Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Releu de pornire verificat. DE fapt atata vreme cat invarte electromotorul e ok. Pe el sunt cele 2 suruburi, pe unul vine+de la baterie si pe celalalt pleaca acest plus spre electromotor atunci cand se da contact. Sunt 4 papuci: cei dinspre suruburi activeaza babina ca sa puna in scurt suruburile iar ceilalti dinspre siguranta(sunt in scurt din fabricatie) sunt "+'-ul instalatiei electrice ce vine de la surubul "+" legat la baterie si trece prin siguranta de 20A. In concluzie releu este ok. E posibil sa fie de la senzor neutral? dar altfel nu ar pornii,nu? CRed totusi ca este in continuare CDI-ul asa ca rog pe cine are telegar din 90-91cu cdi cu mufe verzi sa ma ajute sa il probez pe al meu. Trimit prin curierat pe al meu daca nu e nimeni din Bucuresti disponibil.

 

Tu chiar turai motorul cu automatul apasat?

tineam din acceleratie ca in timpul scurt de 5-6-7secunde nu aveam timp sa reglez socul.

Editat de dsorinmihail
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are nimica daca electromotorul invirte in timp ce merge motorul , chiar turat , pt ca nu e ca la masina , cu bendix , la domi e un rulment unisens , deci odata ce viteza de rotatie a vibrochenului e mai mare ca cea produsa de electromotor , acest rulment deblocheaza ( ceva in genul ambreajului la motoferastraie sau scutere )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu o chestie: De ce ar mai curge ulei dintr-un brat de furca, daca simeringurile sunt noi? :scratch:

Deja am incercat sa curat cu un "dispozitiv" din plastic, si inainte sa montez simeringurile am inspectat suprafata bratului, dar nu parea sa aiba urme semnificative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate furca a fost indoita, indreptata si strunjita ? Astfel incat sa fie micsorat cu putin diametrul jambei.

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu parea sa aiba nici un fel de urme la nici un capat, deci nu a fost prinsa in menghina, iar pe toata suprafata am dat cu mana si nu se simte nici o diferenta, nici o umflatura, nimic de genul asta.

 

Doar o observatie ar fi, cand am bagat bratele inapoi in jug nu s-au aliniat perfect gaurile din juguri (inferior, superior)...sa fie torsionata furca din cauza aia, si sa nu calce bine simeringul? Din bratul celalalt nu curge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate imprumuta/vinde cineva un capac de reglaj tacheti pentru motor de Dominator ? Topicul de vanzari e inchis...

 

Phreak_or - cand ai montat amortizorul, ai verificat daca este etans inainte sa il bag in jug ?

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intarziere in acceleratie cand incerc sa accelerez brusc de la relanti. Revine foarte bine in ture si accelereaza cum trebuie cand este in mers. Nu are nici o alta problema si nici nu imi moare la relanti.

Bujia arata ca merge cam sarac, dar reglajul asta e cel mai bun care mi-a iesit pana acum. Consumul este excelent.

 

Voi pune luni o bujie Iridium si un filtru de aer nou, stock.

 

Stiu sigur ca poate merge si mai bine, intrebarea este daca trebuie sa schimb slow jet cu cel #50 de pe XR650 sau daca trebuie sa o mai gadil un pic la reglajul carburatorului ?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta se intampla doar la neutru, cand o accelerez brusc in timp ce sta la relanti. In mers accelereaza cum trebuie.

 

Are cineva capace de reglaj tacheti ?

Editat de mexykanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si eu o chestie: De ce ar mai curge ulei dintr-un brat de furca, daca simeringurile sunt noi? :scratch:

Deja am incercat sa curat cu un "dispozitiv" din plastic, si inainte sa montez simeringurile am inspectat suprafata bratului, dar nu parea sa aiba urme semnificative.

ghidaje proaste, eu le-am incarcat pe exterior cu o pelicula fina de cositor ca era dus cam tot grafitul, se vedea cupru de dedesubt

si am pilit putin unde sunt despicate ca sa inchida mai mult

am mai taiat si cam 1cm din arcul de la semeringurile de ulei ca sa stranga mai mult

nu mai am probleme de 1 an si ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham... adevarul este ca am verificat si bucsele de ghidaj, si se vedeau urme pe ele, dar nu pareau complet uzate... iar jocul pe care il are bratul este foarte foarte mic, aproape insesizabil.

 

Cum ai facut cu arcul de la simering? Se poate scurta si apoi lega la loc sa fie un cerc?

 

Ah... sa mentionez, nu e vorba de Domi, domi din fericire este sanatos, doar oglinzile le-am refacut dupa ultimul "incident" din Padis. La cealalta mobra am problema asta. Cu ocazia asta imi cer scuze si de offtopic dar nu este neaparat ceva specific, poate sa apara cam la orice mobra...

 

Multumesc de sfaturi, ramane atunci sa desfac din nou si sa incerc sa fac simeringul sa inchida mai bine. Este posibil sa scape pe langa simering dar pe la partea fixa?

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aham... adevarul este ca am verificat si bucsele de ghidaj, si se vedeau urme pe ele, dar nu pareau complet uzate... iar jocul pe care il are bratul este foarte foarte mic, aproape insesizabil.

 

Cum ai facut cu arcul de la simering? Se poate scurta si apoi lega la loc sa fie un cerc?

 

Ah... sa mentionez, nu e vorba de Domi, domi din fericire este sanatos, doar oglinzile le-am refacut dupa ultimul "incident" din Padis. La cealalta mobra am problema asta. Cu ocazia asta imi cer scuze si de offtopic dar nu este neaparat ceva specific, poate sa apara cam la orice mobra...

 

Multumesc de sfaturi, ramane atunci sa desfac din nou si sa incerc sa fac simeringul sa inchida mai bine. Este posibil sa scape pe langa simering dar pe la partea fixa?

da, se poate scurta, el "se infileteaza", vezi ca nu trebuie sa il tai ca sa il desfaci, daca te uiti cu atentie ai sa vezi capetele, le rasucesti in sensuri diferite si se desfac, tai capatu mai mare in diametru(capatul "mama") ca sa poti sa infiletezi capatul "tata" la loc :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa iti traga aer fals,,,,,,

cel mai probabil pe la o-ring-ul de la galeria de admisie

din cauza temperaturii si a timpului, isi pierde elasticitatea si,,,,,se mai aspira aer si pe acolo

Nu trage aer fals. Este legat de reglajul carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A incercat cineva Dave's carb mods ? Daca da, ce diferente s-au observat in acceleratie si consum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam sa pun Slow jet de 50 de pe XR, saiba aia mica sub cuiul de dozaj.

Trebuie neaparat sa dau gauri in "slider" (piesa de care se prinde membrana) si sa pun filtru sport ?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti sa faci ce vrei :))

daca vrei urmaresti tutorialul pentru Dave`s carb mod sau nu

O sa iau acest raspuns ca pe "nu stiu". Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...