tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Nu seamana cu ce vazui eu. De unde ai luat flansa? Mesaj completat Motoru vine perfect, trebe airbox si gat de admisie "asortate" cu cadrul. Adica daca ai cadru RD02, airbox si gat admisie tot de acolo. Nu as recomanda flanshe din aluminiu. Carburatoarele sunt relativ identice. Difera doar pozitia pompei. Pai unde este pompa de vacuum la motorul de pe RD08? La cel de RD02 e o rampa in fata si o supapa in lateral-stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Nu seamana cu ce vazui eu. De unde ai luat flansa? De la motocicleta RD02 de la care am luat si cadrul. Flansha poti lua OEM - iti aduce dilly. Ceri si tu pe baza seriei de cadru. Poti incerca si la HOnda, diferenta de pret ar fi de vreo 5% (nu stiu in favoarea cui). Pai unde este pompa de vacuum la motorul de pe RD08? La cel de RD02 e o rampa in fata si o supapa in lateral-stanga. Pe acolo. Sorry. Habar nu am care carburator are pompa unde. Momentan nici nu mai stiu daca ce am eu pe motor e din 91, 93 sau 96 - oricum sunt identice, iar cu jicloarele m-am jucat de am innebunit. Editat Aprilie 1, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 De la motocicleta RD02 de la care am luat si cadrul. Flansha poti lua OEM - iti aduce dilly. Ceri si tu pe baza seriei de cadru. Poti incerca si la HOnda, diferenta de pret ar fi de vreo 5% (nu stiu in favoarea cui). Scuze, intrebarea era pentru dorinmihail. Poate nu m-am exprimat clar. Problema mea e ca din carterul de RD02 iese o teava care merge la un furtun, conectat la o supapa, legata mai departe de carburator. Motorul de RD08 pe care vreau sa-l montez nu are teava din aceea si nici suport pentru supapa respectiva. Eu am flansa, carburatorul si airbox-ul de RD02 dar nu imi dau seama unde sa bag furtunul de vacuum in motorul de RD08. Presupun ca fara vacuum nu o sa functioneze corect carburatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Cand am cumparat motorul am primit si flansa de rezerva. baga niste poze cu furtunele alea. care si pe unde ajunge. Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Valva cu pricina se gaseste sub carcasa de plastic gri dintre cutia de scule si reductorul de la electromotor. Se vede furtunul care merge spre carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Poate nu m-am exprimat clar. Problema mea e ca din carterul de RD02 iese o teava care merge la un furtun, conectat la o supapa, legata mai departe de carburator. Motorul de RD08 pe care vreau sa-l montez nu are teava din aceea si nici suport pentru supapa respectiva. Eu am flansa, carburatorul si airbox-ul de RD02 dar nu imi dau seama unde sa bag furtunul de vacuum in motorul de RD08. Presupun ca fara vacuum nu o sa functioneze corect carburatorul. Ah, unul avea epurator de gaze, celalalt nu. Pune o poza doua si clarificam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Am pus o poza pe pagina precedenta. Adica nu e vacuum, ia gaze din carter si le readuce in admisie? Mesaj completat Daca pun un dop pur si simplu la carburator si nu mai montez dracia aia, mai functioneaza? Editat Aprilie 1, 2011 de tepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Ma Swich, nu asa era si a lui Mihnea(Harciog), modelul pt SUA? chestie care readuce aerul evacuat pt a se diminua poluarea, ceva de genul asta(din ce mai tin eu minte). Sau bat eu campii? Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Dragi Dominatori (adica posesori de Honda Dominator), Am o veste mult asteptata de foarte multi dintre voi! Vestea se refera la organizarea Dominatoriadei 2011 Avand in vedere comunitatea foarte puternica a iubitorilor acestui model de motocicleta din Italia, am luat legatura cu aceasta comunitate (www.dominator650.it) si am discutat despre posibilitatea de a organiza impreuna o astfel de eveniment, respectiv o intalnire a posesorilor Honda Dominator. Cei doi reprezentati cu care am discutat (Paco si Valentti) au fost foarte incatati si au analizat impreuna cu membrii comunitatii lor aceasta propunere si ne-au propus pentru anul acesta ca loc de desfasurare a intalnirii zona Muntilor Dolomiti (in Italia), pe traseele propuse pe Louis in luna ianuarie anul curent. Avand in vedere ca pentru mare parte dintre noi o astfel de excursie ar insemna un efort financiar si fizic destul de mare, am comunicat acest lucru partenerilor organizatori din Italia iar ei au venit in final cu o oferta greu de refuzat: vor deconta ei integral contravaloarea transportului dus-intors si 50% din taxa de cazare (campare). In privinta transportului exista doua variante: - cu motorul intre picioare (cea mai frumoasa, deoarece traseul include Venetia si Padova); - cu motorul pe tren pana la Verona (tranzit in aproximativ 28 de ore, vagon cu cuseta), iar de acolo pe sosea pana la Bolzano (aprox 110km), iar din Bolzano aprox 30km de drum forestier pana la locul de campare. Din cate am inteles de la Valentti, costurile alimentelor sunt comparabile cu cele de la noi (la restaurant e chiar usor mai ieftin, insa berea e mai scumpa decat la noi), iar in hipermarket-uri e chiar mai ieftin decat la noi. Singurul dezavantaj este ca nu vom avea voi sa facem foc de tabara, ci doar putem face gratar in locuri special amenajate, deoarece locul de campare este intr-o rezervatie naturala, cu zone bine delimitate. Costul pentru campare este de 5 euro/cort + 3 euro fiecare persoana, accesul cu moto fiind gratuit. Din costurile de campare mentionate, 50% vor fi suportate de partenerii italieni. Perioada propusa pentru desfasurare este 1-7 septembrie 2011 (de joi pana miercuri), perioada care include si tranziatarea (drumul dus si intors). Singura rugaminte pe care am primit-o din partea partenerilor organizatori din Italia este sa comunic pana luni, 4 aprilie 2011, numarul de participanti din Romania. Astfel ca lista este deschisa pana pe 4 aprilie 2011, ora 20:00 (ora Romaniei). In concluzie: Dominatoriada 2011 - editia a treia, cu participare internationala, va avea loc in Muntii Dolomiti/Italia, in perioada 1-7 septembrie 2011 Imi permit sa ma inscriu in capul listei: 1) Dominator72 + pasagera. P.S. Avand in vedere timpul foarte scurt in care trebuie sa dam un raspuns, am considerat ca nu ar fi foarte eficient sa deschid un topic separat. Editat Aprilie 1, 2011 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Motorul e luat din Germania. Cu toate astea, am gasit instalatia in manualul de service, la Sectiunea 4 - sistemul de alimentare. Cica e numai pentru modelul de California, ceea ce nu are sens. Asta e din '92, iar in Cali s-au vandut doar 88 si 89. Tot nu inteleg la ce foloseste, baga aer curat din airbox in evacuare sa pacaleasca testul de noxe? Intrebarea importanta e: Oare merge carburatorul pe care il am fara vacuum de la instalatia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) http://www.delicioasa.com/2010/06/aventura...olomiti-italia/ app un nr de km dus cu aprox? http://www.klevertravel.ro/lifestyle/Top_1...tociclisti.html Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Ma Swich, nu asa era si a lui Mihnea(Harciog), modelul pt SUA? chestie care readuce aerul evacuat pt a se diminua poluarea, ceva de genul asta(din ce mai tin eu minte). Sau bat eu campii? Nu era pt SUA. Epuratoru a fost folosit in mai multe tari. Asa, hai sa vedem. Sunt doua conexiuni, una groasa si una subtire. Pe partea groasa, prostia asta de epurator se leaga la cilindrul ala negru (separator de gaze). Daca epuratorul nu exista, atunci furtunul din carter se leaga (folosind un T) atat la capatul inferior cat si la capatul lateral al separatorului de gaze. Totodata, un furtunas mai mic leaga carburatorul (partea de vacuum) de epurator (care epurator functioneaza vacuumatic). Daca nu ai epurator, astupi cu un dop/capacel tumburusul de la conducta de vacuum. Editat Aprilie 1, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Epuratorul influenteaza in vreun fel consumul de carburant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Epuratorul influenteaza in vreun fel consumul de carburant? Mnezeu stie. Nu am vazut pe nimeni sa prezinte dovezi clare intr-o directie sau alta. Scopul lui e sa reduca emisiile de gaze nocive. In general, reducerea emisiilor e asociata cu performante scazute. Daca ar fi fost benefic pt performante si/sau consum, nu crezi ca Honda l-ar fi pus pe toate motocicletele lor NX650? Nu au facut asta, doar modelele pt anumite tari avand asa ceva. Sfatul meu: scapa de el. Eu asa as face. Mesaj completat Referitor la dominatoriada Italienii astia sunt oameni mari. Cu ajutorul lor am facut eu rost de rezervorul meu Acerbis. Da' futui pomana ca ii mult de mers pana acolo. Si pe dominator Daca pui si pasager, tampesti pana acolo. Domi'72, eu unul salut si sustin initiativa! Trei chestii: - cati km sunt estimati? - unde are loc intalnirea (localitate, GPS) - cine duce uleiu de schimb, ca sigur schimbam uleiu de doua ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Dominatoriada 2011 - editia a treia, cu participare internationala, va avea loc in Muntii Dolomiti/Italia, in perioada 1-7 septembrie 2011[/size] Trebuie sa recunosc ca suna foarte tentant... As avea 2 rezerve: -as prefera o deplasare cu masina, cu motorul pe remorca pana in zona; oare sponsorizarea nu se poate transforna din tren in benzina? -cunoscand cat de cat zona, cu traversari la altitudini mari, oare nu o sa fie cam frig in sept.? Astept rapid reactiile celor ce domina. Ce ma enerveaza Dominatorul al-72-lea ca are aceleasi idei, deodata cu mine... Editat Aprilie 1, 2011 de NX250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tepi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Multumesc pentru sfaturi. Grabiti-va la Dominatoriada, ca oferta e limitata. Editat Aprilie 1, 2011 de tepi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Pe traseul: Bucuresti-Pitesti-Ramnic-Valcea-Lugoj-Timisoara-Szeged-Budapesta-Viena-Linz-Salzburg-Rozenheim-Innsbruck-Bolzano(reper ca destinatie). 1650km cu aproximatie. 1.651 km (aproximativ 18 ore 6 min) 1. Mergeți spre sud pe Calea Victoriei către Strada Ion Câmpineanu 350 m 2. Virați la dreapta la Bulevardul Regina Elisabeta 800 m 3. Virați la dreapta la Piața Mihail Kogălniceanu 100 m 4. Faceți a 2-a la dreapta pe Bulevardul Mihail Kogălniceanu 600 m 5. Continuați pe Splaiul Independenței/E81 900 m 6. Virați la stânga la Pod Cotroceni/E81 Continuare direcție pe E81 173 km 7. Virați la dreapta la Strada Straubing/DJ703F Continuare direcție pe DJ703F 5,9 km 8. Continuați pe DJ703L 11,7 km 9. Virați la stânga la Strada 24 Ianuarie/DJ703G 1,4 km 10. Continuare drept înainte pe ÂŞoseaua de Centură/DN7/E81 5,5 km 11. Virați la dreapta la DN7/E81 9,8 km 12. UÂşor stânga la DN7A 62,7 km 13. Virați la stânga pentru a rămâne pe DN7A 39,5 km 14. Virați la stânga pentru a rămâne pe DN7A 1,4 km 15. Virați la dreapta la Strada Maleia 2,7 km 16. Continuați pe Strada Gen. Vasile Milea/DN7A Continuare direcție pe DN7A 1,0 km 17. Virați la dreapta la DN66 46,0 km 18. Continuați pe Strada Progresului 800 m 19. Strada Progresului virează uÂşor stânga Âşi devine DN68 61,5 km 20. Virați la dreapta la DJ680A 2,9 km 21. Virați la dreapta pentru a rămâne pe DJ680A 16,9 km 22. Virați la dreapta la DN6 19,4 km 23. La sensul giratoriu, urmați Prima ieÂşire spre Centura Lugoj/DN6 Continuare direcție pe DN6 Treceți prin 3 sensuri giratorii 63,5 km 24. La sensul giratoriu, urmați Prima ieÂşire spre Calea Alexandru Ioan Cuza/DN6 Continuare direcție pe DN6 600 m 25. Virați la stânga la Piața Consiliul Europei/DN6 38 m 26. UÂşor dreapta pentru a rămâne pe Piața Consiliul Europei/DN6 Continuare direcție pe DN6 61,1 km 27. UÂşor stânga la Strada TimiÂşoara/DN6 Continuare direcție pe DN6 Treceți prin 3 sensuri giratorii Intrare în Ungaria 20,3 km 28. Continuați pe ÂŞosea necunoscută 5,9 km 29. La sensul giratoriu, urmați a 2-a ieÂşire către Traseul 43/E68 spre Szeged 28,0 km 30. UÂşor dreapta la Kossuth Lajos sugĂĄrĂşt (indicatoarele pentru E75/M5/5/Budapest) 1,2 km 31. Continuați pe Traseul 5 Treceți printr-un sens giratoriu 5,5 km 32. La sensul giratoriu, urmați a 2-a ieÂşire spre M43 3,1 km 33. Ăineți dreapta la bifurcație, urmați indicatoarele pentru E75/M5/Budapest/KecskemĂŠt Âşi intrați pe E75/M5 Porțiuni de Âşosea cu taxă 142 km 34. Urmați ieÂşirea E60/E71/E75/M0 către GyĂľr/M1/BĂŠcs-Wien/Pozsony-Bratislava/M7/Balaton/Budapest dĂŠl 1,0 km 35. Intrare pe E60/E71/M0 Continuare direcție pe E60/M0 27,9 km 36. Urmați ieÂşirea spre E60/M1 către GyĂľr Porțiuni de Âşosea cu taxă Intrare în Austria 157 km 37. Continuați pe A4 ÂŞosea cu taxă 57,6 km 38. Urmați ieÂşirea Knoten Schwechat pentru a intra pe S1 cătreGraz/Linz/St.PĂślten/MannswĂśrth OMV/Italien/Slowenien/Deutschland Porțiuni de Âşosea cu taxă 17,1 km 39. Continuați pe A21 ÂŞosea cu taxă 36,3 km 40. Continuați pe E60 (indicatoarele pentru A1/Deutschland/Linz/St.PĂślten/Altlengbach/Steinhäusl) 2,2 km 41. Intrare pe A1 ÂŞosea cu taxă Intrare în Germania 269 km 42. Continuați pe E52/E60 68,7 km 43. Urmați ieÂşirea 101-Dreieck Inntal pentru a intra pe A93 cătreInnsbruck/Kufstein Intrare în Austria 25,9 km 44. Continuați pe A12 ÂŞosea cu taxă 74,6 km 45. Ăineți stânga la bifurcație ÂŞosea cu taxă Intrare în Italia 34,5 km 46. Continuați pe A13 ÂŞosea cu taxă 77,1 km 47. Urmați ieÂşirea Bolzano Nord-Bozen Nord spre SS12 Porțiuni de Âşosea cu taxă 750 m 48. Virați la dreapta la SS12 800 m 49. Urmați ieÂşirea 180 m 50. La sensul giratoriu, urmați a 2-a ieÂşire spre Brennerstrasse 900 m 51. Continuați pe Rentscher Strasse 800 m 52. UÂşor dreapta pentru a rămâne pe Rentscher Strasse 1,0 km 53. Continuați pe Brenner Strasse 290 m 54. Continuați pe Rittner Strasse 650 m 55. La sensul giratoriu, urmați a 3-a ieÂşire spre Bahnhofplatz 55 m Bolzano Provincia Autonomă Bolzano, Italia . Date hartă ©2011 Europa Technologies, Google, Tele Atlas INFORMATII LUATE DE PE http://www.itransporter.ro/Harta-Europei.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 foarte tentanta Dominatoriada asta... inteleg ca varianta masina+remorca nu exista ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) foarte tentanta Dominatoriada asta... inteleg ca varianta masina+remorca nu exista ? este, dar cum nu avem asa ceva si banuiesc ca ne costa ceva ca sa inchiriem o remorca plus ca ar trebuii sa cumpar dispozitivul de agatat la masina mea, cred ca se ajunge la exact cat ne-ar costa benzina pana acolo. Sa luam o remorca cu chirie pt cca 7-8zile eu zic ca duce la ceva banisori plus benzina masinii=benzina pt 1moto. asa ca tot acolo iesim. Deci, ar fii cat? 3500km dus-intors? la 7,5l/100km(aprox)= ......sa zicem 270litrii, adica 14-15mil lei vechi. Ar mai fii si taxele de drum, habar nu am cat sunt astea. Mesaj completat Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salutare ffff tentanta, intr-adevar ma inscriu,,,,,,dar numai daca se merge cu motoru intre picioare ca de tren si masina,,,,,,,,,,,sunt acrit Mesaj completat si mai e un traseu, mai scurt, si f frumos pe la Graz si Villach munti,,,,tuneluri,,,,,ceva viaducte, parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Deci, ar fii cat? 3500km dus-intors? la 7,5l/100km(aprox)= ......sa zicem 270litrii, adica 14-15mil lei vechi. Scuze ca te intreb, dar tu cate cutite vrei sa atarni de plasa de bagaje, de iti consuma cu peste 50% mai mult decat consumul maxim in afara orasului??? Mesaj completat Salutareffff tentanta, intr-adevar ma inscriu,,,,,,dar numai daca se merge cu motoru intre picioare ca de tren si masina,,,,,,,,,,,sunt acrit Mesaj completat si mai e un traseu, mai scurt, si f frumos pe la Graz si Villach munti,,,,tuneluri,,,,,ceva viaducte, parca Ceva mai documentat, domnu', se poate? Cum a venit dl. D Sorin Mihail, de exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) ata imi consuma mie, se pare ca am sa fac revizie generala la ea pt acest drum, inca ma gandesc la expeditie. e f tentanta. sa intelleg ca Andrei vrea prin Belgrad si apoi pe E70, BOznia-hertegovina,etc? e safe pe acolo? hmm Editat Aprilie 1, 2011 de dsorinmihail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 ata imi consuma mie, se pare ca am sa fac revizie generala la ea pt acest drum, inca ma gandesc la expeditie. e f tentanta.sa intelleg ca Andrei vrea prin Belgrad si apoi pe E70, BOznia-hertegovina,etc? e safe pe acolo? hmm Tu ai facut calculul la consumul asta la ultimul tau drum de anul trecut (cand te-ai intors de la Dominatoriada), cand ai venit din Turda pana in Bucuresti cu treapta a doua, maxim a treia (din motive tehnice)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dsorinmihail Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Tu ai facut calculul la consumul asta la ultimul tau drum de anul trecut (cand te-ai intors de la Dominatoriada), cand ai venit din Turda pana in Bucuresti cu treapta a doua, maxim a treia (din motive tehnice)? corect, drum de 600km facuti fara faruri si baterie moarta si cu treapta 2,drum facut in 13ore si de atunci am zis ca nici un drum nu o sa mai fie greu pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Cu mare durere in suflet anunt ca nu pot participa acest an la DOMINATORIADA, costuri financiare care ma depasesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.