mae Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 (editat) Salut, de aici a fost luat:http://www.ktmtwins.com/950adventure/ktm950-adv.html, la vremea respectiva trimiteau si in Ro. Asa cum a spus si Petrica merita banii. Mae PS Daca vrei sa vezi despre ce este vorba te astept pe la mine. Editat Decembrie 2, 2009 de mae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Oaaaaaa ... e piesa man ! Shmecherie de motor ! Imi place de mor, combinatia asta de culori ! Inca o data ! Sa te stapaneasca sanatos ! Ce dracu ? Ti-au rupt aia semnalul, stanga ??? Se rezolva .... Vad ca ai cadru de prins cutii ! Chiar daca este de la Givi merge si asta ! Iti comanzi niste geamantane tot Givi (care sint mai ieftine, dar mai voluminoase) si ai rezolvat problema bagajelor. Si eu m-am dat mult timp cu cutii Givi, dar moftul ma impins sa imi iau cutiile gri de KTM, dar ..... doar un moft ! multumesc.da,dobitocul care a carat iapa din Italia incoace,a priponit-o atat de bine incat mi-a spart o oglinda si mi-a dizlocat semnalizatorul.daca eram acolo il calcam pe gat,eu fiind in Buc, a scapat cu viata.am si cutii la ea (GIVI) dar vreau sa-i pun de ktm(moft).bashca am top-case aceeasi firma.am si tevile orig .plus seaua orig.abia pe 10 e programata la RAR(AMR 8).bafta Petrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Salut,de aici a fost luat:http://www.ktmtwins.com/950adventure/ktm950-adv.html, la vremea respectiva trimiteau si in Ro. Asa cum a spus si Petrica merita banii. Mae PS Daca vrei sa vezi despre ce este vorba te astept pe la mine. Ti-as ramane dator. 0724.262.876 este nr meu de tel, da-mi un beep si sun eu. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 recunosc,am fost luat de val.am comandat deja crash-bar si parbriz touring.cat despre chestia aia de-i zici PDS,ai perfecta dreptate,e necesara.incerc sa ma ponderez cat pot...da' ori pot? Multumesc Petrica de sfaturi ! sa-l stapanesti sanatos,Cristi!!cat despre accesorii,iata ce urmeaza sa pun pe al meu link http://www.oberon-performance.co.uk/acatal...utch_Slave.html http://www.advrider.com/forums/showthread....ghlight=19%2F17 cilindrul receptor ti-l recomand si tie,la un moment dat va crapa si al tau si nu se merita sa dai banii pe unul OEM. apropos,daca cineva dintre voi are nevoie,donez una bucata cilindru receptor ambreiaj (folosit vreo 3000 km) salutari calduroase din Angola (sunt 42 grade aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 sa-l stapanesti sanatos,Cristi!! salutari calduroase din Angola (sunt 42 grade aici) multumesc. si aici iarna e aproape ca vara( BASE).17-20 grade. Mesaj completat Apropo's de cutii ....Poti face urmatoarea miscare ! Vinzi cele 3 cutii GIVI, iar cu banii iti cumpari cutii gri ... mai pui si tu diferenta ! Parerea mea este ca la LC8 nu se merita top-case ! De ce? Pentru ca intr-o calatorie ,,de anvergura" spatiul de peste cutii + portbagajul motocicletei il poti folosii pentru a lega bagaje ,,a-volumice": un cort, o parapanta, un ceaun + pirostrii, cauciucuri de schimb, etc ..... sau orice nu intra intr-un top-case ! Si oricum ... mobra arata mai bine fara top-case (parerea mea) ! Ceea ce intra, in mod uzual, in top-case le poti purta permanent intr-o geanta din aia (tank-bag) ce se prinde peste(intre) rezervoare, peste ,,torpedou" ! Uite ce frumos arata fara top-case ! ....... offff ! Ce ma doare cand ma uit la pozele astea ! multumesc de sfaturi. la vanzarea celor 3 cutii m-am gandit inainte ca mobra sa calce pe pamant romanesc.ma cumintesc deocamdata,chiar tin la casnicia mea! am doua motoare deja,iar rabdarea sotiei mele cred ca are o limita. ps.nu te mai tortura cu pozele alea.totusi,marfa motorul,stiu ce simti.nu vreau sa trec prin asta vreodata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 frate subaru, astept cu sufletu la gura detalii despre noua mobra. haide, lauda-te ca ai cu ce. cati km are, cat te-a ajuns? ai condus-o? cum e? cum de ti-ai luat ktm? stiu ca tu erai cu chopperele. salutari din suceava! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Decembrie 4, 2009 Share Postat Decembrie 4, 2009 sa-l stapanesti sanatos,Cristi!!cat despre accesorii,iata ce urmeaza sa pun pe al meu link http://www.oberon-performance.co.uk/acatal...utch_Slave.html http://www.advrider.com/forums/showthread....ghlight=19%2F17 cilindrul receptor ti-l recomand si tie,la un moment dat va crapa si al tau si nu se merita sa dai banii pe unul OEM. apropos,daca cineva dintre voi are nevoie,donez una bucata cilindru receptor ambreiaj (folosit vreo 3000 km) salutari calduroase din Angola (sunt 42 grade aici) 42 de grade.................................................................... ce viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rockhchris Postat Decembrie 5, 2009 Share Postat Decembrie 5, 2009 frate subaru, astept cu sufletu la gura detalii despre noua mobra. haide, lauda-te ca ai cu ce. cati km are, cat te-a ajuns? ai condus-o? cum e? cum de ti-ai luat ktm? stiu ca tu erai cu chopperele.salutari din suceava! pai treaba sta cam asa; dat find faptul ca namila mea de Vulcan vrea numai asfalt,iar frumusetile patriei sunt accesibile in mare parte doar daca ai astfel de mobra(enduro-touring) mi-am zis ca e musai sa posed una bucata.zis si facut! e adusa din Italia,e din 2006,are zece mii si ceva de km si a costat vreo 7000 iepuroi! ieri m-am dat putin cu ea,neinmatriculata si echipat in blugi,asa cat sa facem cunostinta...cred ca intr-un final o sa ne intelegem.DA,sunt chopperist pana-n maduva oaselor. sunt novice in domeniul asta si sper sa o tin din scurt.e cam nervoasa,parca are draci pe ea,dar ne intelegem noi intr-un fel sau altul. salutari la suceava! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manuel_ktm Postat Decembrie 24, 2009 Share Postat Decembrie 24, 2009 CRACIUN FERICIT SI LA MULTI ANI TUTUROR! are cineva sa de la touratech modelul inalt? e mai inalta cu mult decat cea stock? saua de la touratech medie sau inalta e mai comoda decat cea stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mae Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Pentru cine are probleme cu pompa de benzina (la modelul pe carburator) un link util: http://www.wemoto.com/bikes/KTM/950_Advent...-_Point_Switch/ Este vorba de platina care comanda pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Indianule tu erai acum 3 zile cu ktm-ul pe Dn1- Casa presei Libere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 Caponord, vezi ca ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 (editat) Caponord, vezi ca ai PM sa-ti zic faza tare: am inceput de-acum lupta de convingere cu nevasta-mea. sa vad ce zice si fiul meu poate ne lasa sa mergem ( pun o poza cu el sa-i vezi opinia ) Mesaj completat asa ca nu cred ca anul asta avem sanse la o tura de o saptamana -doua, dar informatia ce mi-ai dat-o este pretioasa si la anul sigur vad si eu mare parte din traseu. multumesc. Editat Ianuarie 21, 2010 de caponord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 Sa-ti traiasca! Si eu am asteptat 2 ani tura asta, cu cat astepti mai mult, cu atat te simti mai bine pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caponord Postat Ianuarie 24, 2010 Share Postat Ianuarie 24, 2010 Sa-ti traiasca! Si eu am asteptat 2 ani tura asta, cu cat astepti mai mult, cu atat te simti mai bine pe traseu. multumesc. Asa este, munca si rabdare pt a obtine ce doresti. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Am revenit printre Adventuristi cu un 990 Adventure R 2010 care se baga la o tura prin grecia in aprilie, vreau sa ma duc sa vad etapa de rosbk de la Serres. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Am revenit printre Adventuristi cu un 990 Adventure R 2010 care se baga la o tura prin grecia in aprilie, vreau sa ma duc sa vad etapa de rosbk de la Serres. Bine ai revenit cu 17 CP in plus, la multi km impreuna, pana la urma nu-s asa de proaste LC8-urile cum spun unii forumisti, daca un fost proprietear si-a luat inca o data un motor "care nu este fiabil" si mai stiu pe cativa care ar face la fel Prietenii(portocalii) stiu de ce! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Oaaaaaa ... ce ai facut mane, ai dat vre'un tun de ti-ai luat asa mobra ? ..... Te urasc ! ... Bad boy, bad boy ! Sa-l stapanesti sanatos ! Bravo ! __________________ As merge si eu la evenimentul respectiv, insa nu cred ca te suporti tu sa mergi cu 120-130km/h dupa mine, asa ca e posibil sa ne vedem acolo ! ..... eu plec cu o zi avans ! Am tras la jug un an si coroborat cu promotia de 30% de la Dementor am luat Kaziol-ul. Acum astept sa imi dea RAR-ul omologare individuala. Fiabilitatea acestui model a fost imbunatatita continuu, baietii de la KTM au tras la planseta an de an pentru a face LC8 o adevarata motocicleta de adventure touring. Doar daca va uitati pe istoricul acestui model incepand cu 2003 pana in prezent veti vedea imbunatatirile si progresul de la un an la altul. Daca compari motocicleta cu modele din aceeasi clasa care au in spate o isotie si o tehnologie de peste 15-20 ani atunci trebuie sa te intrebi oare acel propulsor in momentul in care a intrat pe piata era la fel de bun ca cel de azi de dupa 20 ani. Yamaha - si TDM bazat pe tehnologie aparuta in anii 90, inclusiv noul Supertenere care urmeaza traditia TDM 2 cilindri paraleli, mai putin greutatea de 260 Honda - Varadero bazat pe tehnologia lui XRV (africa twin), dar cati stiu ca XRV a devenit legendara abia dupa modelul RD04 care nici ala nu era perfect. Suzuki - propulsoarele de pe DL1000 si 650 sunt derivate din vechile intrudere de 750 aparute in 1985. Kawasaki - Versys cu aceeasi tehnologie din 1991 (kle500) cu cilindree imbunatatita si pana in 2005 a fost KLV1000 cu motorul de pe Suzuki TL1000. Triumph - Tiger aparut in 1993 ... Aprilia - ETV1000, propulsor dezvoltat in 1998 BMW - urmariti fiabilitatea noului lor propulsor de 800cmc iar motorul boxer din seria R isi are originile in 1919 fiind reproiectat in 1970 Apoi trecem la noul 690 care se bazeaza pe vechiul LC4 si va rog sa imi spuneti care este motorul de la concurenta care se poate compara cu el, inclusiv la ciclistica. KTM intotdeauna a venit cu chestii de nisa si multiple inovatii si imbunatatiri care acum au inceput sa dea roade si care la randul lor au fortat concurenta sa tina pasul, numai ca NU exista concurenta, cel putin nu inca _________________________ Petrica, sa nu crezi ca ma roade mania vitezei, 130-140 merg si eu in mod normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) theBD, baga si tu niste poze, sa murim si noi de inima Editat Martie 4, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 (editat) Si eu visez tot la modelul R de anul trecut, dar criza asta mi-a dat peste cap toate calculele, deocamdata ma multumesc cu 950. Aveti cumva idee daca se potrivesc si alte roti (complet) pe 950 decat cele originale (noi is foarte scumpe), de preferinta niste seconduri si nu stiu la ce sa ma uit sa mi se potriveasca 100%.Vreau doua seturi de roti una off si una on.Daca nu reusesc atunci raman cu cauciucurile "mixte". Ride Safe! Editat Martie 4, 2010 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Iti zic eu o varianta, dar nu e chiar asa de ieftina ! Pentru sosea - roti de Aprilia Caponord. Sunt tubeless cu spitele prinse pe exteriorul jantei ... ca la R 1200 GS. Pentru coclauri - rotile ce le ai deja. Incaltate cu Metzeler Karoo. Merci, e bine de stiut, daca mai sunt alte informatii in legatura cu roti sunt binevenite... .....era sa uit ....LC8 rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 BMW - urmariti fiabilitatea noului lor propulsor de 800cmc iar motorul boxer din seria R isi are originile in 1919 fiind reproiectat in 1970 Atat vreau sa zic. R-ul a aparut prima data in 1923, a fost reproiectat cativa ani mai tarziu ca OHV si cu sistem de recirculare a uleiului, in '69 s-a schimbat sistemul de ungere (carter umed), in '93 a aparut ca SOHC cu injectie electronica (parerea mea, mult inainte vremii), iar in 2010 a devenit DOHC. Felicitari pt Adventure R. Nu stiu cum stai pe ea ca nu esti cu *mult* mai inalt ca mine, dar eu doar la 990 AdvR si 640 Adv n-am reusit sa ajung jos cu ambele picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Felicitari pt Adventure R. Nu stiu cum stai pe ea ca nu esti cu *mult* mai inalt ca mine, dar eu doar la 990 AdvR si 640 Adv n-am reusit sa ajung jos cu ambele picioare. dar la kile cred ca sunt mai mai mare dar ma antrenez cu capritza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
indi Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Si eu visez tot la modelul R de anul trecut, dar criza asta mi-a dat peste cap toate calculele, deocamdata ma multumesc cu 950. Aveti cumva idee daca se potrivesc si alte roti (complet) pe 950 decat cele originale (noi is foarte scumpe), de preferinta niste seconduri si nu stiu la ce sa ma uit sa mi se potriveasca 100%.Vreau doua seturi de roti una off si una on.Daca nu reusesc atunci raman cu cauciucurile "mixte". Ride Safe! iti recomand sa cauti pe advrider.com informatii despre roti.din ce am aflat eu,nu se potrivesc de la alt model.Petrica stie el ceva despre caponord,dar nu merg schimbate de la aprilia pe ktm.''caponord'' se numesc rotile facute la comanda de Woody's Wheel Works din state,si intr-adevar acestea sunt de 19/17, spitate dar care pot fi folosite tubeless daca mai astepti o luna doua poate ti le dau eu pe ale mele,sunt inca bune,eu le-am schimbat cu un set de 19/17 de la Woody pe care am sa le probez acum cand ajung acasa.daca sunt multumit de ele,te anunt si ti le pot da,impreuna cu o pereche de anvelope de strada(continental trail attack) folosite cam 500 de km. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 iti recomand sa cauti pe advrider.com informatii despre roti.din ce am aflat eu,nu se potrivesc de la alt model.Petrica stie el ceva despre caponord,dar nu merg schimbate de la aprilia pe ktm.''caponord'' se numesc rotile facute la comanda de Woody's Wheel Works din state,si intr-adevar acestea sunt de 19/17, spitate dar care pot fi folosite tubelessdaca mai astepti o luna doua poate ti le dau eu pe ale mele,sunt inca bune,eu le-am schimbat cu un set de 19/17 de la Woody pe care am sa le probez acum cand ajung acasa.daca sunt multumit de ele,te anunt si ti le pot da,impreuna cu o pereche de anvelope de strada(continental trail attack) folosite cam 500 de km. numai bine ok, mai vorbim, de asteptat sigur ca pot sa astept, pt ca deocamdata numai am vrut sa ma informez, inca nu am strans nici un ban pt roti si oricum daca nu gasesc ceva ce sa-mi convina (ca si pret) renunt la aceasta idee si raman cu cauciucurile "mixte",oricum informatia e binevenita si e bine de stiut. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.