mzrider Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Motocicleta poate merge perfect si cu carburatia varza Mai ales cand la relanti poti sa reglezi surubul de aer (si multi fac asta). Flansa de care zice omul aici e cea care limiteaza motocicleta la 25kW (33cp). Gatul dintre carb si cilindru. Mesaj completat K60-ul moare relativ repede cand il incarci si il tii moale. Gen pasager si bagaje, cu presiune sub 2.2. Al meu a tinut cat a tinut pentru ca am mers mult timp solo si cu suprapresiune. Nu din cauza raportului ti s-a tocit Daca vrei guma noua, recomand tot 120. Daca era mai util 130ul, puneau din start 130 baietii de la Honda (ca la TA). In principiu nu ai nimic de castigat. Singurul motiv pentru care eu as pune 130 80 in loc de 120 90 ar fi daca as vrea un profil specific 130 80 care nu are echivalent pe dimensiunea standard (Metzler Karoo T de ex). Mesaj completat Cu raport standard de an 1996 (15-45), atingi foarte usor viteza maxima din talon. Verificat pe vitezometru digital reglat pt a indica viteza reala nu mai mult. Undeva in jur de 7000 parca. Daca are carburatia varza se vede oricum pe bujie mai ales daca umbli prin oras. Daca bujia e caramizie carburatia e buna. Consumul ii un alt semn (la mine e 3.4-4 afara cu pasager dar ii drept ca motoru ii de 500). In legatura cu cauciucul spate, eu am umblat destul de mult (25000) cu un michelin sirac de 130/80 si nu stiu de ce mi s-a parut mai stabil in curbe decat cel pe care il am acum (metzeler tourance 120/90). Ma intreb totusi fiindca difera si talonul intre cele 2 dimensiuni, nu se modifica putin rapoartele? Adica de ex daca mi-as pune 140/70 nu ar fi ca si cum as avea 2 dinti in plus la pinionul spate? Mesaj completat Ii o chestie interesanta si cu pinioanele astea. In cartea tehnica scrie asa: final reduction: nx 650 (SW) - (45/15) nx 650 (F,ED,ND,SP,U,GI,GII,E) - (47/15) nx 500 -(44/15) Eu am avut 15/47 si mi se parea foarte turata (4800 rpm la 100km/h in a 5-a), acuma i-am pu 43 pe spate (ca 44 nu am gasit) si ii ok in afara, dar in oras sau cu 2 persoane si bagaje trebuie schibmate vitezele mult mai des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) are cineva stator de domi? Salut Am io stator de Domi dar nu-l dau decat la schimb cu CDI Dace e interesat cineva, va rog PM Editat Aprilie 15, 2011 de mihai1963 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 conti escape de nota 10 cica din auzite de la baieti iar bridgeston trail max radial 152 am avut pe pegasa. mortal. si pe ud si pe uscat. in teren tare e ok. pe moale ai cam b....o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 (editat) Daca are carburatia varza se vede oricum pe bujie mai ales daca umbli prin oras. Daca bujia e caramizie carburatia e buna. Consumul ii un alt semn (la mine e 3.4-4 afara cu pasager dar ii drept ca motoru ii de 500).In legatura cu cauciucul spate, eu am umblat destul de mult (25000) cu un michelin sirac de 130/80 si nu stiu de ce mi s-a parut mai stabil in curbe decat cel pe care il am acum (metzeler tourance 120/90). Ma intreb totusi fiindca difera si talonul intre cele 2 dimensiuni, nu se modifica putin rapoartele? Adica de ex daca mi-as pune 140/70 nu ar fi ca si cum as avea 2 dinti in plus la pinionul spate? Imi permit sa te contrazic: in general in oras bujia va fi afumata, chiar daca reglajele sunt bune. Sirac e un profil mai interesant decat Tourance, insa tine mult mai putin si e mai scump. Sunt extrem de bune si un prieten de-al meu, impatimit de domi-uri, jura pe profilul ala. Si el are 130/80 pt ca nu a gasit 120/90. Daca ti s-a pus pata pe 140, ideal ar fi 140/75, dar nu exista. Daca pui roata mai mica (140/70 e mai mic in diametru decat 130/80 sau 120/90) scazi viteza si cresti cuplul. Insa diferenta este undeva la 4-6%. Cam dat un dinte pe foaia spate. Ma repet: nu cred ca are rost sa facem modificari din astea dubioase - 120/90 si daca profilul o cere, 130/80 e in regula. In 140 nu ai absolut niciun motiv sa te duci. Vrei modificare serioasa de ciclistica? Pune janta de 18! Mesaj completat For everyone's information: WeMoto.COM ofera jet-uri pt carb-urile noastre cu diametre de la 0.78 la 1.90 mm. Adica de la 78 la 190. Stock sunt intre 140 si 160, functie de an si tara de provenienta (de fapt tara in care s-a comercializat initial). Pret? 3 lire jumate sau vreo 15-16 lei. Cine aduce? Dilly. Tot acolo gasesti si plutitor la 11 lire (deja e scump: 55-60 lei), simeringuri de supapa la 2 lire (10 lei) bucata sau lant de distributie la 50 lire (~260RON!). Editat Aprilie 15, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Un sfat de la astia mai batrani pt cine vrea sa isi schimbe tobele la dominator. Am dominator de 4 ani si aprox 50000 de km si de mult timp circul cu tobele "operate" adica din 2 camere de amortizare eu am facut una si asta este in linii mari echivalentul la ce tobe vreti voi sa puneti. Nu am modificat absolut nimic la carburator inafara de montarea unei flanse fara limitare, aerul fiind reglat exact dupa specificatiile tehnice dupa seria de pe carburator(filtru original) si vreau sa va spun ca motorul functioneaza perfect, relantiul ar sta si la 900 de ture (desi il reglez la 1300) si am depasit cu mult viteza maxima constructiva din talon (asa ca incercare nu zi de zi)...si motorul are 80000 de km. Daca in schimb vreti performante si mai bune...nu ma bag, dar orice modificare la carburator atrage dupa sine si o oarecare crestere a consumului si e pacat. cred ca e foarte adevarat ce spui, si e foarte probabil sa fie pentru ca si ale mele sunt "operate de timp" (aka rugina) , nu de mine, si merge ok - problema mea e ca inca nu am gasit teava pentru toba care am cumparat-o... are cineva vreo sursa de teava de inox?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 cred ca e foarte adevarat ce spui, si e foarte probabil sa fie pentru ca si ale mele sunt "operate de timp" (aka rugina) , nu de mine, si merge ok - problema mea e ca inca nu am gasit teava pentru toba care am cumparat-o... are cineva vreo sursa de teava de inox?!?! Vezi pe la depozitele de materiale de constructii. Respectiv la cei care fac balustrade din inox. Ar trebui sa aiba ceea ce iti trebuie, poate chiar sa o si indoaie. Mesaj completat Chiar si la esapamente auto, pe unde vezi ateliere merita sa incerci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flopicu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Salutare, am un dominator din 92 si am o mica problema (sper) la decompresor. Motorul a fost desfacut pentru o alta problema si cand s-a montat la loc a aparut un tacanit la supapa evacuare dreapta am crezut ca nu e reglata ok, am reglat dupa cum spune manualul dar a ramas tacanitul, am dat chiuloasa jos si am observat ca tacanitul e de la "cama" ce activeaza decompresorul. Nu stiu cum trebuie sa functioneze si cum trebuie sa fie pozitionata corect acea "cama" si daca e fixa sau are putin joc stanga dreapta. Daca sunt unele greseli in explicatie imi cer scuze, nu sunt mecanic de profesie Mesaj completat Salutare, am un dominator din 92 si am o mica problema (sper) la decompresor. Motorul a fost desfacut pentru o alta problema si cand s-a montat la loc a aparut un tacanit la supapa evacuare dreapta am crezut ca nu e reglata ok, am reglat dupa cum spune manualul dar a ramas tacanitul, am dat chiuloasa jos si am observat ca tacanitul e de la "cama" ce activeaza decompresorul. Nu stiu cum trebuie sa functioneze si cum trebuie sa fie pozitionata corect acea "cama" si daca e fixa sau are putin joc stanga dreapta. Daca sunt unele greseli in explicatie imi cer scuze, nu sunt mecanic de profesie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Tzacanitul nu e de la cama respectiva, este normal sa aiba acel joc. Cauta problema altundeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Vreau sa imi fac suporti pt bagaje, si nu gasesc pe nicaieri teava din otel de dimensiunea potrivita. Am cautat ceva cam de 12-15 mm diametru exterior si grosimea peretelui cam de 1mm. Am incercat la Materiale de costructii in mai multe locuri, magazine mari gen Practiker, OBI sau BricoStore. Idei? Mesaj completat Ah. Si in piata am cautat. Nici acolo nu era... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Vreau sa imi fac suporti pt bagaje, si nu gasesc pe nicaieri teava din otel de dimensiunea potrivita. Am cautat ceva cam de 12-15 mm diametru exterior si grosimea peretelui cam de 1mm. Am incercat la Materiale de costructii in mai multe locuri, magazine mari gen Practiker, OBI sau BricoStore. Idei? Mesaj completat Ah. Si in piata am cautat. Nici acolo nu era... se gaseste la depozite de materiale,,,,,,feroase trebe numa sa le gasesti acuma,,,,,chiar de 1 mm, nu cred ca o sa gasesti,,,,,,, e prea subtire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Dupa multe, multe cautari am gasit. Ce-i drept de la un punct de colectare a fierului vechi. Am luat mai multe tevi, indoite la diverse unghiuri, si asa am scapat si de indoit . Pe bare si cateva bucati de platbanda am dat cam 15 lei (am luat mult mai mult decat era necesar, pt ca probabil voi face si crash bar din ele). Suportul de bagaje l-am confectionat deja, trebuie doar sa il slefuiesc, si sa ii dau o vopsea. O sa pun si poze cand e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 incearca cu o vopsea din aia,,,,,3 in 1 iese tare fain nu are nevoie nici de grund,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Is tare curios cum le montezi, nu strica sa revii cu date clare gen dimensiuni. Daca reusesc sa montez toba noua o sa am loc si de suporti de bagaje, planuiam o iesire la vama ve he de 1 mai dar finantele se lasa asteptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucay Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Se baga careva? Cazarea e la cort... Editat Aprilie 22, 2011 de lucay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Se baga careva? Cazarea e la cort... Da'... ce/cum/unde/cand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 http://maps.google.com/maps?f=d&source...amp;t=h&z=7 ne vedem de 1mai in vama, pt cine vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 mi se pare optimist traseul tau, transfagarasan si transalpina in mai.... succes, nu uita sa pui poze daca ajungi acolo chiar sunt curios cum a fost drumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 mi se pare optimist traseul tau, transfagarasan si transalpina in mai.... succes, nu uita sa pui poze daca ajungi acolo chiar sunt curios cum a fost drumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Transfagarasan si transalpina in Mai????? greu poate cu echipament de zapada ca la KTM,,,,,,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 lasa mai copii sa viseze, de ce esti rautacios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Paste Fericit, mai Domintorezilor, mai! Si sa pasteti ( ) cat mai multi km Dominatoarele prin paduri si padurici si sa deschideti poteci unde nici ursul cu laba lui nu a facut mare lucru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 In primul rand vreau sa urez Paste fericit tuturor! Azi, cu ocazia unei zile libere, si cu diverse activitati mai mult sau mai putin recreative mi-am facut curaj si am montat suportul de bagaje. Iata ce a iesit: 1. Partea permanenta: 2. Partea usor detasabila: 3. Produsul finit: Supotul propriu-zis se poate demonta usor, urmand sa il folosesc doar cand voi avea nevoie. Cu aceasta ocazie am "reparat" (sudat) si suportul semnalului stanga fata, pe care anterior incercasem sa il lipesc cu o rasina epoxica. Din pacate, de la vibratii, aceasta a cedat. In concluzie: Suportul de bagaje m-a costat cam 20-25 lei (barele, platbanda si niste electrozi de sudura) am mai folosit (in loc de chit) poxipol (aveam pe-acasa), grund si vopsea tot de pe-acasa, data cu pensula, mai ales ca se poate demonta usor, si cand va fi montat, va fi acoperit de genti. Dimensiuni exacte nu stiu sa dau. E facut "ochiometric" sa se potriveasca cat de cat cu linia mobrei, iar partea de sub sa, in functie de materialele disponibile. Inca odata vreau sa va urez tuturor sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) Ok, ok, toate bune si frumoase, dar am doua obiectii: 1. Eu am copyright pe designul respectiv! Cum iti permiti 2. Unde sunt prinse barele in partea inferioara? Editat Aprilie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 nu sunt prinse bre. nu mai vezi bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 (editat) nu sunt prinse bre. nu mai vezi bine? Nu, nu vad extem de bine. Pai si asa, neprinse, isi fac treaba? Editat Aprilie 24, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.