Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Nu seamana cu ce vazui eu. De unde ai luat flansa?

Mesaj completat

Motoru vine perfect, trebe airbox si gat de admisie "asortate" cu cadrul. Adica daca ai cadru RD02, airbox si gat admisie tot de acolo. Nu as recomanda flanshe din aluminiu.

 

Carburatoarele sunt relativ identice. Difera doar pozitia pompei.

 

Pai unde este pompa de vacuum la motorul de pe RD08? La cel de RD02 e o rampa in fata si o supapa in lateral-stanga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu seamana cu ce vazui eu. De unde ai luat flansa?

De la motocicleta RD02 de la care am luat si cadrul. Flansha poti lua OEM - iti aduce dilly. Ceri si tu pe baza seriei de cadru. Poti incerca si la HOnda, diferenta de pret ar fi de vreo 5% (nu stiu in favoarea cui).

 

Pai unde este pompa de vacuum la motorul de pe RD08? La cel de RD02 e o rampa in fata si o supapa in lateral-stanga.

Pe acolo. Sorry. Habar nu am care carburator are pompa unde. Momentan nici nu mai stiu daca ce am eu pe motor e din 91, 93 sau 96 - oricum sunt identice, iar cu jicloarele m-am jucat de am innebunit.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la motocicleta RD02 de la care am luat si cadrul. Flansha poti lua OEM - iti aduce dilly. Ceri si tu pe baza seriei de cadru. Poti incerca si la HOnda, diferenta de pret ar fi de vreo 5% (nu stiu in favoarea cui).

 

Scuze, intrebarea era pentru dorinmihail.

 

Poate nu m-am exprimat clar. Problema mea e ca din carterul de RD02 iese o teava care merge la un furtun, conectat la o supapa, legata mai departe de carburator. Motorul de RD08 pe care vreau sa-l montez nu are teava din aceea si nici suport pentru supapa respectiva. Eu am flansa, carburatorul si airbox-ul de RD02 dar nu imi dau seama unde sa bag furtunul de vacuum in motorul de RD08. :) Presupun ca fara vacuum nu o sa functioneze corect carburatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu m-am exprimat clar. Problema mea e ca din carterul de RD02 iese o teava care merge la un furtun, conectat la o supapa, legata mai departe de carburator. Motorul de RD08 pe care vreau sa-l montez nu are teava din aceea si nici suport pentru supapa respectiva. Eu am flansa, carburatorul si airbox-ul de RD02 dar nu imi dau seama unde sa bag furtunul de vacuum in motorul de RD08. :) Presupun ca fara vacuum nu o sa functioneze corect carburatorul.

Ah, unul avea epurator de gaze, celalalt nu. Pune o poza doua si clarificam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus o poza pe pagina precedenta. Adica nu e vacuum, ia gaze din carter si le readuce in admisie?

Mesaj completat

Daca pun un dop pur si simplu la carburator si nu mai montez dracia aia, mai functioneaza?

Editat de tepi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma Swich, nu asa era si a lui Mihnea(Harciog), modelul pt SUA? chestie care readuce aerul evacuat pt a se diminua poluarea, ceva de genul asta(din ce mai tin eu minte). Sau bat eu campii?

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi Dominatori (adica posesori de Honda Dominator),

Am o veste mult asteptata de foarte multi dintre voi! Vestea se refera la organizarea Dominatoriadei 2011 :)

 

Avand in vedere comunitatea foarte puternica a iubitorilor acestui model de motocicleta din Italia, am luat legatura cu aceasta comunitate (www.dominator650.it) si am discutat despre posibilitatea de a organiza impreuna o astfel de eveniment, respectiv o intalnire a posesorilor Honda Dominator.

 

Cei doi reprezentati cu care am discutat (Paco si Valentti) au fost foarte incatati si au analizat impreuna cu membrii comunitatii lor aceasta propunere si ne-au propus pentru anul acesta ca loc de desfasurare a intalnirii zona Muntilor Dolomiti (in Italia), pe traseele propuse pe Louis in luna ianuarie anul curent.

Avand in vedere ca pentru mare parte dintre noi o astfel de excursie ar insemna un efort financiar si fizic destul de mare, am comunicat acest lucru partenerilor organizatori din Italia iar ei au venit in final cu o oferta greu de refuzat: vor deconta ei integral contravaloarea transportului dus-intors si 50% din taxa de cazare (campare).

 

In privinta transportului exista doua variante:

- cu motorul intre picioare (cea mai frumoasa, deoarece traseul include Venetia si Padova);

- cu motorul pe tren pana la Verona (tranzit in aproximativ 28 de ore, vagon cu cuseta), iar de acolo pe sosea pana la Bolzano (aprox 110km), iar din Bolzano aprox 30km de drum forestier pana la locul de campare.

 

Din cate am inteles de la Valentti, costurile alimentelor sunt comparabile cu cele de la noi (la restaurant e chiar usor mai ieftin, insa berea e mai scumpa decat la noi), iar in hipermarket-uri e chiar mai ieftin decat la noi. Singurul dezavantaj este ca nu vom avea voi sa facem foc de tabara, ci doar putem face gratar in locuri special amenajate, deoarece locul de campare este intr-o rezervatie naturala, cu zone bine delimitate. Costul pentru campare este de 5 euro/cort + 3 euro fiecare persoana, accesul cu moto fiind gratuit. Din costurile de campare mentionate, 50% vor fi suportate de partenerii italieni.

 

Perioada propusa pentru desfasurare este 1-7 septembrie 2011 (de joi pana miercuri), perioada care include si tranziatarea (drumul dus si intors).

 

Singura rugaminte pe care am primit-o din partea partenerilor organizatori din Italia este sa comunic pana luni, 4 aprilie 2011, numarul de participanti din Romania.

 

Astfel ca lista este deschisa pana pe 4 aprilie 2011, ora 20:00 (ora Romaniei).

 

In concluzie:

 

Dominatoriada 2011 - editia a treia, cu participare internationala, va avea loc in Muntii Dolomiti/Italia, in perioada 1-7 septembrie 2011

 

Imi permit sa ma inscriu in capul listei:

1) Dominator72 + pasagera.

 

P.S. Avand in vedere timpul foarte scurt in care trebuie sa dam un raspuns, am considerat ca nu ar fi foarte eficient sa deschid un topic separat.

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e luat din Germania. Cu toate astea, am gasit instalatia in manualul de service, la Sectiunea 4 - sistemul de alimentare. Cica e numai pentru modelul de California, ceea ce nu are sens. Asta e din '92, iar in Cali s-au vandut doar 88 si 89. Tot nu inteleg la ce foloseste, baga aer curat din airbox in evacuare sa pacaleasca testul de noxe?

Intrebarea importanta e: Oare merge carburatorul pe care il am fara vacuum de la instalatia asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma Swich, nu asa era si a lui Mihnea(Harciog), modelul pt SUA? chestie care readuce aerul evacuat pt a se diminua poluarea, ceva de genul asta(din ce mai tin eu minte). Sau bat eu campii?

Nu era pt SUA. Epuratoru a fost folosit in mai multe tari.

 

 

Asa, hai sa vedem. Sunt doua conexiuni, una groasa si una subtire.

 

Pe partea groasa, prostia asta de epurator se leaga la cilindrul ala negru (separator de gaze). Daca epuratorul nu exista, atunci furtunul din carter se leaga (folosind un T) atat la capatul inferior cat si la capatul lateral al separatorului de gaze.

 

Totodata, un furtunas mai mic leaga carburatorul (partea de vacuum) de epurator (care epurator functioneaza vacuumatic). Daca nu ai epurator, astupi cu un dop/capacel tumburusul de la conducta de vacuum.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Epuratorul influenteaza in vreun fel consumul de carburant?

Mnezeu stie. Nu am vazut pe nimeni sa prezinte dovezi clare intr-o directie sau alta. Scopul lui e sa reduca emisiile de gaze nocive. In general, reducerea emisiilor e asociata cu performante scazute. Daca ar fi fost benefic pt performante si/sau consum, nu crezi ca Honda l-ar fi pus pe toate motocicletele lor NX650? Nu au facut asta, doar modelele pt anumite tari avand asa ceva.

 

Sfatul meu: scapa de el. Eu asa as face.

Mesaj completat

Referitor la dominatoriada

 

Italienii astia sunt oameni mari. Cu ajutorul lor am facut eu rost de rezervorul meu Acerbis.

 

Da' futui pomana ca ii mult de mers pana acolo. Si pe dominator :) Daca pui si pasager, tampesti pana acolo.

 

Domi'72, eu unul salut si sustin initiativa! Trei chestii:

- cati km sunt estimati?

- unde are loc intalnirea (localitate, GPS)

- cine duce uleiu de schimb, ca sigur schimbam uleiu de doua ori :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dominatoriada 2011 - editia a treia, cu participare internationala, va avea loc in Muntii Dolomiti/Italia, in perioada 1-7 septembrie 2011[/size]

 

Trebuie sa recunosc ca suna foarte tentant...

As avea 2 rezerve:

-as prefera o deplasare cu masina, cu motorul pe remorca pana in zona; oare sponsorizarea nu se poate transforna din tren in benzina?

-cunoscand cat de cat zona, cu traversari la altitudini mari, oare nu o sa fie cam frig in sept.?

Astept rapid reactiile celor ce domina.

Ce ma enerveaza Dominatorul al-72-lea ca are aceleasi idei, deodata cu mine...

Editat de NX250
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe traseul: Bucuresti-Pitesti-Ramnic-Valcea-Lugoj-Timisoara-Szeged-Budapesta-Viena-Linz-Salzburg-Rozenheim-Innsbruck-Bolzano(reper ca destinatie). 1650km cu aproximatie.

 

1.651 km (aproximativ 18 ore 6 min)

1. Mergeți spre sud pe Calea Victoriei către Strada Ion Câmpineanu 350 m

2. Virați la dreapta la Bulevardul Regina Elisabeta 800 m

3. Virați la dreapta la Piața Mihail Kogălniceanu 100 m

4. Faceți a 2-a la dreapta pe Bulevardul Mihail Kogălniceanu 600 m

5. Continuați pe Splaiul Independenței/E81 900 m

6. Virați la stânga la Pod Cotroceni/E81

Continuare direcție pe E81 173 km

7. Virați la dreapta la Strada Straubing/DJ703F

Continuare direcție pe DJ703F 5,9 km

8. Continuați pe DJ703L 11,7 km

9. Virați la stânga la Strada 24 Ianuarie/DJ703G 1,4 km

10. Continuare drept înainte pe ÂŞoseaua de Centură/DN7/E81 5,5 km

11. Virați la dreapta la DN7/E81 9,8 km

12. UÂşor stânga la DN7A 62,7 km

13. Virați la stânga pentru a rămâne pe DN7A 39,5 km

14. Virați la stânga pentru a rămâne pe DN7A 1,4 km

15. Virați la dreapta la Strada Maleia 2,7 km

16. Continuați pe Strada Gen. Vasile Milea/DN7A

Continuare direcție pe DN7A 1,0 km

17. Virați la dreapta la DN66 46,0 km

18. Continuați pe Strada Progresului 800 m

19. Strada Progresului virează uÂşor stânga Âşi devine DN68 61,5 km

20. Virați la dreapta la DJ680A 2,9 km

21. Virați la dreapta pentru a rămâne pe DJ680A 16,9 km

22. Virați la dreapta la DN6 19,4 km

23. La sensul giratoriu, urmați Prima ieÂşire spre Centura Lugoj/DN6

Continuare direcție pe DN6

Treceți prin 3 sensuri giratorii 63,5 km

24. La sensul giratoriu, urmați Prima ieÂşire spre Calea Alexandru Ioan Cuza/DN6

Continuare direcție pe DN6 600 m

25. Virați la stânga la Piața Consiliul Europei/DN6 38 m

26. UÂşor dreapta pentru a rămâne pe Piața Consiliul Europei/DN6

Continuare direcție pe DN6 61,1 km

27. UÂşor stânga la Strada TimiÂşoara/DN6

Continuare direcție pe DN6

Treceți prin 3 sensuri giratorii

Intrare în Ungaria 20,3 km

28. Continuați pe ÂŞosea necunoscută 5,9 km

29. La sensul giratoriu, urmați a 2-a ieÂşire către Traseul 43/E68 spre Szeged 28,0 km

30. UÂşor dreapta la Kossuth Lajos sugĂĄrĂşt (indicatoarele pentru E75/M5/5/Budapest) 1,2 km

31. Continuați pe Traseul 5

Treceți printr-un sens giratoriu 5,5 km

32. La sensul giratoriu, urmați a 2-a ieÂşire spre M43 3,1 km

33. Ăineți dreapta la bifurcație, urmați indicatoarele pentru E75/M5/Budapest/KecskemĂŠt Âşi intrați pe E75/M5

Porțiuni de Âşosea cu taxă 142 km

34. Urmați ieÂşirea E60/E71/E75/M0 către GyĂľr/M1/BĂŠcs-Wien/Pozsony-Bratislava/M7/Balaton/Budapest dĂŠl 1,0 km

35. Intrare pe E60/E71/M0

Continuare direcție pe E60/M0 27,9 km

36. Urmați ieÂşirea spre E60/M1 către GyĂľr

Porțiuni de Âşosea cu taxă

Intrare în Austria 157 km

37. Continuați pe A4

ÂŞosea cu taxă 57,6 km

38. Urmați ieÂşirea Knoten Schwechat pentru a intra pe S1 cătreGraz/Linz/St.PĂślten/MannswĂśrth OMV/Italien/Slowenien/Deutschland

Porțiuni de Âşosea cu taxă 17,1 km

39. Continuați pe A21

ÂŞosea cu taxă 36,3 km

40. Continuați pe E60 (indicatoarele pentru A1/Deutschland/Linz/St.PĂślten/Altlengbach/Steinhäusl) 2,2 km

41. Intrare pe A1

ÂŞosea cu taxă

Intrare în Germania 269 km

42. Continuați pe E52/E60 68,7 km

43. Urmați ieÂşirea 101-Dreieck Inntal pentru a intra pe A93 cătreInnsbruck/Kufstein

Intrare în Austria 25,9 km

44. Continuați pe A12

ÂŞosea cu taxă 74,6 km

45. Ăineți stânga la bifurcație

ÂŞosea cu taxă

Intrare în Italia 34,5 km

46. Continuați pe A13

ÂŞosea cu taxă 77,1 km

47. Urmați ieÂşirea Bolzano Nord-Bozen Nord spre SS12

Porțiuni de Âşosea cu taxă 750 m

48. Virați la dreapta la SS12 800 m

49. Urmați ieÂşirea 180 m

50. La sensul giratoriu, urmați a 2-a ieÂşire spre Brennerstrasse 900 m

51. Continuați pe Rentscher Strasse 800 m

52. UÂşor dreapta pentru a rămâne pe Rentscher Strasse 1,0 km

53. Continuați pe Brenner Strasse 290 m

54. Continuați pe Rittner Strasse 650 m

55. La sensul giratoriu, urmați a 3-a ieÂşire spre Bahnhofplatz 55 m

 

Bolzano Provincia Autonomă Bolzano, Italia

 

.

 

Date hartă ©2011 Europa Technologies, Google, Tele Atlas

 

INFORMATII LUATE DE PE http://www.itransporter.ro/Harta-Europei.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte tentanta Dominatoriada asta... inteleg ca varianta masina+remorca nu exista :) ?

este, dar cum nu avem asa ceva si banuiesc ca ne costa ceva ca sa inchiriem o remorca plus ca ar trebuii sa cumpar dispozitivul de agatat la masina mea, cred ca se ajunge la exact cat ne-ar costa benzina pana acolo. Sa luam o remorca cu chirie pt cca 7-8zile eu zic ca duce la ceva banisori plus benzina masinii=benzina pt 1moto. asa ca tot acolo iesim.

Deci, ar fii cat? 3500km dus-intors? la 7,5l/100km(aprox)= ......sa zicem 270litrii, adica 14-15mil lei vechi.

Ar mai fii si taxele de drum, habar nu am cat sunt astea.

Mesaj completat

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

ffff tentanta, intr-adevar

ma inscriu,,,,,,dar numai daca se merge cu motoru intre picioare

ca de tren si masina,,,,,,,,,,,sunt acrit

 

Mesaj completat

si mai e un traseu, mai scurt, si f frumos

pe la Graz si Villach

munti,,,,tuneluri,,,,,ceva viaducte, parca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, ar fii cat? 3500km dus-intors? la 7,5l/100km(aprox)= ......sa zicem 270litrii, adica 14-15mil lei vechi.

Scuze ca te intreb, dar tu cate cutite vrei sa atarni de plasa de bagaje, de iti consuma cu peste 50% mai mult decat consumul maxim in afara orasului??? :D

Mesaj completat

Salutare

ffff tentanta, intr-adevar

ma inscriu,,,,,,dar numai daca se merge cu motoru intre picioare

ca de tren si masina,,,,,,,,,,,sunt acrit

 

Mesaj completat

si mai e un traseu, mai scurt, si f frumos

pe la Graz si Villach

munti,,,,tuneluri,,,,,ceva viaducte, parca

Ceva mai documentat, domnu', se poate? Cum a venit dl. D Sorin Mihail, de exemplu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ata imi consuma mie, se pare ca am sa fac revizie generala la ea pt acest drum, inca ma gandesc la expeditie. e f tentanta.

sa intelleg ca Andrei vrea prin Belgrad si apoi pe E70, BOznia-hertegovina,etc? e safe pe acolo? hmm

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ata imi consuma mie, se pare ca am sa fac revizie generala la ea pt acest drum, inca ma gandesc la expeditie. e f tentanta.

sa intelleg ca Andrei vrea prin Belgrad si apoi pe E70, BOznia-hertegovina,etc? e safe pe acolo? hmm

Tu ai facut calculul la consumul asta la ultimul tau drum de anul trecut (cand te-ai intors de la Dominatoriada), cand ai venit din Turda pana in Bucuresti cu treapta a doua, maxim a treia (din motive tehnice)? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai facut calculul la consumul asta la ultimul tau drum de anul trecut (cand te-ai intors de la Dominatoriada), cand ai venit din Turda pana in Bucuresti cu treapta a doua, maxim a treia (din motive tehnice)? :)
corect, drum de 600km facuti fara faruri si baterie moarta si cu treapta 2,drum facut in 13ore si de atunci am zis ca nici un drum nu o sa mai fie greu pt mine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...