Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

4.instalatia electrica nush ce sa zic, ideea e ca numai claxonul functioneaza.

Sigurante arse... Stopul, pozitia si bordul sunt pe acelasi circuit. Farul si semnalizarile parca pe al doilea, iar claxonul si motorul (aprinderea) pe al treilea. Stai ca verific acum.

 

 

EDIT: Pusca... da, probabil sunt duse sigurantele. Conteaza cate sigurante ai si oricum in functie de an difera si ce siguranta duce la ce circuit. Trebuie verificat ca nu cumva sigurantele sa se arda "pe banda" adica imediat ce le montezi.

 

 

CDI-ul... e tricky. Daca trebe unu nou e 150e si vine sigur pt modelul tau. Eu nu am reusit sa identific clar care e faza cu ele - de exemplu un CDI cu mufe verzi mie nu imi porneste un RD08 :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratiilor mobrele voastre pornesc la automat cand is bagate in viteza?a mea pornea pana ce am dat ieri o tranta buna pe un deal,(ghidon indoit,picioare umflate si julite si etc)acuma nu mai porneste cand cuplez vre-o treapta de viteza,cand scot la liber porneste imediat,a voastre cum functioneaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Exista un contactor care este apasat de maneta de ambreiaj. Ar trebui sa verifici daca este bun - masurat cu multimetru sau vazut daca are lamelele la locul lor.

Sau este senzorul de neutral din motor defect.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cui ii trebuie un NX650 RD02 bun, in stare f buna si destul de ieftin cu parbriz, suport de topcase si side-uri, 2 genti din material militar impermeabil, cu gume bune, de strada ambele. Il dau pt ca imi trebuie masina calumea, deci il schimb pe Mercedes, BMW, preferabil benzinare, Jeep, sau alt 4x4 sau pe un Mercedes Vito, sau VW Transporter ambele utilitare, ofer diferenta consistenta. Mai multe detalii pt cei interesati prin PM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi pornea in viteza din cauza contactului de la maneta de ambreiaj,o fost rupte firele,am rezolvat,mersi

 

acuma ca intre noi,as vrei sa-mi fac o idee cam cat ar valora dominatoru meu pentru o posibila vanzare,,in euro,voi stiti mai bine cum merg preturiile,NU ARE ACTE,ii doar de teren,cauciucuri de cross noi,motoru garantez pt el,lant distrbutie schimbat,setu ii facut nu de mult,semeringuri supape.

post-67454-0-52987600-1343555631_thumb.jpg

post-67454-0-11585100-1343555643_thumb.jpg

post-67454-0-22433500-1343555652_thumb.jpg

Editat de heres
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva pe acasa vreun CDI "mort" si nu mai are ce face cu el, as avea nevoie de ceva piese de pe placa sa incerc sa readuc altul la viata.

P.S. CDI-ul nu este cel din poza dar e acelasi model.

post-28564-0-86130600-1343657639_thumb.jpg

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no mai Ionut,,,,,,

foaie verde de dai,,,,n-ai

ma duc sa il caut pe ala de la tine,,,,,

unde l-oi fi pus???????????

Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Condensatorul il recunosc, cealalta piesa ce este? Vre-un integrat? Scrie ceva pe el? Da-le jos si mergi la un magazin specializat, s-ar putea sa gasesti, sau daca nu scrie-mi datele de pe ele si intreb aici.

condensatorul nu mai inteleg ce scrie pe el ca e zgariat de cand am scos siliconul de pe langa iar a doua piesa e un transformator micut sau bobina, aia e mai cu cantec, nush sigur daca si aia e moarta dar condensatorul sigur e dus ca a pocnit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai mai reusit sai faci nimic la ala ? asta care incerc sa il readuc la viata a fost "ucis" cu brutalitate de un ... cu o baterie de 100 amperi, ce am vazut pana acum sigur condensatorul ala e varza. daca reusesti sa il gasesti da-mi un semn te rog

 

Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului...

Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacitatea bateriei n-are nici o legatura cu defectul CDI-ului...

Daca a luat un curent prea mare, nu e din cauza acumulatorului, ci probabil vreo componenta din el s-a dus.

CDI-ul si toate becurile impreuna cu o siguranta au fost arse cand a incercat sa porneasca motorul cu o baterie de foarte mare amperaj, am mai vazut CDI-uri defecte dar asta deja avea o gaura in silicon in dreptul condensatorului. Eu sincer nu ma risc sa pornesc vreodata cu o baterie mai mare de 30 amperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nicio treaba. Eu am mers cu domi cu bateria de pe matiz. 35Ah si 350A la rece. Dat jos bateria de pe matiz, prins in spate pe suportu de topcase, trase niste cabluri de masina de spalat de la bornele bateriei la cablurile normale, fixat bine, izolat si da-i la automat. Am mers vreo 50 min prin Bucuresti (Titan-Crangasi-Stefan Cel Mare-Crangasi-Titan) tensiune relativ normala (usor scazuta si usor instabila) in sistem - daca erau lipite firele si nu fixate cu suruburi, sigur nu erau probleme.

 

Din punct de vedere electric iti garantez ca nu ai nicio problema daca mergi cu baterie mai mare. Singura posibilitate este ca bateria sa fie atat de descarcata incat dupa pornire sa suga mai mult curent decat poate suporta siguranta primara.

 

Sigur nu ai folosit baterie de camion?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sigur nu ai folosit baterie de camion?

Smecheria a facuto cel de la care a luat prietenul meu Dominatorul si zice ca a pornit cu bateria de pe Jeep(120Ah) iar cand a turat motorul s-a ars tot, intradevar erau arse toate becurile din bord faza lunga pozitii, tot ce era pornit in acel moment inclusiv turometrul nu mai merge. Acum am rezolvat cu becurile dar mai am turometrul ala la care nu ma pricep.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie careva cam cat costa melcul pentru kilometraj si de unde pot comanda?

Multumesc.

Cam 100 ron.

 

Poti lua de la Honda (http://www.honda-moto.ro/), Dilly (http://www.dillypoint.ro) sau Romi (http://www.romimoto.ro/).

 

Atentie insa - daca a cedat odata, probail nu melcul e problema. Noul melc se va manca foarte repede daca nu se remediaza si cauza (saiba dusa, mecanism melc ancrasat, cablu de km neuns, rulmenti praf, ax stramb si multe alte probleme in zona rotii pot duce la uzura prematura a melcului ala blestemat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are de ce sa fie nici o problema daca pui baterie mai mare, am si pornit domi cu bateria de la masina (60Ah) si am si pornit masina de la domi, evident lasat sa incarce un pic inainte si apoi dat la automat.

 

Ce s-a putut intampla este ca nu a deconectat cablurile imediat dupa ce a pornit motorul si tensiunea a crescut prea mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are de ce sa fie nici o problema daca pui baterie mai mare, am si pornit domi cu bateria de la masina (60Ah) si am si pornit masina de la domi, evident lasat sa incarce un pic inainte si apoi dat la automat.

Ce s-a putut intampla este ca nu a deconectat cablurile imediat dupa ce a pornit motorul si tensiunea a crescut prea mult...

 

De ce sa creasca tensiunea dupa ce a pornit motorul?

Tensiunea pe borne, cu motorul pornit trebuie sa fie undeva intre 13,5- 14,5 V si nu are nici un motiv sa creasca peste aceasta valoare decat daca regulatorul de incarcare e defect, indiferent de capacitatea acumulatorului.

Regulatorul de incarcare e construit astfel incat curentul de incarcare sa fie in concordanta cu capacitatea bateriei. O baterie cu capacitate mai mare se va incarca eventual cu un curent mai mic decat curentul de incarcare prescris pentru acumulatorul cu capacitate mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e ca atunci cand pui in paralel doua baterii moto (prin cabluri), rezistenta interna a perechii de baterii este mult mai mica decat rezistenta interna normala a unei baterii moto. Asta in limbaj tehnic nu inseamna curent mult mai mare de incarcare, cat timp cele doua baterii sunt legate in paralel?

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...