harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) in "supa/ciorba de carburator" se pune si un detergent de vase, 100 ml la 2 litri. se lasa la fiert 30-45 min, la foc mic, nu sa bolboroseasca nebuneste. curentii de apa calda ce se ridica de pe fundul recipientului curata canalele carburatorului, in functie de felul in care este acesta asezat in oala. se zice ca detergentul de vase e mai bun decat cel de rufe pt ca nu e asa alcalin si se dizolva mai usor, fiind deja lichid. bon appetit!! eu nu stiu cum scot altii consumuri de astea mirobolante de sub 4 afara. eu, mergand singur, preponderent 3000-4000 ture, viteza a 5a, fara nebunii, nu scad sub 5. asta e. O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele. Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi. Spor si succes! Editat Mai 13, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele. Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi. Spor si succes! foarte tare supa nu am auzit de ea pina acum , o sa iau decarburol ca poate nu iese supa cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Dragii mei, mi-am tras moaca mai comerciala la domi-ul meu. In curand o sa fie chiar prezentabil! in sfarsit ai si tu dominator de baieti:) Mesaj completat ala cu moaca de fete(97) , nu prea era cautat...femei sunt pe toate gardurile:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) oricum, cel mai important la curatatul carbului este suflatul lui dupa [curatat, fireste]. astfel se mai scot din mizeri, apa, solvent. se poate folosi un pai simplu sau o pompita ca cele pentru lipiturile cu fludor. mie cea mai ok metoda mi s-a parut sa fac mai intai carbului o fierbere, si apoi o curatare cu decarburol. iese ca nou. Editat Mai 13, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) Din amintiri, cu kit de 15/45: - 110 km/h 5000 ture - 120 km/h 5500 ture - 150 km/h maxim, cu pasager, si ar mai fi dus putin dar deja era neplacut pt mine; de regula nu omor motoarele Toate valorile erau indicate de bordul 100% functional de domi an 96. Ca sa nu se interpreteze. Consum la 110-120 pe autostrada, singur 5.5, cu pasager 6.5. La mers extraurban, cu pasager, am scos 6. Singur cam 5. In oras cam 6-7 vara (mixt cu/fara pasager) si vreo 7-8 iarna (mai mult fara pasager). Cand am curatat carbul am constatat ca e destul de curat. Nu am sesizat diferente in urma curatarii si reglarii. Poate s-a imbunatatit, dar de obicei imi iau o marja zdravana de eroare asa ca nu am luat in calcul. Daca mai am chef, o sa ii mai fac consumul mai incolo. Momentan, calc pe urmele domnului p.c. crez ca i se zicea intr-o vreme. Prietenii vor afla Editat Mai 13, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 revin si eu dupa supa de carburator si bagat in decarburol la urma , a esit ca nou uitinduma atent la flansa dintre carburator si motor acea prinsa in 3 suruburi de motor dedesupt unde are santu acela de se baga imbusu era crapat dea binelea , stie cineva cat costa? eu iam bagat oleaca de banda izoler in crapatura si apoi iam dat de jur imprejur juma de banda sa se sature pina o cumpar pe cea noua. a pornit trage mult mai bine nu a mai dat nici un rateu dar in schimb il tin la 1400r/min si variaza +-100 rot e normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Nu-i normal la cald sa varieze mult. Oricum flansha de admisie (aia crepata la tini) e cam 100e noua. Mama ei de treaba. Ar merge lipita cu ceva rasina. --------------- In alta ordine de idei: se dezmembreaza Honda NX 650 Dominator, an 1993: /index.php?showtopic=524562 Printre altele: Toba arrow eleganta, cutie buna (an 93), electrica buna (CDI, relee), furca buna, roti bune, amortizor spate dus, melc&cablu de km bune, piston si capac aproximativ dubioase. Editat Mai 14, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Nu-i normal la cald sa varieze mult. Oricum flansha de admisie (aia crepata la tini) e cam 100e noua. Mama ei de treaba. Ar merge lipita cu ceva rasina. --------------- In alta ordine de idei: se dezmembreaza Honda NX 650 Dominator, an 1993: /index.php?showtopic=524562 Printre altele: Toba arrow eleganta, cutie buna (an 93), electrica buna (CDI, relee), furca buna, roti bune, amortizor spate dus, melc&cablu de km bune, piston si capac aproximativ dubioase. oho mersi e cam mult si merge varianta cu rasina, ca nu de alta macar vara asta sa ma duca ca toata iarna poate strang bani de una noua , cred ca trebuie sa mai umblu aer sa numai varieze asa Mesaj completat oho mersi e cam mult si merge varianta cu rasina, ca nu de alta macar vara asta sa ma duca ca toata iarna poate strang bani de una noua , cred ca trebuie sa mai umblu aer sa numai varieze asa si unde se poate gasi rasina? Mesaj completat am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu. A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat? ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu. A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat? ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata Nu stiu de ce am eu senzatia ca producatorul japonez a conceput piesa respectiv din materialul respectiv pentru anumite considerente. Altfel, cred ca ar fi fost destul de simplu si pentru ei daca ar fi facut cotul din acelasi materialul ca si cilindrul, eventual dintr-o bucata, si ar fi lasat un "furtun" de cauciuc pentru imbinare cu carburatorul... Dar daca esti dispus sa (s)experimentezi, sa ne zici si noua dup-aia cum sta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 da este in proiect ptr iarna si am sa va anunt ca acum n-am de gand sa ma uit la ea ca strungaru care il cunosc nu prea se grabeste de felu lui probabil sa fac treaba buna, o sa va anunt si cat ma costat si cum se comporta moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu. A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat? ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata Atentie la diametrul interior si forma flansei si a gatului de cauciuc. Pot influenta alimentarea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) Atentie la diametrul interior si forma flansei si a gatului de cauciuc. Pot influenta alimentarea motorului. aha o sa o fac identica numai ca aproape de carburator rotunda ca sa etanseze colieru bine o sa mai studiez pina atunci sa vad daca ar influenta cu ceva gresit Editat Mai 14, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 forma,,,,nu influenteaza mare lucru, cat dimensiunile interioare astea sunt importante, deoarece de ele depinde debitul fluxului de amestec si implicit performanta motorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Can te costa 350 lei una noua, care tine 15 ani bine mersi, de ce dracu sa stai calare pe strung o zi intreaga iar piesa finala sa ias o prostie care nici macar nu stii cum resita in timp? Oricum ii vei pune o garnitura din ceva material cauciucat -- aia daca nu va fi de calitate, se ve manca de la benzina si vei avea aceleasi simptome ca la flansa crapata. Recomandarea mea? Flansha de admisie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 subscriu la parerea lui Switch tin minte ca la Mobra, admisia era de aluminiu,,,,,si in timp se oxida,,, asa ca, tot solutia japoneza e cea fiabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) am inteles cica una noua cea mai eftina gasita ar fi la 240 ron dar in schimb imi ofera cineva una ca noua cica are 2000km pe moto cu ea la 150ron ca a dezmembrat moto deci recurg la una din astea 2 variante , asa e SWITCH ai dreptate Editat Mai 15, 2010 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 La diferenta asta de bani si tinand cont de faptul ca nu se inlocuieste decat la intervale mari si foarte mari, eu zic mai bine sa o iei noua. am inteles cica una noua cea mai eftina gasita ar fi la 240 ron dar in schimb imi ofera cineva una ca noua cica are 2000km pe moto cu ea la 150ron ca a dezmembrat moto deci recurg la una din astea 2 variante , asa e SWITCH ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? Mesaj completat Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??Mesaj completat Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 (editat) Am mai vazut prostii din astea. Senzor de cric cu probleme. Predominant la modelele care au asa ceva La cele vechi nu prea am remarcat Sincer si mie imi face la fel. Insa e vorba de altceva: pe cric o pornesc intotdeauna cu ghidonul bracat maxim dreapta (pozitia de blocare). Fara cric mai tot timpul cu mine pe ea, ghidon drept. Pornirea e diferita. La cric+bracaj maxim, juma de soc si buton scurt. In celalalt caz, doua-trei invarteli. Nu pot spune ca dupa un an jumate si vreo 12000km mai am vreo problema la pornitul motorului asta -- asa ca nu-i bai daca tre sa invarta oleaca mai mult Editat Mai 16, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 inainte sa ti se raspunda la intrebarea ta nu ma pot abtine sa zic ... ferice de mine si de cei cu RD02 modele mai vechi fara senzor pe cric Ma bucur ca ai o fericire,ceea ce inseamna ca am si eu o bucurie la randul meu. Atunci eu sunt bucuros ca am o bucurie si automat am doua bucurii.Sant foarte bucuros ca am doua bucurii si atnci automat am trei bucurii. etc...etc.........REZULTA DIN IPOTEZA CA SANT CEL MAI FERICIT OM DIN LUME CA AM SENZOR PE CRIC. Mesaj completat Am mai vazut prostii din astea. Senzor de cric cu probleme. Predominant la modelele care au asa ceva La cele vechi nu prea am remarcat Sincer si mie imi face la fel. Insa e vorba de altceva: pe cric o pornesc intotdeauna cu ghidonul bracat maxim dreapta (pozitia de blocare). Fara cric mai tot timpul cu mine pe ea, ghidon drept. Pornirea e diferita. La cric+bracaj maxim, juma de soc si buton scurt. In celalalt caz, doua-trei invarteli. Nu pot spune ca dupa un an jumate si vreo 12000km mai am vreo problema la pornitul motorului asta -- asa ca nu-i bai daca tre sa invarta oleaca mai mult MULTAM FAIN PENTRU A 1279 OARA!!!!!!! Mesaj completat Am sa va transmit(in special D-nului Dominator72) ca NX- ul meu mic a ajuns la categoria NX6500 g. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Am sa va transmit(in special D-nului Dominator72) ca NX- ul meu mic a ajuns la categoria NX6500 g. Fain! Cum ai reusit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) si la mine e la fel. chiar daca am curatat contactul si pare sa faca contact cum si cand trebuie, tot porneste la sfert cu cricul sus si dupa 3-4 invarteli cu cricul jos. cred ca singura solutie e sa scot din circuit contactul de cric Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS??Mesaj completat Taranul roman (adica eu ) in ingeniozitatea lui a mai observat(dupa atata timp) o mica chichita la DOMI. Cand il pornesc, pe liber,cu cricul jos ''o ia"la a treia cheie.Daca-l pornesc cu cricul ridicat ''o ia"la sfert de cheie.CARE-I SPILUL ? N-AR TREBUI SA PORNEASCA CU CRICUL JOS?? Editat Mai 17, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Cred ca diferenta asta intre pornitul cu sau fara cric pus este de la pozitia motorului. Am observat ca dupa ce las motorul pe cric la incalzit, in momentul in care ma urc pe el si il indrept creste in turatii putin. De aici am presupus ca pozita vertical/inclinat influenteaza putin pornirea.. Incearca sa ridici motorul in pozitie verticala (stai pe el) dar cu cricul lasat si vezi daca e vreo diferenta. Editat Mai 17, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Cred ca diferenta asta intre pornitul cu sau fara cric pus este de la pozitia motorului. Am observat ca dupa ce las motorul pe cric la incalzit, in momentul in care ma urc pe el si il indrept creste in turatii putin. De aici am presupus ca pozita vertical/inclinat influenteaza putin pornirea.. Incearca sa ridici motorul in pozitie verticala (stai pe el) dar cu cricul lasat si vezi daca e vreo diferenta. Pai asta plus contacte proaste la cric (cricul e fix inainte de aprindere) duce la dubiosenii la pornire. Eu tind sa cred ca nu pozitia verticala/inclinata conteaza, ci pozitia ghidonului cu jocul aferent al socului. Sau toata adunate duc la probleme minore la pornire. Acuma, daca o ia din 1 sau 5 invarteli, nu-i mare chestie. Cand deja te chinui cu 2-3 reprize, atunci deja e dubios. Eu urmeaza sa bag dominatoru intr-o revizie capitala, ce va include curatat de contacte si verificat de senzori. Daca cineva vrea informatii inside despre diverse maruntisuri pe NX 650 T (an 1996, model cu carenaj nou si frane nissin), ziceti repede sa stiu dupa ce ma uit Editat Mai 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.