Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

D'abia le scosese Switchul din portbagaj. post-5582-1262955612_thumb.jpg

pe fata am deja montat si eu K60, de fapt chiar azi l-am montat ca nu am mai rezistat sal tin in casa si sa umblu cu o "opinca", pentru spate urmeaza pe saptamana viitoare sai sun sa vad daca au adus (ca asa a ramas intelegerea pe la jumatatea lui ianuarie aduc) si sa ma duc dupa el. Cu proiectorul nu am poze montat doar asa pic0001k.jpg dar sincer prea multumit de el nu am fost, vedea cam imprastiat si totusi era bec de 35w, ideea era sa vad cand intorc de ghidon si sa fiu vazut mai bine in trafic. De montat l-am montat in partea de jos a jugului unde este o aparatoare de plastic, acolo sunt 4 gauri cu filet si a stat prins exact in pozitia in care e in poza... semi-multumit.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai baieti cand ne apucam sa organizam o intrunire???

asa sa mai vedem live cate un accesoriu pe motoreta, cate un accesoriu pe

fierul ala care sta pe jar si cate un accesoriu care tine ceva lichid :D

 

apropos de accesorii: domnu Serban, parca motoreta ta e de touring...cu ghiozdanele alea pe lateral nu mai vezi tu forestiere frumusele la pas normal:P

 

 

despre cauciucele heidenau zic si io ceva: din cate am vazut la altii se pare ca e ce spune domnul Dominator72, ele avand un raport pret/calitate destul de bun. la banii aia chiar ca iti iei un sfert de bridgestone :rock:

 

 

anu asta la intalniri mai primim spioni de la concurenta cu inscrisuri sub acoperire?

 

sunt curois unde ne strangem cei mai multi anu asta :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti cand ne apucam sa organizam o intrunire???

asa sa mai vedem live cate un accesoriu pe motoreta, cate un accesoriu pe

fierul ala care sta pe jar si cate un accesoriu care tine ceva lichid :crack:

 

apropos de accesorii: domnu Serban, parca motoreta ta e de touring...cu ghiozdanele alea pe lateral nu mai vezi tu forestiere frumusele la pas normal:P

merge pe oriunde ca se dau jos cutiile. Promit ca anu asta imi prind bine placile de asezare si nu mai stau sa leg cutiile la plecare intre ele ca sa nu-mi cada pe drum. Ia vezi mataluta cum faci poate anu asta nu mai trebuie sa sapam santuri ca sa deviem cursul apei in asa fel incit sa nu ne pluteasca cortul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ti-e frica de nenea ursu io te duc pe strada lui :rock:

poate da si el ceva de beut de Sf. ursu Ion sau cum il chema, sf. Bamse :crack:

 

Dar pe Sorinel il trimit dupa lemne noaptea in padure fara lanterna doar cu o cutie cu chibrituri. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ti-e frica de nenea ursu io te duc pe strada lui

poate da si el ceva de beut de Sf. ursu Ion sau cum il chema, sf. Bamse

 

Dar pe Sorinel il trimit dupa lemne noaptea in padure fara lanterna doar cu o cutie cu chibrituri.

 

Te rog sa nu-l mai stresezi pe Sorinel de data asta (chestii d-alea cu ursu in padure, intuneric etc). Anul asta il ducem direct la... Pestera Ursilor si il invat eu unde sa-si puna cortu' ca sa fie cat mai aproape de cuiburile... viperelor :rock: Sau, ca sa fie complet linistit, il cazam langa lacul... Lesul Ursului :D

 

Ei bine, reperele amintite anterior sunt din Muntii Apuseni, asa ca anul acesta va propun sa facem intalnirea Dominatorilor in zona respectiva. Zona este, precum i s-a dus vestea, superba, mult mai usor accesibila calare si avem si doi ghizi din Cluj (chiar trei, daca imi amintesc eu bine ca NX250 nu merge singur), ghizi care sigur nu vor baga "touring-ul" lui Serban pe vai secate ale torentelor :D

 

P.S. Propun ca intalnirea sa aiba loc anul acesta pe la jumatatea lui august (e perioada buna pentru mure, dar si pentru Apuseni, in general). :crack:

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. Propun ca intalnirea sa aiba loc anul acesta pe la jumatatea lui august (e perioada buna pentru mure, dar si pentru Apuseni, in general). :crack:

 

o intrunire speciala o sa fie in cinstea Ruxandrei care o sa il invete obiceiurile de la noi pe micutul si dragutul domi 250 ala rosu, un oaspete nou venit in tara asta.

ii uram drumuri bune si amintiri frumoase Ruxandrei cu noul domi de 250

:D :D

io as vrea sa fie cel putin doua intruniri de nx-uri, asa ca sa ne bucuram cat mai mult de superoritate in fata concurentei, care mai are ani e recuperat...dar nu stam noi in loc :rock:

 

oricum, ce a fost odata o sa dureze si o sa devina ceva de neuitat: o prietenie legata de un model de caracter, un model de caracter si personalitate care ne-a adunat aici.

numai bine si multe amintiri de neuitat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ser79ban Mda cam mult costa. Dar pana la urma am o veste minunata . Am un prieten care ma va ajuta. Lucreaza la un service auto si printre altele se pricepe si la sudura foarte bine. Deasemenea tot motociclist. :rock:

In legatura cu bagajele, eu am 80 sotia vreo 49 + bagajele pentru 2 saptamani deci maxim 150 kg pe Domi. Sper sa nu fie prea mult ....

 

 

@Domninator72 Iti multumesc pentru un foarte bun review asupra cauciucurilor. Sunt mai mult decat hotarat acum sa il iau. Asteptam sa aduca....

 

 

@switch In legatura cu cauciurile, ai avut sau stii pe cineva care a avut neplaceri in privinta serviciilor celor de la heidenau? Sa ii evit si sa apelez la ROMI3?

Cu proiectoarele ... le-as fi vrut pentru o mai buna vizibilitate, pentru aspect deoarece sincer imi plac foarte mult si nu in ultimul rand pentru a fi vazut mai bine pe sosea. In concluzie pentru mine investitia ar fi cam mare pentru xenoane asa ca ma gandesc sa montez un soi de proiectoare de consum mic (20-25W), (ca un fel de pozitii mai degraba decat un proiector) care sa ma ajute in a fi vazut pe sosea mai bine si poate si la aspect. Ar fi un kitch? Voi ce parere aveti?

 

 

La bagaje voi merge pe aceeasi idee propusa de tine. Am apelat la un prieten care este mecanic si de asemenea motociclist sa ma ajute cu acest suport metalic. Voi merge pe un cadru mai mic care va veni peste toba. Acest cadru va sustine 2 genti textil luate pe louis (ma refer la acele genti rotunde, mai degraba tubulare) care nu sunt scumpe deloc.

 

In legatura cu crash-barul ai dreptate preturile la mesteri ajung cam cat pisele din magazin. Totusi am o promisiune la un pret bun. A ramas sa mai negociez dar se pare ca voi iesi foarte ieftin. Sper .........

 

 

 

@50bani Te rog sa ma anunti si pe mine cand aduc baietii k60-ul.

In legatura cu proiectorul ...mda 35W nu e foarte mult. La vizibilate nu cred ca ajuta foarte mult dar la partea cu "sa fi vazut" are un avantaj.

 

 

 

 

Anul asta sper sa pot ajunge si eu la intrunire. Cu toate ca anul trecut aveam un baby dominator (abia schimbasem motoreta trecand la honda) nu am reusit sa ajung la intrunire. Dar pana atunci poate cand da firul ierbii si e cald afara iesim la un gratar pe undeva iar din august (cand ati propus intrunirea) deja dam pagina la calendar pe la aprilie (ma gandesc eu ... )

 

 

 

Va multumesc tuturor inca odata pentru ajutorul si raspunsurile prompte.

 

 

 

 

P.S. Are cineva parbriz montat? Daca da de unde l-ati cumparat? As vrea sa imi pun si eu.

 

 

Sper sa nu va sacai cu miile de intrebari puse.

 

:crack: tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parbriz de la Givi gasesti. Aveam eu unul, dar am impresia ca e ciobit pe-o parte. Mi mi s-a parut extrem de util - preia tot vantul din piept si il arunca peste/in casca. Cu parbriz imi permit sa merg fara cagula si nu imi e frig deloc. Ce-i drept e ceva mai nasol cu viziera sus, pentru ca fix acolo imi arunca aerul. Unitedmotors parca e distribuitor Givi. Cred. In utlima instanta, ai putea incerca sa iti faci tu un parbriz dupa mulaj. Iti dau eu parbrizul meu sa-l mulezi :rock:

 

K60. Eu ziceam k ROMI3 e impecabil ca serivicii; recomand cu caldura. Alternativa e distribuitorul Heidenau.ro, care nu sunt foarte seriosi baietii. Daca ai rabdare insa cu ei, poti scoate un pret mai bun. Alegerea ta.

 

Sincer niste proiectoare de 25W nu te ajuta cu nimic. Sunt efectiv niste briz-brizuri inutile, ca si tobele goale si 'carbonizate'. Da, arata mai bling, dar sincer acuma -- tu vrei sa faci dominatoru bling? O sa rada toata luema de tine. Crede-ma, nu rezolvi mare lucru cu proiectoare, daca nu sunt unele calumea (putere mare, unghi bun). Un halogen de 20-25w este practic pozitie, cum bine ai observat. Daca ai inca farul clar, recomand un kit Xenon de 4300k si pe urma mai vezi tu daca iti mai trebe proiectoare. Vazusem la un moment dat niste proiectoare Xenon foarte jmechere, cu consum mic, insa nu prea erau utilizabile pe motor (domensiune mare si posibilitati limitate de fixare).

 

Domi72 zicea ca nu e loc pt balasturi. Ei bine, e loc destul daca ai idei :D Totul e sa ai sange sa sudezi pe rezervoru de benzina :crack:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa-i urez lui Swich recuperare grabnica si An nou fericit in special( sper ca aici merge netul), An nou fericit tuturor!!!, numai amintiri frumoase alaturi de producatorul din Tokyo si de prietenii sai.

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios care sunte preturile la United Motors. Avand in vedere ca lucrez langa ei o sa dau o fuga sapt care vine si o sa postez niste preturi. Ce-i drept stiu ca e foarte util.

Daca ai putea sa imi imprumuti parbrizul pentru mulaj ar fi super (deja cumpar berea :rock: ). Imi poti aproximativ dimensiunile lui? Incerc sa fac rost de o bucata de plexi si sa stiu cam ce sa cer.

 

Avand in vedere ca am foarte multe cheltuieli cred ca o sa imi incerc rabdarea si sa comand de la heidenau.

 

 

Nu . In nici un caz nu vreau sa imi fac Dominatorul bling. Probabil daca voi mai avea resurse financiare si daca nu gasesc in final solutii pentru proiectoare , voi merge pe un xenon pe far .

 

 

Pentru un singur balast se poate gasi loc. De sudat rezervorul ...... as avea sange dar totusi vreau sa prind intalnirea dominatoarelor ..... am auzit ca Sf Petru are un naked si nu tine pasul pe forestiere . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios care sunte preturile la United Motors. Avand in vedere ca lucrez langa ei o sa dau o fuga sapt care vine si o sa postez niste preturi. Ce-i drept stiu ca e foarte util.

Daca ai putea sa imi imprumuti parbrizul pentru mulaj ar fi super (deja cumpar berea :rock: ). Imi poti aproximativ dimensiunile lui? Incerc sa fac rost de o bucata de plexi si sa stiu cam ce sa cer.

www.unitedmotors.ro - anu trecut era ~2 milioane.

 

Nu . In nici un caz nu vreau sa imi fac Dominatorul bling. Probabil daca voi mai avea resurse financiare si daca nu gasesc in final solutii pentru proiectoare , voi merge pe un xenon pe far .

 

Pentru un singur balast se poate gasi loc. De sudat rezervorul ...... as avea sange dar totusi vreau sa prind intalnirea dominatoarelor ..... am auzit ca Sf Petru are un naked si nu tine pasul pe forestiere . :crack:

Un singur balast vine la fix pe cadrul metalic din fata, prins pe partea opusa CDIului. Iti trebuie doar o bucata de camera (petec de 2x2) si vreo 20-30 de soricei. Investitia asta te-ar scuti de vreo 250-275 ron, functie de unde cumperi. Montaju ti-ar mai lua vreo 50 sau 2 ore de lucru, cum preferi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit vreo 100 km sa ma mai obisnuiesc cu Domi-ul, zici ca m-am urcat prima oara pe motor , asa merg cu el . Din astia 100 de km vreo 60 am mers pe drum mai rau , ceva judetean , si ma scutara cam tare pe la 80-100 km\h , KLX-ul nu scutura asa tare pe acelasi drum in aceleasi conditii. Alta chestie e ca nu-miplace cum sta in curbe , nu ma pot inclina asa cum faceam cu Klx-ul si simt ca fuge motorul de sub mine . I-am dat un pic si in linie dreapta sa vad cat merge si am atins 150 km\h la 6500 rpm , eram intins pe motor de zici ca eram superman , oricum viteza ideala ar fi undeva la 120 km\h, trebuie sa vad ce pinion are pe fata , stiu ca ala de pe spate e de 45, si i-as pune pe fata unu cu un dinte mai mare , si vreau sa ii fac un parbriz sa nu imi sufle vantu capu de la loc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i schimba pinionul fata. Cu asta de 15 (sigur din ala ai), intra la fix capacelul acela de plastic. Ceva mai mare si deja nu-l mai poti pune. Iar fara capac, senzorul de neutru e garantat sa se duca dracu. Eu pana acu am taschetat scaritele in mod constant pe curbe cu dominatoru. Deci poate. Acu depinde si de gume si de cat de obisnuit esti pe motor (pe domi, ma refer).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Klx am atins si eu cu scaritele si era mai inalt decat Domi , are gume pirelli scorpion si is bune , nu is uzate sa zici ca e din cauza asta . cred ca e chestie de obisnuinta . maine poate ma uit ce pinion am pe fata si daca zici ca nu intra mai mare , am sa ii caut unul mai mic pe spate .

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar incepeti cu raschetatul scaritelor la enduroaice?

Recunosc, cu o enduroaica adevarata nu am reusit sa rashchetez scaritele decat la trante. Dar la astea mai joase, mai adventure asa, merge bine mersi cand intrii in serpentine cu 80 la ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@baiatu tony: o sa te obisnuiesti cu motorul si o sa vezi ce mult se lasa. Probabil ca lipsa aderentei s-a datorat asfaltului mai slab calitativ, inca acoperit de nisip si pietris sau daca nu faptului ca pe vremea asta nu se incalzesc prea simplu anvelopele.

 

Referitor la intalnire, in zona Apusenilor ar fi multe de facut si in nici un caz plictiseala: Lesu Ursului, Valea Draganului, Belis, Padis, Vladeasa si multe alte locuri. Daca intalnirea o sa fie in iulie sau la sfarsitul lui august probabil ca o sa particip. Daca nu, anul acesta am o scuza buna. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am iesit vreo 100 km sa ma mai obisnuiesc cu Domi-ul, zici ca m-am urcat prima oara pe motor , asa merg cu el . Din astia 100 de km vreo 60 am mers pe drum mai rau , ceva judetean , si ma scutara cam tare pe la 80-100 km\h , KLX-ul nu scutura asa tare pe acelasi drum in aceleasi conditii. Alta chestie e ca nu-miplace cum sta in curbe , nu ma pot inclina asa cum faceam cu Klx-ul si simt ca fuge motorul de sub mine . I-am dat un pic si in linie dreapta sa vad cat merge si am atins 150 km\h la 6500 rpm , eram intins pe motor de zici ca eram superman , oricum viteza ideala ar fi undeva la 120 km\h, trebuie sa vad ce pinion are pe fata , stiu ca ala de pe spate e de 45, si i-as pune pe fata unu cu un dinte mai mare , si vreau sa ii fac un parbriz sa nu imi sufle vantu capu de la loc .

 

KLX-ul ala e prajitor de paine de la Ufesa noul model? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu m-am prins care-i faza :crack:

 

era o ironie la incercarea celor de la kazakaki sa dea o replica la concurenta prin modelul electrocasnic KLX. ziceam de electrocasnice pentru ca din clasa aceea de produse face parte prajitorul KLX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cam nasoala la Domi. Azi am vrut sa fac o tura l-am pornit si am constatat ca nu mai functioneaza farul semnalizarile claxonul si nu se aprind ceasurile in bord, becul de la neutru se aprinde, motorul are baterie buna, sigurantele le-am verificat si sunt bune nu imi explic care e problema. Este posibil sa se fi bulit blocul de comanda de pe ghidon asa peste iarna??? :crack: . Cand am bagat-o la garaj in iarna totul mergea perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cam nasoala la Domi. Azi am vrut sa fac o tura l-am pornit si am constatat ca nu mai functioneaza farul semnalizarile claxonul si nu se aprind ceasurile in bord, becul de la neutru se aprinde, motorul are baterie buna, sigurantele le-am verificat si sunt bune nu imi explic care e problema. Este posibil sa se fi bulit blocul de comanda de pe ghidon asa peste iarna??? :crack: . Cand am bagat-o la garaj in iarna totul mergea perfect.

 

io cred ca acolo-i treaba

 

io bagam dupa fiecare spalare niste jeturi de spray de lant acolo sa intre pe la contactele alea. apai vad ca nu e chiar asa de rau :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...