Xomin Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 @Sanchez zici ca sti un mester prin bucuresti !??! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Septembrie 29, 2007 Share Postat Septembrie 29, 2007 Repara carene si rezervoare, vopseste, decoreaza. 0724 239 355 - Florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Septembrie 30, 2007 Share Postat Septembrie 30, 2007 Salutare, Acesta e noul meu moto. Astept dupa numere si apoi sa-i dau in gura si mai trebuie sa sa-l ud:) Consumabile in Bucuresti care stiti sa-mi mai spuneti pe unde gasesc (filtre, kit lant, etc) contact eventual adresa. Drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 MotoPlus - www.motoplus.ro Suna pentru oferta/comenzi. Locatie - Aviatiei. Fac si livrari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebi_C Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Salutare! vreau sa va cer parerea: Am un Domi din '92. Am avut probleme cu presiunea uleiului, am curatat conducta intre pompa si motor. Acum cantitatea de ulei care ajunge la motor e ok, problema e ca intra ulei doar atunci cand turez motorul. La relanti, motorul nu primeste ulei de la pompa. E normal sa fie asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soldi Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Salve Am nevoie de crash-bars pt Dominator. Are cineva de vanzare sau se pot face??? Si mai vreau burdufuri pt furca fata... totisubsoare@yahoo.com sau PM aici Toamna lunga si cu soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Salutare! vreau sa va cer parerea: Am un Domi din '92. Am avut probleme cu presiunea uleiului, am curatat conducta intre pompa si motor. Acum cantitatea de ulei care ajunge la motor e ok, problema e ca intra ulei doar atunci cand turez motorul. La relanti, motorul nu primeste ulei de la pompa. E normal sa fie asa? Si cum ti-ai dat tu seama ca motorul nu primeste ulei de la pompa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebi_C Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Si cum ti-ai dat tu seama ca motorul nu primeste ulei de la pompa? Am vazut cat e debitul la capatul tevii cromate care porneste de la pompa si duce la capacul de chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Am vazut cat e debitul la capatul tevii cromate care porneste de la pompa si duce la capacul de chiuloasa. Sa inteleg ca ai pornit motorul cu teava decuplata de la capacul de chiulasa? Si la relanti nu venea nimik? E normal sa vina mai putin sau mai lent dar chiar nimik nu prea ar fi normal. Sincer nu am avut niciodata curiozitatea sa fac astfel de incercari la al meu pt ca nu am avut motive sa ma intreb daca am suficient debit la ulei sau nu. A mers si gata. Vezi si tu filtrul de ulei sa nu aiba 11000 de km si sa fie muci? Verifica-l. Nu cred ca e problema la pompa, cam greu sa fie dar nu imposibil. Acum daca motorul a vazut numai gusa si schimb de ulei din an in paste e posibil sa se fi adunat span care sa beleasca pompa. Intai vezi ce e cu filtrul si cu toate conductele de ulei, vezi ca pe conductele alea sunt ceva site. Daca desfaci capacul din dreapta al motorului, indeva in blocul motor sub oala de ambreiaj este un surub care tine acolo un sertaras cu sita la gura sorbului pompei de ulei, da-l afara si vezi daca ai acolo adunata mizerie, span sau alte minuni. In ultima instanta verifica si pompa de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sebi_C Postat Octombrie 3, 2007 Share Postat Octombrie 3, 2007 Ok, merci mult de sfaturi, le incerc si va anunt de rezultat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 (editat) Daca desfaci capacul din dreapta al motorului, indeva in blocul motor sub oala de ambreiaj este un surub care tine acolo un sertaras cu sita la gura sorbului pompei de ulei, da-l afara si vezi daca ai acolo adunata mizerie, span sau alte minuni. Asta e sertarasul cu pricina? Editat Octombrie 5, 2007 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 7, 2007 Share Postat Octombrie 7, 2007 Salutare, Sunt incepator la capitolul motoare in 4 timpi...si as vrea sa-mi dati si mie niste sfaturi. - cand opresc motorul (de la buton) se aude un pocnet usor daca pot sa il numesc asa. Asa trebuie sa se auda sau e vreo problema? Chestia e ca in rest nu am sesizat alte croncaneli. - alta faza ar fii legata de turatia motorului...am auzit ca nu e bine sa mergi sub 3500 de ture cu el, oricum mi se pare ca se aude cam urat sub 3000 cand vrei sa-i dai in gura, parca se sparge tot in el...E normal sa fie asa? - apoi am vazut ca uneori se opreste la relanti, desi l-am lasat la 1500, daca il las pe la 2000 numai moare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Unde se aude pocnetul cand opresti motorul, pe la motor sau in tobe? La mine se aude un "clanc" prin motor cand il opresc, indiferent daca o fac din contact sau de la buton. Asa se aude si la DR-ul unui prieten. Cred ca e normal. Relantiul trebuie sa fie la 1300+/- 100 rpm. Curata bujia, carburatorul, filtrul de aer (sau schimba-l daca ai de hartie), regleaza amestecul. Iti recomand sa iei bujie Iridium. Porneste instant la rece, tine relanti-ul si sub 1.000 rpm. In mers, tine motorul intre 3500-4500 rpm si o sa traga frumos. Verifica frecvent nivelul la ulei: pornesti motorul rece, il lasi cateva minute la relanti, opresti, il tii vertical, pe o suprafata orizontala, scoti joja, o stergi, o introduci pana la filet, fara s-o infiletezi, o scoti si citesti nivelul. Trebuie sa fie in zona hasurata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 De unde pot cumpara 3 filtre de ulei sau macar unu pana la primavara pentru un dominator din 97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Unde se aude pocnetul cand opresti motorul, pe la motor sau in tobe? La mine se aude un "clanc" prin motor cand il opresc, indiferent daca o fac din contact sau de la buton. Asa se aude si la DR-ul unui prieten. Cred ca e normal. Relantiul trebuie sa fie la 1300+/- 100 rpm. Curata bujia, carburatorul, filtrul de aer (sau schimba-l daca ai de hartie), regleaza amestecul. Iti recomand sa iei bujie Iridium. Porneste instant la rece, tine relanti-ul si sub 1.000 rpm. In mers, tine motorul intre 3500-4500 rpm si o sa traga frumos. Verifica frecvent nivelul la ulei: pornesti motorul rece, il lasi cateva minute la relanti, opresti, il tii vertical, pe o suprafata orizontala, scoti joja, o stergi, o introduci pana la filet, fara s-o infiletezi, o scoti si citesti nivelul. Trebuie sa fie in zona hasurata. Zgomotul pe care il auzi este de obicei decompresorul centrifugal. Nu are nimik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Louis (de la Saito) sau de la MANN (in Bucuresti stiu ca e un magazin faimos pe Plevnei, dar nu am cumparat de acolo niciodata) sau de la cineva care vinde filtre K&N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 (editat) Asta e sertarasul cu cu sita de la gura sorbului pompei de ulei in care se aduna mizerie? Editat Octombrie 9, 2007 de Sanchez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Asta e sertarasul cu cu sita de la gura sorbului pompei de ulei in care se aduna mizerie? Da. Si daca ai ceva ghinion dupa ce scoti tavita cu sita vei gasi sub el tot felul de mizerii (mai mult sau mai putin) dupa caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 10, 2007 Autor Share Postat Octombrie 10, 2007 Aveti grija daca umblati la furtunul de ulei care se insurubeaza in capatul cadrului ( e o sita acolo care mai necesita curatare din an in paste)... La remontare se poate rasuci furtunul sub camasa aia tesuta si nu vezi... adio ungere, strici de 2 ori motorul intr-o saptamana pana sa-ti dai seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 o intrebare...cum se regleaza farul la dominator? carenele sunt date jos pt vopsit oricum si m-am gandit sa profit de ocazie ca m-am saturat sa vad stelele de pe cer in loc de drum. ms si asf uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 o intrebare...cum se regleaza farul la dominator? carenele sunt date jos pt vopsit oricum si m-am gandit sa profit de ocazie ca m-am saturat sa vad stelele de pe cer in loc de drum. ms si asf uscat! daca a fost lovita...e indoit si cadrul ala de fier pe care sta farul...si trebuie sa l dezdoi...asa ca degeaba te joci cu cele 2 surubele din far....daca nu e indoit ai 2 surubele la far...joacate cu ele pana gasesti ...o pozitzie buna;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanchez Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Sunt 2 suruburi pentru reglat farul, pe partea posterioara, cu cap imbus, la care se potriveste cheia din trusa. Unul este in dreapta sus, celalalt, pe diagonala. Si o veste interesanta pentru iubitorii de NX-uri: In Brazilia se fabrica o frumusete de Honda NX, cu RFVC de 400 cmc, numita Falcon: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manon_ Postat Octombrie 14, 2007 Share Postat Octombrie 14, 2007 Trebuie sa dau o bere unui calaret de Dominator, daca e printre voi sa zica !... L-am intalnit in Bucuresti in magazinul Moto Adventure de langa podul Cotroceni. Calareste un NX 650 Dominator din '94-'96 in culorile verde+albastru+rosu. Nu m-am uitat la numarul de inmatriculare. Tipul e inalt, cam la 1,81 - 1,86 metri, constitutie atletica, avea parul lung, brunet, prins in coada, era imbracat in piele neagra (mai degraba ca un chopper-ist rocker decat un calaret de Dominator, dar cine sunt eu sa critic...), si parea sa aiba vreo 22-26 de ani. S-a intamplat pe 01.10.2007, eu aveam niste bani pusi deoparte si imi cautam un motor. Ma pregateam sa dau comanda sa mi-l aduca din Germania. Treceam prin fata magazinului si am vazut Dominatorul afara. M-am uitat un pic la el, dupa care am intrat in magazin si l-am intrebat pe tipul din fata casei de marcat daca e al lui Domi-ul de afara, si daca nu-l vinde, ca vreau si eu unul. L-am intrebat si daca stie pe cineva care vinde unul in stare buna, si mi-a recomandat un concesionar din Bucuresti. M-am dus acolo, si in aceeasi zi mi-am cumparat un Dominator NX 650 alb cu verde, in stare foarte buna. Pentru asta respectivul baiat cu parul lung si imbracat in piele merita o bere. Daca-l cunoaste cineva, sau daca vreunul din cei care posteaza pe topicul asta se recunoaste in descrierea mea, sa vina sa-ri revendice "cinstea" ... Oricum ar fi, urez Sanatate si Integritate Corporala tuturor calaretilor de Dominator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 Trebuie sa dau o bere unui calaret de Dominator, daca e printre voi sa zica !... L-am intalnit in Bucuresti in magazinul Moto Adventure de langa podul Cotroceni. Calareste un NX 650 Dominator din '94-'96 in culorile verde+albastru+rosu. Nu m-am uitat la numarul de inmatriculare. Tipul e inalt, cam la 1,81 - 1,86 metri, constitutie atletica, avea parul lung, brunet, prins in coada, era imbracat in piele neagra (mai degraba ca un chopper-ist rocker decat un calaret de Dominator, dar cine sunt eu sa critic...), si parea sa aiba vreo 22-26 de ani. S-a intamplat pe 01.10.2007, eu aveam niste bani pusi deoparte si imi cautam un motor. Ma pregateam sa dau comanda sa mi-l aduca din Germania. Treceam prin fata magazinului si am vazut Dominatorul afara. M-am uitat un pic la el, dupa care am intrat in magazin si l-am intrebat pe tipul din fata casei de marcat daca e al lui Domi-ul de afara, si daca nu-l vinde, ca vreau si eu unul. L-am intrebat si daca stie pe cineva care vinde unul in stare buna, si mi-a recomandat un concesionar din Bucuresti. M-am dus acolo, si in aceeasi zi mi-am cumparat un Dominator NX 650 alb cu verde, in stare foarte buna. Pentru asta respectivul baiat cu parul lung si imbracat in piele merita o bere. Daca-l cunoaste cineva, sau daca vreunul din cei care posteaza pe topicul asta se recunoaste in descrierea mea, sa vina sa-ri revendice "cinstea" ... Oricum ar fi, urez Sanatate si Integritate Corporala tuturor calaretilor de Dominator... Bravos, Sa il stapanesti sanatos si sa ne vedem pe drumuri! PS Seamana cu al meu --- Mesaj completat în 15 Oct 2007 08:56 ------------- Louis (de la Saito) sau de la MANN (in Bucuresti stiu ca e un magazin faimos pe Plevnei, dar nu am cumparat de acolo niciodata) sau de la cineva care vinde filtre K&N Unde e magazinul MANN mai exact? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Super Zero 6 Forty Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Apropo daca are cineva nevoie de un kit de sidebags pt Dominator, mai am eu, nou nout, nefolosit. Si mai am si capacul de plastic original Honda pe care se fixeaza suportul de topcase pe portbagajul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.