chindris Postat Ianuarie 12, 2011 Share Postat Ianuarie 12, 2011 Pai cumpara. Ia-l si cu contact, eventual. De unde ai cumparat furaciuna? furaciuna? Nu te inteleg Mesaj completat Cineva mi-a furat cheile Am gasit alta chie pe care am fortat-o in contact dar din pacate nu am reusit sa desfac rezervorul si am spart broasca Mesaj completat furaciuna?Mesaj completatCineva mi-a furat cheile Am gasit alta chie pe care am fortat-o in contact dar din pacate nu am reusit sa desfac rezervorul si am spart broasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 Aveti careva un etrier fatza de vanzare second ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Aveti careva un etrier fatza de vanzare second ? Incearca la user: stulewa. Daca nu te rezolva da-mi mie un semn EDIT: Nissin (1988-1996) sau Brembo (1997-2000)? De care iti trebe? Daca le combini iti iese o frana spongioasa, cel putin asa zic gurile rele... Editat Ianuarie 14, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Nissin Mesaj completat Aveti careva un etrier fatza de vanzare second ? Rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron. Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti. danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron.Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti. danke te referi la reglajul jocului la supape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron.Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti. danke au prietene ne-ai ucis , zi pe intelesul tuturor, si al nostru cei din popor ... eventual cu poze Editat Ianuarie 14, 2011 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 (editat) te referi la reglajul jocului la supape? Ceva mai mult. Ma interesau niste cote pe care sa le pot masura usor in casa. Spre exemplu: cit trebuie sa fie de inalta subtierea aia din capul valvei SAU cit de groasa trebuie sa fie limbuta aia (sub-rocker-arm). Sunt toate tocite insa nu pot sa-mi dau seama daca mult sau putin. Astia, pe linga ca dau cote de verificare la toate prostiile (dimetrul axului si gaura in care intra axul), mai dai si cote cu 3 zecimale dupa milimetru.......si astea nu se 'vad' la pipait. P-asta o remarc si incerc sa-i gasesc un motiv de piesulicile astea as vrea sa stiu cum le masor. Sunt f.f. putin tocite dupa parerea mea. Mesaj completat au prietene ne-ai ucis , zi pe intelesul tuturor, si al nostru cei din popor ... eventual cu poze promit ca nu mai fac Editat Ianuarie 14, 2011 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 14, 2011 Share Postat Ianuarie 14, 2011 pai cred ca un pont bun ar fi sa ne spui ce facea, ce nu era bine, de ce ai dat jos capacul? facea galagie? daca da, cum? scotea fum? facea astea la rece sau la cald? etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 pai cred ca un pont bun ar fi sa ne spui ce facea, ce nu era bine, de ce ai dat jos capacul? facea galagie? daca da, cum? scotea fum? facea astea la rece sau la cald? etc... E mult de povestit si nu vad ce legatura are cu masuratul cotelor alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 ai dreptate, e cam ciudata uzura aia cum stau rulmentii arburelui cu came?daca se simte un joc, cat de mic, tre schimbati cat era jocul la supape inainte de demontare? daca tu crezi ca uzura la culbutori e prea mare, schimba-i nu stiu cat aveau ai mei cand am desfacut motorul,,,,,,nu am masurat,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 15, 2011 Share Postat Ianuarie 15, 2011 (editat) ok, atunci chiar nu stiu cum sa ajut. in alta ordine de idei, azi am scos si eu dominatorul in sfarsit de la iernat. Am facut si un mic video cu treaba asta:) video Mesaj completat ca sa se incarce mai repede am schimbat compresia, si acum video-ul e la acest . Editat Ianuarie 15, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salut, aveti idee de unde as putea comanda un set piston+segmenti ptr Domi pe cota 0? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Salut, aveti idee de unde as putea comanda un set piston+segmenti ptr Domi pe cota 0? Multumesc ca sa iti faci o idee despre pret cauta pe http://www.oemmotorparts.com piese de la ei aduc cei de la http://www.dillypoint.ro/ vobeste cu cei din urma si sigur te rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 (editat) . Editat Ianuarie 16, 2011 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
natzy_6 Postat Ianuarie 16, 2011 Share Postat Ianuarie 16, 2011 Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 17, 2011 Share Postat Ianuarie 17, 2011 (editat) E mult de povestit si nu vad ce legatura are cu masuratul cotelor alea. Conteaza. Asa iti recomanda omu ce sa schimbi. Iei manualu la mana si masori cotele. Relativ... simplu. Nu-i mare lucru de zis. Ai wear limit la toate chestiile alea. Vrei sa iti traduc manualul de service de domi? Zi-mi si o sa vad ce pot face. Cauta la sectiunea 6: "Cylinder head valves"; pe a doua pagina sunt o gramada de informatii. Coloana din mijloc, cu label-ul STANDARD iti zice cat e normal la o piesa noua sa fie valoarea respectiva, iar coloana din dreapta cu label-ul SERVICE LIMIT e limita de uzura dincolo de care piesa trebuie inlocuita. Uite un mic dictionar, rog sa fiu corectat daca gresesc ceva: I.D. = inner diameter = diametru interior O.D. = outer diameter = diametru exterior rocker arm = culbutor = piesa care actioneaza valva (pe care e prins surubul de ajustare a valvei) cam follower = tachet stem = tulpina (tija valvei) guide = ghidaj (lacas prin care trece tija valvei) Daca tot iei manualul la mana, vezi si pag 3-4 sectiunea Troubleshooting Ah, si zi-ne si noua cat ai compresia pe cilindru, dupa procedura data in manual (reglezi supapa dreapta fatza la joc de 1mm - un milimetru, da! - apoi conectez compresmetru si dai la automat pana cand nu se mai ridica acul indicator - abia atunci citesti). Nominal stiu ca e ~178 PSI (~12.3 bari sau ~12.1 atmosfere) - manual de service, sectiunea 1, pag 5; nu de alta dar stiu ca nu ma crezi niciodata pe cuvant A nu se confunda cu compresia geometrica a camerei de ardere care e 8.3 : 1. Editat Ianuarie 17, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 18, 2011 Share Postat Ianuarie 18, 2011 Deci am o portocala. Vreau sa stiu ce diametru are. Ce conteaza citi ani avea copacul din care am luat-o, cine a importat-o,...?!?!? Intrebarea era simpla: Cum pot sa masor piesulicile alea 'in-casa' ca sa ma prind daca sunt uzate peste masura. In manual am invatat si eu sa ma uit (chiar si pe tabele, nu numai la poze) si ceva engleza si mecanica, cit sa nu ramin cu droaga in drum, mai stiu si eu. Intretimp am facut rost de un subler mai desteptel (ca de un micrometru nu m-am putut lipi, desi ar fi fost taman bun) si sper sa pot masura aproape corect ce-mi trebuie. Dupa asta vad ce am de cumparat. Dupa ce vin/e piesa/ele, esti primul pe care-l anunt cit e compresia. Mesaj completat Portocala s-a complicat unde ar trebui sa masor trapezul asta ca sa imi dau seama daca e in limite? Si care-s limitele. Restu de dimensiuni au iesit acceptabile si linistitoare (ce am putut masura din ce am demontat). Daca nu-i de aici tre sa fie de la supape Mesaj completat E normal sa fie excentricele nesimetrice? Mesaj completat ....si sa nu uit, cei care v-ati demontat zona aia si eventual ati scos axul cu came, cum ati realiniat semnele de pe roata danturata pe care se invirte lantul cu semnul T de pe volanta? Mesaj completat Cam asa arata problema la care tot caut un raspuns: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Se cheama uzura, lipsa de ulei sau ulei prost la temperaturi mari. Excentricitatea lobilor e data in tabelul de cote. Peste o anumita valoare nu mai lucreaza ok. Daca ai uzura aia excesiva pe axa, atunci si culbutorii sunt praf. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-CAMSHAF...sQ5fAccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-4PCS-AR...=item19c2871106 Mesaj completat Se cheama uzura, lipsa de ulei sau ulei prost la temperaturi mari. Excentricitatea lobilor e data in tabelul de cote. Peste o anumita valoare nu mai lucreaza ok. Daca ai uzura aia excesiva pe axa, atunci si culbutorii sunt praf. RECTIFIC: Se cheama uzura, lipsa de ulei sau ulei prost la temperaturi mari. Nu e normal. Oricum lobii au o forma oarecum ascutita. Masoara inaltimea lor (maxima). Compara cu tabelul. AI facut asta, din moment ce ai tabelul? Editat Ianuarie 20, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) mai e o mica problemutza switch: deformarea asta in general apare pe pertea camei care ataca supapa/culbutorul si iti poate devia varful axei intarziind/prelungind timpul de admisie/evacuare de aici rezulta ca oricat de bine ai pune distributia la punct mobtorul nu va functiona corect. daca uzura este extraordinar de mare se poate optine o functionare oarecum mai buna prin defazarea intentionata a distributiei(s-ar putea sa mearga si fara sa modifici avansul) dar treaba asta necesita cunostinte mecanice avansate(uiti de semnele de pe volanta/axa si masori pozitia pistonului la tms) aceasta este o solutie extrema doar pentru a iesi din cacao sau eventual a ajunge acasa, nu pentru folosirea zilnica exista niste baietzasi prin patria noastra america ce s-au indeletnicit cu maestria modificarii axelor cu came, prin modificarea unghiului de atac se optine un timp mai scurt de deschidere/inchidere a supapelor si de aici o ardere mai eficienta a carburantului>>> more power!!!! DO NOT TRY THESE AT HOME! Editat Ianuarie 20, 2011 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) Stiu ce zici tu mestere, dar una e modificarea cu cap a axei si alta e modificarea prin uzura a ei. Din ce stiu despre motoru' lu ser79ban, tind sa cred ca e vorba de uzura. Ca veni vorba de pus distributia la punct, ca si TOATE procedurile de masurare in casa, ele se gasesc in NX 650 Workshop manual (88-89), sectiunea F (sau 6) - Cylinder Head Valves. Acolo scrie negru pe alb, in engleza, si cum se da jos tot capacul, cum se separa piesele, cum se inspecteaza/masoara, cum se asambleaza la loc si cum se aliniaza. Din cate stiu eu nu-i nicio jmecherie. Faci FIX ce scrie acolo Poate doar improvizarea unui cam tensioner tool dintr-o surubelnita (ca sa apesi arcul intinzatorului la montare/demontare). Ah, apropo Serbane: verifica atent si lantul de distributie si patinele lui; daca patinele sunt macinate lantul are joc. Iar daca lantul are joc e prea larg, ceea ce duce la o distributie foarte instabila. Nu stiu daca ar explica uzura de la tine (apropo, cum e axa cu came relativ la valorile din manual?), dar stiu 100% ca o motocicleta cu lantul slab face zgomot la rece, nu are compresie si nu prea porneste. Iar cand porneste merge infect. Intreb si eu ca prostu': de ce nu ai facut test de compresie INAINTE sa desfaci motorul? Editat Ianuarie 20, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 mai e o mica problemutza switch: deformarea asta in general apare pe pertea camei care ataca supapa/culbutorul si iti poate devia varful axei intarziind/prelungind timpul de admisie/evacuare de aici rezulta ca oricat de bine ai pune distributia la punct mobtorul nu va functiona corect. daca uzura este extraordinar de mare se poate optine o functionare oarecum mai buna prin defazarea intentionata a distributiei(s-ar putea sa mearga si fara sa modifici avansul) dar treaba asta necesita cunostinte mecanice avansate(uiti de semnele de pe volanta/axa si masori pozitia pistonului la tms) Uite de asta ma tem eu. Si ce ma enerveaza cel mai tare e ca am impresia ca cineva deja s-a jucat nitel cu axa ca nu-mi dau seama de ce nu se mai pupa T-ul de pe volanta cu semnele de pe roata danturata pe care se invirte lantul (m-a pus dracu sa ma uit in 'manual' ). Si incepi si explicale la mesteri ca daca s-a deviat virful ala de cama, faci tu reglaj la tachet din parti. Si ca pe linga asta supapa e deschisa mai tirziu si eventual se desincronizeaza si 'decompresorul'. Daca as avea un motor ca-n carte, l-as face dupa carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 Tu vrei sa zici ca motorul era cu volanta la T cand ai facut pozele alea!? Pai normal ca sa facut praf motoru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 (editat) cat de sigur esti ca ai pus volanta la T ? volanta mea are 4 semne, sigur nu ai facut o confuzie ? Editat Ianuarie 20, 2011 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Ianuarie 20, 2011 Share Postat Ianuarie 20, 2011 cat de sigur esti ca ai pus volanta la T ? volanta mea are 4 semne, sigur nu ai facut o confuzie ? Tu ce crezi, nu am verificat si T-ul si axul si manualul de 3 ori inainte sa imi pun mainile in cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.