Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

acuma am desfacut si eu jicloru ala si nu are saiba si nici inelu ala de cauciuc,sa fie problema mare?inelu ala are rol important?se poate face din ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai are rol important, o-ringul izoleaza de mediul exterior, iar saiba este suportul pt o-ring. Pana la urma are acul ala in varf? Sa te uiti sa nu fi ramas lipite inauntru.

 

Am facut consumul, mergand cu jiclor de 155, metoda plin - plin, alimentat la aceeasi pompa, aproximativ in aceeasi pozitie, umplut de ambele dati pana la buza inferioara; 215 km, din care 20% oras, 30% offroad, 50% drum intins, total 10.05 litrii => 4.67 L/100km. :)

 

De altfel, cu jiclorul asta mai mare, motorul vibreaza mai putin, se incalzeste mai putin, trage intr-a 4-a cam de la 2500rpm (15/46), si pe ansamblu pare sa se comporte mai "elastic".

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de fapt am facut uz de "roll off technique" ca sa imi dau seama grosier daca amestecul e potrivit.

 

"The Roll-Off technique is a quick method of determining proper main jet size. First, get the engine warm on the way to a safe roadway. If there is room, use a high gear as this allows more time to assess the result.

 

Now, get the engine rpm high enough that it is on the cam and in its power band (4000ish rpm). Apply full throttle. Let the engine accelerate for a couple of seconds until it has settled in and is pulling hard. Quickly roll the throttle off to about the 7/8ths position. When you do this, the mixture richens slightly for a second or so.

 

If the engine gains power as you roll the throttle off, then the main jet is too small and you need to fit a larger one. If the engine staggers slightly or has a hard hesitation, then the main jet is too large and you need to fit a smaller one. If the engine slightly decelerates without a power gain or hesitation, then your jetting is correct."

 

Cu 145 (stock) cand faceam asta se simtea ca incepe sa traga mai tare, si cu 150 dar mai putin, cu 155 pare sa mearga exact bine, sunt multumit si de temperatura la care merge, si de cum merge.

 

Cred ca as stii ca exista o diferenta, am facut 10000+km cu ea asa cum era, nu aveam ce sa caut cu a 4-a la 2500rpm, nici cu pinion de 48, iar cu asta de 46 ce sa zic...

 

Ramane de vazut pe termen lung ce se intampla :) Consumul pare bun.

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astazi era sa dau capra de pamant,mi-a sarit ghidajul lantului de pe bascula,patina aia de cauciuc si mi=a blocat roata la 70 la ora pe drum de pamant,am avut noroc ca eram in picioare pe ea si am putut sa o tin.

in fine bine ca e inca intreaga,dar in idee as avea nevoie de o patina de aia.

cineva mi-a dat un pm ca s-ar gasi noua la 40-50 de lei(daca stie careva vrun magazin de unde pot cumpara),as cumpara noua daca e asa ieftina,sau poate are cineva din dezmembrari una care se mai poate folosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i ok sa mergi fara oring,probabil intra si aer in traseul benzinei ce o dozeaza si de asta trebuie sa desfaci atatea ture,sa compensezi.

O patina are cineva? :))

Editat de prisihayabusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tzacanitul nu am mai facut nimic, o sa ma ocup de asta dupa sesiune.

 

Ghidajul pt lant il poti comanda de la mai multe magazine online, trebuie doar sa dai un telefon sau sa trimiti un mail. Incearca motodiscount.ro; dillypoint.ro; ahimoto.ro etc.

 

Pt o-ring - mergi la un magazin specializat in suruburi si incerci sa gasesti o saiba de dimensiunea aia, apoi mergi la un magazin de rulmenti/simeringuri si iei un o-ring de dimensiunea aia. De fapt ti-as recomanda sa iei mai multe o-ringuri pt ca se umfla de la benzina, nu se intampla altceva, dar se umfla (eu am schimbat la injectorul de la masina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am verificat jocul la supape. Neavand lera de 0.12, la evacuare am pus 0.10 si am verificat cu ea, nu cred sa fie mare problema, corect?

 

Una la admisie avea 0 joc, si vad ca dupa ce am setat-o calumea porneste mult mai repede la rece. Sa vad in mers cum e, ca facea figuri la turatie constanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e mare smecherie,,,,0.10 sau 0,12

slr-ul are acelasi motor cu domi,,,,,,,si in specificatii se regleaza toate 4 supapele la 0,10,,,,,,,,,,

in manualul de utilizare e trecut toate 4 cu 0.10

in manualul de service e trecut doar admisia la 0.10 si evacuarea la 0.12

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre domi si SLR difera profilul axei cu came si timpii de deschidere al supapelor. De aceea la SLR 0.10 e ok iar la domi acel 0.10 e prea strans. O sa se uzeze daca faci cu 0.10 - treaba voastra. La RD08 am impresia ca trebe 0.10 tot timpu. La mine de cand am aflat informatia nu a mai fost cazul de reglat supape. Inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intampla oare daca las jocul mai mare la supape? Sa zicem dublu, 0.20 ? Oare pe termen scurt ar avea ceva? As incerca sa vad daca mai face galagie...

 

Sau sa incerc cu 0.15 la toate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce se intampla oare daca las jocul mai mare la supape? Sa zicem dublu, 0.20 ? Oare pe termen scurt ar avea ceva? As incerca sa vad daca mai face galagie...

 

Sau sa incerc cu 0.15 la toate?

Daca reglezi la cald, daca reglezi fara sa tii cont de decompresor sau daca faci jocul mare... face ca la diesel motoru. Mare mirare daca nu se f*te relativ repede toata distributia. Stiu un dement care le facea 0.25 ca asa stia el ca se fac supapele (l-am intalnit odata la Arc).

 

Admisia clar e 0.10. Las-o asa. Evacuarea la 0.12 sigur merge ok. Daca nu ai lera de 0.12, baga un 0.10 cu 0.01/0.02 sau 0.08 cu 0.04. E cu 2 lei (=2ron=0.4euro) mai scump setul de lere mici (de 0.01, 0.02, 0.04, 0.08, 0.10 etc) fara de setul de lere mari (de la 0.10 in sus din 0.05 in 0.05). O fi si greu sa faci supapele 0.12...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am procedat in felu urmator::cu motoru rece am luat cele 4 capace de la supape sa pot regla,am desfacut alea 2 de pe partea cu volanta si am am invartit de motor pana o ajuns pe compresie,l-am tras la semnul T si o facut ""tzanc""atunci foarte simplu am reglat la 0,10 toate 4 si merge brici,absolut nimic nu se aude,nici ce-a mai mica galagie,porneste la sfert si nu am avut nici un fel de problema,deja am 1800de km asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la rece am reglat, nu inteleg de ce face ca toti dracii....

Cu decompresorul, pe evacuare-dreapta a trebuit sa invart motorul mai mult de alinierea T, ca sa nu fie actionata supapa.

... sa ajungi la T dupa compresie, sa treci de T pana se actioneaza decompresorul si apoi sa REVII la T. Asa scrie in manual.

 

Adica iei T-ul unde nu e actionata nicio supapa, si invarti ~60 grade (parca?), fara sa lasi motoru sa cada, apoi revii la T. Teoretic acum te-ai intors la T-ul unde toate supapele sunt libere, iar decompresorul nu a intrat in functiune pentru ca ai rotit in sens invers. Sfat: nu folositi crichet cu un singur sens, ca vi se duce in balarii distributia. Recomand crichet cu blocare in ambele sensuri sau bara fixa pentru invartirea volantei. Sfat firesc: scoateti bujia cand invartiti distributia :)

 

Daca reglezi in alte pozitii, sistemul de distributie poate fi in tensiune si asta duce la diferente in reglare (cum facea un prieten - dadea la automat si in functie de cum se opreau supapele regla admisia sau evacuarea. Dupa vreo 3-4 repetari era relativ ok). O astfel de metoda nu o pot recomanda

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...