Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Un prieten cu AT 650 a folosit cu destul de mult succes Mitas C2 sau 12 - nu mai stiu sigur. Compozitie dura, pentru piatra.

 

Te contrazic: compozitia e moale pt piatra, cazul lui C02 StoneKing. C12 nu exista pe 17''.

 

unde?

 

In pozele cu balta ale lui Petrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pentru Petrica o definitie mai exhaustiva a acronimului WTF in postul lui ERU:

WTF este un acronim pentru "What The Fuck!", expresie folosita de catre anglo-saxoni si urmasii acestora pentru a-si exprima diverse sentimente precum uimirea, scepticismul sau nonsalanta. ERU a folosit-o cu scopul de a-si exprima nonsalanta. Ideea este ca, desi KarooT este superior lui E09 la toate capitolele mai putin pretul si durata de viata, datorita acestor ultime caracteristici, ERU prefera E09. Adica 7-8 mii km sunt OK. Iar ce nu poate sa-i placa la E09 fata de KarooT este aderenta mai scazuta pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Petrica o definitie mai exhaustiva a acronimului WTF in postul lui ERU

 

doar ca-i FTW :) For The Win. ( Pt unii mai inseamna si Forewer Two Wheels dar nu cred ca la asta s-a gandit ERU )

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal daca tot ati inceput sa discutati despre anvelope am si eu o intrebare :

io am luat acu o luna jumatate capra echipata cu scorpioane . omu cred ca o mers mai mult pe autostrada apoi si eu am facut vro 5000 tot asa drumuri lungi nu prea multe serpentine si acum cauciucul spate e ros mult pe mijloc ...

As vrea sa schimb anvelopele si nu prea prevad offf road vara asta (in Slovacia nici nu am pe unde )

Ce caucicuri recomandati |( daca s-ar putea sa fie putin mai tare pe mijloc .....sa nu se mai uzeze asa rpd pe drumurile astea drepte ...



Salutari , am pornit samabata trecuta din Nitra SK , vreme super faina , am intrat in Ungaria unde m-a batut vantu din toate directiile , Popas la Baile Felix unde am intalnit niste oameni extraordinari pe dou roti ( Ex Pierrooradea ).

A doua zi pe ploaie incontunuu fara probleme pana la Praid :D unde m-a pris zapada (nu s-a mai putut urca :) ....

in sfarsit am ajuns am inmatriculat Capra ...

acum ma pregatesc de drumul inapoi Iasi -Nitra sambata asta ...sper sa nu ma intrebe de acte la moto la granita cu ungaria deoarece inca nu mi-a venit prin posta talonul am doar de ala temporar....am sa ma ocup mai mult la intoarcere de filmulete (poze ) aste sunt niste capturi de pe niste video pe care nu le-am prelucrat inca.

a si poate unii au vazut deja postul meu cu filmuletele intre Praid di Gheorghieni pt ceilati :

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot n-am ajuns inca sa zic 'Evrika!' la vederea unuia dintre LC8-urile probate...am (iar!) niste curiozitati de n00b:

- intre ce ani/modele a crescut masa de la 198kg la 209kg ?

- intre ce ani/modele au scazut rezervorul de la 22l la 19,5l ?



Ah, si mai ceva, din cate am probat pana acuma, nu am prins doua care sa mearga/sune/comporte la fel. Motoare cu personalitate...fiecare exemplar e unic in feleul lui :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... in cazul asta iti recomand cu fermitate Continental Trail Attack ! attachicon.giftrailattack.jpg

Nu are treaba cu noroiul ,iarba uda, nisip sau mai stiu eu ce ciudatenie de sol ! Merge binisor pe piatra si pamant tare, dar ... DAR, pe sosea este REGE -> duarbilitate, aderenta si pe uscat si pe ud ... sunt bine de tot ca si cauciucuri de touring !

Eu am facut Strategica attachicon.gifDSC04756.JPGcu astfel de cauciucuri,

... dar tot cu ele mi-am rupt si mana acum 2 ani ! attachicon.gifWP_000546.jpg :(

 

Acum, intre noi fie vorba, orice anvelopa se va toci mai repede pe creasta pentru ca majoritatea timpului ei ruleaza in pozitie aprox. perpendiculara pe suprafata de rulare, mai mult ... demarezi si franazi in aceasta pozitie, momente in care uzura creste ! ... poate sa alergi la campionatul de SuperMoto si sa tocesti cauciucurile oarecum uniform, insa la ceea ce facm noi, nu e cazul ! :)

merci Petrica . azi mi-a mai recomandat cineva de aici aceleasi cauciucuri le avea pe un gs 1100 .

 

Dar de Scorpioane ? ca tot de astea am avut ce parere ai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sunt foarte bune ! Mai bune pe sosea decat in afara ei si te tot tin peste 10000km (spatele).

Sunt tot in categorie cu Continental Trail Attack, poate o idee (mica) orientate spre afara soselei, insa tot anvelope de touring raman.

Ok cred ca o sa imi pun un Scorpion nou pe spate ...fata e inca buna ..merci de sfaturi (din nou )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

 

Eu ziceam ca mai degraba spre sfarsitul lunii mai, ca sa fie mai cald si sa aiva timp mai multi sa se pregateasca.

Ar fi ok asa..La noi azi a nins..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe ture placute ! :)

Multam, multam. Acuma...numa sa gasesc un loc de surubarit la el. As vrea sa ii schimb uleiul si sa mai verific una-alta inainte sa il aduc in tara. Ceva recomandari pentru placute de frana, kit de lant, ulei, filtre, bla-bla, consumabile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam, multam. Acuma...numa sa gasesc un loc de surubarit la el. As vrea sa ii schimb uleiul si sa mai verific una-alta inainte sa il aduc in tara. Ceva recomandari pentru placute de frana, kit de lant, ulei, filtre, bla-bla, consumabile?

Sa-l stapanesti sanatos!!

 

Acum ca si mentenanta depinde de fiecare. Ca si experinta personala avem asa:

 

Placute frana- incercat de toate dar tot Brembo mi s-au parut cele mai ok ca si eficienta vs. pret. Un set pentru fata este 200-240 ron si spatele 110-140 ron.

 

Kit lant- al schimbi cam dupa 20K. Eu am mers de fiecare data pe D.I.D, ultimul fiind GOLD, doar ca arata mai bine, nu ca ar fi mai bun.

 

Ulei- tot timpul Motorex CROSS POWER 10W-50. 230-250ron 4L. Filtru ulei Hi Flo, 25 RON. Sita de ulei doar o cureti( ce de sub filtrul de ulei), la fel si cea din baia de ulei.Nu are rost sa le schimbi decat daca sunt deteriorate.

 

La filtrul de aer e de discutat. Avand in vedere ca cel original, de hartie costa 140 ron si la mobrele astea cam pe la 6000 km al schimbi, dupa 3 schimburi ti-ai amortizat investitia intr-un filtru sport-K&N sau BMC, nu mai zic ca se simte si mai bine motorul. Eu am mers chiar mai departe si mi-am montat un filtru ITG, dar care a necesitat demontarea completa a cutiei de filtru aer. Dar se simte tata!!!! (investitie- 6x pretul filtru hartie :) ).

 

Filtru de benzina, aici poate te ajuta Petrica, ca la mine e mai complicat, dar nu cred ca e ceva mare filozofie.

 

In rest benzina cat cuprinde(ca de mobrele astea nu merg pe aer) si plimbari cat mai placute!!

 

Bafta si sa ne vedem la intrunire sa dai berea de vauta noua :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos si multi km impreuna!

 

La capitolul placute de frana recomand sa fie sintered, o data din neatentie am comandat de pe net cele simple si m-au cam enervat.Calitativ sunt bune, tin destul de mult, dar e enervant ca suna cand actionezi frana.Cred ca erau Lucas.

 

Bafta!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos!!

 

In rest benzina cat cuprinde(ca de mobrele astea nu merg pe aer) si plimbari cat mai placute!!

 

Bafta si sa ne vedem la intrunire sa dai berea de vauta noua :))

 

Multam de urari si sfaturi! Uleiul si filtrul sunt deja pe drum spre mine. Planuiesc sa fac un service destul de minimalist aici in germanica, adica sa schimb ulei, filtru si eventual ce mai TREBUIE schimbat. Apoi sa aduc motorul in tara si acolo sa fac tot ce se poate face, inclusiv sa elimin SAS-ul si canistra. Mai trebui sa gasesc pe cineva care sa-mi modifice putin saua, si pe cineva care se pricepe la tensionat spitele, eu inca n-am reusit sa deprind acest mestesug.

La intrunire, eu as incerca sa vin oricum. Dar daca nu reusesc sa aduc Katoom-ul in tara pana atunci, sa nu va suparati daca vin cu SV-ul. Berea oricum o bem!

 

Sa-l stapanesti sanatos si multi km impreuna!

 

La capitolul placute de frana recomand sa fie sintered, o data din neatentie am comandat de pe net cele simple si m-au cam enervat.Calitativ sunt bune, tin destul de mult, dar e enervant ca suna cand actionezi frana.Cred ca erau Lucas.

 

Bafta!

 

Multam! Cu placutele Lucas la fel am patit si eu: scartaie. Am pus altele (Carbone Lorraine, EBC si nu mai stiu de care, de-a lungul timpului) si gata. Pentru Katoom o sa merg pe varianta Brembo, sa vedem cum or fi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Pentru lucrari la sa vorbeste cu @MotoDan din Timisoara. Daca iti adauga material ca sa o faci mai confortabila specifica-i sa nu puna la fel si in fata, langa rezervor, in zona seii ce sta intre picioare. Serios vorbind, se lățește si o sa stai incomod, usor cracanat. Pentru spite ia legatura cu @cstelia de pe forum. El are un prieten foarte bun care se ocupa cu asa ceva (Sorin aka Grosvater), dar omul nu intra deloc pe forum. Nu i-am recomandat pe cei 2 fiindca sunt din Tm ci fiindcă sunt chiar buni in ceea ce fac. Sa il stăpânești cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...