andrei belcic Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Un prieten cu AT 650 a folosit cu destul de mult succes Mitas C2 sau 12 - nu mai stiu sigur. Compozitie dura, pentru piatra. Te contrazic: compozitia e moale pt piatra, cazul lui C02 StoneKing. C12 nu exista pe 17''. unde? In pozele cu balta ale lui Petrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 In pozele cu balta ale lui Petrica. acum inteleg. danke. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Karoo sunt foarte bune au un singur defect. Se duc vazand cu ochii. E09 Dakar FTW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 ... un fel de E09 Dakar PLM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Pentru Petrica o definitie mai exhaustiva a acronimului WTF in postul lui ERU: WTF este un acronim pentru "What The Fuck!", expresie folosita de catre anglo-saxoni si urmasii acestora pentru a-si exprima diverse sentimente precum uimirea, scepticismul sau nonsalanta. ERU a folosit-o cu scopul de a-si exprima nonsalanta. Ideea este ca, desi KarooT este superior lui E09 la toate capitolele mai putin pretul si durata de viata, datorita acestor ultime caracteristici, ERU prefera E09. Adica 7-8 mii km sunt OK. Iar ce nu poate sa-i placa la E09 fata de KarooT este aderenta mai scazuta pe asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 (editat) Pentru Petrica o definitie mai exhaustiva a acronimului WTF in postul lui ERU doar ca-i FTW For The Win. ( Pt unii mai inseamna si Forewer Two Wheels dar nu cred ca la asta s-a gandit ERU ) Editat Martie 29, 2014 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Oops! Ma gandeam eu ca se citeste de la stanga la dreapta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 Sal daca tot ati inceput sa discutati despre anvelope am si eu o intrebare : io am luat acu o luna jumatate capra echipata cu scorpioane . omu cred ca o mers mai mult pe autostrada apoi si eu am facut vro 5000 tot asa drumuri lungi nu prea multe serpentine si acum cauciucul spate e ros mult pe mijloc ... As vrea sa schimb anvelopele si nu prea prevad offf road vara asta (in Slovacia nici nu am pe unde ) Ce caucicuri recomandati |( daca s-ar putea sa fie putin mai tare pe mijloc .....sa nu se mai uzeze asa rpd pe drumurile astea drepte ... Salutari , am pornit samabata trecuta din Nitra SK , vreme super faina , am intrat in Ungaria unde m-a batut vantu din toate directiile , Popas la Baile Felix unde am intalnit niste oameni extraordinari pe dou roti ( Ex Pierrooradea ). A doua zi pe ploaie incontunuu fara probleme pana la Praid unde m-a pris zapada (nu s-a mai putut urca .... in sfarsit am ajuns am inmatriculat Capra ... acum ma pregatesc de drumul inapoi Iasi -Nitra sambata asta ...sper sa nu ma intrebe de acte la moto la granita cu ungaria deoarece inca nu mi-a venit prin posta talonul am doar de ala temporar....am sa ma ocup mai mult la intoarcere de filmulete (poze ) aste sunt niste capturi de pe niste video pe care nu le-am prelucrat inca. a si poate unii au vazut deja postul meu cu filmuletele intre Praid di Gheorghieni pt ceilati : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 capra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 capra? Scuze Rinocer .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ca tot n-am ajuns inca sa zic 'Evrika!' la vederea unuia dintre LC8-urile probate...am (iar!) niste curiozitati de n00b: - intre ce ani/modele a crescut masa de la 198kg la 209kg ? - intre ce ani/modele au scazut rezervorul de la 22l la 19,5l ? Ah, si mai ceva, din cate am probat pana acuma, nu am prins doua care sa mearga/sune/comporte la fel. Motoare cu personalitate...fiecare exemplar e unic in feleul lui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 - intre ce ani/modele a crescut masa de la 198kg la 209kg ? '08 - '09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 ... in cazul asta iti recomand cu fermitate Continental Trail Attack ! trailattack.jpg Nu are treaba cu noroiul ,iarba uda, nisip sau mai stiu eu ce ciudatenie de sol ! Merge binisor pe piatra si pamant tare, dar ... DAR, pe sosea este REGE -> duarbilitate, aderenta si pe uscat si pe ud ... sunt bine de tot ca si cauciucuri de touring ! Eu am facut Strategica DSC04756.JPGcu astfel de cauciucuri, ... dar tot cu ele mi-am rupt si mana acum 2 ani ! WP_000546.jpg Acum, intre noi fie vorba, orice anvelopa se va toci mai repede pe creasta pentru ca majoritatea timpului ei ruleaza in pozitie aprox. perpendiculara pe suprafata de rulare, mai mult ... demarezi si franazi in aceasta pozitie, momente in care uzura creste ! ... poate sa alergi la campionatul de SuperMoto si sa tocesti cauciucurile oarecum uniform, insa la ceea ce facm noi, nu e cazul ! merci Petrica . azi mi-a mai recomandat cineva de aici aceleasi cauciucuri le avea pe un gs 1100 . Dar de Scorpioane ? ca tot de astea am avut ce parere ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 ... sunt foarte bune ! Mai bune pe sosea decat in afara ei si te tot tin peste 10000km (spatele). Sunt tot in categorie cu Continental Trail Attack, poate o idee (mica) orientate spre afara soselei, insa tot anvelope de touring raman. Ok cred ca o sa imi pun un Scorpion nou pe spate ...fata e inca buna ..merci de sfaturi (din nou ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Salutare. Deci o lasam balta cu intalnirea aia? Sa inteleg ca nu suntem prea multi doritori de o plimbare si de o bere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Si eu daca s-ar putea de pe 1 pana pe 4 mai sunt liber si pot ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salutare. Eu ziceam ca mai degraba spre sfarsitul lunii mai, ca sa fie mai cald si sa aiva timp mai multi sa se pregateasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 oare cat de cald trebiue sa se faca ? io deja ma pregatesc de a 2 a revizie pe sezonul asta ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salutare. Eu ziceam ca mai degraba spre sfarsitul lunii mai, ca sa fie mai cald si sa aiva timp mai multi sa se pregateasca. Ar fi ok asa..La noi azi a nins.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 In sfarsit, l-am luat! KTM 950 adv, 2004! N-am apucat sa fac poze...am preferat sa ma dau! Urmeaza totusi, azi sau maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe ture placute ! Multam, multam. Acuma...numa sa gasesc un loc de surubarit la el. As vrea sa ii schimb uleiul si sa mai verific una-alta inainte sa il aduc in tara. Ceva recomandari pentru placute de frana, kit de lant, ulei, filtre, bla-bla, consumabile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Multam, multam. Acuma...numa sa gasesc un loc de surubarit la el. As vrea sa ii schimb uleiul si sa mai verific una-alta inainte sa il aduc in tara. Ceva recomandari pentru placute de frana, kit de lant, ulei, filtre, bla-bla, consumabile? Sa-l stapanesti sanatos!! Acum ca si mentenanta depinde de fiecare. Ca si experinta personala avem asa: Placute frana- incercat de toate dar tot Brembo mi s-au parut cele mai ok ca si eficienta vs. pret. Un set pentru fata este 200-240 ron si spatele 110-140 ron. Kit lant- al schimbi cam dupa 20K. Eu am mers de fiecare data pe D.I.D, ultimul fiind GOLD, doar ca arata mai bine, nu ca ar fi mai bun. Ulei- tot timpul Motorex CROSS POWER 10W-50. 230-250ron 4L. Filtru ulei Hi Flo, 25 RON. Sita de ulei doar o cureti( ce de sub filtrul de ulei), la fel si cea din baia de ulei.Nu are rost sa le schimbi decat daca sunt deteriorate. La filtrul de aer e de discutat. Avand in vedere ca cel original, de hartie costa 140 ron si la mobrele astea cam pe la 6000 km al schimbi, dupa 3 schimburi ti-ai amortizat investitia intr-un filtru sport-K&N sau BMC, nu mai zic ca se simte si mai bine motorul. Eu am mers chiar mai departe si mi-am montat un filtru ITG, dar care a necesitat demontarea completa a cutiei de filtru aer. Dar se simte tata!!!! (investitie- 6x pretul filtru hartie ). Filtru de benzina, aici poate te ajuta Petrica, ca la mine e mai complicat, dar nu cred ca e ceva mare filozofie. In rest benzina cat cuprinde(ca de mobrele astea nu merg pe aer) si plimbari cat mai placute!! Bafta si sa ne vedem la intrunire sa dai berea de vauta noua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Sa-l stapanesti sanatos si multi km impreuna! La capitolul placute de frana recomand sa fie sintered, o data din neatentie am comandat de pe net cele simple si m-au cam enervat.Calitativ sunt bune, tin destul de mult, dar e enervant ca suna cand actionezi frana.Cred ca erau Lucas. Bafta! Editat Aprilie 15, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Sa-l stapanesti sanatos!! In rest benzina cat cuprinde(ca de mobrele astea nu merg pe aer) si plimbari cat mai placute!! Bafta si sa ne vedem la intrunire sa dai berea de vauta noua ) Multam de urari si sfaturi! Uleiul si filtrul sunt deja pe drum spre mine. Planuiesc sa fac un service destul de minimalist aici in germanica, adica sa schimb ulei, filtru si eventual ce mai TREBUIE schimbat. Apoi sa aduc motorul in tara si acolo sa fac tot ce se poate face, inclusiv sa elimin SAS-ul si canistra. Mai trebui sa gasesc pe cineva care sa-mi modifice putin saua, si pe cineva care se pricepe la tensionat spitele, eu inca n-am reusit sa deprind acest mestesug. La intrunire, eu as incerca sa vin oricum. Dar daca nu reusesc sa aduc Katoom-ul in tara pana atunci, sa nu va suparati daca vin cu SV-ul. Berea oricum o bem! Sa-l stapanesti sanatos si multi km impreuna! La capitolul placute de frana recomand sa fie sintered, o data din neatentie am comandat de pe net cele simple si m-au cam enervat.Calitativ sunt bune, tin destul de mult, dar e enervant ca suna cand actionezi frana.Cred ca erau Lucas. Bafta! Multam! Cu placutele Lucas la fel am patit si eu: scartaie. Am pus altele (Carbone Lorraine, EBC si nu mai stiu de care, de-a lungul timpului) si gata. Pentru Katoom o sa merg pe varianta Brembo, sa vedem cum or fi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Pentru lucrari la sa vorbeste cu @MotoDan din Timisoara. Daca iti adauga material ca sa o faci mai confortabila specifica-i sa nu puna la fel si in fata, langa rezervor, in zona seii ce sta intre picioare. Serios vorbind, se lățește si o sa stai incomod, usor cracanat. Pentru spite ia legatura cu @cstelia de pe forum. El are un prieten foarte bun care se ocupa cu asa ceva (Sorin aka Grosvater), dar omul nu intra deloc pe forum. Nu i-am recomandat pe cei 2 fiindca sunt din Tm ci fiindcă sunt chiar buni in ceea ce fac. Sa il stăpânești cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.