caponord Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 In sfarsit am legat si eu trei zile- 1500km prin tara anul asta. Plimbarea a fost bestiala- /index.php?...p;#entry2077426 M-am bucurat ca am ajuns la intrunirea Ktm-Brezoi Sambata seara- am papat 8 mititei dupa drumul de peste 500km- au mers la fix. Iar berica a cazut perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 In sfarsit am legat si eu trei zile- 1500km prin tara anul asta.Plimbarea a fost bestiala- /index.php?...p;#entry2077426 M-am bucurat ca am ajuns la intrunirea Ktm-Brezoi Sambata seara- am papat 8 mititei dupa drumul de peste 500km- au mers la fix. Iar berica a cazut perfect. Nice! De intalnire nici nu mai vorbesc ca si asa sunt nervos ca n-am putut ajunge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 salut baieti, in prezent ''rinocerul'' lui Petrica a trecut de granira celor 50000 km(are 51000 acu) si singurul lucru pe care l-am schimbat la el pt ca a fost nevoie este cilindrul receptor de la ambreiaj,dar nici aceasta nu mai este o problema daca este schimbat cu cel de la Evolutione(este foarte laudat pe advrider.com).la 46000km i am facut o revizie majora la motoadventure(singura pe care o mai fac vreodata la ei,din cauza lor mi am intrerupt brusc excursia si a trebuit sa vin cu motorul in duba).in fine,la aceasta revizie mi au spus ca placile ambreiajului sunt inca ok(vis-a-vis de ceea ce spunea Petrica mai devreme) si supapele n-au avut nevoie de ajustari. ce sa mai zic,este un motor extraordinar..cu cat merg mai mult pe el,cu atat il iubesc mai mult.acum il inteleg perfect pe Petrica ... drum bun prin plimbarile voastre si la cat mai multi km! ''LC8 RULES" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 salut baieti,in prezent ''rinocerul'' lui Petrica a trecut de granira celor 50000 km(are 51000 acu) si singurul lucru pe care l-am schimbat la el pt ca a fost nevoie este cilindrul receptor de la ambreiaj,dar nici aceasta nu mai este o problema daca este schimbat cu cel de la Evolutione(este foarte laudat pe advrider.com).la 46000km i am facut o revizie majora la motoadventure(singura pe care o mai fac vreodata la ei,din cauza lor mi am intrerupt brusc excursia si a trebuit sa vin cu motorul in duba).in fine,la aceasta revizie mi au spus ca placile ambreiajului sunt inca ok(vis-a-vis de ceea ce spunea Petrica mai devreme) si supapele n-au avut nevoie de ajustari. ce sa mai zic,este un motor extraordinar..cu cat merg mai mult pe el,cu atat il iubesc mai mult.acum il inteleg perfect pe Petrica ... drum bun prin plimbarile voastre si la cat mai multi km! ''LC8 RULES" Lasa vrajala si hai la tura cu baietii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Lasa vrajala si hai la tura cu baietii haha..as vrea eu..dar sunt un pic cam departe de voi..e drum lung din Namibia pana acasa..mai vorbim in octombrie cand ma intorc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 (editat) salut baieti,in prezent ''rinocerul'' lui Petrica a trecut de granira celor 50000 km(are 51000 acu) si singurul lucru pe care l-am schimbat la el pt ca a fost nevoie este cilindrul receptor de la ambreiaj,dar nici aceasta nu mai este o problema daca este schimbat cu cel de la Evolutione(este foarte laudat pe advrider.com).la 46000km i am facut o revizie majora la motoadventure(singura pe care o mai fac vreodata la ei,din cauza lor mi am intrerupt brusc excursia si a trebuit sa vin cu motorul in duba).in fine,la aceasta revizie mi au spus ca placile ambreiajului sunt inca ok(vis-a-vis de ceea ce spunea Petrica mai devreme) si supapele n-au avut nevoie de ajustari. ce sa mai zic,este un motor extraordinar..cu cat merg mai mult pe el,cu atat il iubesc mai mult.acum il inteleg perfect pe Petrica ... drum bun prin plimbarile voastre si la cat mai multi km! ''LC8 RULES" multumesc pt bunavointa cu care m-ai lasat sa ti-l calaresc,fie si pe cric,la Paulesti. stiu ca a fost un gest tzugulanesc sa-ti cer asa ceva,dar ...nu m-am putut abtine. semnat,ala pletos cu VN-ul de 1600. VANT DIN PUPA!!! ps.salutari lui Petrica! Editat Septembrie 3, 2009 de rockhchris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 Aha...vad ca inca mai cochetezi cu ideea unui enduro-touring. Credeam ca deja te-ai hotarit Lasa cioaperele pentru mai la batrinete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 haha..as vrea eu..dar sunt un pic cam departe de voi..e drum lung din Namibia pana acasa..mai vorbim in octombrie cand ma intorc In Octombrie facem o plimbare pe macadam Dobrogean. Asa ca vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Aha...vad ca inca mai cochetezi cu ideea unui enduro-touring. Credeam ca deja te-ai hotarit Lasa cioaperele pentru mai la batrinete. sunt f hotarat! e loc pt amandoua. salutari prietenilor din Tulcea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Vine careva pe la Arc azi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 ! Eu 'ti l-as fi dat o tura pe asfalt, asa sa te enervezi putin ! ........ n-ai zis si tu nimic cand inca era al meu ... acum ... Bafta mare ! P.S. .... sper din tot sufletul sa postez ,,in drept de cauza" pe acest topic, cat mai curand ! a vrut omul sa mi-l dea dar,era prea mare deranjul...bea si el o bere cu baietii,nu puteam... in orice caz,l-am recunoscut si l-am intrebat daca e al tau.il stiam din poze. Bafta! P.S. toate la timpul lor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 las ca data viitoare cand ne vedem il iei la o tura,si nu vei mai avea niciun dubiu,sigur o sa-ti iei apoi lasa-mi un p.m. cu nr tau pt ca nu-l mai am,mi-au furat astia telefonul aici.(valabil si pt Petrica si Caponord) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Septembrie 14, 2009 Share Postat Septembrie 14, 2009 las ca data viitoare cand ne vedem il iei la o tura,si nu vei mai avea niciun dubiu,sigur o sa-ti iei apoi lasa-mi un p.m. cu nr tau pt ca nu-l mai am,mi-au furat astia telefonul aici.(valabil si pt Petrica si Caponord) 0743.262.876, abia ai ajuns si ti-au furat deja telefonul.... Si eu care credeam ca la noi in tara e mare hotie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 sunt pe punctul sa fac marea schimbare si sa intru in randurile voastre, mai precis sa iau un 950 din 2004 ochit de-o vreme. in scopul asta, va rog mult lamuriti-ma putin: cat e de scump de intretinut? adica, 1. cat de des si cu ce bani trebuie facut schimbul de ulei? 2. cat de des si cat costa reviziile periodice, respectiv ce implica ele? 3. cat costa si cat tin gumele pe el? 4. cat costa si cat tine chitul de lant? 5. am retinut probleme: cilindru' receptor la amreiaj, pompa de petrol si... ...cam atat, nu? cat costa fiecare in parte si cam cat tin? 6. se incinge in parcurs offroad sustinut(trepte inferioare, schimbari multe de sarcina, etc)? 7. care e viteza MINIMA cu care poti merge linistit?(cat e de scurta a 1-a)? 8. ce reglaje are la suspensii? 9. am tot cautat, fara succes, grafic de forta si putere a motorului(cp si nm). daca are cineva asa ceva, rog postati. ma intereseaza cumportamentul la diverse turatii. 10. cat e de frecvent voblajul si in ce conditii si intampla? nu imi permit amortizor de ghidon, iar daca iau capra ma saracesc la maxim, o vreme nu voi avea nici bani de frizer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 (editat) la pozita 3-4 afli si singur raspunsurile la 3 din catalogul louis iar la 4 cautand cauciucurile dupa dimensiuni. din cate stiu eu au avut o alegere tare idioata la roata spate de 18" si te limiteaza la doar cateva modele. de la loius 10041880 KETTENSATZ REGINA Z-RING ADVENT.950 03-(118/17/42) KTM 950 ADVENTURE/S (LC8) 176,95euro Editat Septembrie 18, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 la pozita 3-4 afli si singur raspunsurile la 3 din catalogul louis iar la 4 cautand cauciucurile dupa dimensiuni. din cate stiu eu au avut o alegere tare idioata la roata spate de 18" si te limiteaza la doar cateva modele. de la loius 10041880 KETTENSATZ REGINA Z-RING ADVENT.950 03-(118/17/42) KTM 950 ADVENTURE/S (LC8) 176,95euro aflu si cat tine de pe louis? sunt pe punctul sa fac marea schimbare si sa intru in randurile voastre, mai precis sa iau un 950 din 2004 ochit de-o vreme.in scopul asta, va rog mult lamuriti-ma putin: cat e de scump de intretinut? adica, 1. cat de des si cu ce bani trebuie facut schimbul de ulei? 2. cat de des si cat costa reviziile periodice, respectiv ce implica ele? 3. cat costa si cat tin gumele pe el? 4. cat costa si cat tine chitul de lant? 5. am retinut probleme: cilindru' receptor la amreiaj, pompa de petrol si... ...cam atat, nu? cat costa fiecare in parte si cam cat tin? 6. se incinge in parcurs offroad sustinut(trepte inferioare, schimbari multe de sarcina, etc)? 7. care e viteza MINIMA cu care poti merge linistit?(cat e de scurta a 1-a)? 8. ce reglaje are la suspensii? 9. am tot cautat, fara succes, grafic de forta si putere a motorului(cp si nm). daca are cineva asa ceva, rog postati. ma intereseaza cumportamentul la diverse turatii. 10. cat e de frecvent voblajul si in ce conditii si intampla? nu imi permit amortizor de ghidon, iar daca iau capra ma saracesc la maxim, o vreme nu voi avea nici bani de frizer. still standing, rog un proprietar sa-si aloce putin timp. cinste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 daca vrei iti pot da un grafi de putere si cuplu pentru 990 dintr-un tabel comparativ. nu cred ca e foarte mare diferenta intre cele 2 Mesaj completat ya vezi asta e bun http://www.mcnews.com.au/Testing/KTM/2003_...enture/Dyno.htm Mesaj completat primul link dp google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 daca iti faci timp si citesti aici http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=30&f=34 vei gasi raspunsuri la mai toate intrebarile tale,si multe alte informatii utile.succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 19, 2009 Share Postat Septembrie 19, 2009 daca iti faci timp si citesti aicihttp://advrider.com/forums/forumdisplay.php?s=&daysprune=30&f=34 vei gasi raspunsuri la mai toate intrebarile tale,si multe alte informatii utile.succes! mersi mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladrb Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Acum ... ori te-am speriat, ori te-am entuziazmat si mai mult ! Insa retine un lucru ... nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul ! Poate sa-mi zica mie cine vrea, ce vrea, dar nu sunt asa de multe mobre care sa te duca ,,la mare pe A2" cu 160-180km/h croaziera, dar sa te treaca raul, prin vad, ori sa scormoneasca padurile duduind insistent in spatele unu lc4, ori sa il opreasca vre'un canal, sau zburde pe miristie ............. Hai bafta si ..... cumpara-l o data ! GENIAL POST ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Septembrie 21, 2009 Share Postat Septembrie 21, 2009 Acum ... ori te-am speriat, ori te-am entuziazmat si mai mult ! Insa retine un lucru ... nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul ! Poate sa-mi zica mie cine vrea, ce vrea, dar nu sunt asa de multe mobre care sa te duca ,,la mare pe A2" cu 160-180km/h croaziera, dar sa te treaca raul, prin vad, ori sa scormoneasca padurile duduind insistent in spatele unu lc4, ori sa il opreasca vre'un canal, sau zburde pe miristie ............. Hai bafta si ..... cumpara-l o data ! tocmai ce m-am dat pe unul, si iti spun sincer, m-a cam deceptionat. puterea e foarte dozabila, dar nu unde (imi) trebuie. m-am obisnuit cu tractoru', lc8-u imi pare acum turat. pana la 4000rpm, africana trage mai tare, de big nu mai zic. bicicleta, adica cadru si suspensiile au fost o surpriza placuta, franele de asemenea. cutia de viteze nu mi-a placut de loc, nici ca etajare, dar mai ales ca actionare. greutatea mare pe fata se simte, tare, si pare mult mai masiv in mers decat e de fapt, in comparatie cu ce-am mai calarit. raman pe ganduri, decizia nu e luata, dar ma asteptam la mai mult, mai brutal, mai putin turat, mai 'moale' cutia, mai scurta primele trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 (editat) Mai brutal in ce sens? sa nu-mi zici ca nu simti diferenta de cai putere care-s oarecum dublii fata de big.....eu ma plimb si cu sportive pe langa mine si sa-ti soptesc sunt unele modele 2003-2004 care intra in rosu ca sa se tina dupa mine cand trag un pic de gaz . Mesaj completat Apropo vad ca nu ti-a placut nici transalpul nici africana sau super tenere.....acuma nici LC8-ul........ Mesaj completat ......nici f650 -ul Mesaj completat Oricum Petrica are dreptate "nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul !" a si explicat de ce si pt cei care nu cred si nu au posibilitatea de a incerca unul exista youtube si poti sa vezi de ce este capabil acest monstru atat pe off cat si pe onroad. Editat Septembrie 22, 2009 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Septembrie 22, 2009 Share Postat Septembrie 22, 2009 ''iar un LC8 este ca o amanta focoasa care in ciuda ,,figurilor" ce ti le face ... o iubesti si mai mult ! '' foarte adevarat,Petrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Septembrie 23, 2009 Share Postat Septembrie 23, 2009 ia baga ochiul Petrica putin si zi asa din poze daca se merita sa negociez pt asta? multzam. http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...amp;tabNumber=2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 24, 2009 Share Postat Septembrie 24, 2009 tocmai ce m-am dat pe unul, si iti spun sincer, m-a cam deceptionat.puterea e foarte dozabila, dar nu unde (imi) trebuie. m-am obisnuit cu tractoru', lc8-u imi pare acum turat. pana la 4000rpm, africana trage mai tare, de big nu mai zic. esti deceptionat pentru ca de cand iti cautai mobra nu ti-au placut bi-cilindrele, ca atare nici LC 8 nu are cum sa-ti placa Mai brutal in ce sens? sa nu-mi zici ca nu simti diferenta de cai putere care-s oarecum dublii fata de big.....eu ma plimb si cu sportive pe langa mine si sa-ti soptesc sunt unele modele 2003-2004 care intra in rosu ca sa se tina dupa mine cand trag un pic de gaz .Mesaj completat Apropo vad ca nu ti-a placut nici transalpul nici africana sau super tenere.....acuma nici LC8-ul........ Mesaj completat ......nici f650 -ul Mesaj completat Oricum Petrica are dreptate "nu exista mobra mai capabila ca LC8 Adv.-ul !" a si explicat de ce si pt cei care nu cred si nu au posibilitatea de a incerca unul exista youtube si poti sa vezi de ce este capabil acest monstru atat pe off cat si pe onroad. @macicasan: un bicilindru nu iti va da niciodata senzatia aia de cuplu/putere si de acceleratie nervoasa (de sut in c.ur) pe care ti-o ofera monociclindru. cand m-am dat jos de pe DR650 si m-am suit pe STenere am avut impresia ca ma sui pe o mobra lesinata (cu toate ca are aproape dublu cai putere), dar repet era doar SENZATIA pt. ca daca lasam turometru sa zburde nici nu-mi dadeam seama cand am 80km/h cu a 2-a. LC8 are un singur neajuns dupa parerea mea. E inca scumpa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.