Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

hmmm

cand am zis fisa,,,,,,,ma gandeam atat la fir, cat si la pipa, cara au fost o singura piesa,,,,sau cum sa ma exprim,,,?

sa mai trag o izolatie suplimentara peste tot circuitul de inalta tensiune????

in alta ordine de idei,,,switch,,,,ca te vad mai priceput, daca pun mai mult ulei decat e recomandat, e bai mare?

Aha. Pai fisa de obicei e doar firul, pipa e cea care vine peste bujie. In fine. Daca le-ai schimbat cu totu ar trebui sa fie ok. Nu cred ca e cazu de alte dracii. A mea a intrat in apa pana la nivelul supapelor, eu mergand cu 5 km la ora. Deci a facut baie si nu a comentat. la tine nu mi-e clar ce patesti.

 

Daca pui mai mult ulei nu e bine - cresti presiunea in instalatie si omori pompa. De principiu daca stii cat ai pus peste, poti scoate cu seringa. Variatiuni mici sunt tolerabile de obicei.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci? Se poate, nu se poate, se arde, nu se arde, incarca releul suficient, nu incarca releul suficient,....cum e pina la urma?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o explicatie: mobele noastre sunt pretentioase la pornire, ca au un singur cilindru cu o singura bujie. Cand o lasi sa stea mai mult timp (de obicei dupa o saptamana inca o mai ia, dar doua saptamani pe gerul asta...), bezina din carb isi pierde proprietatile si la pornire omori bateria pana sa ai aprindere.

 

Asa ca:

1. dai benzina pe OFF; si te asiguri ca e pe OFF

2. gasesti surubu de scurgere al carburatorului: e pe partea dreapta chiar in extremitatea de jos a carburatorului; singurul surub cu cap lat de acolo.

3. desurubezi incet si te opresti cand incepe sa curga benzina sub motor

4. astpti sa se scurga benzina; nu va curge mai mult de 100ml

5. insurubezi la loc cu bun simt (nu-l omori, dar nici nu-l lasa liber)

6. dai benzina pe ON sau RES

7. astepti juma de minut

8. pornesti motorul

 

 

In acest weekend am ajuns la Motocicleta mea(eramsuparat pe ea), am aplicat pasii de mai sus si surpriza... Domi porneste la prima cheie.

 

Multumesc mult pentru sfat. Raman dator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regleaza supapa sau roaga-te :rose:

Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva?

Mesaj completat

i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare

Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon.

 

Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-auzi doua: o teava e mai groasa in diametru, altfel nu se explica. sau compresoarele nu-s reglate la aceeasi ratie de comprimare

 

 

glumeam domnule. vezi ca tot prof. ing. dr. Swich le zice bine

Mesaj completat

Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva?

Mesaj completat

 

Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon.

 

Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo :cheers:

 

replay pt tine, io mi-am dat mie. scz

Mesaj completat

Pai daca zic Tatal Nostru de 3 ori - adica pana imi pun manusile - nu mai face. Trebuie sa mai fac ceva?

Mesaj completat

 

Asta e ca tzacanitu' de pe partea stanga. Da' ala am descoperit de unde vine (in cazul meu): surubul din mana cand ma sprijin de ghidon.

 

Mie mi se pare ca ambele tevi au acelasi diametru si nu stiu de ce compresoare zici ca motocicleta mea nu e turbo ;)

 

replay pt tine, io mi-am dat mie. scz. sunt emotionat ca urmeaza sa bag ulei in motoreta expirat cu 8 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut sa-mi fac si eu galerile de evacuare sa luceasca , le-am dat cu bormasina cu perie de sarma montata , le-am slefuit cu ceva pasla pe polizir , apoi le-am luat la mana cu smirghel , dar ca sa luceasca trebuie multaaaaaaaaaaaaaaaa rabdare si trebuie frecate pana iti iese fum pe nas , eu nu dispun de atata rabdare si dupa ce mi-am dat seama ca nu am sa le fac lucioase , le-am suflat cu sprayul rezistent la 800 de grade Celsius (" pe scara Richter "), acuma sunt curios cat v-a rezista vopseaua .

pe voi cat va tine un plin de benzina , in oras , dar afara la drum lung ? pe rezerva cati litrii mai sunt , 2,5 ?

post-14351-1269542653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai rezervoru de 16... deci ca mine inainte. Asa. Pai ma tinea vreo 200km inainte sa dau pe rezerva. Asta in oras sau la distractie. La drum lung, 5.5% consumul. N-am fost curios sa vad cat duce rezerva, dar sunt vreo 2,5-3L acolo.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cel mai mult 230km cu un rezervor(intrasem pe rezerva). Dar in medie cei 10 litri(modelul pana in '94 si dupa inca 3 litrii rezerva) treceau de 200km. Drum lung pe asfalt nu am facut mai mult de 150km, dar pe segmentul Cluj-Sebes(100km) cu 100-110km/h si 60-70 in localitati am reusit sa scot un consum de 3.7-3.8%(rezervorul umplut in Cluj la fel ca si in Sebes).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 2 saptamani am bagat benzina, aproape plin , si am umblat doar in oras la ore de varf si cam sportiv , la un momentdat facea motorul figuri , parca nu avea benzina , am pus pe rezerva si mergea , am crezut ca s-a infundat robinetul , l-am desfacut si l-am curatat , tot nu mergea, am zis ca am sa-l mai desfac o data cand voi avea timp , dar sambata scot motorul, il pornesc , merge vreo juma de minut si se opreste ca si cum nu primeste benzina , incerc sa il pornesc iar si nu vroia nicicum, ma uit in rezervor si surpriza , era gol , am facut vreo 180 km . in aceasi dupamasa am alimentat plin , pana sus 16 l si am facut un drum de 130 km , mers constant 110-120 km\h si de vreo cateva ori am verificat viteza maxima ( aprox 155 km/h ), culcat pe rezervor , duminica iar am facut un drum de vreo 60 km , 100 constant, iar acum sunt la 220 km si inca n-am pus pe rezerva ( de asta am intrebat cati L sunt , sa vad cand intra pe rezerva cam ce consum imi iese) .

incepe sa imi placa si ma obisnuiesc cu el , iar apoi am sa vreau sa ii fac un parbriz pt drum lung si poate daca mai fac rost de ceva banuti ii caut alte tpbe , avea cineva in piata 2 tobe de ducati si parca imi faceau cu ochiul , am vazut la cineva in oras pe un Domi din 89-90 tobe de ducati si imi place cu suna .

dar din pacate s-ar putea sa trebuiasca sa ma despart de el daca imi iese treaba sa plec iar la lucru pe undeva .

pana atunci ardem gazul , pana nu se scumpeste iar . :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto.

Spate. Cati bani iti dau si un' te gasesc?

Da-mi PM mail sau mobil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce camera ai nevoie? Fatza? Spate? Am eu un spate nou-nouta care nu am mai montat-o. Vulcanizare e una langa sos chitila, foarte profi, axata pe moto.

 

 

Unde mai exact? Eu sunt din zona dar spre rusinea mea nu o stiu. Cum stau cu tarifele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi ia 4,5 -5 afara si 7,5 in oras. Asta fara sa-i fi curatat carburatorul caci nu ma pricep... si nici alte reglaje nu am facut tot din lipsa priceperii. Astept iarna sa pot sa bag si eu un ochi caci pana atunci nu risc. Poate o s-o duc totusi la un mecanic caci porneste destul de greu....

 

Acum am si eu o alta curiozitate si anume de ce creste relanti-ul atunci cand inclin motorul pe partea dreapta si scade atunci cand il inclin pe stanga?

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi ia 4,5 -5 afara si 7,5 in oras. Asta fara sa-i fi curatat carburatorul caci nu ma pricep... si nici alte reglaje nu am facut tot din lipsa priceperii. Astept iarna sa pot sa bag si eu un ochi caci pana atunci nu risc. Poate o s-o duc totusi la un mecanic caci porneste destul de greu....

 

Acum am si eu o alta curiozitate si anume de ce creste relanti-ul atunci cand inclin motorul pe partea dreapta si scade atunci cand il inclin pe stanga?

 

 

pai tocmai ai iesit din iarna, vine sezonul si nu te risti sa o pui la punct? cum mergi cu ea? infundata vara si desfundata iarna?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai tocmai ai iesit din iarna, vine sezonul si nu te risti sa o pui la punct? cum mergi cu ea? infundata vara si desfundata iarna?

 

Daca m-as pricepe as curata-o si as regla-o. Dar habar nu am cum se face toata chestia asta asa ca...mai string un ban si o duc la un service ceva... s-o verifice. Ziceam de iarna pt ca atunci pot desface carburatorul, curata si pune la loc pe cont propriu, iar daca nu merge mai incerc sau apelez la cineva intr-un final fara a fi presat de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...