Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Motocicleta poate merge perfect si cu carburatia varza :laugh: Mai ales cand la relanti poti sa reglezi surubul de aer (si multi fac asta).

 

Flansa de care zice omul aici e cea care limiteaza motocicleta la 25kW (33cp). Gatul dintre carb si cilindru.

Mesaj completat

 

K60-ul moare relativ repede cand il incarci si il tii moale. Gen pasager si bagaje, cu presiune sub 2.2. Al meu a tinut cat a tinut pentru ca am mers mult timp solo si cu suprapresiune. Nu din cauza raportului ti s-a tocit :wacko:

 

Daca vrei guma noua, recomand tot 120. Daca era mai util 130ul, puneau din start 130 baietii de la Honda (ca la TA). In principiu nu ai nimic de castigat. Singurul motiv pentru care eu as pune 130 80 in loc de 120 90 ar fi daca as vrea un profil specific 130 80 care nu are echivalent pe dimensiunea standard (Metzler Karoo T de ex).

Mesaj completat

Cu raport standard de an 1996 (15-45), atingi foarte usor viteza maxima din talon. Verificat pe vitezometru digital reglat pt a indica viteza reala nu mai mult. Undeva in jur de 7000 parca.

Daca are carburatia varza se vede oricum pe bujie mai ales daca umbli prin oras. Daca bujia e caramizie carburatia e buna. Consumul ii un alt semn (la mine e 3.4-4 afara cu pasager dar ii drept ca motoru ii de 500).

In legatura cu cauciucul spate, eu am umblat destul de mult (25000) cu un michelin sirac de 130/80 si nu stiu de ce mi s-a parut mai stabil in curbe decat cel pe care il am acum (metzeler tourance 120/90). Ma intreb totusi fiindca difera si talonul intre cele 2 dimensiuni, nu se modifica putin rapoartele? Adica de ex daca mi-as pune 140/70 nu ar fi ca si cum as avea 2 dinti in plus la pinionul spate?

Mesaj completat

Ii o chestie interesanta si cu pinioanele astea. In cartea tehnica scrie asa:

final reduction: nx 650 (SW) - (45/15)

nx 650 (F,ED,ND,SP,U,GI,GII,E) - (47/15)

nx 500 -(44/15)

Eu am avut 15/47 si mi se parea foarte turata (4800 rpm la 100km/h in a 5-a), acuma i-am pu 43 pe spate (ca 44 nu am gasit) si ii ok in afara, dar in oras sau cu 2 persoane si bagaje trebuie schibmate vitezele mult mai des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca are carburatia varza se vede oricum pe bujie mai ales daca umbli prin oras. Daca bujia e caramizie carburatia e buna. Consumul ii un alt semn (la mine e 3.4-4 afara cu pasager dar ii drept ca motoru ii de 500).

In legatura cu cauciucul spate, eu am umblat destul de mult (25000) cu un michelin sirac de 130/80 si nu stiu de ce mi s-a parut mai stabil in curbe decat cel pe care il am acum (metzeler tourance 120/90). Ma intreb totusi fiindca difera si talonul intre cele 2 dimensiuni, nu se modifica putin rapoartele? Adica de ex daca mi-as pune 140/70 nu ar fi ca si cum as avea 2 dinti in plus la pinionul spate?

Imi permit sa te contrazic: in general in oras bujia va fi afumata, chiar daca reglajele sunt bune.

 

Sirac e un profil mai interesant decat Tourance, insa tine mult mai putin si e mai scump. Sunt extrem de bune si un prieten de-al meu, impatimit de domi-uri, jura pe profilul ala. Si el are 130/80 pt ca nu a gasit 120/90.

 

Daca ti s-a pus pata pe 140, ideal ar fi 140/75, dar nu exista. Daca pui roata mai mica (140/70 e mai mic in diametru decat 130/80 sau 120/90) scazi viteza si cresti cuplul. Insa diferenta este undeva la 4-6%. Cam dat un dinte pe foaia spate.

 

Ma repet: nu cred ca are rost sa facem modificari din astea dubioase - 120/90 si daca profilul o cere, 130/80 e in regula. In 140 nu ai absolut niciun motiv sa te duci. Vrei modificare serioasa de ciclistica? Pune janta de 18!

Mesaj completat

For everyone's information:

 

WeMoto.COM ofera jet-uri pt carb-urile noastre cu diametre de la 0.78 la 1.90 mm. Adica de la 78 la 190. Stock sunt intre 140 si 160, functie de an si tara de provenienta (de fapt tara in care s-a comercializat initial). Pret? 3 lire jumate sau vreo 15-16 lei. Cine aduce? Dilly.

 

Tot acolo gasesti si plutitor la 11 lire (deja e scump: 55-60 lei), simeringuri de supapa la 2 lire (10 lei) bucata sau lant de distributie la 50 lire (~260RON!).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un sfat de la astia mai batrani pt cine vrea sa isi schimbe tobele la dominator.

Am dominator de 4 ani si aprox 50000 de km si de mult timp circul cu tobele "operate" adica din 2 camere de amortizare eu am facut una si asta este in linii mari echivalentul la ce tobe vreti voi sa puneti. Nu am modificat absolut nimic la carburator inafara de montarea unei flanse fara limitare, aerul fiind reglat exact dupa specificatiile tehnice dupa seria de pe carburator(filtru original) si vreau sa va spun ca motorul functioneaza perfect, relantiul ar sta si la 900 de ture (desi il reglez la 1300) si am depasit cu mult viteza maxima constructiva din talon (asa ca incercare nu zi de zi)...si motorul are 80000 de km.

Daca in schimb vreti performante si mai bune...nu ma bag, dar orice modificare la carburator atrage dupa sine si o oarecare crestere a consumului si e pacat.

 

cred ca e foarte adevarat ce spui, si e foarte probabil sa fie pentru ca si ale mele sunt "operate de timp" (aka rugina) , nu de mine, si merge ok - problema mea e ca inca nu am gasit teava pentru toba care am cumparat-o... are cineva vreo sursa de teava de inox?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e foarte adevarat ce spui, si e foarte probabil sa fie pentru ca si ale mele sunt "operate de timp" (aka rugina) , nu de mine, si merge ok - problema mea e ca inca nu am gasit teava pentru toba care am cumparat-o... are cineva vreo sursa de teava de inox?!?!

 

Vezi pe la depozitele de materiale de constructii. Respectiv la cei care fac balustrade din inox. Ar trebui sa aiba ceea ce iti trebuie, poate chiar sa o si indoaie.

Mesaj completat

Chiar si la esapamente auto, pe unde vezi ateliere merita sa incerci :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un dominator din 92 si am o mica problema (sper) la decompresor. Motorul a fost desfacut pentru o alta problema si cand s-a montat la loc a aparut un tacanit la supapa evacuare dreapta am crezut ca nu e reglata ok, am reglat dupa cum spune manualul dar a ramas tacanitul, am dat chiuloasa jos si am observat ca tacanitul e de la "cama" ce activeaza decompresorul. Nu stiu cum trebuie sa functioneze si cum trebuie sa fie pozitionata corect acea "cama" si daca e fixa sau are putin joc stanga dreapta. Daca sunt unele greseli in explicatie imi cer scuze, nu sunt mecanic de profesie :wacko:

Mesaj completat

Salutare, am un dominator din 92 si am o mica problema (sper) la decompresor. Motorul a fost desfacut pentru o alta problema si cand s-a montat la loc a aparut un tacanit la supapa evacuare dreapta am crezut ca nu e reglata ok, am reglat dupa cum spune manualul dar a ramas tacanitul, am dat chiuloasa jos si am observat ca tacanitul e de la "cama" ce activeaza decompresorul. Nu stiu cum trebuie sa functioneze si cum trebuie sa fie pozitionata corect acea "cama" si daca e fixa sau are putin joc stanga dreapta. Daca sunt unele greseli in explicatie imi cer scuze, nu sunt mecanic de profesie :laugh:

post-45250-1303068331_thumb.jpg

post-45250-1303068366_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi fac suporti pt bagaje, si nu gasesc pe nicaieri teava din otel de dimensiunea potrivita. :laugh:

Am cautat ceva cam de 12-15 mm diametru exterior si grosimea peretelui cam de 1mm. Am incercat la Materiale de costructii in mai multe locuri, magazine mari gen Practiker, OBI sau BricoStore.

Idei? :wacko:

Mesaj completat

Ah. Si in piata am cautat. Nici acolo nu era...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa imi fac suporti pt bagaje, si nu gasesc pe nicaieri teava din otel de dimensiunea potrivita. :D

Am cautat ceva cam de 12-15 mm diametru exterior si grosimea peretelui cam de 1mm. Am incercat la Materiale de costructii in mai multe locuri, magazine mari gen Practiker, OBI sau BricoStore.

Idei? :(

Mesaj completat

Ah. Si in piata am cautat. Nici acolo nu era...

se gaseste la depozite de materiale,,,,,,feroase

trebe numa sa le gasesti

acuma,,,,,chiar de 1 mm, nu cred ca o sa gasesti,,,,,,,

e prea subtire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multe, multe cautari am gasit. Ce-i drept de la un punct de colectare a fierului vechi. Am luat mai multe tevi, indoite la diverse unghiuri, si asa am scapat si de indoit :D. Pe bare si cateva bucati de platbanda am dat cam 15 lei (am luat mult mai mult decat era necesar, pt ca probabil voi face si crash bar din ele).

Suportul de bagaje l-am confectionat deja, trebuie doar sa il slefuiesc, si sa ii dau o vopsea. O sa pun si poze cand e gata :D

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is tare curios cum le montezi, nu strica sa revii cu date clare gen dimensiuni. Daca reusesc sa montez toba noua o sa am loc si de suporti de bagaje, planuiam o iesire la vama ve he de 1 mai dar finantele se lasa asteptate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa urez Paste fericit tuturor!

Azi, cu ocazia unei zile libere, si cu diverse activitati mai mult sau mai putin recreative mi-am facut curaj si am montat suportul de bagaje. Iata ce a iesit:

1. Partea permanenta:

post-51492-1303588658_thumb.jpg post-51492-1303588674_thumb.jpg

 

2. Partea usor detasabila:

post-51492-1303588751_thumb.jpg

 

3. Produsul finit:

post-51492-1303588849_thumb.jpg post-51492-1303588868_thumb.jpg post-51492-1303589081_thumb.jpg

 

Supotul propriu-zis se poate demonta usor, urmand sa il folosesc doar cand voi avea nevoie. post-51492-1303588957_thumb.jpg

 

Cu aceasta ocazie am "reparat" (sudat) si suportul semnalului stanga fata, pe care anterior incercasem sa il lipesc cu o rasina epoxica. Din pacate, de la vibratii, aceasta a cedat.

post-51492-1303589276_thumb.jpg post-51492-1303589323_thumb.jpg post-51492-1303589335_thumb.jpg

 

 

In concluzie: Suportul de bagaje m-a costat cam 20-25 lei (barele, platbanda si niste electrozi de sudura) am mai folosit (in loc de chit) poxipol (aveam pe-acasa), grund si vopsea tot de pe-acasa, data cu pensula, mai ales ca se poate demonta usor, si cand va fi montat, va fi acoperit de genti. Dimensiuni exacte nu stiu sa dau. E facut "ochiometric" sa se potriveasca cat de cat cu linia mobrei, iar partea de sub sa, in functie de materialele disponibile.

 

Inca odata vreau sa va urez tuturor sarbatori fericite! :P

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, ok, toate bune si frumoase, dar am doua obiectii:

 

1. Eu am copyright pe designul respectiv! Cum iti permiti :P

Accesorii-3.jpg

 

2. Unde sunt prinse barele in partea inferioara?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...