Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salutare!

 

vine sezonul peste noi :) finally!

ce ulei de motor recomandati? Tot aud de Motorex ca ar fi super bun, si de Motul ca s-a prostit rau.. nu stiu ce sa mai cred. Pls postati ultimele experiente cu ulei, cum a fost, bun rau.

 

have fun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut!

intra aici: http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopi...p;sk=t&sd=a si vezi ce au mai zis si altii de ulei :) poti sa dai si tu cu parerea

Mesaj completat

...

Acum am carb de 88-89; partea misto e ca alea aveau cam 2-3 cp in plus :P Cum, nu stiu, ca motoru e identic :)

...

 

cred ca stim cu totii ca admisia face enorm de mult. ca exemplu concret (ca m-am documentat) la masina mea, opel astra f motorul are injectie monopunct si 8v. daca schimb admisia(si atat) de alt motor(tot opel, tot pe acceasi platforma), pastrez 8valve, din start trec de la 75cai la 101 cai. si cu un consum putin mai mic.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

vine sezonul peste noi :) finally!

ce ulei de motor recomandati? Tot aud de Motorex ca ar fi super bun, si de Motul ca s-a prostit rau.. nu stiu ce sa mai cred. Pls postati ultimele experiente cu ulei, cum a fost, bun rau.

 

have fun!

Evita Motul si Putoline. In rest, orice.

 

Motorex, Yacco, Valvoline, Repsol - toate sunt ok, in ordinea preferintei mele personale.

 

 

Eu unul folosesc 15w-50. As folosi 20w-50 daca as gasi semisintetic cu specificatii de Domi.

 

 

EDIT:

 

Admisia (doar airbox-ul) la 88-95 este... mai mica! Asta ar trebui sa reduca puterea si cuplul; teoretic. Flansha este mai lunga la 88-95, insa diferenta de putere e de la 89 la 90, nu de la 95 la 96.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am avut si prima experienta de mers pe frig adevarat :P

pe la ora 12(aka 24) cand ma plimbam eu :) erau cam -6 grade, ceata, si polei pe jos. concluzii:

1. manerele incalzite merita absolut toti banii, nu mi-a fost cald la maini, dar nici nu mi-au inghetat (ca inainte de manere...)

2. e bine ca domi are cuplu la turatie mica. plecari din ambreiaj, schimbat viteze foarte lin etc.

3. e interesant sa mergi ca si cu supermoto... curbe luate in lateral (nu ca as fi vrut, dar n-a fost asa rau)

4. un servetel la-ndemana sa stergi ochelarii sau viziera din 5 in 5 minute ajuta mult :)

 

ca date suplimentare: in curbe am mers incet, ca sa stau cat de cat drept, cand nu am facut asa am derapat, nu rau din fericire + ca orasul era liber. liniile de tramvai sunt capcane, era gheata pe ele si cum atingeam sina patinam.

viteza maxima am mers cu 70 doar in linie dreapta pe un bulevard pe o portiune fara stradute laterale, in rest 40-50.

frana folosita cel mai mult, ca pe offroad, cea pe spate si frana de motor.

Mesaj completat

Admisia (doar airbox-ul) la 88-95 este... mai mica! Asta ar trebui sa reduca puterea si cuplul; teoretic. Flansha este mai lunga la 88-95, insa diferenta de putere e de la 89 la 90, nu de la 95 la 96.

 

probabil diferente in carburator. (tot admisie :()

faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil diferente in carburator. (tot admisie :))

faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ??

Da, in afara de lungimea gatului de admisie si de dimensiunea airbox-ului, nu sunt diferente. Nici la axa cu came, nici nimic. Jetting-ul e mai bogat la 93+.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara am avut si prima experienta de mers pe frig adevarat :P

pe la ora 12(aka 24) cand ma plimbam eu :) erau cam -6 grade, ceata, si polei pe jos. concluzii:

1. manerele incalzite merita absolut toti banii, nu mi-a fost cald la maini, dar nici nu mi-au inghetat (ca inainte de manere...)

2. e bine ca domi are cuplu la turatie mica. plecari din ambreiaj, schimbat viteze foarte lin etc.

3. e interesant sa mergi ca si cu supermoto... curbe luate in lateral (nu ca as fi vrut, dar n-a fost asa rau)

4. un servetel la-ndemana sa stergi ochelarii sau viziera din 5 in 5 minute ajuta mult :)

 

ca date suplimentare: in curbe am mers incet, ca sa stau cat de cat drept, cand nu am facut asa am derapat, nu rau din fericire + ca orasul era liber. liniile de tramvai sunt capcane, era gheata pe ele si cum atingeam sina patinam.

viteza maxima am mers cu 70 doar in linie dreapta pe un bulevard pe o portiune fara stradute laterale, in rest 40-50.

frana folosita cel mai mult, ca pe offroad, cea pe spate si frana de motor.

Mesaj completat

 

 

probabil diferente in carburator. (tot admisie :()

faptul ca airboxul e mai mic nu influentiaza in mod special, conteaza mai putin cat e de mare cutia, si conteaza debitul de aer care poate sa treaca prin ea.... filtrul e la fel la domi -'95 ca si la '96- ??

 

 

 

Ma inscriu si eu pe lista celor ce au iesit la drum pe vremea asta : Vineri : IASI - BUCURESTI (ii multumesc celui de sus ca traiesc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oare cu cat ar creste puterea, fara garnitura de chiuloasa????????? :)

Mesaj completat

acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor.

tre sa dai carenajul frontal jos

posibil sa fie cazut surubul de reglaj=situatie fericita

posibil sa fie rupta o prindere a surubului=un pic mai mult de lucru

nimic de speriat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cred ca si la mine face galagie, dar nu tare, si sta la locul ei, indiferent ce am facut pana acum, ca am coborat scari, ca am sarit (putin numa) tot asa a batut farul.

de desfacut sticla la far am desfacut la o aprilia rs 125 acuma vreo 2-3 ani, mai precis am taiat adezivul cu care a fost lipita, am reparat oglinda si apoi am lipit la loc sticla cu un silicon adeziv.

 

la domi nu stiu exact cum e facut. chiar daca este turnat corpul farului peste buza sticlei tot trebuie sa se poata face ceva... daca aveti careva vreo poza cu farul (cu corpul farului etc...) chiar sunt curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate incalzi cu un suflator de aer cald, pe portiuni, mai precis cate o jumatate din contur, se departeaza cu un cutit, cutter, o surubelnita, ceva, si apoi se incalzeste si cealalta parte.

Mesaj completat

iata si 3 poze dupa iesirea de azi :D

se vad in spate scarile tocmai coborate :)

e8e7f4c43d9eec27000396c2c631ac2104061fc7232717899489eee2fe51812f6g.jpg f34e338fd3c8cffad29adfaa6cb44d97d2e71c2bcc64f08203eab36011ad6b6a6g.jpg 19de9e76b73dd958e69fde710f2ec0693e5d68fa888a664bee6bd48c8165fe0a6g.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum intrebare care ma doare : a desfacut careva vreodata farul de DOMINATOR RD02 daca da cum se procedeaza ca al meu are "bube" mari cu oglinda aia, joaca de zici ca dau blitzuri continuu si mai vede si doar varfurile copacilor.

Am rezolvat, era sarit surubul din dreapta jos de fapt e un fel de bila in capul surubului cel ce tine oglinda fixa , asa ca am decupat frumos o bucata de plastic cu tot cu acel surub, am inlocuit surubul cu ceva made in Romania, am lipit bucata de plastic la loc si gata acum nu mai joaca oglinda. Initial am vrut sa desfac sticla dar mia fost frica sa nu o sparg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate incalzi cu un suflator de aer cald, pe portiuni, mai precis cate o jumatate din contur, se departeaza cu un cutit, cutter, o surubelnita, ceva, si apoi se incalzeste si cealalta parte.

Mesaj completat

iata si 3 poze dupa iesirea de azi :D

se vad in spate scarile tocmai coborate :)

Si le-ai mai urcat inapoi? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eh, am urcat pe langa.... inca la urcat nu ma bag, maximul de urcat trepte este 3 pana acum. o sa mai incerc...sa vad cum se simte...

Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol.

 

Salutare!

la urcare trepte / borduri inalte, ce trebuie sa fac ca sa nu imi mai patineze roata spate? (in afara de abordare cat mai perpedinculara)

 

(si tot nu am CDI si ce a mai mers de plimbare azi :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic de impuls dinainte, cauciucuri bune (cu crampoane), mai impingi si cu picioarele...exercitiu in general....

Mesaj completat

Se simte ca dracu si daca te opresti nu o mai iei la deal. In principiu urca insa daca pici e mai nasol.

 

stiu ca daca te opresti e urat...

cu bicicleta atacam scari (gen 2 rampe, a cate 15-20 trepte...vreo 5 m pe inaltime in total) cam cu full speed, din capatul opus al parcului, dar bicicleta o ridicam de fata sa nu loveasca tare roata. + presiune mai mare in pneuri ca sa nu lovesc jantele + era hardtail.

Mesaj completat

ah si sa mentionez ca scarile pe care urcam erau "uzate" deci buza treptelor era rotunjita, si nu colturoasa, treptele aveau cam 12 cm inaltime...

Mesaj completat

si da, bike-ul era de 10 ori mai usor :) avea 16-17 kg :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc cum ca unii dintre noi (eu sigur) au pornit macar odata motoreta cu ajutorul unei baterii de masina, adica clasic, cu fire de la o masina pornita (sau nu) si dat drumul la moto. acum urmeaza intrebarea: care ati facut invers? de la motocicleta sa porniti masina? eu da :) :D

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

banuiesc cum ca unii dintre noi (eu sigur) au pornit macar odata motoreta cu ajutorul unei baterii de masina, adica clasic, cu fire de la o masina pornita (sau nu) si dat drumul la moto. acum urmeaza intrebarea: care ati facut invers? de la motocicleta sa porniti masina? eu da :) :D

Si eu. Dar nu cu Domi-ul :laugh:

 

Am pornit Matiz-u asta toamna de la BMW :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah pai tu ai pornit motorul mai mic de la masina (800 cmc parca) cu motoreta de cat? 1100 ?:))

 

eu cu domi am pornit opelul de 1.6 :D

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ah pai tu ai pornit motorul mai mic de la masina (800 cmc parca) cu motoreta de cat? 1100 ?

 

eu cu domi am pornit opelul de 1.6

:)

 

Deh, se mai intampla :laugh:

 

Presupun ca domi era pornit, eventual putin turat si clestii erau fix pe bateria masinii, nu? Probabil nici bateira respectiva nu era chiar decedata, deci a luat-o. N-am incercat niciodata, pentru ca nu am avut ocazia. Cand a fost sa fie, eram cu BMWu acasa si mai la indemana decat masinile vecinilor ;)

 

Sa vezi ce haios e sa bagi clestii la bateria de BMW :D

 

In fine... cine vrea ABS? Eu am facut un mini-proiect:

200e centrala

150e senzori

100e furtune

 

Ce imi ramane... niste butoane (~25e daca iau de firma) si manopera de adaptare. Adica sudura locaselor de senzori si adaptarea rotitlor de ABS pe discurile de frana existente. Relativ simplu, probabil maxim 100e manopera.

 

Si ar mai ramane problema vesnica: UNDE? Raspunsu e simplu, daca refaci cablajul de sub sha: deasupra airboxului, in spate. Probabil va trebui modificata si saua sau cutia de aer, dar asta e deja o nimica-toata.

 

In plus, nu stiu cat consuma, deci e posibil sa se impuna o rebobinare a statorului (nasoala treaba ca e scumpa! - romanii nostri lucreaza prost aici) si un nou releu (130e ignitech) care sa duca undeva la 250W in loc de 180W. Statoru de domi se poate duce in zona 220-240w (+33%) - asta fac americanii pe XR650L.

 

Totalul e undeva intre 500 si 800e.

 

Asa, ca fapt divers :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...