Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

mie mi se pare ca arata bine, dar mi-ar fi mila sa o bag pe aia pe unde merg (cateodata) cu domi....

 

intrebare...a coborat cineva scari cu domi pana acum? cum se comporta? eu mai mult de 3 trepte nu am coborat cu el... dar am idei de un traseu, si implica sa cobor vreo 150 trepte ;)

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mie mi se pare ca arata bine, dar mi-ar fi mila sa o bag pe aia pe unde merg (cateodata) cu domi....

 

intrebare...a coborat cineva scari cu domi pana acum? cum se comporta? eu mai mult de 3 trepte nu am coborat cu el... dar am idei de un traseu, si implica sa cobor vreo 150 trepte ;)

 

Eu am coborat, insa nu mi s-a parut in mod special controlabil. Daca sunt serii de 10-15 trepte cu 2-3 m intre ele, merge sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles! mersi:) asa este, sunt mai multe rampe cu podeste intre:)

 

o alta intrebare..... pentru ca vreau sa renunt pe vitor la umblatul cu bagaje "a la oradea" caut ceva variante... desigur la bugetul meu de student ;))

deci ceva mai ieftin decat asta: click credeti ca gasesc undeva?

 

mersi

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta intrebare..... pentru ca vreau sa renunt pe vitor la umblatul cu bagaje "a la oradea" caut ceva variante... desigur la bugetul meu de student ;))

deci ceva mai ieftin decat asta: click credeti ca gasesc undeva?

La domi nu poti pune gentile alea textile fara sa le arzi de la tobe. Iti trebuie ceva suporti laterali care sa le tina departe de tobe. Eu am asa ceva - mi le-am facut cat va plimbati voi creanga la Dominatoriada 2 ;)

 

Accesorii-1.jpg

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca afli ceva CDI in plus ma intereseaza si pe mine

 

.............

 

 

ok, iti dau de veste. Si tu anunta-ma te rog daca gasesti...

 

( e-bay? )

 

ma tenteaza din ce in ce mai mult ideea sa o vand, a auzit si acum se razbuna ;) nerecunoscatoarea, in 2 ani am avut grija de ea cu cele mai bune tratamente

eu am rezolvat treaba cu CDI-ul , daca mai ai nevoie am vorbit deja cu cineva de la un magazin din Oradea si i-mi poate aduce un CDI second hand la 250 ron undeva la sfarsitul saptamanii viitoare, daca ai nevoie dami un semn sa-ti dau numarul lui, eventual vorbesti cu userul PHREAK_OR ca se stie mai bine cu respectivul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rezolvat treaba cu CDI-ul , daca mai ai nevoie am vorbit deja cu cineva de la un magazin din Oradea si i-mi poate aduce un CDI second hand la 250 ron undeva la sfarsitul saptamanii viitoare, daca ai nevoie dami un semn sa-ti dau numarul lui, eventual vorbesti cu userul PHREAK_OR ca se stie mai bine cu respectivul.

 

ok, multumesc. ( acum sunt si eu in negocieri cu cineva din targul secuiesc, mi-a trimis mesaj pe pv, 250 ron pretul + 20 transport. cred ca e aceeasi persoana, astept sa imi spui daca merge si dupa o sa achizitionez si eu cand mai au unul pe stoc... si poate nu mai vand Domi :goodposting: )

Intre timp mai caut sticla stop spate, si "capacelul negru de pe cadru", partea stanga.

numai bine!

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp mai caut sticla stop spate.

Aici gasesti dispersor nou pentru '94+: http://vicma.ro/lampa-stop-moto-honda-cod-...5a88c647495df75. La fel arata si a mea ('91), dar nu stiu daca sunt aceleasi dimensiuni.

Daca a ta e ma veche de atat, intreaba-i pe chat, ca au catalog stufos.

 

Pentru cei interesati, tot acolo se mai gasesc dispersoare pentru semnalizatoare, semnale complete, oglinzi si multe altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, are cineva o axa cu came decenta si ca aspect si la pret? Nu de altceva dar m-am pricopsit ieri cu un gunoi de axa de la un prieten "motociclist"...

Domnul meu, ai imbulinat-o. Axa cu came e probabil cel mai greu de gasit element in stare buna. De obicei chilipirurile au defete pe masura pretului. Cam cat dai, atata face.

 

Ca si la cilindru/piston, iesi mai bine cu optiuni aftermarket. Daca ai chef, cauta pe www.XRsONLY.com piese pentru Honda XR650L - are aproape acelasi motor ca Domi-ul. Difera doar profilul axei cu came si carburatia.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnul meu, ai imbulinat-o. Axa cu came e probabil cel mai greu de gasit element in stare buna. De obicei chilipirurile au defete pe masura pretului. Cam cat dai, atata face.

 

Ca si la cilindru/piston, iesi mai bine cu optiuni aftermarket. Daca ai chef, cauta pe www.XRsONLY.com piese pentru Honda XR650L - are aproape acelasi motor ca Domi-ul. Difera doar profilul axei cu came si carburatia.

 

Noroc Switch,

Nu este atat de grava starea axei mele dar am zis ca daca-i desfacut... de ce nu?! L-am desfacut pentru un "tacanit" care mi se parea ca-l aud, si asta inca de cand am luat motorul. Problema este decompresorul, s-a slabit nus'ce arculet ce trebuie retensionat sau schimbat, altminteri motoreata mere' de rupe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Eu am masurat la mine 16V pe incarcare (si se pare ca-i normal), asa ca as recomanda un filtru sau regulator de tensiune sau cum i-o mai zice, care sa stabilizeze voltajul pe la 12...

Cred ca ai o problema la incarcare... o tensiune mai mare de 14,5-14,7 este deja semnul unei defectiuni la regulator.

Nu fierbe bateria ta, ma refer la cea de la motor... :goodposting:

Intamplator ma uitam pe un manual de alta Honda. Transalp mai exact. Si zice acolo la capitotul despre regulator/rectifier ca regulator voltage trebuie sa fie '13,3 - 15,5 V at 5.000 rpm'.

Eu cred ca la japonezii astia lucrurile-s ca-n desenele lor animate (manga, anime sau, de ce nu, hentai): in realitate ei au ochii mici, dar pe hartie toate personajele animate au ochii cat cepele. Altfel nu inteleg de ce nu-mi fierbe bateria.

Mai masuram, mai cercetam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc Switch,

Nu este atat de grava starea axei mele dar am zis ca daca-i desfacut... de ce nu?! L-am desfacut pentru un "tacanit" care mi se parea ca-l aud, si asta inca de cand am luat motorul. Problema este decompresorul, s-a slabit nus'ce arculet ce trebuie retensionat sau schimbat, altminteri motoreata mere' de rupe!

Pai nu schimbi axa cu came daca ai probleme cu decompresoru. Problema insa nu se rezolva cu arculetul ala... posibil sa ai uzura si prin alte parti pe acolo. Posibil, nu probabil.

 

@VirusS - 15.5-16V e ok la turatii mari; din experienta. Lui Laur nu-i fierbe bateria si al lui incarca vreo 15.8 la 5000-5500 ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba e ca asa e proiectata motocicleta. 15.5 e normal la domi (normal la capatul extrem), indiferent ce ne dam noi cu presupusul pe aci. Si, din experienta, merge si 15.7 fara sa sughite. Gandeste-te ca e direct dependenta de turatie reglarea. In ture normale, pe la 3k-4k, ai vreo 14.4V, adica relativ normal dupa toate standardele.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noroc Switch,

Nu este atat de grava starea axei mele dar am zis ca daca-i desfacut... de ce nu?! L-am desfacut pentru un "tacanit" care mi se parea ca-l aud, si asta inca de cand am luat motorul. Problema este decompresorul, s-a slabit nus'ce arculet ce trebuie retensionat sau schimbat, altminteri motoreata mere' de rupe!

 

salut!

poti sa imi descrii si mie acel tacanit?

poate imi dau seama...mie tot mi se pare ca se aude ceva...culminand pe la 3000 ture, la rece nu prea se aude, cand e cald bine atunci parca parca...

 

Mesaj completat

edit:

azi am facut o tura in premiera pt mine. si anume pe o "vitezana" mai precis zxr400 si vreau sa precizez ca sunt foarte fericit ca nu mi-am luat asa ceva :goodposting:) in cele 5 minute petrecute la ghidon au inceput sa ma doara mainile si sa ma enervez ca nu trage (cam deloc) sub 5000-6000 ture :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

poti sa imi descrii si mie acel tacanit?

poate imi dau seama...mie tot mi se pare ca se aude ceva...culminand pe la 3000 ture, la rece nu prea se aude, cand e cald bine atunci parca parca...

 

Salut M!

Numai ce am venit cu ea din service, trage bine si...tacane! Cum sa-ti descriu fenomenul...?!... este un tacanit metalic ascutit continuu, eu am crezut ca e mai grav, gen ambielaj, bolturi si alte alea deoarece se aude sacadat, cam in tandem cu pistonul. Nu a fost cazul, este doar inelul decompresor ce s-a uzat, defapt s-a uzat arculetul ce-l tine ferm intr-o pozitie anume, la mine joaca liber in toate pozitiile de parca nu am acel arc (unul mi-a zis ca merge si un arc de pix cu o siguranta zinger :goodposting: )

O sa incerc sa iau tot ansamblul de pe un site din USA unde se vinde la 160usd comparativ cu 280 euroi din FRA(doar axul! :blink: )

Iarna e lunga, am timp si de aspectul asta!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

160USD pentru decompresor complet? Cam mult, zic eu. Tot mecanismul decompresor nu ar trebui sa sara de 100eur pe OEM (2 piese, un arc mare, niste pini subtiri, vreo 3 pini grosi cu arculete si o siguranta). Presupun ca lobul decompresorului nu are urme pe exterior ca sa il schimbi (alti 40e). Niciuna din piesele astea nu au treba cu axa cu came -- sunt doar componente care se pun pe axa cu came.

 

Ca fapt divers, axele cu came aftermarket de obicei nu ofera suport pt decompresoru asta automat.

Mesaj completat

@ Phreak_or: e zgomotoul pe care il face si motorul meu :goodposting:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Phreak_or: e zgomotoul pe care il face si motorul meu :blink:

 

deci sa nu imi fac griji? de tras trage bine, compresie eu zic ca are ca in a 1-a nu pot sa il pornesc impins ca merge roata taras :D si cam nici in a 2-a decat daca "sar" pe el

:goodposting:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Dupa cum am scris si mai sus, mi s-a prajit CDI-ul. Ce motiv poate fi la mijloc? Trebuie sa verific instalatia electrica? Daca a primit prea multa tensiune nu trebuia sa fie proejat de vreo siguranta? Am verificat cele 3 sigurante (din cutiuta cu fuse din stanga) si sunt bune.

 

... nu de alta, dar vreau sa cumpar altul si sa fiu sigur ca nu il prajesc si pe asta (imagine horror: eu fericit ca am luat, conectez firele, o pornesc dornic si cu mare bucurie in suflet, de abea asteptand sa aud din nou muzica tobelor.... si pac il prajesc si pe asta :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Dupa cum am scris si mai sus, mi s-a prajit CDI-ul. Ce motiv poate fi la mijloc? Trebuie sa verific instalatia electrica? Daca a primit prea multa tensiune nu trebuia sa fie proejat de vreo siguranta? Am verificat cele 3 sigurante (din cutiuta cu fuse din stanga) si sunt bune.

 

... nu de alta, dar vreau sa cumpar altul si sa fiu sigur ca nu il prajesc si pe asta (imagine horror: eu fericit ca am luat, conectez firele, o pornesc dornic si cu mare bucurie in suflet, de abea asteptand sa aud din nou muzica tobelor.... si pac il prajesc si pe asta :) )

ia explica tu cum ti s-a prajit cdi-ul? Vezi ca mai ai o singuranta principala de 30A pt electromotor, cel putin eu am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...