Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Sugestie:

 

1. incalzesti bine motoru

2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm

3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA

4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi

5. dai un sfert-jumate de tura in afara

 

Aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sugestie:

 

1. incalzesti bine motoru

2. reglezi relantiul la 1350 +- 50 rpm

3. cu motoru pornit, misti de surubelu ala incet pana obtii turatia MAXIMA

4. repeti 2 si 3 pana nu mai e cazul sa reglezi

5. dai un sfert-jumate de tura in afara

 

Aia e.

aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim :P

am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130?

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles mersi raman dator de o bere daca avem ocazia sa ne intilnim :P

am o dilema, pe moto acuma am cauciucuri de asfalt cu marimea FATA 90/90/21 si Spate 120/90/17 si mai am un set enduro care pe fata e aceasi marime in schimb pe spate e 130/80/17 care e Standard si daca e mai bine pe 130?

pai 130 e mai lat dar 80 e mai scund. Adica ai un cauciuc care calca mai bine asfaltul (noroiul) da' tre sa se invirta roata de mai multe ori ca sa faci acelasi drum pe care-l faceai cu xx/90/yy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... oarecum. 120/90 are inaltimea de 108mm in timp ce 130/80 are inaltimea de 104mm. Adica per total, roata e cu 10mm mai lata si cu 8mm mai mica in diametru.

 

Nu obtii un bonus deosebit daca pui 130/80 in loc de 120/90. Eu as recomanda 120/90 daca gasesti de care iti doresti. Eu de exemplu voi pune Karoo, probabil, si din alea nu au decat pe 130 cu 80. Nici vorba de 120/90.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie?

 

la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h

la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat?

 

inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6.

e normal sau daca nu care ar putea fi motivele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

revin cu intrebarea legata de transmisie..cum ar trebui sa fie?

 

la domi meu, in oras de regula sunt intr-a 4-a la 3500 rpm si am 60 km/h

la drum intins am incercat si la 120 km/h am un pic peste 5500 rpm intr-a 5-a.... nu e prea turat?

 

inca o intrebare ar fi legata de consum... al meu scoate (pare-mi-se) prea mult. mai precis vreo 6.5 -7 in oras iar la drum mai lung cam 6.

e normal sau daca nu care ar putea fi motivele?

nu e normal eu am la 120km 5000 rot/min dar acum depinde foarte mult de pinion si cu consumu cam mare la mine e undeva la 5 in medie

Mesaj completat

maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zii si ce pinion si foaie ai. Eu am reusit cu foaie de 47 pe spate sa am 120km/h, la vale, cu vintul in spate si acceleratia la maxim. Ma intreceam pe autostrada la bulgari cu o vidanja :P

 

pai atunci eu zic sa verifici carburatorul si in special membrana mare de la partea de sus.

la mine era rupta si de-aia nu tragea...(Ajungeam pe la 90-100 dar apoi ffffff greu)

 

 

Deci cu pinionul e clar o sa vreau unul mai mic dar numai sa strang bani...cu consumul in schimb? aveti idei? de ce sa ia asa mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine vreau sa dau carburatoru jos sa-l curat ca na mai fost curatat de 2 ani , dar nu am sprei special ptr asa ceva , dar am un W40 credeti ca ar afecta cu geva e antirugina dar si lubrefiant tot odata :P

O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare :P

 

Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele.

Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi.

Spor si succes! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in "supa/ciorba de carburator" se pune si un detergent de vase, 100 ml la 2 litri. se lasa la fiert 30-45 min, la foc mic, nu sa bolboroseasca nebuneste. curentii de apa calda ce se ridica de pe fundul recipientului curata canalele carburatorului, in functie de felul in care este acesta asezat in oala. se zice ca detergentul de vase e mai bun decat cel de rufe pt ca nu e asa alcalin si se dizolva mai usor, fiind deja lichid.

 

bon appetit!! ;)

 

eu nu stiu cum scot altii consumuri de astea mirobolante de sub 4 afara. eu, mergand singur, preponderent 3000-4000 ture, viteza a 5a, fara nebunii, nu scad sub 5. asta e. :P

 

O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare :)

 

Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele.

Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi.

Spor si succes! :P

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa se ajunga sa se puna WD40 d-asta si-n mancare :P

 

Daca tot te-apuci, fa o treaba ca lumea... Desfa tot de pe el, pune piesele de cauciuc deoparte (membrana de vacuum si de sprit, daca are) si scufunda-le cateva ore in decarburol ca sa se inmoaie/elimine toate gomele.

Mai e o metoda mai rapida si mai economica numita "supa de carburator", bagi toate maruntaiele-ntr-o oala cu apa si le fierbi.

Spor si succes! :)

foarte tare supa :P nu am auzit de ea pina acum , o sa iau decarburol ca poate nu iese supa cum trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei, mi-am tras moaca mai comerciala la domi-ul meu. In curand o sa fie chiar prezentabil! :P

in sfarsit ai si tu dominator de baieti:)

Mesaj completat

ala cu moaca de fete(97) , nu prea era cautat...femei sunt pe toate gardurile:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum, cel mai important la curatatul carbului este suflatul lui dupa [curatat, fireste]. astfel se mai scot din mizeri, apa, solvent. se poate folosi un pai simplu sau o pompita ca cele pentru lipiturile cu fludor.

 

mie cea mai ok metoda mi s-a parut sa fac mai intai carbului o fierbere, si apoi o curatare cu decarburol. iese ca nou.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din amintiri, cu kit de 15/45:

- 110 km/h 5000 ture

- 120 km/h 5500 ture

- 150 km/h maxim, cu pasager, si ar mai fi dus putin dar deja era neplacut pt mine; de regula nu omor motoarele

 

Toate valorile erau indicate de bordul 100% functional de domi an 96. Ca sa nu se interpreteze.

 

 

 

 

Consum la 110-120 pe autostrada, singur 5.5, cu pasager 6.5.

La mers extraurban, cu pasager, am scos 6. Singur cam 5.

In oras cam 6-7 vara (mixt cu/fara pasager) si vreo 7-8 iarna (mai mult fara pasager).

 

Cand am curatat carbul am constatat ca e destul de curat. Nu am sesizat diferente in urma curatarii si reglarii. Poate s-a imbunatatit, dar de obicei imi iau o marja zdravana de eroare asa ca nu am luat in calcul.

 

 

 

 

Daca mai am chef, o sa ii mai fac consumul mai incolo. Momentan, calc pe urmele domnului p.c. crez ca i se zicea intr-o vreme. Prietenii vor afla :P

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin si eu dupa supa de carburator si bagat in decarburol la urma , a esit ca nou uitinduma atent la flansa dintre carburator si motor acea prinsa in 3 suruburi de motor dedesupt unde are santu acela de se baga imbusu era crapat dea binelea , stie cineva cat costa? eu iam bagat oleaca de banda izoler in crapatura si apoi iam dat de jur imprejur juma de banda sa se sature pina o cumpar pe cea noua. a pornit trage mult mai bine nu a mai dat nici un rateu dar in schimb il tin la 1400r/min si variaza +-100 rot e normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i normal la cald sa varieze mult. Oricum flansha de admisie (aia crepata la tini) e cam 100e noua. Mama ei de treaba. Ar merge lipita cu ceva rasina.

 

---------------

 

In alta ordine de idei: se dezmembreaza Honda NX 650 Dominator, an 1993: /index.php?showtopic=524562

 

Printre altele: Toba arrow eleganta, cutie buna (an 93), electrica buna (CDI, relee), furca buna, roti bune, amortizor spate dus, melc&cablu de km bune, piston si capac aproximativ dubioase.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i normal la cald sa varieze mult. Oricum flansha de admisie (aia crepata la tini) e cam 100e noua. Mama ei de treaba. Ar merge lipita cu ceva rasina.

 

---------------

 

In alta ordine de idei: se dezmembreaza Honda NX 650 Dominator, an 1993: /index.php?showtopic=524562

 

Printre altele: Toba arrow eleganta, cutie buna (an 93), electrica buna (CDI, relee), furca buna, roti bune, amortizor spate dus, melc&cablu de km bune, piston si capac aproximativ dubioase.

oho mersi e cam mult :) si merge varianta cu rasina, ca nu de alta macar vara asta sa ma duca ca toata iarna poate strang bani de una noua , cred ca trebuie sa mai umblu aer sa numai varieze asa

Mesaj completat

oho mersi e cam mult :P si merge varianta cu rasina, ca nu de alta macar vara asta sa ma duca ca toata iarna poate strang bani de una noua , cred ca trebuie sa mai umblu aer sa numai varieze asa

si unde se poate gasi rasina? :P

Mesaj completat

am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu.

A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat?

ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu.

A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat?

ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata

Nu stiu de ce am eu senzatia ca producatorul japonez a conceput piesa respectiv din materialul respectiv pentru anumite considerente. Altfel, cred ca ar fi fost destul de simplu si pentru ei daca ar fi facut cotul din acelasi materialul ca si cilindrul, eventual dintr-o bucata, si ar fi lasat un "furtun" de cauciuc pentru imbinare cu carburatorul... Dar daca esti dispus sa (s)experimentezi, sa ne zici si noua dup-aia cum sta treaba :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da este in proiect ptr iarna si am sa va anunt ca acum n-am de gand sa ma uit la ea ca strungaru care il cunosc nu prea se grabeste de felu lui probabil sa fac treaba buna, o sa va anunt si cat ma costat si cum se comporta moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am fost din nou la moto si am facut ultimele reglaje asa dupa cum a spus SWITCH cu motoru la cald si umblat la aer , acuma merge motoru struna numai variaza si porneste rapid cu flansa acea o sa regurg la un strung sa fac una din aluminiu si aproape de carburator o sa vin cu un furtun si cu 2 coliera sa prind carburatoru si flansa de aluminu.

A mai incercat cineva sa faca sau oare se poate comporta ciudat?

ca sigur ma ajunge mai eftin ca una noua si pe viata

 

Atentie la diametrul interior si forma flansei si a gatului de cauciuc. Pot influenta alimentarea motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie la diametrul interior si forma flansei si a gatului de cauciuc. Pot influenta alimentarea motorului.

 

aha

o sa o fac identica numai ca aproape de carburator rotunda ca sa etanseze colieru bine o sa mai studiez pina atunci sa vad daca ar influenta cu ceva gresit :P

Editat de GEORGIAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Can te costa 350 lei una noua, care tine 15 ani bine mersi, de ce dracu sa stai calare pe strung o zi intreaga iar piesa finala sa ias o prostie care nici macar nu stii cum resita in timp? Oricum ii vei pune o garnitura din ceva material cauciucat -- aia daca nu va fi de calitate, se ve manca de la benzina si vei avea aceleasi simptome ca la flansa crapata. Recomandarea mea? Flansha de admisie noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...