Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Trebuie sa te contrazic aici la capitolul bujie:

Bujia Iridium (stiu ca-i scumpa, dar macar e doar 1) te ajuta destul de mult ... nu se opreste motorul asa usor cand e rece si tine jos relantiul. Porneste mai usor iarna. Am avut mai putine momente in care sa se opreasca motorul la relanti de capul lui. Plus ca rezista mai bine daca nu pornesti motorul o perioada mai lunga.

Cu bujia normala (tot NGK) iarna cam stateam sa o scot sa o suflu, la nepornire pe perioade lungi la fel. Despre Iridium pot sa spun ca nici nu am avut nevoie sa o scot din lacasul ei intr-un an si jumatate.

Trebuie tinut cont de faptul ca Domi e monocilindru cu 1 singura bujie pe cilindru - deci conteaza sa mearga bine bujia.

 

 

Asa, in alta ordine de idei: filtru K&N, bujie Iridium sau ulei full synthetic: frectie la picior de lemn pentru mobrele astea. Merge bine-mersi si fara. Filtrul K&N se merita cand iti golesti sau schimbi tobele, altfel nu o sa simti diferente. Bujia iridium s-ar merita daca ai avea piston, valve si axa cu came pt. compresie mare (nu ai asa ceva). Iar uleiul numai daca vrei sa-l schimbi o leaca mai rar.

 

E alegerea ta, dar eu zic sa iti iei piese de om nomral ca astea sport nu faci mare afacere cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sharky tata, cu orice bujie noua iti porneste perfect iarna. Doar ca la bujii normale tre sa ajustezi indicativul de temperatura: 7 iarna si 9 vara sau invers... nu mai stiu. O bujie ar fi bine sa o schimbi in 12000km (chiar si cu iridium). Daca eu schimb 4 bujii normale la 3000km (mai des decat zice Honda) tot ies mai ieftin :cheers: Si daca schimb asa des, iti dai seama ca in iarna imi iau pentru vreme rece :cheers:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4*3.95 = 12.95? :cheers:

ca idee pentru cine vrea sa experimenteze eu n-am schimbat-o de 15.000 km bujia iridium... daca tine si iarna asta e foarte bine.

da, 7 e bujia rece... care scoate mai multa caldura din camera de ardere.

 

Sharky tata, cu orice bujie noua iti porneste perfect iarna. Doar ca la bujii normale tre sa ajustezi indicativul de temperatura: 7 iarna si 9 vara sau invers... nu mai stiu. O bujie ar fi bine sa o schimbi in 12000km (chiar si cu iridium). Daca eu schimb 4 bujii normale la 3000km (mai des decat zice Honda) tot ies mai ieftin :cheers: Si daca schimb asa des, iti dai seama ca in iarna imi iau pentru vreme rece :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce rugaminte mai am la voi , care stiti codul de pe bujia DENSO ca de la NGK il stiu pe de rost si m-ar mai interesa codul de la DENSO si NGK dar de la bujiile Iridium. P.S. a pus careva pana acum iridium la al lui motor , merita banii , se simte ceva sau mai bine e asa cu astea clasice ? Uitasem ... ma intereseaza si ceva firme si coduri de filtre de aer, cel mai bun am inteles ca ar fi K&N dar nu stiu codul dar daca stiti/folositi si altceva va rog ajutatima cu ceva firme si coduri produs. Multumesc

 

Pt filtrul de aer K&N codul este HA001. Si se simte diferenta fata un filtru stock (din experienta mea, dar si a altora care si-au pus). Intr-adevar, daca iti pui filtru de aer mai permisiv ("sport"), ar ajuta si mai mult un set de jiglere Dyno (cu reglajul de rigoare), precum si o bujie cu iridium. Asta asa, ca sa fie tacamul complet :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca la capitolul bujii am dat de capat am gasit toate codurile, la filtru aer am gasit ceva ceva dar la DELO nu am codul de pe el , acum ca sa fiu chiar omul "problema" am nevoie de o camera spate (facut explozie-irecuperabila) si nu gasesc pe aici in zona mea . stie careva din voi cine are/comercializeaza asa ceva si trimite ramburs ? plus un pret informativ daca se poate. ma da stresant sunt ... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca la capitolul bujii am dat de capat am gasit toate codurile, la filtru aer am gasit ceva ceva dar la DELO nu am codul de pe el , acum ca sa fiu chiar omul "problema" am nevoie de o camera spate (facut explozie-irecuperabila) si nu gasesc pe aici in zona mea . stie careva din voi cine are/comercializeaza asa ceva si trimite ramburs ? plus un pret informativ daca se poate. ma da stresant sunt ... :blink:

incearca asa: http://www.romimoto.ro/tyres.php sau http://www.romimoto-piese.ro/category/20900000000

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaaa, si sa nu uit. daca vine pachetul si la scuturarea lui auzi un zdranganit, sa nu te sperii. :D

 

 

(eu am luat o pereche de ochelari d-aia jmecheri de pus in casca si cind stateam eu la ghiseu sa ridic coletul, unii tocmai comentau de tepe prin posta, cu colete care nu contineau ce trebuia. Va dati seama ca m-am albit cind am auzit ca pachetul meu care trebuia sa contina o cutie cu o pereche de ochelari, destul de bine ambalati in cutia lor originala, a inceput sa zdrangane. :blink: :P :D ERA O BRICHETA CADOU :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce mai folosesc ulei Yacco. Dat fiind ca sukamotors e in vacanta si lista de dealeri ai importatorului contine numai firme care si-au incetat activitatea sau nu tin pe stoc asa ceva, a trebuit cumparat de la importator direct. Pretul e nesimtit, cer 35 lei / litru in conditiile in care la sukamotors e 30 lei (MVX500 15W50 la bidon de 2 litri).

Cel mai tare a fost raspunsul primit telefonic de la Kawamotors, care erau si ei pe lista. "Yacco e ulei pentru tractoare nu pentru motociclete" :D)))))))))))))))))

Deci mi-a facut domi-ul tractor. Cred totusi ca-mi place comparatia! (doar si Lamborghini facea tractoare intr-o vreme).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sharky... tu mai ai dominator? Ca se dadea cineva cu el aseara pe Magheru... da sa mor daca m-am prins cine :D

 

In alta ordine de idei... eu propun ca la fiecare 15 ani sa se schimbe tot ce inseamna garnitura de cauciuc la un motor. Nu de alta, dar e singura chestie care n-am schimbat-o inca la frane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu eram. Inca il mai am.

 

Sunt de acord cu cauciucele, eu am inceput cu mansoanele care (efectiv...dar efffectiv) se topisera :)

 

Harciogu... din pacate ala de la Kawamotors era chiar serios la faza cu Yacco.

 

Sharky... tu mai ai dominator? Ca se dadea cineva cu el aseara pe Magheru... da sa mor daca m-am prins cine :D

 

In alta ordine de idei... eu propun ca la fiecare 15 ani sa se schimbe tot ce inseamna garnitura de cauciuc la un motor. Nu de alta, dar e singura chestie care n-am schimbat-o inca la frane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei ce mai folosesc ulei Yacco. Dat fiind ca sukamotors e in vacanta si lista de dealeri ai importatorului contine numai firme care si-au incetat activitatea sau nu tin pe stoc asa ceva, a trebuit cumparat de la importator direct. Pretul e nesimtit, cer 35 lei / litru in conditiile in care la sukamotors e 30 lei (MVX500 15W50 la bidon de 2 litri).

Cel mai tare a fost raspunsul primit telefonic de la Kawamotors, care erau si ei pe lista. "Yacco e ulei pentru tractoare nu pentru motociclete" :D)))))))))))))))))

Deci mi-a facut domi-ul tractor. Cred totusi ca-mi place comparatia! (doar si Lamborghini facea tractoare intr-o vreme).

privitor la ce ai zis tu, zilele trecute am dus o clienta care zicea ca lucreaza la un magazin aflat langa benzinaria Rompetrol, de pe str:Mihai Bravu, vis-a-vis de statia de metrou, adica intre intersectia cu Vitan si Splaiul Uniriil. si zicea ca are si ulei de motor. Merita sa treci pe acolo sa vezi ce preturi sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am zis:

la Panreuss adica http://yacco-lub.ro/

se cer 35 lei litru.

 

privitor la ce ai zis tu, zilele trecute am dus o clienta care zicea ca lucreaza la un magazin aflat langa benzinaria Rompetrol, de pe str:Mihai Bravu, vis-a-vis de statia de metrou, adica intre intersectia cu Vitan si Splaiul Uniriil. si zicea ca are si ulei de motor. Merita sa treci pe acolo sa vezi ce preturi sunt.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am umblat ieri la tacheti... si de bine ce i-am reglat (cu ajutor :grinbandit: ), acu face ca un Diesel :wacko: Bine, ca trage mai tare ca niciodata asta e altceva :laugh: Acu mai e o buba: care aveti o lera de 0.12 (daca exista asa ceva) sau un 0.08 si-ul 0.04?

Mesaj completat

Never mind, s-a rezolvat :unsure:

 

Intre timp, am dat jos kit-ul meu hidraulic. Vreau un mic redesign ca sa nu mai am probleme la incarcare mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te saturi nu? :grinbandit:)))))

Intre timp, am dat jos kit-ul meu hidraulic. Vreau un mic redesign ca sa nu mai am probleme la incarcare mare.

 

Mesaj completat

Am si eu o problema pe care o are multa lume, cred.

Schimbatorul de viteze de la Domi si dintii mancati de pe ax.

Am incercat si cu schimbator nou, practic nu prea mai prinde. Mai sunt intregi dintii spre exterior, insa prins asa (in jumate de canal practic) flencane si e cursa foarte lunga (deci a doua bagi mai cu efort). Nu vreau sa aud sa bag flexul in crapatura coroanei de pe pedala ca am facut-o...dar aluminiul ala e atat de tare ca se foarfeca orice surub (chiar 8.8-uri "adevarate").

Plus ca nu stiu cat mai tine si asa.

 

Vreau sa aud eventuale solutii (de preferat aplicate deja) cu puncte de sudura, bagat "cui" prin ax sau ceva de genul asta.

 

Ia ziceti, ati experimentat?

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema pe care o are multa lume, cred.

Schimbatorul de viteze de la Domi si dintii mancati de pe ax.

Am incercat si cu schimbator nou, practic nu prea mai prinde. Mai sunt intregi dintii spre exterior, insa prins asa (in jumate de canal practic) flencane si e cursa foarte lunga (deci a doua bagi mai cu efort). Nu vreau sa aud sa bag flexul in crapatura coroanei de pe pedala ca am facut-o...dar aluminiul ala e atat de tare ca se foarfeca orice surub (chiar 8.8-uri "adevarate").

Plus ca nu stiu cat mai tine si asa.

 

Vreau sa aud eventuale solutii (de preferat aplicate deja) cu puncte de sudura, bagat "cui" prin ax sau ceva de genul asta.

 

Ia ziceti, ati experimentat?

 

Intreaba-l pe dsorinmihail, ca a facut el ceva cu mana lui :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ieri calutul meu poate alerga legal pe drumurile patriei.puteti adauga MS-09-KVK la colectie.sa ne vedem cat mai multi si cat mai curand. :unsure:

Felicitari! Sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara dificultati, probleme etc!

 

Si, in plus, pregateste-te pentru intalnirea Dominatorilor de anul viitor. Drumurile de munte ne asteapta din nou! (Bineinteles, si berea rece, gratarul etc) :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te saturi nu? :grinbandit:)))))

 

 

Mesaj completat

Am si eu o problema pe care o are multa lume, cred.

Schimbatorul de viteze de la Domi si dintii mancati de pe ax.

Am incercat si cu schimbator nou, practic nu prea mai prinde. Mai sunt intregi dintii spre exterior, insa prins asa (in jumate de canal practic) flencane si e cursa foarte lunga (deci a doua bagi mai cu efort). Nu vreau sa aud sa bag flexul in crapatura coroanei de pe pedala ca am facut-o...dar aluminiul ala e atat de tare ca se foarfeca orice surub (chiar 8.8-uri "adevarate").

Plus ca nu stiu cat mai tine si asa.

 

Vreau sa aud eventuale solutii (de preferat aplicate deja) cu puncte de sudura, bagat "cui" prin ax sau ceva de genul asta.

 

Ia ziceti, ati experimentat?

In primul rind pus mina si largit shlitzul cu o pinza de flex

In al doilea rind surub 8.8 cu piulita. Strins cu dusmanie si nu mai misca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

punct de sudura am incercat eu din necesitate in concediu ca eram in mijlocul tarii si nu aveam incotro si :grinbandit: surpriza , functioneaza perfect. cu surub am incercat inainte acasa si s-a rupt.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strans cu dusmanie si tot misca :unsure: Dupa un timp...adica 1000 ...1500 km

 

 

In primul rind pus mina si largit shlitzul cu o pinza de flex

In al doilea rind surub 8.8 cu piulita. Strins cu dusmanie si nu mai misca.

 

Mesaj completat

Sudura de care? ca la mine schimbatorul e din aluminiu pare-se.

 

punct de sudura am incercat eu din necesitate in concediu ca eram in mijlocul tarii si nu aveam incotro si :grinbandit: surpriza , functioneaza perfect. cu surub am incercat inainte acasa si s-a rupt.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strans cu dusmanie si tot misca :unsure: Dupa un timp...adica 1000 ...1500 km

Inseamna ca nu esti suficient de dusmanos; incearca cu piulita, saiba Grower, contrapiulita (PE RIND). Si neaparat 8.8 surubul ca sa tina la strins.

 

 

pai daca-i de aluminiu schimbatorul... :grinbandit: cam nasol. Da, doar lipit sa stea ca dintii se tuf imediat.

 

 

Al meu sta de vreun an jumate (majoritatea timpului mers prin oras).

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te saturi nu? :grinbandit:)))))

Nope. Urasc ambreiajul asta pe cablu cu spume. Dupa ce am mers 2 luni cu hidraulic, simt extrem de bine diferenta.

 

Vreau sa aud eventuale solutii (de preferat aplicate deja) cu puncte de sudura, bagat "cui" prin ax sau ceva de genul asta.

 

Ia ziceti, ati experimentat?

Da, am vazut vreo 2 domi-uri cu schimbatoare sudate. Merge bine-mersi; tine chiar si la trante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...