Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

daca gasesti o tubulara tip teava, mai scurtutza ca sa nu dai in cadru, e buna tubulara teava.

Eu mi-am luat dupa un astfel de esec (e prea lunga porcaria de teava si da in cadru) un set de chei de bujii (16-18-21)cu crichet de la Louis. Intre timp am facut rost de o cheie dintr-o trusa de motocicleta si ma descurc cu aia cind am nevoie.

tubulara simpla nu merge (sau sunt slabe sansele)

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am o tubulara mai dubioasa, care ori e de la Honda ori a fost adaugata in trusa de scule ulterior. Oricum vine perfect pe bujie si la capatul de sus are cap hexa de 12, deci se desface instant.

 

kopfschuss, tu ai intrebat daca domiul tau vine si cu trusa de scule? El are din constructie lacas pentru asa ceva, insa nu toti vanzatorii o dau mai departe cu trusa. Acolo e foarte posibil sa ai o cheie pentru buijia ta.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. de la Transalp

2. de la setul de chei de bujii

3. tubulara-teava care e prea lunga si loveste in cadru (da' mi-am luat flex :laugh: )

P1050395.jpg

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Uite azi am fost la louis din vitan si am cumparat bujie ngk iridium pt dominator 68 lei,filtu ulei champion 4 euro si cel de aer Delo 10 euro ?(este ceva de capul lui sau trebuie un K&N).

 

La sf luni iau moto si dupa ce pun bujia o sa va spun daca merita sau nu.

 

Ce chei aveti nevoie pentru schimbul uleiului(in special la filtru) si unde ati gasit cheie pt bujie sau merge si tubulara?

 

Multumesc pt invitatie si sa stapanesti sanatos dominatorul ala Domi72 este RD08? cea mai frumoasa culoare ,imi place cel mai mult.

 

Pentru schimbul de filtru (de ulei), e cheie cu hexagon de 8 (daca nu ma insel). In orice caz, ai mare grija mai ales dupa ce pui inapoi filtrul de ulei. Vreau sa spun sa nu apuci sa strangi "ruseste" cele 3 suruburi, ci usor si uniform pe toate 3, la limita bunului simt. Daca te infigi cu muschiu-n ele, ai toate sansele sa distrugi surubul. (Din fericire) sunt facute dintr-un material mai moale decat carterul, si daca strangi cu suprare, se alungeste surubul (inclusiv filetul) spre capatul hexagonal, dar asta inseamna ca-ti slabeste rezistenta lui pe zona respectiv si risti sa se foarfece (si ramai cu hexagonul pe cheie si restul surubului inauntru). Asa ca dupa ce dai respectivele (3) suruburi jos, verificale sa nu fie alungite (cel mai simplu te uiti ca filetul sa aiba pasul uniform de la un cap la altul), iar daca nu sunt ok, mai bine le inlocuiesti, decat sa ai surprize. Eu am patit-o cu un "meserias" care le-a strans din tot muschiul lui, iar cand am schimbat eu filtrul, am avut belele (chiar mi s-a retezat un surub...).

 

Filtru de aer e ok pentru inceput; cand o sa fie nevoie sa-l schimbi, daca vei incerca (atunci) un K&N vei fi foarte fericit! :laugh:

 

Dupa ce-ti iei motoreta, verifica daca nu ai la ea truse de scule (care sa includa si cheie de bujie); trusa de scule este cutiuta neagra, prinsa in stanga jos pe interiorul scutului (in fata schimbatorului de viteze). Domi vine dotat standard cu trusa de scule, dar depinde de fostii proprietari daca mai gasesti scule acolo (respectiv, toate sculele).

 

Si da, al meu este RD08, model identic cu al lui Switch :D

 

Apropos de Switch, astazi ne-am indreptat si noi rotile din fatza la Raby; multumim de sfat, tipul este recomandabil (adica numai bun de recomandat).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. de la Transalp

2. de la setul de chei de bujii

3. tubulara-teava care e prea lunga si loveste in cadru (da' mi-am luat flex )

P1050395.jpg

Inseamna ca eu am cheia originala in trusa. Yey!

 

@Kopfschuss - daca vrei poti astepta sa verifici daca nu cumva ai trusa de scule. Pana atunci sunt sigur ca se gaseste cineva sa te ajute cu un schimb de bujie :laugh: Eu unul nu plec fara trusa la mine, la cat de convenabil e depozitata pe Domi si am si cheie originala se pare :P

 

Apropos de Switch, astazi ne-am indreptat si noi rotile din fatza la Raby; multumim de sfat, tipul este recomandabil (adica numai bun de recomandat).

Intru totul de acord! S-a dus cu strambaturile Domi-ului meu :huh: Acu merge si el singur (ma rog, fara sa il mai rog sa tina linia :D)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfaturi.

 

Nu mai am rabdare sa o iau :laugh:

 

Se pare ca am si eu cutiuta de scule dar nu stiu daca are ceva in ea(este ca la kinder surprise),legat de inmatriculare voi unde aveti rca?

Filtrele K&N de unde le achizitionati? am vazut ca astea sunt pentru noi: HA-0001 pentru AER si KN-112 pentru ulei.

Serban am vazut ca l-ai sfatuit pe doris sa nu adauge metabond(este un fel de duralube?),am inteles ca este posibil sa iti alunece ambreiajul si daca pui full sintetic ?

 

Rugaminte pt cine se pricepe mai bine la dominator, as vrea dupa ce o inmatriculez sa o asculte un cunoscator sa vad daca este ok jocul la supape?

 

Ma cheama ALEX dar nu stiu cum sa imi mai achimb id...

 

Salut

post-41186-1227645382_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ALEX: /index.php?...t=0&start=0 pentru Metabond (sau dai un search si gasesti anunturi de vinzare si topicuri de lauda/sau nu)

si

/index.php?showtopic=201234 pentru problema ailalta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in primul rand de ce ai vrea sa pui full-synth pe DOmi?? Te dau banii afara din casa? Si asa trebuie sa mai completezi din cand in cand si il mai schimbi si ca pe ciorapi la cei 3000 km cat dureaza. Si oricum la cele maxim 6000 rpm cat merge in regim normal Domi, nu e o solicitare extraordinara asupra uleiului.

Cel mai important nu e sa fie ulei super nu stiu ce... ci este sa il schimbi la cat e recomandat (sau mai repede daca te dai pe coclau). Se contamineaza repede din cauza regimului termic criminal in lipsa racirii pe apa.

 

Parerea mea...

 

By the way... nu vad de ce ar patina ambreiajul in Domi si nu patineaza in miile de alte motoare la fel cu ambreiaj in ulei care folosesc full synth.

 

Exista un topic special unde pui cereri de schinbare nume cont.

/index.php?showtopic=201234

 

 

 

Multumesc pentru sfaturi.

 

Nu mai am rabdare sa o iau :laugh:

 

Se pare ca am si eu cutiuta de scule dar nu stiu daca are ceva in ea(este ca la kinder surprise),legat de inmatriculare voi unde aveti rca?

Filtrele K&N de unde le achizitionati? am vazut ca astea sunt pentru noi: HA-0001 pentru AER si KN-112 pentru ulei.

Serban am vazut ca l-ai sfatuit pe doris sa nu adauge metabond(este un fel de duralube?),am inteles ca este posibil sa iti alunece ambreiajul si daca pui full sintetic ?

 

Rugaminte pt cine se pricepe mai bine la dominator, as vrea dupa ce o inmatriculez sa o asculte un cunoscator sa vad daca este ok jocul la supape?

 

Ma cheama ALEX dar nu stiu cum sa imi mai achimb id...

 

Salut

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar presupunand ca nu iti patineaza ambreiajul... in primul rand de ce ai vrea sa pui full-synth pe DOmi?? Te dau banii afara din casa? Si asa trebuie sa mai completezi din cand in cand si il mai schimbi si ca pe ciorapi la cei 3000 km cat dureaza. Si oricum la cele maxim 6000 rpm cat merge in regim normal Domi, nu e o solicitare extraordinara asupra uleiului.

Cel mai important nu e sa fie ulei super nu stiu ce... ci este sa il schimbi la cat e recomandat (sau mai repede daca te dai pe coclau). Se contamineaza repede din cauza regimului termic criminal in lipsa racirii pe apa.

 

Parerea mea...

 

By the way... nu vad de ce ar patina ambreiajul in Domi si nu patineaza in miile de alte motoare la fel cu ambreiaj in ulei care folosesc full synth.

 

 

salut, ma bag in seama..

:laugh:

am un SLR ( ma rog, e mot de domi )

am pus de la inceput ( de la 400 km .) numai sintetic, motul , 10-w40 ( unul rosu )..am uitat numele compet

schimbat la 3000 km

acum am pe la 23.000.

la fel la XX si la Varadero..

acelasi ulei , schimabat la 6.000.

merg PERFECT, nu consuma UN GRAM de ulei

mentionez ca la "domi" n am schimbat NIMIC , nici macar bujia in 23.000 km.

( evindent, placute, un kit d elant si cauciucuri nu se pun ca s consumabile)

cand il scot e ..inca " rosu" dar un rosu mai inchis

poezia cu "patinatul" e ..poezie rau ..:D, n-are nici o baza reala

mentionez ca am ales uleiul asta dupa recomandarea constructorului :P

asa ca. ..isi merita TOTI banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!Am un Domi fab.99 si a mers perfect pana acum ceva vreme,cand a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu.Am verificat bujia(iridiu)si era cam neagra.Acum 2 zile nu a mai pornit deloc.Am filtru de aer K&N de 800 Km.Ceva pareri si sfaturi mi-ar fi de MARE ajutor.Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mergi pe distante scurte, a.k.a. oras, bujia va fi cam neagra de felul ei :laugh:

Cauze sunt multe: - de obicei se incepe cu ba©teria... pune fire si porneste-l de la o baterie de masina (fara sa pornesti motorul masinii, atentie).

Il aerisesti, eventual cureti bujia ianinte ca tot se scoate usor... si daca tot nu o ia atunci nu-i din cauza bateriei.

Verifica daca da scanteie bujia ...

Urmeaza filtrul aer (nu cred) apropo l-ai tratat cu "suc" de-ala de-al lui... sau KN-urile vin deja impregnate la pachet?

Apoi mai verif si tu compresia...

Dupa aia mai vezi.

 

Salutare tuturor!Am un Domi fab.99 si a mers perfect pana acum ceva vreme,cand a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu.Am verificat bujia(iridiu)si era cam neagra.Acum 2 zile nu a mai pornit deloc.Am filtru de aer K&N de 800 Km.Ceva pareri si sfaturi mi-ar fi de MARE ajutor.Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil il ineci la pornire - de aia e si bujia neagra. Socul tras 3/4 si demaror fara gaz, dar nu mai mult de 5 sec. Daca nu a plecat, socul la sfert si demaror. Daca nu, pauza o vreme si de la capat. Vezi sa mai ai baterie si nu ar strica sa nu ai farul aprins cand incerci sa-l pornesti.

 

Oricum util ar fi sa te uiti niste ceva pagini (vreo 20 mai exact) in spate ca si eu am avut probleme cand l-am luat, pana sa ma invat cu toanele lui. Ah da, si la mine s-a rezolvat golind carburatorul... cred?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!Am un Domi fab.99 si a mers perfect pana acum ceva vreme,cand a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu.Am verificat bujia(iridiu)si era cam neagra.Acum 2 zile nu a mai pornit deloc.Am filtru de aer K&N de 800 Km.Ceva pareri si sfaturi mi-ar fi de MARE ajutor.Multumesc!

 

am vaut o faz din asta. am pus pe cineva sa dea la buton iar eu am miscat simultan de fisa la bujie. asta era in cazul ala. nu facea contact bine.

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am verificat scanteia.E bine acolo.Multumesc!

Din proprie experinta, iti pot spune ca daca vezi scanteia (cu bujia scoasa, evident), nu inseamna ca e suficienta. Am patit si eu exact aceeasi chestie ca si tine, am verificat scanteia (prin aceeasi metoda), insa tot nu pornea. La sugestia unui amic motociclist mai priceput, am pus bujie noua. Si a pornit la sfert de buton.

 

In general, la monocilindrul asta mare pe care-l avem noi - cu o singura bujie - e foarte importanta calitatea scanteii. Daca e obosita bujia, chiar daca mai scanteiaza, nu asigura o scanteie suficient de puternica pentru detonare. Sunt alte monocilindre - Suzuki DR 650 - care sunt dotate cu doua bujii pe unul si singurul cilindru, probabil tocmai d-asta.

 

Sunt explicatii pe care le-am preluat si le consider tehnice; ideea este ca la mine, intr-o situatie asemanatoare, a functionat perfect dupa ce am schimbat bujia. Incearca, ca nu te costa mai mult de 12-13 o bujie normala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANUNT UMANITAR

 

Vineri ma duc sa iau motocicleta de langa unitedmotors,daca se poate sa mearga cineva cu mine si sa traga o tura cu ea.

 

Evident contracost dar este bine de stiut cam ce mai trebuie bagat in ea.

 

MULTUMESC

 

PS marianB imi pare rau ca ai probleme cu moto.

 

Rezolvat am vorbit cu un prieten care are un dominator de 3 ani .

 

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujia are la fel ca si filtrul de aer vreo 800 km.O sa incerc si alta sa vad ce se intampla.Momentan am dat jos carburatorul sa-l curat.Sper sa reusesc sa-l pun la loc cum trebuie si mai ales sa nu-i stric reglajele..Cu ce sa-l spal?Ceva sfaturi?Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu unde vedeti voi recomandare de full synth in manualul de SLR. Nici in ala de Domi nu zice nimic de tipul uleiului...

 

 

omu' :laugh:

la vremea " lor" ( anii 1988 - 2001 parca ) , nu exista acest tip de ulei

ia cauta la FMX ( Care este motorul actual )

 

in fine, e pierdere de vreme pe acest subiect cat este evident.dar..ma rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANUNT UMANITAR

 

Vineri ma duc sa iau motocicleta de langa unitedmotors,daca se poate sa mearga cineva cu mine si sa traga o tura cu ea.

 

Evident contracost dar este bine de stiut cam ce mai trebuie bagat in ea.

 

MULTUMESC

 

PS marianB imi pare rau ca ai probleme cu moto.

 

Rezolvat am vorbit cu un prieten care are un dominator de 3 ani .

 

Salut

 

nu il ajuta nimeni pe baiat sa probeze motorul care vrea sa-l cumpere maine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANUNT UMANITAR

 

Vineri ma duc sa iau motocicleta de langa unitedmotors,daca se poate sa mearga cineva cu mine si sa traga o tura cu ea.

 

Evident contracost dar este bine de stiut cam ce mai trebuie bagat in ea.

 

MULTUMESC

 

PS marianB imi pare rau ca ai probleme cu moto.

 

Rezolvat am vorbit cu un prieten care are un dominator de 3 ani .

 

Salut

roaga-l pe dominator72. sa te ajute. vb cu el. parerea mea. bafta la achizitionare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ANUNT UMANITAR

 

Vineri ma duc sa iau motocicleta de langa unitedmotors,daca se poate sa mearga cineva cu mine si sa traga o tura cu ea.

 

Evident contracost dar este bine de stiut cam ce mai trebuie bagat in ea.

 

MULTUMESC

 

PS marianB imi pare rau ca ai probleme cu moto.

 

Rezolvat am vorbit cu un prieten care are un dominator de 3 ani .

 

Salut

 

Mai citeste pe forumuri, nu e mare lucru. O sa gasesti o gramada de pareri si sfaturi, dar poti sa arunci un ochi si aici, e ok articolul.

 

http://www.universmoto.ro/article--Honda_N...are--10308.html

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Multumesc Switch.

 

Motocicleta este ok merge foarte bine si porneste repede ,vitezele se schimba usor si nu agata(intra repede la neutru),franele sunt super si motorul trage de rupe (SUNT IMPRESIONAT chiar nu ma asteptam)pentru un dominator din 90.

 

Acum ce am observat: are tendinta de a se opri la relanti chair daca motorul este cald?

Poate sa fie FLANSA acea de la motor la carburator?

 

Nu prea ii place sub 3000 Rpm :P

 

Va multumesc foarte mult pt informatii si suport in special lui Switch si lui Dorisbforzainter

 

PS Dorin am setul cu scule :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Multumesc Switch.

 

Motocicleta este ok merge foarte bine si porneste repede ,vitezele se schimba usor si nu agata(intra repede la neutru),franele sunt super si motorul trage de rupe (SUNT IMPRESIONAT chiar nu ma asteptam)pentru un dominator din 90.

 

PS Dorin am setul cu scule

 

 

 

 

pai la cat ai relantiul?

io la 1700 cand e cald. am facut relantiul mic la unul si se oprea in vit 1 si la relanti. io cred ca trebuie peste 1600 sa fie.

 

pai ala din 90 trage vizibil mai tare decat cele de dupa '94.

 

daca ai sculele e bine.

verifica la el filtru de aer si respectiv uleiul ca nu se stie cati km are cu alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

La relanti sta cam la 1400 1500 (dar se opreste cand stau la stop) nu tot timpul numai cand vrea ea,iar in motor nu cred ca s-a umblat am silicon negru la motor si verde la cutie(suruburile nu prezinta urme).

 

Eu nu mai merg cu ea astept sa imi vina de la louis filtru aer nou si filtru ulei+bujie noua ngk iridium.

Si dupa ce o inscriu o sa ma uit la flansa aia de cauciuc (zice cineva ca din cauza ei nu prea sta la relanti)

Dorin tu la cat schimbi viteza? eu la 3000. Este ok sau o turez prea tare?

 

Multumesc

post-41186-1228050596_thumb.jpg

Editat de RD 02 ALX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...