,va rog dati un semn.multumesc si La multi ani!(1 dec)

 

Salut,ai facut o alegere superbuna sa ai noroc de ea si la cat mai multi km impreuna! Baga ceva poze cu bestia!

 

Ride Safe!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,de azi sunt posesor al unui 990 adv S din 2006.daca are cineva spre vanzare cutii si topcase KTM,va rog dati un semn.multumesc si La multi ani!(1 dec)

 

Sa o stapanesti sanatos !

 

De cate ori aud ca ver'unul si-a luat LC8, imi trece peste fatza o grimasa de invidie si imi zic: ,,...ia uite mah si asta si-a luat !", insa imi revin repede si incep sa zambesc, aducandu-mi aminte clipele petrecute cu cea pe care am avut-o !

Pote ma izbeste si pe mine, norocul candva ! :D ....... ca eLCe opt scrie pe mine ! :crack:

 

Insa ca sa fiu punctual, te safatuiesc sa iei lucrurile incet, fara graba ! Sunt o gramada de ,,chestii" de pus pe un LC8Adv. Daca faci o socoteala sumara, ajungi sa vezi ca ,,nimicurile" astea se apropie de jumatatea valorii de bani cat costa motocicleta, asa ca nu-ti pune mintea cu mobra !

Dupa mintea mea, cel mai important ,,accesoriu" este si ramane PDS-ul de ghidon, amortizor de ghidon, steering dunper ... sau cum vreti sa ii spuneti. Este un ansamblu necesar ! Face bine la sanatate in momentele in care, inundati de adrenalina, o sa invartiti mai mult, si mai mult, si mai mult de comanda acceleratiei.

 

Asa ca lasa-le in 'colo de cutii, oglinzi rabatabile, xenoane, scuturi, capacele si proptele ... ce iti incurca viata si iti subtiaza buzuarul, baga banii astia in benzina si plimba-te cat mai mult ca asta e scopul principal !

 

Bafta mare ... norocosule ! :(

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos !

 

De cate ori aud ca ver'unul si-a luat LC8, imi trece peste fatza o grimasa de invidie si imi zic: ,,...ia uite mah si asta si-a luat !", insa imi revin repede si incep sa zambesc, aducandu-mi aminte clipele petrecute cu cea pe care am avut-o !

Pote ma izbeste si pe mine, norocul candva ! :D ....... ca eLCe opt scrie pe mine ! :crack:

 

Insa ca sa fiu punctual, te safatuiesc sa iei lucrurile incet, fara graba ! Sunt o gramada de ,,chestii" de pus pe un LC8Adv. Daca faci o socoteala sumara, ajungi sa vezi ca ,,nimicurile" astea se apropie de jumatatea valorii de bani cat costa motocicleta, asa ca nu-ti pune mintea cu mobra !

Dupa mintea mea, cel mai important ,,accesoriu" este si ramane PDS-ul de ghidon, amortizor de ghidon, steering dunper ... sau cum vreti sa ii spuneti. Este un ansamblu necesar ! Face bine la sanatate in momentele in care, inundati de adrenalina, o sa invartiti mai mult, si mai mult, si mai mult de comanda acceleratiei.

 

Asa ca lasa-le in 'colo de cutii, oglinzi rabatabile, xenoane, scuturi, capacele si proptele ... ce iti incurca viata si iti subtiaza buzuarul, baga banii astia in benzina si plimba-te cat mai mult ca asta e scopul principal !

 

Bafta mare ... norocosule ! :(

recunosc,am fost luat de val.am comandat deja crash-bar si parbriz touring.cat despre chestia aia de-i zici PDS,ai perfecta dreptate,e necesara.incerc sa ma ponderez cat pot...da' ori pot? Multumesc Petrica de sfaturi !

post-12367-1259682487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos !

 

De cate ori aud ca ver'unul si-a luat LC8, imi trece peste fatza o grimasa de invidie si imi zic: ,,...ia uite mah si asta si-a luat !", insa imi revin repede si incep sa zambesc, aducandu-mi aminte clipele petrecute cu cea pe care am avut-o !

Pote ma izbeste si pe mine, norocul candva ! :D ....... ca eLCe opt scrie pe mine ! :crack:

 

Insa ca sa fiu punctual, te safatuiesc sa iei lucrurile incet, fara graba ! Sunt o gramada de ,,chestii" de pus pe un LC8Adv. Daca faci o socoteala sumara, ajungi sa vezi ca ,,nimicurile" astea se apropie de jumatatea valorii de bani cat costa motocicleta, asa ca nu-ti pune mintea cu mobra !

Dupa mintea mea, cel mai important ,,accesoriu" este si ramane PDS-ul de ghidon, amortizor de ghidon, steering dunper ... sau cum vreti sa ii spuneti. Este un ansamblu necesar ! Face bine la sanatate in momentele in care, inundati de adrenalina, o sa invartiti mai mult, si mai mult, si mai mult de comanda acceleratiei.

 

Asa ca lasa-le in 'colo de cutii, oglinzi rabatabile, xenoane, scuturi, capacele si proptele ... ce iti incurca viata si iti subtiaza buzuarul, baga banii astia in benzina si plimba-te cat mai mult ca asta e scopul principal !

 

Bafta mare ... norocosule ! :(

 

Salut Petrica,

 

spune-mi si mie te rog frumos amortizorul de ghidon de unde l-ai cump. si la ce bani?

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...