ser79ban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Am vesti "de pe front" Se pare ca aveam un surub tocit rau prin zona supapelor (cred ca e vorba de cel pe care stau cele 4 balansoare ce imping de supape; ce poetic am zis-o ) Surubul care tine de plutitor era pus cish (al ce inginer sunt ) si mi se cam inunda carburatorul Si vesnica problema cu contactele slabite la mufa din CDI. acuma astept "intristarea" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Eu ti-am zis ca jocu la supape e 0.12, da tu nimic, betmen. Nici nu mi-a trecut prin cap sa-ti sugerez sa te uiti la uzura generala a mecanismului de distributie. Mare atentie si ulei de calitate o vreme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Eu ti-am zis ca jocu la supape e 0.12, da tu nimic, betmen. Nici nu mi-a trecut prin cap sa-ti sugerez sa te uiti la uzura generala a mecanismului de distributie. Mare atentie si ulei de calitate o vreme! Poate ma supar si dupa ce o aduc acasa ii verific .12-le, numa ca sa vad cit e defapt la mine. Apar pozele alea cu amortizorul desfacut? Daca stau eu bine si ma gindesc, Just_him parca zicea odata ca a revigorat un amortizor spate. Pe fata sigur le-a refacut ca l-am ajutat sa puna la loc jambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Domnilor, azi am vandut Dominatorul. Dupa un an si doar 2400km(sezonul trecut a fost aglomerat cu altfel de drumuri) m-am despartit de el, iar acum urmeaza sa imi achizitionez motocicleta care o vroiam de la inceput, si anume Transalpul de 650. Va urez multi km buni si lipsiti de probleme pe Dominatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 huooooo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Apar pozele alea cu amortizorul desfacut? Daca stau eu bine si ma gindesc, Just_him parca zicea odata ca a revigorat un amortizor spate. Pe fata sigur le-a refacut ca l-am ajutat sa puna la loc jambele. uite si pozele cu jucaria dezmembrata ...si am gasit si buba(semeringul ala mic plus uzura destul de mare pe ax), incerc sa refac ceva cred ca refac cota la ax mai mica si pun alt semering dar totusi pun alt amortizor ca in asta nu mai am incredere . , , , , , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Astea in mod normal au si gaz in ele. Nu ma intreba detalii ca nu stiu, dar nu cred ca a scris tehnicianu de la Showa GAS SHOCK pe ele de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Astea in mod normal au si gaz in ele. Nu ma intreba detalii ca nu stiu, dar nu cred ca a scris tehnicianu de la Showa GAS SHOCK pe ele de pomana. nu e pe gaz ca a curs ulei de acolo si apoi daca era pe gaz trebuia sa aiba si butelia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) E pe gaz, omule. Uleiu ala e acolo strict pentru a mentine garnitura lubrifiata, nu ajuta la amortizare decat pe cap de cursa. Uite ceva informatii legate de amortizoare pe gaz in general: http://www.industrialgassprings.com/uk/calculate_basics.asp. Tot in pagina aia ai jos de tot un exemplu de amortizo hibrid: ALEA sunt cele cu rezervor de gaz. Editat Martie 9, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 E pe gaz, omule. Uleiu ala e acolo strict pentru a mentine garnitura lubrifiata, nu ajuta la amortizare decat pe cap de cursa. Uite ceva informatii legate de amortizoare pe gaz in general: http://www.industrialgassprings.com/uk/calculate_basics.asp. Tot in pagina aia ai jos de tot un exemplu de amortizo hibrid: ALEA sunt cele cu rezervor de gaz. cer scuze se pare ca ai dreptate ... deci nu am nici o sansa sa refac amortizorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Imi pare rau ca par asa pesimist, dar nu cred ca ai ce-i face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 La ce altceva mai e bun un Dominator in afara de plimbari? Uite aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 La ce altceva mai e bun un Dominator in afara de plimbari? Uite aici! Nu ar fi trebuit sa pice vreo 2 picuri de benzina din motocicleta aia cand s-a dat peste cap? Eu am scapat Dominatorul in garaj si 5 secunde a fost la orizontala(cu rezervoru inchis) si mi-a facut o baltuta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buciR Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Salutare Stiu ca scriu la ceva vreme dupa ce s-a terminat discutia, dar poate ajuta pe cineva. Am un Domi din '88. L-am luat de 2 ani la 40000km si am mai mers cu el inca 54.000 km. Parerea mea in legatura cu uleiul: Motul sintetic 20W50(7100). Daca bagati 10W40 sau altceva vi-l papa repede. Daca bagati mineral 20W50 se simte la mersul motorului ca parca nu-i convine ceva. Motulul sintetic 20W50 e scump rau dar, daca tineti la motor, eu zic ca merita. Apropo de faza cu oprirea la relanti, cine spunea ca in 90% din cazuri e de vina galeria de admisie(flansa de cauciuc). Mai este si pistonasul de la soc care nu etanseaza bine si sa va mai zic eu una la care nu va ganditi, dar sunt patit. Intr-o vreme imi dadea rateuri in carburator si cateodata se mai si oprea. Dupa ce am verificat tot ce se putea verifica si dupa ce m-am sfatuit cu cativa mecanici mai priceputi decat mine am ajuns la concluzia ca o supapa de admisie e fisurata. Dar, surpriza, am desfacut motorul si toate bucatile erau intregi. Cauza: motorul avea 21 de ani la vremea respectiva si vreo 80.000 km si inca nu se umblase in el (teoretic daca nu s-a umblat la odometru) si se depusese destul de multa calamina pe supape si pe scaunele supapelor ceea ce a dus la o etansare proasta. S-a remediat usor cu niste pasta de slefuit supape.Mie mi s-a recomandat de catre niste mecanici mai batrani, in locul acestei paste, scrum de tigare de amestecat cu ulei ars.Unii mai folosesc o pasta home made din praf obtinut din electrozii de sudura si cu acelasi ulei ars, dar mi se pare mult prea dupa si e posibil ca produca zgarieturi destul de urate. Se roteste supapa la mana in ambele sensuri fara a depasi un unghi de rotatie de 180 grade(puteti infige un furtunas de cauciuc pe tija supapei si merge mai usor). Si sa nu va puna naiba sa folositi bormasina pt ca dupa o sa va duceti cu motorul sa-i rectificati supapele si scaunele de supapa. Procedura dureaza mult si trebuie facuta cu multa dragoste. Mie toata reparatia mi-a luat 2 zile in conditiile in care am lucrat singur si nu am avut nici presa de supape. Va salut si va mai scriu peste vreo 50.000km sa va spun cum merge Adriana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 cer scuze se pare ca ai dreptate ... deci nu am nici o sansa sa refac amortizorul. Daca citesti in link-ul, f interesant, pus de Switch, o sa vezi ca in amortizor e o cantitate f mica de ulei, doar pentru ungerea tijei pistonului si a etansarii din cauciuc. Tu ai pierdut uleiul si de aia s-a uzat tija si etansarea din cauciuc... Pentru efectul de amortizare este azotul, la o presiune de cca 150 bar. In manualul NX650 e o chestie interesanta. Zice ce sa faci daca vrei sa desfaci amortizorul. Sa dai o gaura intr-un loc bine precizat pe unde sa iasa gazul, avand grija sa nu te accidentezi din cauza presiunii. Nu mai zice apoi nimic despre ce sa faci la remontare... cred si eu ca nu se poate face nimic pentru reconditionarea lui. Mesaj completat La ce altceva mai e bun un Dominator in afara de plimbari? Uite aici! Se pare ca Domi poate sa fie o sursa buna de adrenalina... Poti sa dai niste detalii tehnice, poate ceva schitze, sa pot sa-mi fac si eu acel suport pentru "pasager" ? Mesaj completat SalutareStiu ca scriu la ceva vreme dupa ce s-a terminat discutia, dar poate ajuta pe cineva. Am un Domi din '88. L-am luat de 2 ani la 40000km si am mai mers cu el inca 54.000 km. Parerea mea in legatura cu uleiul: Motul sintetic 20W50(7100). Daca bagati 10W40 sau altceva vi-l papa repede. Daca bagati mineral 20W50 se simte la mersul motorului ca parca nu-i convine ceva. Motulul sintetic 20W50 e scump rau dar, daca tineti la motor, eu zic ca merita. Apropo de faza cu oprirea la relanti, cine spunea ca in 90% din cazuri e de vina galeria de admisie(flansa de cauciuc). Mai este si pistonasul de la soc care nu etanseaza bine si sa va mai zic eu una la care nu va ganditi, dar sunt patit. Intr-o vreme imi dadea rateuri in carburator si cateodata se mai si oprea. Dupa ce am verificat tot ce se putea verifica si dupa ce m-am sfatuit cu cativa mecanici mai priceputi decat mine am ajuns la concluzia ca o supapa de admisie e fisurata. Dar, surpriza, am desfacut motorul si toate bucatile erau intregi. Cauza: motorul avea 21 de ani la vremea respectiva si vreo 80.000 km si inca nu se umblase in el (teoretic daca nu s-a umblat la odometru) si se depusese destul de multa calamina pe supape si pe scaunele supapelor ceea ce a dus la o etansare proasta. S-a remediat usor cu niste pasta de slefuit supape.Mie mi s-a recomandat de catre niste mecanici mai batrani, in locul acestei paste, scrum de tigare de amestecat cu ulei ars.Unii mai folosesc o pasta home made din praf obtinut din electrozii de sudura si cu acelasi ulei ars, dar mi se pare mult prea dupa si e posibil ca produca zgarieturi destul de urate. Se roteste supapa la mana in ambele sensuri fara a depasi un unghi de rotatie de 180 grade(puteti infige un furtunas de cauciuc pe tija supapei si merge mai usor). Si sa nu va puna naiba sa folositi bormasina pt ca dupa o sa va duceti cu motorul sa-i rectificati supapele si scaunele de supapa. Procedura dureaza mult si trebuie facuta cu multa dragoste. Mie toata reparatia mi-a luat 2 zile in conditiile in care am lucrat singur si nu am avut nici presa de supape. Va salut si va mai scriu peste vreo 50.000km sa va spun cum merge Adriana Raman la parerea mea, acele opriri aleatoare, la relanti sunt de la CDI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 SalutareStiu ca scriu la ceva vreme dupa ce s-a terminat discutia, dar poate ajuta pe cineva. Am un Domi din '88. L-am luat de 2 ani la 40000km si am mai mers cu el inca 54.000 km. Parerea mea in legatura cu uleiul: Motul sintetic 20W50(7100). Daca bagati 10W40 sau altceva vi-l papa repede. Daca bagati mineral 20W50 se simte la mersul motorului ca parca nu-i convine ceva. Motulul sintetic 20W50 e scump rau dar, daca tineti la motor, eu zic ca merita. Apropo de faza cu oprirea la relanti, cine spunea ca in 90% din cazuri e de vina galeria de admisie(flansa de cauciuc). Mai este si pistonasul de la soc care nu etanseaza bine si sa va mai zic eu una la care nu va ganditi, dar sunt patit. Intr-o vreme imi dadea rateuri in carburator si cateodata se mai si oprea. Dupa ce am verificat tot ce se putea verifica si dupa ce m-am sfatuit cu cativa mecanici mai priceputi decat mine am ajuns la concluzia ca o supapa de admisie e fisurata. Dar, surpriza, am desfacut motorul si toate bucatile erau intregi. Cauza: motorul avea 21 de ani la vremea respectiva si vreo 80.000 km si inca nu se umblase in el (teoretic daca nu s-a umblat la odometru) si se depusese destul de multa calamina pe supape si pe scaunele supapelor ceea ce a dus la o etansare proasta. S-a remediat usor cu niste pasta de slefuit supape.Mie mi s-a recomandat de catre niste mecanici mai batrani, in locul acestei paste, scrum de tigare de amestecat cu ulei ars.Unii mai folosesc o pasta home made din praf obtinut din electrozii de sudura si cu acelasi ulei ars, dar mi se pare mult prea dupa si e posibil ca produca zgarieturi destul de urate. Se roteste supapa la mana in ambele sensuri fara a depasi un unghi de rotatie de 180 grade(puteti infige un furtunas de cauciuc pe tija supapei si merge mai usor). Si sa nu va puna naiba sa folositi bormasina pt ca dupa o sa va duceti cu motorul sa-i rectificati supapele si scaunele de supapa. Procedura dureaza mult si trebuie facuta cu multa dragoste. Mie toata reparatia mi-a luat 2 zile in conditiile in care am lucrat singur si nu am avut nici presa de supape. Va salut si va mai scriu peste vreo 50.000km sa va spun cum merge Adriana duce mult adriana. iar daca te gandesti ca e din prima generatie...au fost multi cu ea? si asta conteaza sa ajunga la performantele alea... Mesaj completat unsa bine peste tot si nu ai treaba cu ea. isi face treaba singura fara emotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 duce mult adriana. iar daca te gandesti ca e din prima generatie...au fost multi cu ea? si asta conteaza sa ajunga la performantele alea...Mesaj completat unsa bine peste tot si nu ai treaba cu ea. isi face treaba singura fara emotii. Salutare tovarasi! stie cineva cum se verifica presiunea de ulei la comi? sau care ar fi problema de imi,,,,,,,mananca,,,,,,, ghidajul fix al lantului de distributie?!?!?!? altfel,,,motorul merge bine, consumul de ulei e in limitenormale,,,,,, bafta si VREME BUNA!!!!!!ca am ruginit in casa New_Microsoft_Word_Document__2_.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Daca iti mananca ghidajul, ungerea e defectuoasa si intinzatorul e prost. Presiunea la ulei nu prea se poate verifica. O metoda empirica e sa desfaci surubul care leaga tzeava exterioada de ulei de capacul motorului in coltul dreapta-spate. Daca iese ulei pe acolo, sistemul de ungere merge bine. Atentie mare daca te dai pe-o roata cu mobra asta. Cand faci wheelie nu ai ungere sus la distributie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Daca iti mananca ghidajul, ungerea e defectuoasa si intinzatorul e prost. Presiunea la ulei nu prea se poate verifica. O metoda empirica e sa desfaci surubul care leaga tzeava exterioada de ulei de capacul motorului in coltul dreapta-spate. Daca iese ulei pe acolo, sistemul de ungere merge bine. Atentie mare daca te dai pe-o roata cu mobra asta. Cand faci wheelie nu ai ungere sus la distributie! doar ghidajul fix e mancat,,,, cel de intindere e ok,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) doar ghidajul fix e mancat,,,,cel de intindere e ok,,,,,,,, Nu se schimba cu nimic ce am zis. Probabil lantul a slabit atat de mult (intinzator prost) incat bate in intinzator. Si cu ulei putin, mananca plasticu ala, ca are o viteza... Ai mare grija ca se prefigureaza cheltuieli. Probabil si zornaie motorashu... Editat Martie 10, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Nu se schimba cu nimic ce am zis. Probabil lantul a slabit atat de mult (intinzator prost) incat bate in intinzator. Si cu ulei putin, mananca plasticu ala, ca are o viteza... Ai mare grija ca se prefigureaza cheltuieli. Probabil si zornaie motorashu... multam tare fain, astept sa se incalzeasca nitel, sa ma apuc de operat numa de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Raman la parerea mea, acele opriri aleatoare, la relanti sunt de la CDI. Pana la urma se vor verifica: CDI, flansa, pistonasul de la soc. Cu ce sa incepem? Aceiasi problema ma roade si pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Salutare! Am si eu o problema cu dominatorul din 1997 care ma supara rau de tot. Dupa o iarna in care a stat in garaj, chiar si la -22 grade cat au fost iarna asta, nu l-am pornit vreo luna de zile. Bujia i-am schimbat-o inainte de asta, exact NGK DPR8EA-9 cum scrie in manual. si l-am bagat la pastrat. Cand s-a topit zapada l-am scos, si are un sunet ciudat la motor, un cloncanit aritmic, care nu se sincronizeaza cu sunetul motorului. Acesta se manifesta mai ales cand coboara brusc in turatie, se aude in zona cilindrului-distributiei. Nusht ce sa ii fac, e drept ca uleiul din el are aproape 3000 km, cu prima ocazie il schimb, dar e la nivel. In rest tot felul de probleme, am crapat un handguard, si ca sa nu arate ca dracu l-am scos si pe celalalt, am strambat nitel maneta de ambreiaj, aia de frana e rupta de cand am luat-o, o oglinda am spart-o ... si asa mai departe... S-a rupt si surubul ala de la maneta de frana, pe care culiseaza, am strans piulita la el si i s-a rupt varful, acum ma intreb de unde oi face rost de altul ca ala . In fine, problema cu motorul e principala, ma intreb daca o mai face la fel dupa ce ii schimb uleiul..... salut!!! am avut aceeasi problema,,,,cred,,,,,,, daca la cald, sau in turatii mai mari, cloncanitul inceteaza, e o mare posibilitate ca e fff uzat ghidajul fix al lantului de distributie, caz in care eu zic sa nu mai mergi cu motorul, ca e bai mare . la mine a cazut o bucatica din acel ghidaj intre doua roti de distributie si a modificat aprinderea, motiv pt care am adus mobra acasa in remorca. daca te mai pot ajuta cu ceva, suna-ma la nr 0749275812 andrei numa de bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Salutare! Astazi am reusit sa ajung la tara unde se odihneste Dominatorul meu. De doua saptamani nu ne-am intalnit si m-am gandit sa-l pornesc sa fac o plimbare scurta. Dar ce sa vezi: Domi nu vrea sa porneasca, nu stiu de ce. Am mai patit asta inca o data cand l-am lasat asa vreo doua saptamani. Daca il pornesc la doua trei zile, porneste cat il ating, dar daca sta mult, nu mai vrea. Cu relantiul nu am probleme, dupa ce se incalzeste sta si la 1000 de ture. Ce sa fie? Cum sa procedez la pornirea dupa atata vreme? Sa nu aiba compresie? Ma indoiesc, pt ca merge tare bine si nu scoate fum si uleiul nu trebuie completat. Vreau sfaturi daca binevoiti! Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Exista o explicatie: mobele noastre sunt pretentioase la pornire, ca au un singur cilindru cu o singura bujie. Cand o lasi sa stea mai mult timp (de obicei dupa o saptamana inca o mai ia, dar doua saptamani pe gerul asta...), bezina din carb isi pierde proprietatile si la pornire omori bateria pana sa ai aprindere. Asa ca: 1. dai benzina pe OFF; si te asiguri ca e pe OFF 2. gasesti surubu de scurgere al carburatorului: e pe partea dreapta chiar in extremitatea de jos a carburatorului; singurul surub cu cap lat de acolo. 3. desurubezi incet si te opresti cand incepe sa curga benzina sub motor 4. astpti sa se scurga benzina; nu va curge mai mult de 100ml 5. insurubezi la loc cu bun simt (nu-l omori, dar nici nu-l lasa liber) 6. dai benzina pe ON sau RES 7. astepti juma de minut 8. pornesti motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.