Aleko Postat Aprilie 27, 2005 Share Postat Aprilie 27, 2005 Am gasit manualele Uralelor noi pe net, nu e f greu de gasit. In manul recomanda pt Ural acelasi ulei pt motor si transmisie:(engine cranckcase&transmission) si anume Castrol 20W50 Detergent Oil . Deci asta vara ,cand Demo pierdea ulei la greu si a bagat ulei de motor in cutie,nu a gresit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 27, 2005 Autor Share Postat Aprilie 27, 2005 I.M.Z. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Am gasit manualele Uralelor noi pe net, nu e f greu de gasit. In manul recomanda pt Ural acelasi ulei pt motor si transmisie:(engine cranckcase&transmission) si anume Castrol 20W50 Detergent Oil . Deci asta vara ,cand Demo pierdea ulei la greu si a bagat ulei de motor in cutie,nu a gresit! asa scrie si in cartea de nipru...acelasi ulei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 in carte la dnepr scrie 15w40 DAR cel mai bine 20w50 pt ca la noi clima e mai calda si se subtiaza mai tare uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 28, 2005 Share Postat Aprilie 28, 2005 Nu bagati fratilor in Nepre 15W 40.....se face ca urina.... eu era sa distrug motoru cu un ulei de asta. In cutie, la orice motocicleta, indiferent ca e 2T sau 4T se pune ulei de motor, deoarece temperatura de functionare a cutiei e apropiata de temperatura motorului si uleiul se subtiaza. La automobile cutia de viteze e rece in timpul functionarii si de aia se foloseste un ulei mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 aici tre sa va aud: SINTETIC SAU MINERAL???? ATAT AM AVUT DE SPUS ! sunt unii bikeri de pe forum care au pus sintetic ceva de genu: sintetic rau de to 15w50!!! chiar sunt curios daca iti distrugi motoru' cu YACCO 15w50! CIAO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 MANUELE , DE CARE AI PUS TU?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Aprilie 30, 2005 Share Postat Aprilie 30, 2005 mineral sau semisintetic 20w50 si merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Mai 2, 2005 Share Postat Mai 2, 2005 Nu bagati fratilor in Nepre 15W 40.....se face ca urina.... eu era sa distrug motoru cu un ulei de asta. In cutie, la orice motocicleta, indiferent ca e 2T sau 4T se pune ulei de motor, deoarece temperatura de functionare a cutiei e apropiata de temperatura motorului si uleiul se subtiaza. La automobile cutia de viteze e rece in timpul functionarii si de aia se foloseste un ulei mai subtire. eee ..uite k io am mers cu 10w-40 ..semisintetic... bagatzi voi semisintetic sau sintetic...siii 0w-0( )si sa vezi cum mere... mineral potzi baga si 200000w-50000000000000.........................................k tot de cacao e cind incingi mot eeee care e diferenta...sinteticu sau semisint -l poti incinge cit vra sufletzelu tau k mot tot va merge rotund si la un relanti rotund si linistit dupa cocsu ala mare si nu va mai scoate fum (cum vad pe la intruniri cind se-ntorc de la parade,incinse vai mama lor si cu fum la poponeata mai mai k la 2T) nu mai scriu k cui i-am zis "nuuuu pun k e pre subtire si cind se-calzeste se evapora(bullshit) si pe deasupra e si scump" ....baaa fratzilor ala cind sencinge ramine la FEL!!!!!!!,,,,UNGE LA FEL K LA RECE,"FILMU" DE ULEI NU SE "RUPE",uleiu se incapatzineaza sa ramina lipit si kiar atras de partile fierbintzi... bagatzi voi ulei bun si dak nu va mere sau dak va mai scoate fum cind se-ncing va decontez io baniii ...bagatzi ulei de 39.000 kilu la orice japoneza si vedetzi cun sencinge si caleaza la fel k nipru....si acu nu-mi bagatzi faza cu"da maaah,da aia se tureaza tare"...da mah,se tureaza ca jap k de obicei au pist mici si multe si cursa mik....ce HOINARU NU SE RIDIK IN 8.000?Ba kiar lejer...8.200 si nu e japan!!! asa k vorbim dupa ce testatzi pe nipra un ulei bun....(k stiu SIGUR k nici unu nu vetzi avea nevoie de decont) drum uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 2, 2005 Autor Share Postat Mai 2, 2005 Aleko isi ia maine IMZ M61 (primul Ural) si isi va baga doar ulei bun! Voi baga Castrol la motor, si Lukoil la transmisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 A bagat cineva aditiv de genul STP, 2+2?E bine sa bag? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 Pareri de doi bani..... Am mers cu Nipru 25.000 km, motor absolut original, nemodificat pe la sitemul de ungere etc etc. Presiunea nu a scazut niciodata sub 3 atm. (cind erau 40 grade afara si mergeam Tulcea-Constanta) si de obicei sta la 4-5 atm. Ulei motor: Avin Power 3, 15W50, mineral, API SH, 90.000/litru. Ulei cutie: idem Consum de ulei : zero. Faceam schimbul o data pe an, cam la 5.000 km. Asa ca nu va mai agitati cu uleiurile astea de 500.000/litru, ca nu fac decit sa va goleasca portofelul. Alegeti ceva care sa depaseasca API SH sau SJ si cu viscozitate adaptata motorului, si cu asta puteti sa stati linistiti.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 6, 2005 Share Postat Mai 6, 2005 PS Aditivii pentru imbunatatirea viscozitatii sint niste uleiuri foarte groase, care nu au nici un efect bun. Dar puteti baga un tratament de ulei (metalizant etc), gen Liqui Molly sau DuraLube. Nu bagati nimic pe baza de teflon !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 7, 2005 Autor Share Postat Mai 7, 2005 Hai ma, consum de ulei 0! Nipru are un motor de conceptie veche proiectat sa consume ulei intre oarecare limite... Mi se pare de domeniul fantasticului sa consume zero, mai ales ca in 2500 km de rodaj orice motor consuma ceva ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 7, 2005 Share Postat Mai 7, 2005 No comment... Noul proprietar e cel mai fericit. Credeti ce vreti, eu nu ma laudam, doar povesteam niste chestii reale dupa 25000 de km de mers cu Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 7, 2005 Share Postat Mai 7, 2005 Nipru are un motor de conceptie veche proiectat sa consume ulei intre oarecare limite... Conceptia o fi veche dar daca metalul e sanatos, uleiul e bun si e condusa frumos... consumul se apropie de 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Uite ca mai e cineva de partea mea...care stie sa respecte un motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 (editat) Am gasit manualele Uralelor noi pe net, nu e f greu de gasit. In manul recomanda pt Ural acelasi ulei pt motor si transmisie:(engine cranckcase&transmission) si anume Castrol 20W50 Detergent Oil . Deci asta vara ,cand Demo pierdea ulei la greu si a bagat ulei de motor in cutie,nu a gresit! Ma indoiesc profund ca poate fi adevarat... Uleiul de motor e mai subtire prin conceptie, e facut sa fie mai subtire. In plus, oricat s-ar subtia uleiul de cutie, tot nu cred ca ajunge la vascozitatea uleiului de motor. Ca intra mai usor in viteza cand e rece motorul (si implicit cutia), asta nu neg, dar in rest, uzura e mult mai mare. @ cine a spus ca la motoare cutia e mai aproape decat la masini... ESTI LA FURAT!!! Singurele masini despre care stiu ca au cutia separata de motor, in sensul ca sunt in celalat capat de masina fata de motor, sunt Porsche 924. La masini e acelasi lucru ca la motoare. In plus, cum iti explici ca la Nipru uleiul din cutie nu se arde? Si am mers de se aprindea becul de presiune la ulei la relanti de am crezut ca am facut prastie motorul... In schimb, uleiul din grup (care btw e acelasi), se arde (innegreste) dupa 10 km prin oras, din cauza temperaturii la care ajung ferodourile de frana. PS: nu am nimic cu tine personal, Aleko, dar chiar ma intereseaza discutia, ca si la mine pierde la greu ulei din cutie si vreau sa adopt o solutie viabila, dar sa fie bazata pe argumente logice. Editat Mai 8, 2005 de Alveola Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 eu nu am shtiut de faza ca uleiul cutie & grup e acelashi cu cel din motor. eu am pus in cutie T90 shi in grup tot T90, shi il face spuma , shi nu shtiam de ce care shtie sa ma lamureasca shi pe mine de ce imi face uleiul spuma ca un ness. am schimbat uleiul de vreo 3 ori shi de fiecare data cand il verificam era spuma.apoi am zis ca poate asha ii place lui shi l-am lasat asha ... nu am avut nici o problema cu cutia sau grupul astept sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 8, 2005 Share Postat Mai 8, 2005 Apropo de ulei de motor in cutie si invers: Motoarele de Peugeot (104 si 205, poate si alte modele) au acelasi carter motor/cutie, iar uleiul din motor unge implicit cutia. Si vorbim de cutie tip auto. Asa ca hai sa lasam discutiile, fiecare baga ce vrea. Dar daca vreti sa mearga bine cutiile moto, bagati ulei de motor... In legatura cu scaparile de ulei din cutie/grup la Nipru: - la grup, in locul semeringului aluia de 2 bani care seamana cu o foaie de sarmale se poate freza cota exterioara si monta un semering clasic (se gasesc pe comanda la piese auto). Nu va mai curge o picatura, garantat. - la cutie (pe iesire) eu personal am frezat si capacul si priza (cota interioara) si am adaptat semeringul de distributie de Dacie(36x50 mm cred). Tine bine si oricum se gasesc pe toate drumurile. La intrarea in cutie am pus un semering de calitate (import, pe comanda) si de atunci nu am mai avut probleme. Un alt punct pe unde curge cutia este suportul axului de pornire (flansa cu 2 surubele ingropate dinspre motor. Cum flansa asta nu se poate bloca (imposibil de strins surubelele), le-am dat doua puncte de sudura (oricum nu sint motive sa le desfaceti) si am imbracat totul in silicon, strat gros. Nici o problema de atunci, iar daca se demonteaza cutia si axul de pornire se misca cu tot cu flansa, siliconul fiind elastic ramine pe loc, etans. Cam astea ar fi niste mici chestii practice. Mai intrebati daca pot sa mai dau niste sfaturi .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 8, 2005 Autor Share Postat Mai 8, 2005 La IMZ-ul meu din 60 nu curge pic de ulei din motor @Alveola, ce argumente mai logice vrei decat datele pe care le-am scris despre uleiul 20W50 comparat cu 80w90. Din ce am gasit eu rezulta ca uleiurile sunt la fel de vascoase (groase ) la rece, dar la cald, uleiul de motor rezista mai bine.... Ce vrei mai mult decat proprietatile uleiurilor pe care la gasesti pe internet sau pe brosurile de la benzinarii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 semeringuri bune la pedala schimbator, pornire , ax cardanic si ax primar si nu mai ai treaba ...totul e sa le bagi bine nu intr-o parte sa calce ok pe suprafatza de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 cand am luat nipru avea 4000 de km mergea ceas dar curgea uleiul pe toate partile!pe drumul curtea de arges -vama veche a consumat 4.5% benzina si un litru de ulei.l-am desfacut si i0am schimbat toate semeringurile,rezultat nu mai pierde ulei.la 5000km fff putin consum de ulei.castrol 20w50+aditiv 2+2, merge super aclasi motor nu mai incinge vara cand e ff cald si mergi prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Mai 9, 2005 Share Postat Mai 9, 2005 I-ai bagat 2+2 si la grup si cutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 9, 2005 Autor Share Postat Mai 9, 2005 ati gasit Casrol 20 W50? eu nu am gasit si mi-au zis unii de la un magazin marisor de piese ca ala nu prea se gaseste ca e facut in SUA... si aditivul 2+2 pentru ce? ce tip de aditiv? Multzumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.