Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Pai cumpara. Ia-l si cu contact, eventual.

 

De unde ai cumparat furaciuna? ;)

 

 

furaciuna? Nu te inteleg

Mesaj completat

Cineva mi-a furat cheile

 

Am gasit alta chie pe care am fortat-o in contact dar din pacate nu am reusit sa desfac rezervorul si am spart broasca

 

Mesaj completat

furaciuna?Mesaj completat

Cineva mi-a furat cheile

 

Am gasit alta chie pe care am fortat-o in contact dar din pacate nu am reusit sa desfac rezervorul si am spart broasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aveti careva un etrier fatza de vanzare second ?

Incearca la user: stulewa. Daca nu te rezolva da-mi mie un semn ;)

 

EDIT: Nissin (1988-1996) sau Brembo (1997-2000)? De care iti trebe? Daca le combini iti iese o frana spongioasa, cel putin asa zic gurile rele...

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron.

Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti.

danke

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron.

Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti.

danke

te referi la reglajul jocului la supape?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti-mi va rog un 'crash-course' de verificat 'lantul de cote' supapa-limbuta-surubel. Am desfacut capacul de peste 'tacheti' si acuma nu stiu cum sa verific 'hoby-way' toate piesulicile astea ca sa ma prind unde-i hiba. Vizual nu gasesc o hiba mare asa ca trebuie sa o iau la verificat micron cu micron.

Daca vreti poze hi-res cu zona aia sa-mi spuneti.

danke

au prietene ne-ai ucis , zi pe intelesul tuturor, si al nostru cei din popor ... eventual cu poze

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la reglajul jocului la supape?

Ceva mai mult. Ma interesau niste cote pe care sa le pot masura usor in casa. Spre exemplu: cit trebuie sa fie de inalta subtierea aia din capul valvei SAU cit de groasa trebuie sa fie limbuta aia (sub-rocker-arm). Sunt toate tocite insa nu pot sa-mi dau seama daca mult sau putin. Astia, pe linga ca dau cote de verificare la toate prostiile (dimetrul axului si gaura in care intra axul), mai dai si cote cu 3 zecimale dupa milimetru.......si astea nu se 'vad' la pipait.

 

post-5582-1295023665_thumb.jpg P-asta o remarc si incerc sa-i gasesc un motiv

post-5582-1295023726_thumb.jpg de piesulicile astea as vrea sa stiu cum le masor. Sunt f.f. putin tocite dupa parerea mea.

Mesaj completat

au prietene ne-ai ucis , zi pe intelesul tuturor, si al nostru cei din popor ... eventual cu poze

promit ca nu mai fac ;)

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca un pont bun ar fi sa ne spui ce facea, ce nu era bine, de ce ai dat jos capacul? facea galagie? daca da, cum? scotea fum? facea astea la rece sau la cald? etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca un pont bun ar fi sa ne spui ce facea, ce nu era bine, de ce ai dat jos capacul? facea galagie? daca da, cum? scotea fum? facea astea la rece sau la cald? etc...

E mult de povestit si nu vad ce legatura are cu masuratul cotelor alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dreptate, e cam ciudata uzura aia

cum stau rulmentii arburelui cu came?daca se simte un joc, cat de mic, tre schimbati

cat era jocul la supape inainte de demontare?

daca tu crezi ca uzura la culbutori e prea mare, schimba-i

nu stiu cat aveau ai mei cand am desfacut motorul,,,,,,nu am masurat,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, atunci chiar nu stiu cum sa ajut.

in alta ordine de idei, azi am scos si eu dominatorul in sfarsit de la iernat. Am facut si un mic video cu treaba asta:)

video

Mesaj completat

ca sa se incarce mai repede am schimbat compresia, si acum video-ul e la acest

. Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, aveti idee de unde as putea comanda un set piston+segmenti ptr Domi pe cota 0? Multumesc

 

ca sa iti faci o idee despre pret cauta pe http://www.oemmotorparts.com piese de la ei aduc cei de la http://www.dillypoint.ro/ vobeste cu cei din urma si sigur te rezolva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E mult de povestit si nu vad ce legatura are cu masuratul cotelor alea.

Conteaza. Asa iti recomanda omu ce sa schimbi.

 

Iei manualu la mana si masori cotele. Relativ... simplu. Nu-i mare lucru de zis. Ai wear limit la toate chestiile alea. Vrei sa iti traduc manualul de service de domi? Zi-mi si o sa vad ce pot face.

 

Cauta la sectiunea 6: "Cylinder head valves"; pe a doua pagina sunt o gramada de informatii. Coloana din mijloc, cu label-ul STANDARD iti zice cat e normal la o piesa noua sa fie valoarea respectiva, iar coloana din dreapta cu label-ul SERVICE LIMIT e limita de uzura dincolo de care piesa trebuie inlocuita. Uite un mic dictionar, rog sa fiu corectat daca gresesc ceva:

I.D. = inner diameter = diametru interior

O.D. = outer diameter = diametru exterior

rocker arm = culbutor = piesa care actioneaza valva (pe care e prins surubul de ajustare a valvei)

cam follower = tachet

stem = tulpina (tija valvei)

guide = ghidaj (lacas prin care trece tija valvei)

 

Daca tot iei manualul la mana, vezi si pag 3-4 sectiunea Troubleshooting ;)

 

Ah, si zi-ne si noua cat ai compresia pe cilindru, dupa procedura data in manual (reglezi supapa dreapta fatza la joc de 1mm - un milimetru, da! - apoi conectez compresmetru si dai la automat pana cand nu se mai ridica acul indicator - abia atunci citesti). Nominal stiu ca e ~178 PSI (~12.3 bari sau ~12.1 atmosfere) - manual de service, sectiunea 1, pag 5; nu de alta dar stiu ca nu ma crezi niciodata pe cuvant :D A nu se confunda cu compresia geometrica a camerei de ardere care e 8.3 : 1.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am o portocala. Vreau sa stiu ce diametru are. Ce conteaza citi ani avea copacul din care am luat-o, cine a importat-o,...?!?!?

Intrebarea era simpla: Cum pot sa masor piesulicile alea 'in-casa' ca sa ma prind daca sunt uzate peste masura. In manual am invatat si eu sa ma uit (chiar si pe tabele, nu numai la poze) si ceva engleza si mecanica, cit sa nu ramin cu droaga in drum, mai stiu si eu.

Intretimp am facut rost de un subler mai desteptel (ca de un micrometru nu m-am putut lipi, desi ar fi fost taman bun) si sper sa pot masura aproape corect ce-mi trebuie. Dupa asta vad ce am de cumparat. Dupa ce vin/e piesa/ele, esti primul pe care-l anunt cit e compresia.

Mesaj completat

Portocala s-a complicat :D

unde ar trebui sa masor trapezul asta ca sa imi dau seama daca e in limite? Si care-s limitele.

post-5582-1295380491_thumb.jpg

post-5582-1295380532_thumb.jpg

Restu de dimensiuni au iesit acceptabile si linistitoare (ce am putut masura din ce am demontat). Daca nu-i de aici tre sa fie de la supape ;)

Mesaj completat

E normal sa fie excentricele nesimetrice?

post-5582-1295460349_thumb.jpg

post-5582-1295460397_thumb.jpg

Mesaj completat

....si sa nu uit, cei care v-ati demontat zona aia si eventual ati scos axul cu came, cum ati realiniat semnele de pe roata danturata pe care se invirte lantul cu semnul T de pe volanta?

Mesaj completat

Cam asa arata problema la care tot caut un raspuns:

post-5582-1295505708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se cheama uzura, lipsa de ulei sau ulei prost la temperaturi mari. Excentricitatea lobilor e data in tabelul de cote. Peste o anumita valoare nu mai lucreaza ok. Daca ai uzura aia excesiva pe axa, atunci si culbutorii sunt praf.

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-CAMSHAF...sQ5fAccessories

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-4PCS-AR...=item19c2871106

 

 

Mesaj completat

Se cheama uzura, lipsa de ulei sau ulei prost la temperaturi mari. Excentricitatea lobilor e data in tabelul de cote. Peste o anumita valoare nu mai lucreaza ok. Daca ai uzura aia excesiva pe axa, atunci si culbutorii sunt praf.

RECTIFIC: Se cheama uzura, lipsa de ulei sau ulei prost la temperaturi mari. Nu e normal. Oricum lobii au o forma oarecum ascutita. Masoara inaltimea lor (maxima). Compara cu tabelul. AI facut asta, din moment ce ai tabelul?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e o mica problemutza switch: deformarea asta in general apare pe pertea camei care ataca supapa/culbutorul si iti poate devia varful axei intarziind/prelungind timpul de admisie/evacuare de aici rezulta ca oricat de bine ai pune distributia la punct mobtorul nu va functiona corect. daca uzura este extraordinar de mare se poate optine o functionare oarecum mai buna prin defazarea intentionata a distributiei(s-ar putea sa mearga si fara sa modifici avansul) dar treaba asta necesita cunostinte mecanice avansate(uiti de semnele de pe volanta/axa si masori pozitia pistonului la tms)

 

aceasta este o solutie extrema doar pentru a iesi din cacao sau eventual a ajunge acasa, nu pentru folosirea zilnica ;)

 

exista niste baietzasi prin patria noastra america ce s-au indeletnicit cu maestria modificarii axelor cu came, prin modificarea unghiului de atac se optine un timp mai scurt de deschidere/inchidere a supapelor si de aici o ardere mai eficienta a carburantului>>> more power!!!!

DO NOT TRY THESE AT HOME!

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ce zici tu mestere, dar una e modificarea cu cap a axei si alta e modificarea prin uzura a ei. Din ce stiu despre motoru' lu ser79ban, tind sa cred ca e vorba de uzura.

 

Ca veni vorba de pus distributia la punct, ca si TOATE procedurile de masurare in casa, ele se gasesc in NX 650 Workshop manual (88-89), sectiunea F (sau 6) - Cylinder Head Valves. Acolo scrie negru pe alb, in engleza, si cum se da jos tot capacul, cum se separa piesele, cum se inspecteaza/masoara, cum se asambleaza la loc si cum se aliniaza. Din cate stiu eu nu-i nicio jmecherie. Faci FIX ce scrie acolo ;) Poate doar improvizarea unui cam tensioner tool dintr-o surubelnita (ca sa apesi arcul intinzatorului la montare/demontare).

 

Ah, apropo Serbane: verifica atent si lantul de distributie si patinele lui; daca patinele sunt macinate lantul are joc. Iar daca lantul are joc e prea larg, ceea ce duce la o distributie foarte instabila. Nu stiu daca ar explica uzura de la tine (apropo, cum e axa cu came relativ la valorile din manual?), dar stiu 100% ca o motocicleta cu lantul slab face zgomot la rece, nu are compresie si nu prea porneste. Iar cand porneste merge infect.

 

Intreb si eu ca prostu': de ce nu ai facut test de compresie INAINTE sa desfaci motorul?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai e o mica problemutza switch: deformarea asta in general apare pe pertea camei care ataca supapa/culbutorul si iti poate devia varful axei intarziind/prelungind timpul de admisie/evacuare de aici rezulta ca oricat de bine ai pune distributia la punct mobtorul nu va functiona corect. daca uzura este extraordinar de mare se poate optine o functionare oarecum mai buna prin defazarea intentionata a distributiei(s-ar putea sa mearga si fara sa modifici avansul) dar treaba asta necesita cunostinte mecanice avansate(uiti de semnele de pe volanta/axa si masori pozitia pistonului la tms)

Uite de asta ma tem eu. Si ce ma enerveaza cel mai tare e ca am impresia ca cineva deja s-a jucat nitel cu axa ca nu-mi dau seama de ce nu se mai pupa T-ul de pe volanta cu semnele de pe roata danturata pe care se invirte lantul (m-a pus dracu sa ma uit in 'manual' ;)).

post-5582-1295519141_thumb.jpg

post-5582-1295519152_thumb.jpg

 

Si incepi si explicale la mesteri ca daca s-a deviat virful ala de cama, faci tu reglaj la tachet din parti. Si ca pe linga asta supapa e deschisa mai tirziu si eventual se desincronizeaza si 'decompresorul'. Daca as avea un motor ca-n carte, l-as face dupa carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat de sigur esti ca ai pus volanta la T ? volanta mea are 4 semne, sigur nu ai facut o confuzie ?

Tu ce crezi, nu am verificat si T-ul si axul si manualul de 3 ori inainte sa imi pun mainile in cap?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...